Millä ohjelmilla flyereitä tehdään?

62 posts, 4 pages, 30,744 views

Rocca

Posts: 3,064

#22 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

tony_e:

Tuolla on jotain tekemiäni kuvia Realsoft3d:lla. http://personal.inet.fi/koti/tony_e/ref/index.htm



Noi niin nätisti tehty*nauru**hymy**joo* varmaan tarttee hankkii toi ohjelma omalle koneelle kans....
PS.Ohjelmia saa netistä ihan ilmatteek ja niihin crackit...

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Jone

Posts: 8,258

#23 • • Jone Archibald Haddock

Rocca:
Noi niin nätisti tehty*nauru**hymy**joo* varmaan tarttee hankkii toi ohjelma omalle koneelle kans....
PS.Ohjelmia saa netistä ihan ilmatteek ja niihin crackit...



...ja niiden tuottaminenhan on varmaan kanssa ihan ilmaista?

”Älä ikinä osta mitään vaan varasta säännönmukaisesti kaikki”-asenne ei aina ihan mahdu päähäni.

[muokattu 1.11.2003 18:38]
Rocca

Posts: 3,064

#24 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Jone:
---
Rocca:
Noi niin nätisti tehty*nauru**hymy**joo* varmaan tarttee hankkii toi ohjelma omalle koneelle kans....
PS.Ohjelmia saa netistä ihan ilmatteek ja niihin crackit...

---


...ja niiden tuottaminenhan on varmaan kanssa ihan ilmaista?

”Älä ikinä osta mitään vaan varasta säännönmukaisesti kaikki”-asenne ei aina ihan mahtu päähäni.

[muokattu 1.11.2003 18:27]



No ok ei oo varaa oikee muutenkaan hommata tommosii ohjelmii...yritän parantaa tapani*joo**ankka*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Lumpy

Posts: 873

#25 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg
Tossa on ton firman saitti, mistä voi ladata ton realsoft3d demon.*nauru*

edit: Unohtu se osoite tuossa--> linkki

[muokattu 1.11.2003 23:54]
Rocca

Posts: 3,064

#26 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

tony_e:
Tossa on ton firman saitti, mistä voi ladata ton realsoft3d demon.*nauru*

edit: Unohtu se osoite tuossa--> linkki

[muokattu 1.11.2003 23:54]




OK Thanks
*enkeli**piis*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

SpeedHawk

Posts: 152

#27 • • SpeedHawk
Senverran ohjelmien warettamisesta, että jos softilla omaksi ilokseen leikkii/räpeltää/opettelee käyttämään niin tuskimpa on väliä, jos sen photarinkin sopivalta FTP-saitilta nappaa. Kuiitenkaan kukaan tuskin ostaisi tuhansien eurojen ohjelmaa pelkäksi leluksi.

Sitten kun alkaa painoon viemään töitään tai muuten hyödyntämään/julkaisemaan niitä, kannattaa jo vakavasti miettiä sen lisenssin ostamistakin..

Suomen lain kanta taitaisi ainakin vielä olla se, että kaverilta SAA kopioida. Piraatteja tuonti suomeen on myös täysin LAILLISTA. Huomioitakoon kuitenkin, että Virosta piraatteja ei saa tuoda Viron lainsäädännön takia... mutta onhan meillä tuo suurempikin itänaapuri ja Viipurin torilta löytyy jopa paremmin ja halvemmalla kuin Mustanmäen torilta.. *nauru*


-SpeedHawk
ErilaZ

Posts: 61

#28 • • ErilaZ

Jone:

...ja niiden tuottaminenhan on varmaan kanssa ihan ilmaista?

”Älä ikinä osta mitään vaan varasta säännönmukaisesti kaikki”-asenne ei aina ihan mahdu päähäni.

[muokattu 1.11.2003 18:38]



Onhan piratismi kyllä rumaa, mutta kuten tuossa jo todettiinkin, en itse näe hirveästi pahaa siinä, että kopioi ohjelman vain omaan käyttöönsä. Tuotosten julkaisu rahastustarkoituksessa onkin jo sitten toinen juttu.. Kyllä noita ohjelmia omalta koneeltakin löytyy ihan kiitettävästi..

Mikäköhän on muuten syynä siihen, että Photari näyttäisi olevan _todella_ paljon suositumpi ohjelma kuin Corel PhotoPaint, ainakin harrastelijoiden keskuudessa?? Pluginien määrä, vai?? Näin itse Corelistina kysyen...*hih*
Karski

Posts: 6,049

#29 • • Karski Pomon kätyri

ErilaZ:
Mikäköhän on muuten syynä siihen, että Photari näyttäisi olevan _todella_ paljon suositumpi ohjelma kuin Corel PhotoPaint, ainakin harrastelijoiden keskuudessa?? Pluginien määrä, vai?? Näin itse Corelistina kysyen...*hih*



Siis: kaikki pluginit jotka käy Adoben Photoshopiin
käy myös Corelin Photopaintiin sellaisenaan.

Todennäköisesti kyse on lähinnä markkinoinnista,
ja siitä että ammattilaisilla on lähes säännönmukaisesti
ollut käytössä Macintosheja, joille puolestaan ei
alunperin edes Corelin tuotteita saanut. Tästä syystä
vuosien varrella adoben tuotteisiin tottuneet pro-jäbät
ovat hehkuttaneet adoben tuotteita ja dissailleet PC-puolella
alunperin operoinutta Corelia. Todellisuudessa erot
näiden kahden valmistajan tuotteissa ovat lähinnä
käyttöliittymässä, ominaisuudet ovat muutoin ihan
yhtä pro-luokkaa molemmissa, mutta Adoben tuotteiden
status industry standardina vetää aloittelijoita
puoleensa. Nähdäkseni aivan suotta, kun saman
tuloksen saa molemmilla ja molemmat tukevat jopa
toistensa tiedostomuotoja. *justjoo*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

ErilaZ

Posts: 61

#30 • • ErilaZ
...Jatkoa... Vaikka Flyer-aihetta ei niin paljoa enää sivuakaan..*nauru*

Mahdollisilta kuvankäsittelyguruilta kysyisin, notta mitenköhän ihmeessä saadaan Photarilla tällaista taidetta aikaiseksi?(linkki) Etenkin ton ”Baal”-kuvan roiske-efekti, ja sitä seuraavan kuvan valojuovat ihmetyttävät... Jokin plug-in, vaiko vain hyvää kuvankäsittelyä? Irc-galleriassa olen nähnyt vähän ton ”Baal”-kuvan roiske-efektin kaltaista veriroisketta joidenkin naamoissa... Onko siihen olemassa jokin tietty kikka Photoshopissa?

Muutenkin, mitäs mieltä olette kuvista..? Omasta mielestäni erittäin hienoja, paitsi ehkä tuon ”terror organ”-kuvan Corelmainen salama-efekti..*vink*
ErilaZ

Posts: 61

#31 • • ErilaZ

Tuomiorovasti:

Siis: kaikki pluginit jotka käy Adoben Photoshopiin
käy myös Corelin Photopaintiin sellaisenaan.

Todennäköisesti kyse on lähinnä markkinoinnista,
ja siitä että ammattilaisilla on lähes säännönmukaisesti
ollut käytössä Macintosheja, joille puolestaan ei
alunperin edes Corelin tuotteita saanut. Tästä syystä
vuosien varrella adoben tuotteisiin tottuneet pro-jäbät
ovat hehkuttaneet adoben tuotteita ja dissailleet PC-puolella
alunperin operoinutta Corelia. Todellisuudessa erot
näiden kahden valmistajan tuotteissa ovat lähinnä
käyttöliittymässä, ominaisuudet ovat muutoin ihan
yhtä pro-luokkaa molemmissa, mutta Adoben tuotteiden
status industry standardina vetää aloittelijoita
puoleensa. Nähdäkseni aivan suotta, kun saman
tuloksen saa molemmilla ja molemmat tukevat jopa
toistensa tiedostomuotoja. *justjoo*



Ahaa, tosta pluginien toiminnasta en tiennytkään..! Kiitoksia tiedosta!! *hymy*
Karski

Posts: 6,049

#32 • • Karski Pomon kätyri

ErilaZ:
Mahdollisilta kuvankäsittelyguruilta kysyisin, notta mitenköhän ihmeessä saadaan Photarilla tällaista taidetta aikaiseksi?(linkki) Etenkin ton ”Baal”-kuvan roiske-efekti, ja sitä seuraavan kuvan valojuovat ihmetyttävät... Jokin plug-in, vaiko vain hyvää kuvankäsittelyä? Irc-galleriassa olen nähnyt vähän ton ”Baal”-kuvan roiske-efektin kaltaista veriroisketta joidenkin naamoissa... Onko siihen olemassa jokin tietty kikka Photoshopissa?



No mä en oo mikää pro varsinaisesti mut itse pyrkisin
ton tyyppiseen lopputulokseen erillisillä tekstuurilayereilla.
Ylipäätään itselläni on noita orgaanisempia ruoste yms.
efektejä varten itse kuvattuja korkearesoluutioisia valokuvia
erilaisista pintamateriaaleista.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

DJioni

Posts: 182

#33 • • DJioni

Rocca:
Mä haluisin mielenkiinnosta tutustuu semmosiin ohjemiin mil onnistuu tekee tommosii siistejä kuvioita mitä on flyereissa ja kaiken näköistä muuta siistejä juttuja...Elikkä jos tiedät nii kerro rohkeasti tänne...
Siisti Flyer
Esim.tommosii olis kiva oppii tekee...mä en oo oikeestaan viel tavannu tost siistimpäää flyeriii...*joo**vink*



Jeps! olen tehny kaikki Säde flyerit photoshopilla ja 3d maxia käyttäen..

suosittelen että leikit niillä ohjelmilla mahdollisimman paljon!!
pluginneja voi tietysti käyttää , mutta niitä kannattaa muokkaa paljon..

tekemällä oppii :)

täältä löytyy muutama mun tekemä wallpaper :) http://djioni.deviantart.com/gallery/

--
* SÄDE *

itis

Posts: 2,518

#34 • • itis Morning Star
Täysin samaa mieltä Tuomiorovastin kanssa. Kannattaa käyttää aina mieluummin skannattuja kuvia joista muodostaa (filtterin) kuin valmiita photoshop-filttereitä. Kokpiokone ja hiekkapaperi ovat myös hyödyllisiä skannausaineistojen käsittelyvälineitä. Kultatussi toimii hauskasti, folio ja kellmu ovat kivoja lisiä. Ja ihan taatusti tulee paljon hienompia ”filttereitä” kuin valmiista,

Ja mun mieliide 3D -ohjelmiin (mut vaan mun ja pätee vaan siihen mitä mä teen): en halua tehdä ohjelmalla mitään mitä ei saisi näyttämään ihan oikealta olemassaolevalta. Niin että jos sen lisää fotarissa tms. valokuvaan tai muuhun ympäristöön... sen voi saada näyttämään siltä että se kuuluu sinne. Joten en usein tee 3D:llä mitään minkä voi toteuttaa 2D:lläkin (koska en ole kovin hyvä, mut mulla on työn kautta tervettä itsekritiikkiä).

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

ErilaZ

Posts: 61

#35 • • ErilaZ

DJioni:
---
Rocca:
Mä haluisin mielenkiinnosta tutustuu semmosiin ohjemiin mil onnistuu tekee tommosii siistejä kuvioita mitä on flyereissa ja kaiken näköistä muuta siistejä juttuja...Elikkä jos tiedät nii kerro rohkeasti tänne...
Siisti Flyer
Esim.tommosii olis kiva oppii tekee...mä en oo oikeestaan viel tavannu tost siistimpäää flyeriii...*joo**vink*
---


Jeps! olen tehny kaikki Säde flyerit photoshopilla ja 3d maxia käyttäen..

suosittelen että leikit niillä ohjelmilla mahdollisimman paljon!!
pluginneja voi tietysti käyttää , mutta niitä kannattaa muokkaa paljon..

tekemällä oppii :)

täältä löytyy muutama mun tekemä wallpaper :) http://djioni.deviantart.com/gallery/



Vau! Hienoja ovat.. Etenkin tuo ”Fire Hazard”. Mitenkäs tuollaisia ”uusmediajuovia”, niinkuin tossa ”Plasma Triballissa” saa kuvaan?*täh*
DJioni

Posts: 182

#36 • • DJioni



Vau! Hienoja ovat.. Etenkin tuo ”Fire Hazard”. Mitenkäs tuollaisia ”uusmediajuovia”, niinkuin tossa ”Plasma Triballissa” saa kuvaan?*täh*



jeah.. eli teet ensin pencil toolilla 1 tai 2 pixelin kokoisen viivan ja teet siitä patternin.

sen jälkeen maalaat patternilla koko kuvan ja muuta layer style vaikka multiply.

siinä se
*hymy*

--
* SÄDE *

bansq

Posts: 931

#38 • • bansq leftfield winger.


ErilaZ:
Mikäköhän on muuten syynä siihen, että Photari näyttäisi olevan _todella_ paljon suositumpi ohjelma kuin Corel PhotoPaint, ainakin harrastelijoiden keskuudessa?? Pluginien määrä, vai?? Näin itse Corelistina kysyen...*hih*



Corelin brush engine on kyllä huomattavasti heikkotasoisempi kuin PS 7:an ja pudottaa koko ohjelman käytöstäni kun en pysty sitä täysin hyödyntämään laitteistooni nähden . Menestyksen määrittelisin myös Tuomiorovastin sanoin, muut ominaisuudet ovatkin vaihtelevasti joko marginaalisesti heikompia, vahvempia tai samantasoisia.
Maailmassa on varmasti ihmisiä jotka ovat oppineet käyttämään myös Photopaintin brusheja, mutta pääasiallisesti koen sen turhaksi hidasteeksi kun parempaakin on saatavilla.

--
plip goes on.

Rocca

Posts: 3,064

#39 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

DJioni:

Jeps! olen tehny kaikki Säde flyerit photoshopilla ja 3d maxia käyttäen..

suosittelen että leikit niillä ohjelmilla mahdollisimman paljon!!
pluginneja voi tietysti käyttää , mutta niitä kannattaa muokkaa paljon..

tekemällä oppii :)

täältä löytyy muutama mun tekemä wallpaper :) http://djioni.deviantart.com/gallery/



Voi halleluja mitä väsäyksii noi on niinku niin hel****etin siistejä tommosii just tekis mieli oppii ja koko ajan onki kova harjottelu päällänsä... ja kiitoksia kaikille vastauksista....*piis*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

nu

Posts: 21

#40 • • nu turquoise

DJioni:

Jeps! olen tehny kaikki Säde flyerit photoshopilla ja 3d maxia käyttäen..

suosittelen että leikit niillä ohjelmilla mahdollisimman paljon!!
pluginneja voi tietysti käyttää , mutta niitä kannattaa muokkaa paljon..

tekemällä oppii :)

täältä löytyy muutama mun tekemä wallpaper :) http://djioni.deviantart.com/gallery/



Vau tosi hienoja! Mä en sit millään ymmärrä miten noita feidaus-juttuja saa tehtyä..siis vaikka mä istuisin kuukauden putkeen fotarin edessä niin mä en silti oppis..
Esim. toi \”plasmaaa\”..kun siinä menee noita \”lieskoja\” niin miten ne on saatu häivytettyä tolleen sulavasti..?
Huh, mulla on viel pitkä matka edessä...*uuh*