gateCRASHER_nec 29.11.2003

24 posts, 2 pages, 6,353 views

bonfire

#1 • • bonfire
Check this line up! wow.... ei oo todellista
- Paul Van Dyk
- Tiesto
- Armin Van Buuren
- Ferry Corsten
- Scott Bond
- Matt Hardwick
- Gabriel & Dresden
- Judge Jules
- Eddie Halliwell
- Tidy Boys
- Dave Clark (live)
- Green Velvet
- Phill Kieran
- Justin Robertson

Kuka lähtee mukaan?
#2 • • shiva Guest
tänne ois niii-in mahtavaa päästä! *joo*
mut ehkä joudun fiilistelemåään mun edellistä visiittiä shettfieldin gatecrasheris.. olin vaihtamassa siellä vuotta 2001.. mut toivttavasti ensi keväänä uudestaan. *hih*
super-enkuli

#3 • • super-enkuli
Mä voisin ehkä lähtee.. Kuinka paljon tulis matka maksamaan? Riippuen siitä hinnasta, et tuunko tonne vai viikkoa aikasemmin reissuun muualle. *hymy*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

super-enkuli

#5 • • super-enkuli
Lisa Lashes,
Paul Glazby,
Anne Savage,
BK,
Phil Kieran,
Tidy Boys
ja
ANDY FARLEY *sydän* *sydän* *sydän*

Edit: Taitaa multa tänä vuonna jäädä kuitenkin väliin. Tuli hieman nopeasti ja liput 36,5 puntaa + bf:t pääl eli 40,50/44,50 puntaa+lennot ja majoitus. Mieli tekis kyl..katsotaan... ei tiedä viel...hmm...*iihhih*

[muokattu 25.10.2003 00:19]

--

Ant

#6 • • Ant africant
On aika tyyris, mutta TODELLAKIN hintansa arvoinen! Tai oli ainakin viime vuoden huhtikuussa, jolloin ite olin NEC:ssä. Jumalattoman iso messukeskus toi NEC ja tietty onnistuin hävittämään frenditkin vähäks aikaa siellä.. ;) Kova ois hinku päästä uudelleen NEC:iin, mut taidanpa säästellä olemattomia rahovarojani kevääseen ja sit rykästä Lontoon ja Sheffieldin GC:iin samalla reissulla. Sheffield on MUST!!! *sydän* *joo*

-ant-

--
...antwillalwaysbewithyou...

Hupsu

#7 • • Hupsu

Ant:
On aika tyyris, mutta TODELLAKIN hintansa arvoinen! Tai oli ainakin viime vuoden huhtikuussa, jolloin ite olin NEC:ssä. Jumalattoman iso messukeskus toi NEC ja tietty onnistuin hävittämään frenditkin vähäks aikaa siellä.. ;) Kova ois hinku päästä uudelleen NEC:iin, mut taidanpa säästellä olemattomia rahovarojani kevääseen ja sit rykästä Lontoon ja Sheffieldin GC:iin samalla reissulla. Sheffield on MUST!!! *sydän* *joo*

-ant-

Sheffieldi joo rokkas (wickeeeeed *vink*), mut kyllä tännekki pitää päästä. Jos nyt kaikki palaset loksahtaa jotenki kohalle, ni mä oon täällä.

--
Päivän mietelause?

tomppi

#8 • • tomppi thzombie ™
Ei mulla oo muuta tekemistä silloin niin... *iloinen*

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

#9 • • HRDance Guest
Kuulostaa uskomattoman hyvältä! *plur**plur**plur*
Mut jää silti väliin ainakin mun osalta.*nyyh*
Hupsu

#10 • • Hupsu
Lentoliput varattu. Necci siis kutsuu. *hymy*

Perjantaina Godskitchen:

Friday the 28th November sees the Oxygen arena turn it up for a night of pure unadulterated non-stop hard dance action. Your hosts for the evening:
LAB 4 Live, Anne Savage, Ilogik, Karim, Shan, Charlotte Birch and Hinsley will up the tempo and bring the house down for a whopping 9-hour marathon.

If this wasn´t enough Fergie is taking over the Nitrogen room for the evening for a special showcase of some of the world´s finest rising talents. This will be an eclectic demonstration of musical progression taking you on a journey as the night goes on.

Ja lauantaina NEC:

Room 1 Crasher
Tiesto & Paul Van Dyk
Judge Jules
Armin
Ferry Corsten
Scott Bond
Gabriel & Dresden
Matt Hardwick
Live Motorcyclye - ATRC

Room 2
Bugged Out
Dave Clarke Live
Green velvet
Audio Bull
Plumps
Robertson

Room3 - FRANTIC !
Lisa Lashes
Eddie Halliwell
Andy Farley
BK
Tidy Boys,
Rob Tissera
Anne Savage
Paul Glazby

Tuolta ei elävänä tulla takas...

[muokattu 7.11.2003 17:44]

--
Päivän mietelause?

hallucinogen

#11 • • hallucinogen Edain
Ei voi sanoa kun et lineup on aika muhkea, toi on jo niin hyvä et se menee huonoksi koska ei vois olla kolmella areenalla yhtä aikaa *nauru*

--
pikku-*possu*

tomppi

#12 • • tomppi thzombie ™
*piis* TJ 20 *piis* *nauru*

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Dynamia

#13 • • Dynamia Team Raaka Raisio
aika päädytys toi toi line-up*plur**plur*lähtisin saman tien tilaamaan lippuu jos vain ois rahaa*nyyh*ois kyl niin siistii jos gatecrasher laskeutuis joskus suomeenki päin*super*
hallucinogen

#14 • • hallucinogen Edain
Onhan gatecrasher ainakin pariin otteeseen pyörähtänyt ihan ”viime aikoina” hesperiassa ja cg;ssä.
eihän ne nyt tossa mittakaavassa ollu mutta *nauru*

--
pikku-*possu*

Kenny

#15 • • Kenny Hullu Vinosilmä
Jeps, liput on jo varattuna ja NECciin ollaan menossa!!! *plur**pihkassa**plur**pihkassa*

--
Tao Tao

Henna

#16 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Mäki haluun!!!!*nyyh**nyyh*

Keni, ota mut matkalaukkuus, jooko *koiranpentu ilme*
Rocca

#17 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Vähemmästäki Line-upista hajois pää mut hei rauha ku tonne menis ni se olis kuolema reissu.....*nauru**vink**vink*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

super-enkuli

#18 • • super-enkuli
Tolllasen reissun jälkeen vaikka voiskin kuolla.. *huokaus*... *nyyh*

--

Kenny

#20 • • Kenny Hullu Vinosilmä

H:
Keni, ota mut matkalaukkuus, jooko *koiranpentu ilme*