Turhin IRC-Kanava

114 posts, 6 pages, 27,103 views

Epailija

#101 • • Epailija Physicist, 2nd class.

ezzy:
---
sts:
Jep kysyin joltai #klubitus irk gallerioitsijalta "mil nimel oot klubbaris" "mis vitu klubbaris?"
---
vois aloittaa operaatio piinaamisen ;)

Ei lainkaan huonompi idea. "Jos et poista kanavaa kanavalistastasi, me tullaan teille KUOSAAMAAN ja kerrotaan sun mutsille, että tarjosit NIPSUXII!!!!11" Er... Tai jotain.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

#102 • • niomic Guest
Ehkä tätä varten pitäis perustaa eri threadi, mut paskoja ovat ainakin:

babylon5.fi
linux.fi

Hieno ilmapiiri ja vpenis-miehii miumauttensa kanssa ihan orkuissaan! Kohta heiluu KB!

Mitä tulee Quakenettiin, ni pitää kyl sanoa siellä kohta 6v säätäneenä et "toisin se oli ennen". Itsehän oli kyseisessä networkissä juuri networkin nimessäkin mainitun pelin mahtavan verkkojatkeen takia. En jaksa muistaa milloin kaikki teinixpallurat alko perustaa #insert_kiva_nimi -kanaviaan qnettiin, mut onhan siel taso menny aika sairaaks. Sentään #quake.fi on aina ollu hyvä koti vanhoille parroille :]

Quakenet vs IRCNet, Quakenet WIN
pidemmät nikit, pidemmät topicit, paremmat bottipalvelut jne... 'nuff said

Itse oon nykyään kyl lähinnä vaan freenode:ssa =/
Juhgu

#103 • • Juhgu Virnistelijä

DominikH:
---
Kyseenalaistetaan :) Q-netissä on melkein pakko ollakin peeloja, koska onhan se suurin irc-verkko yleensä

Huh, oletko varma?

Onhan qnet ainakin teknisesti parempi kuin ircnet. Harmi vaan että kaikki itseäni kiinnostavat kanavat ovat ircnetin puolella.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

kovas

#104 • • kovas Kristo
vittu miten turha topic (taas)

jotain järkee :D
#105 • • ALIEN Guest

hards:
vittu miten turha topic (taas)

jotain järkee :D

kaikki keskustelu on turhaa - ei siis mitää järkee :D
#106 • • niomic Guest

W:
Itse jutellessani kavereitteni kanssa suosin mielummin ihan vain tuota perinteistä messangeria.

En nyt saanut vihiä siitä, oliko tämä perinteisyys vain väliin heitetty täyte vai näkemys eri viestintätapojen historiasta, mutta kyllä ICQ:t ja vastaavat on tullu hetken IRC:n / BBS:ien reaaliaikaisten keskustelumokkuloiden jälkeen. Itse en tosin käyttänyt ircciä aktiivisesti ennen 1998, sitä ennen juuri BBS:t, ICQ, chattipalvelut.
akir0

#107 • • akir0 idleRPG champion 2009

Juhgu:
---
DominikH:
---
Kyseenalaistetaan :) Q-netissä on melkein pakko ollakin peeloja, koska onhan se suurin irc-verkko yleensä
---

Huh, oletko varma?

Onhan qnet ainakin teknisesti parempi kuin ircnet. Harmi vaan että kaikki itseäni kiinnostavat kanavat ovat ircnetin puolella.

Puhuisitte asioista edes niiden oikeilla nimillä. Qnet != Quakenet.
Juhgu

#108 • • Juhgu Virnistelijä

akir0:
---
Puhuisitte asioista edes niiden oikeilla nimillä. Qnet != Quakenet.

No käytännössä se nyt vaan lyhennetään noin, vaikka teoriassa onkin väärin.

Niomic, se messengerin "perinteisyys" taitaa tulla siitä, että sen saa nykyisin kysymättä windowsin kylkiäisenä *hmph*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Optik

#109 • • Edited Optik Piikkisika/Outopallo

Juhgu:
---
Niomic, se messengerin "perinteisyys" taitaa tulla siitä, että sen saa nykyisin kysymättä windowsin kylkiäisenä *hmph*
---

Tosiasiahan on, että MSN Messenger ja Wintöötin mukana tuleva tietoturvaemmenthal jota myöskin Messenger serviceksi kutsutaan, ovat 2 täysin eri softaa

-End of Off-topic-

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

W

#110 • • W

Juhgu:

Jep, tuota tarkoitin...eli jos sanon että käytän web-selailimena tuota perinteistä, mitäköhän tarkoitan? *hihu*
End end of off-topic
Blue_Wabbit

#111 • • Blue_Wabbit
Kaikka maholliset #Antti_Tuisku/#Hanna_Pakarinen/(#I_Love_Idols) kanavat.

--
Raha ei tee onnelliseksi, mutta itkisin mieluummin Jaguarissa kuin bussissa.

Dacey

#112 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

W:

on syntynyt niissä ainaisesti täysin typeriä/ei kiinnostavia asioita suureen ääneen toitottavista käyttäjistä.
Saattaa siis hyvinkin olla etten vain ole keksinyt esimerkiksi irc:n teille tuttuja, turvallisia ja käytännöllisiä puolia, mutta enpä usko nyt niitä koskaan sen suuremmin tarvitsevanikaan, sillä minulle kun riittää vallan mainiosti messanger, live(tapaamiset), sekä puhelin.....tjaa, sähköposti lisättekööt viellä tuohon listaani.

kyllä mä ainakin pidän irkkiä turvallisempana ku chättiä *ding*
irc olla kivempi joukkokeskustelussa ku joku hikinen mesenkeri.. jaksa sekunttiakaan mesen kanssa jos siellä o enemmän ku yks ihminen samassa ruudussa *hih*

Juhgu:

oliski vaan kanavat,ne o helppo perustaa,mutta kun ne ihmiset on ircnetissä.. tosin, kyllä mä sielläkin viihdyn *hihu*
0-scar

#113 • • 0-scar Team Teknolipat :)
Turhin ja samalla mahtavin kanava on ehdottamasti #ei. @ qnet! Kannattaa käydä ;D

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

¡ Previous post a few years ago !