Impulse Presents: Überdruck [germany] > Sat 20.12.2003 > Lahti

230 posts, 12 pages, 34,756 views

Chatte

#161 • • Chatte Team Teknolipat :)
*sydän* ihkut bileet *sydän* ihkua musaa *sydän* ihkuja immeisiä *sydän* KIITOS!

Tulin illan viimeisellä junalla Lahteen,
palelin jonossa reilun tunnin,
*plur* tamppasin muutaman tunnin *plur*,
bileiden jälkeen palelin vähän lisää ja lähdin aamun ensimmäisellä junalla kotiin. Tosin näiden bileiden takia olisin palellut vielä muutaman tunnin enemmänkin. *nauru*

P.S. Suuret kiitokset baarin eräälle hyväsydämiselle työntekijälle. Toivottavasti kiitokset menevät perille. *hali*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

enrg

#162 • • enrg
sen verran kommentteja että hauskaa oli koko ilta ja oli kiva huomata miten mukavasti paikkaan oli panostettu. Oli tunne että siihen paikkaan ei enää parempia bileitä pysty rakentamaan. Kiitokset Impulsen porukalle, parhaat Cumulus bileet helposti.

Kuten edellä jo mainittiinkin, niin liven jatkaminen ei ole yhtä helppoa kuin ylimääräisen levyn lautaselle heittäminen. Soittoaika oli ikävä väärinkäsitys, mutta sattuuhan näitä. Itseasiassa pieni tauko oli varmasti terveellistä, kun biittikin putosi ~40 iskua seuraavaan settiin.

kiitokset kaikille tutuille ja erityisesti Keravan valokuvaavalle sarjamurhaajalle, Jonelle
*hih*

*piis*
itis

#163 • • itis Morning Star
Bileet oli hyvät, meininki katossa, paljon tuttuja ja uskomaton humala, mikä ei normaalisti kuulu mun kuvioon, mut tulipa otettua *hih*

Musiikista sanoisin että Orkideasta nautin, überdrück oli ok, mut ei niin hyvä kun luulin. Proteus soitti niin lujaa että korvatulpattomuus meinasi häiritä pahasti, muuten jees (tosin en kuullut musiikista kuin basson ja kohinaa kun se oli niin lujaa).

Mukavia ihmisiä paljon, kovasti levoton meininki tuttujen kesken *hih* -mut sehän on vaan hauskaa.

Ahtaus oli kyllä harmillista mutta siihen ehti jo totuttautua tuossa automatkana aikana kun andin autossa oli vain kuusi ihmistä... kummasti siellä tanssilattialla tuli mulle ainakin tilaa kun vaan pisti kunnolla polkaten eikä vaan siirrellyt jalkojaan niin kuin monet tilanpuutteen takia taisivat tyytyä tekemään.

Yhdestä decosta ylätasantanteella sain lättyyni aika monta kertaa kun se oli niin matalalla... mut sekin meni huumorilla.

Hienot bileet, kiitos järjestäjille.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

TemeZ

#165 • • TemeZ
Todella iso kiitos kaikille näistä bileistä, olen aina ollut sitä mieltä että bilettäjät lopulta ne bileet tekevät, me rakennamme ne puitteet.. bileet meni mielestäni todella hyvin, ja kiitos siitä kaikille kävijöille!! *nauru*

16.1. sitten taas *vink*
Trixie

#166 • • Trixie
Olipas jooo todella upeat ja hienot bileet... varsinki ku joutu olee siin ulkopuolel ku sisään ei päässy ku mesta ihan täys *dissaa* Valehtelisin jos väittäisin ettei vituttais, mut tuleehan noit bileit taas *joo*

--
face your fears and live your dreams

Cassu

#167 • • Cassu Vieras omassa elämässä
Vauh, mun joululoma pelastetiin tällä illalla....hymy on vieläkin korvissa ja kestää uuden vuoden ylitse.....Tultiin ihan alkuun ku en ollu hommannut lippua ennakkoon mutta hyvin sinne näytti mahtuvan....Batesin ja Cosmicmanin setit meni hieman ohi kun piti pyöriä ja juttelees kaikkien kanssa kuulumiset ja puhua shittiä....Orkidean settiin...täytyy myöntää petyin hieman...uutta matskuu....alku ei uponnu muhun ollenkaan...ei ollu fiilistä ollenkaan....hymystä ei siinä vaihees ollu tietoo, kaveritkin huomas sen...musta parin kesto suosikin soittaminen ei tee setistä hyvää...kokonaisuus ratkaisee...tottakai ne hiljaiset hetket veti vielä enemmän fiilistäpois mutta sen tietty ties ettei se ollut DJ:stä kiinni ni sen suodatti.....

Mutta loppu setti....*pihkassa**hih**iloinen**plur**nauru*
Carboni räjäytti jäykkyyden pois ja Überdruck veri vedon pois.....AAAAHHH....siinä oli sellaista mikä saa mut kiksuihin......Täydellinen setti...ehkä se on niin...kun lähden bailaa musiikki pitää olla, rankkaa, nopeaa mutta myös melodista...Mulla kramppasi lihakset Überin loppuun....se kertoo jo paljon.....Proteus oli mitä oli....Olin pomppinut siinä sohvankulmalla ulkooven vieressä hullun lailla ja proteuksen setti oli kyl aika vanhaa tuttua...sano kuka sano mitään muuta.....tietty energia pommi se äijä on....samaa kategoriaa kuin minä*pahis*...esityksenä loistavaa...mut tiettyä vaihtelevuutta, settiin....

Muutama asia jäin mun mieleen harmittamaan....ja toisen järjestysmiehet ja DJ:t vois laittaa korvan taakse.....Äänen taso....Yhes kuvas oli mittarissa 114dB jos oikein ymmärsin...mulle se ei tuntunu kun ystävä auttoi antamalla korvatulpat....mulla itselläni on jo kuuvavaurioita eikä niitä tarvisi tulla enempää.....Monet lähti poiskin juuri Proteuksen alkaessa soittaa....
Varmasti Laseja meni rikki...ite en huomannut ku se sohva oli niin joustava tampata....harmi ku ei ollu ku se yx glowi mukana...kaikkee ei voi saada.
Musta oli tosi hienoo olla siel Entropyn bileis ku ei tarvinu mennä kaverin korvaa nuolemaan jos halus kertoo jotain....80dB on must sellanen fiilistelytaso, mut Bilettäessä raja tulisi olla 90-95 välillä...sata kun paukkuu, vinkuu korvat viel seuraavana aamunakin....

Mutta Suuri kiitos järjestäjille sekä Soittajille ja tällästä Paukutusta LISÄÄ*pihkassa**plur*
Ja tietysti bilettäjille myös kiitos paikalla olosta....ilman suurta ”Laumaa” bilettäjiä ei bileet olisi olleet yhtä fiilispohjaset....Movement voi tuoda samanlaista mielihyvää, mutta tälläisiä bileitä on harvassa....Mun tän vuoden parhaimmat JAMMAUKSET...kiittää ja kumartaa....

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

:D

#168 • • :D
Joo siis tuo db mittarilukema mitattiin tuolta lavalta kun dj booth kajarit olivat luukut auki.
Lattialla ei tosiaan siis noin kovaa soinut (ellei ihan kajareiden vieres ollut).
Että oikaistaan hieman tätä :)
Jone

#169 • • Jone Archibald Haddock

Cassu:
Proteus oli mitä oli....Olin pomppinut siinä sohvankulmalla ulkooven vieressä hullun lailla ja proteuksen setti oli kyl aika vanhaa tuttua...sano kuka sano mitään muuta.....tietty energia pommi se äijä on....samaa kategoriaa kuin minä*pahis*...esityksenä loistavaa...mut tiettyä vaihtelevuutta, settiin....

Mies oli tullut aamulla lennolla Lontoosta ja mitä nyt settiä kuuntelin, niin en olisi yllättänyt vaikka soitetut uudet raidat olisivat kiepsahtaneet sieltä mukaan laukkuun. Missä se oli ”sama vanha?” No, jos puhutaan siitä, että lautasella kipaisi esim. Epilimiä, niin en voi sanoa ainakaan itse valittavani.

Cassu:
Yhes kuvas oli mittarissa 114dB jos oikein ymmärsin...

Mitattuna 10cm monitorista, eli sitä voi sitten miettiä kuinka ”todellinen” luku se on. *justjoo*

Mut joo, ei ollut kuuluvuusongelmia Überdruckista lähtien. *iloinen*
CM

#170 • • CM
Toi 114 oli mitattuna dj-kopista mun setin aikana, eikä mitattu monitorista 10cm päässä vaan mun nenän edestä. Protskun setissä mitattiin dj-kopista muistaakseni 128dB(A) (oisko ollu metrin päästä monitorista), joka vastaa rock-konsertin volamäärää. Kuvastaa volan tasoa kun en kuullut omaa ääntäni kun yritin huutaa siellä :D
Mut se oliki just siistii.

Mut asiaan eli vitun hyvät bileet. Kiitos kaikille joraajille, muille DJ:lle ja järjestäjille. Oli todella kivaa!

[muokattu 21.12.2003 18:29]
illusion

#171 • • illusion team-sauna :D
Kiitokset järjestäjille eilisestä*hymy*
Vähän ennen yhdeksää oltiin jo jonottaa sisälle.
Alku ilta meni siinä muiden kans jutellessa, carbon based;in ja Protskun setin aika menikin sit lavalla, välillä tosin oli tosi ahdasta, tilaa onneksi tuli Harrin alkaessa soittaa*plur*
Ääntä oli just sopivasti, se ulko-oven auki pitäminen laski kuumimmat ilmat ulos, eikä ollut niin kuuma.

Helmikuussa sit uudestaan isommissa tiloissa*vink*
Priest

#172 • • Priest Mitnick
Minulla oli hauskaa ja koko tapahtuma oli aivan mahtava. Proteus oli taas ihan päällikkö mutta muutkin olivat tosi jee . Rankkaa tavaraa näin jouluna ja seuraavaksi Säde: End of Season.
Kuulo oli mennä, mutta on se ennenkin mennyt >.< *hih*

--
"If it doesn't hurt, it doesn't count. That REALLY hurt, so it must count..."

#174 • • pipa Guest
KIvaa oli!*sydän*
Vaikka pipa ois voinu olla vähän enemmän selvinpäin..*igor*
andi--

#175 • • andi-- lunttu

Itis:
Yhdestä decosta ylätasantanteella sain lättyyni aika monta kertaa kun se oli niin matalalla... mut sekin meni huumorilla.

Sen siitä saa kun on tollanen pitkän huiskea! *nauru*

--
- RAAH -

andi--

#176 • • andi-- lunttu

Pipa:
KIvaa oli!*sydän*

Oonkohan mä kuullu ton joskus aikasemminki.. tuli vaan semmonen bon voyage *hih**hih**vink**hymy**blush**iloinen**hali*

--
- RAAH -

Displacer

#177 • • Displacer
Bileet oli mun mielestä musiikin puolesta parhaat bileet tänä vuonna, eikä muutenkaan ole valittamista. Tanssitilaakin löytyi yllättävän hyvin, olin varautunu viel pahempaan tungokseen.

Kuten joku tuossa jo totesi niin ei tuohon paikkaan saa varmaan parempia bileitä edes järjestettyä!

Loppuillasta yhen diskantin katoaminen ajoittain häiritsi, mutta fiilis oli silti korkealla. Iso käsi järjestäjille. *piis**sydän**piis*
#178 • • pipa Guest

andi--:
---
Pipa:
KIvaa oli!*sydän*

---

Oonkohan mä kuullu ton joskus aikasemminki.. tuli vaan semmonen bon voyage *hih**hih**vink**hymy**blush**iloinen**hali*

*igor**iihhih**blush**iloinen**hali*
Kolera

#179 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Itis:

Mä löin pääni kaiuttimen metalliritilää vai mikä onkaa ja sain vekin ihan pään laelle. Miettiny kyl et mitä mä oon siel oikee tehny ku saanu pään siihe asentoo *hih*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä