Impulse Presents: Überdruck [germany] > Sat 20.12.2003 > Lahti

230 posts, 12 pages, 34,661 views

Cofu

#101 • • Cofu
Woihan .......*dissaa*

No täähän merkitsee sitte sitä, että ajoissa paikalle, korvatulpat messii ja ”ahtaanpaikankammo” kehii. Ei hyvä juttu tuo grandi nyt ollenkaa... No onneks mä en saa paljoa tanssia ni ilta menee sitte rattosasti pöydässä ku muut taistelee tanssilattian neliösenteistä. *hahjust*

Vieläks niitä ennakkolippuja muuten on jälellä*täh*
-P

#102 • • -P
Soittoaikataulu on kyllä sama. Ja jos viitsisit ees vähäänkää käyttää pientä päätäs ja lukea aikaisempia postauksia niin sekin olisi selvinnyt *eiei**justjoo*

[muokattu 10.12.2003 17:57]

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

#103 • • team spoon Guest
Oon varmaan tyhmä, mutta mites soittojärjestys ja soitto aikataulu eroo toisistaan?
-P

#104 • • -P

spoonman:
Oon varmaan tyhmä, mutta mites soittojärjestys ja soitto aikataulu eroo toisistaan?

Ei imo oikeastaan mitenkään *nauru*. soittoaikataulussa ilmoitetaan soittojärestys ja minä aikoina kukin soittaa

[muokattu 10.12.2003 17:58]

--

#105 • • team spoon Guest
hoho! Nyt menit ankeus editoimaan omaa postias, että toi mun posti vaikuttaa lähinnä tyhmältä. Ois pitännyt quetaa se sun postis, mutta se on aika turhaa yleensä kun vastasin sun postiis heti sun jälkeen.
#106 • • team spoon Guest
Ehkä toi tarkotti tolla aikataululla niinku päivää ja kellonaikoja millon bileet pidetään! Eikä soittoaikataulua ja sit viel erikseen soittojärjestystä niin kuin sä käsitit. Ainakin mä luen tuolta pelkästään ”AIKA TAULUT”.
-P

#107 • • -P

spoonman:
hoho! Nyt menit ankeus editoimaan omaa postias, että toi mun posti vaikuttaa lähinnä tyhmältä. Ois pitännyt quetaa se sun postis, mutta se on aika turhaa yleensä kun vastasin sun postiis heti sun jälkeen.

jooh, editoin oikeastaan molempia, koska tajusin kanssa heti sen jälkeen kun postasin noi et ”hei hetkinen, noihan ON melkein sama asia” *nauru*

--

impulse

#109 • • impulse superhero

Cofeingirl:
Woihan .......*dissaa*

No täähän merkitsee sitte sitä, että ajoissa paikalle, korvatulpat messii ja ”ahtaanpaikankammo” kehii. Ei hyvä juttu tuo grandi nyt ollenkaa... No onneks mä en saa paljoa tanssia ni ilta menee sitte rattosasti pöydässä ku muut taistelee tanssilattian neliösenteistä. *hahjust*

Kannattaa tulla ajoissa paikalle, tapahtuma alkaa siis jo klo 21:00.

Tulemme todellakin tekemään kaikkemme, että tapahtuman puitteet ovat niin hyvät kuin vain mahdollista.
Samassa rakennuksessa toimiva Hotelli Cumulus on bilepäivänä jo sulkeutunut joulua varten, joten voimme optimoida kaikki tilat vain ja ainoastaan Impulsen tarpeita silmälläpitäen.

Vieläks niitä ennakkolippuja muuten on jälellä*täh*

Ennakkolippuja on vielä tällä hetkellä jäljellä kaikissa myyntipaikoissa.

Koska ennakkoliput (10 ) sisältävät jo ovipalvelumaksun (2 ), niin ennakon ostamalla ovella ei tarvitse käsitellä rahaa lainkaan ja sisäänpääsy nopeutuu huomattavasti.
Suosittelemme siis lämpimästi ennakkolippujen ostamista.

Soittoaikojen kyselijöille tiedoksi, että ajat ovat pysyneet täsmälleen samanlaisina, eli:

21:00 Cosmicman
22:00 Bates
22:45 Orkidea
00:15 Carbon Based
00:45 Überdruck aka Dj The Crow
02:30 Proteus
03:40 end

Tervetuloa!

[muokattu 10.12.2003 18:47]

[muokattu 11.12.2003 08:20]
keijukainen

#110 • • keijukainen kiksumurmeli
Mä tulen tänne ainaki vaikka taivas putois päälle *joo*

--
*seepla*

TemeZ

#111 • • TemeZ
Toivottavasti usein niin hyväksi havaittu puskaradio ilmoittaa myös netin äärellä olemattomille ihmisille bileiden siirtymisestä! korjattuja julisteita kiinnitetään kyllä ympäriinsä niin paljon kuin vain voidaan mutta aina sattuu olemaan joitain joita mainonta ei tavoita!

[muokattu 11.12.2003 16:09]
Petteri

#112 • • Petteri
Todella harmillinen tapaus etenkin tietäen millä antaumuksella järjestäjät olivat tapahtumaa Grandiin rakentamassa..

Mutta nyt on aika kääntää katseet kohti Cumulusta, ja uskon ettei Nightlifeä olla näin komeissa puitteissa vielä nähty. Erityisjärjestelyillä tilaakin saadaan varmasti lisää.

Toivottavasti kaikki paikalle haluavat ymmärtävät nyt ostaa ennakkolipun ettei kukaan jää ovien ulkopuolille, kaupungilla kun on muutenkin tuona iltana paljon porukkaa liikenteessä joululomien alkua juhlimassa..

Itse kyllä pidän Cumulusta viihtyisämpänä ja tunnelmallisempana paikkana kuin Grand Arena.

Täällä nähdään!
Sinza

#113 • • Sinza
Jipii, nyt on ennakkoliput ostettu *plur**plur*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Jusuplussa

#114 • • Jusuplussa UG-///
Ennakko ostettu..täällä nähdään *hymy*
Kolera

#115 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Lappu grandin ovee et 100m tohon suuntaa kiitos ja anteeksi. Jonka sit joku minunlaiseni ihmisystävä repii pois ihan jekkuna.

[muokattu 11.12.2003 20:06]

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

akir0

#116 • • akir0 idleRPG champion 2009

Kolera:
Lappu grandin ovee et 100m tohon suuntaa kiitos ja anteeksi. Jonka sit joku minunlaiseni ihmisystävä repii pois ihan jekkuna.

Luulen, että meikä kökkii siel Grandin lähistöllä opastamassa ihmisiä oikeaan suuntaan :) Toivottavasti ei kovin moni sinne kuitenkaan tulisi vaan olisivat saaneet tiedon ajoissa.
Sinza

#117 • • Sinza
Ainakin tuolla Rouzassa (kun kävin ostaa lipun) myyjä kertoi paikanmuutoksesta (vaikka mä nyt sen jo tiesinkin). Luulis että muutkin ennakkolipunmyyjät kertoo lipunostajille.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

impulse

#118 • • impulse superhero

Sinza:
Ainakin tuolla Rouzassa (kun kävin ostaa lipun) myyjä kertoi paikanmuutoksesta (vaikka mä nyt sen jo tiesinkin). Luulis että muutkin ennakkolipunmyyjät kertoo lipunostajille.

Kaikkia ennakkomyyntipisteitä on luonnollisesti informoitu paikan vaihtumisesta.
Aidrian

#119 • • Aidrian Furian Master
Lahden bileissä on tullu käytyä kerta jos toinenkin, mut silti mulle tuntuu olevan aina yhtä vaikeaa löytää paikalle, vaikka yllättävän monesti oon jopa ollu kuskina..*ding*
TemeZ

#120 • • TemeZ

Dèja vu:
Lahden bileissä on tullu käytyä kerta jos toinenkin, mut silti mulle tuntuu olevan aina yhtä vaikeaa löytää paikalle, vaikka yllättävän monesti oon jopa ollu kuskina..*ding*

no mä voin tulla ohjaa sut siitä ovelta sisään ni et eksy! *nauru*