230 posts, 12 pages, 34,641 views
Ankeus:
Pakko yhtyä tossa joneen, että musiikinhan takia tonne ollaan menossa eikä sen tilan tai muun vastaavan.
audioihme:
tulossa varmaa kohtalaiset bileet .. grandii vihdoikin eroon ,,pienestä cumuluksesta ,,,
audioihme:
proteus matsku on melkein samaa oli bileissä kun bileissä ,,,sais soittaa nrg 6 ni olis jo jotain
audioihme:
MUTTA LAHTI KAIPAA LAB-4 VIELÄ JA MONIA MUITA ULKOMAALAISIA ESIINTYJIÄ.
audioihme:
LAHTI MYÖS TARVITSEE ISOMMAT BILEET JOSSA SE SAA VEDETTYÄ ENEMMÄN PORUKKAA MUKAAN ,paikkana messu halli tai vastaava ..
audioihme:
jos joku promo lukee tämän ni pistähän tulemaan stooria ..
audioihme:
joo ja mulla on todellakin käsitys miten noi bile järjestelyt hoidetaan ,, mm. ex-muija tunsi proteuksen ja muutenki pyöriny noissa jossain kuvioisssa mukana jonkin verran
audioihme:
joo ja mulla on todellakin käsitys miten noi bile järjestelyt hoidetaan ,, mm. ex-muija tunsi proteuksen ja muutenki pyöriny noissa jossain kuvioisssa mukana jonkin verran
et silleee .......
audioihme:
joo tiedän ton lab-4 jutun aivan hyvin mutta hesaa se ei vedä mutta muut kaupungit sittte ..
audioihme:
joo ja mulla on todellakin käsitys miten noi bile järjestelyt hoidetaan
audioihme:
,, mm. ex-muija tunsi proteuksen ja muutenki pyöriny noissa jossain kuvioisssa mukana jonkin verran
audioihme:
et silleee .......
Nortspanki:
No mutta nyt ottaa nuppiin! Grand Arenan puitteet olis olleet hieman mukavammat isoille kekkereille, mutta kyllähän tämä järjestely on huomattavasti parempi kuin bileiden peruuntuminen.
Niinpä, todella harmittavaa kun ei Arenalle päästy*nyyh*
Toivottavasti sit 6.2 ollaan Arenalla*vink*