Mitä lehtiä WC:stäsi löytyy

322 posts, 17 pages, 124,524 views

Avatar
#121 • • pia^^ Guest
Ei mitää, ei siis yhtää mitää *nauru* , pitäsköhä jotain viiä *ding*
ezzy

Posts: 8,060

#122 • • ezzy Droid-pappa
ei yhtään mitään, kun toimittamisiin menee max 1min ja suihkussa ei ole tapana lukea.
Avatar
#123 • • RINY Guest
Hmm. mä en ole ikinä WC:ssä lukenut mitään enkä aiokaan, eli ei sieltä taida löytyä kyllä yhtäkään lehteä. Ei siell paskalla istuessa sentään niin kauaa mene että ehtisi siinä kunnolla keskittyä jonkun lehden lukemiseen. *nauru* *nauru* *nauru*
Pablo

Posts: 1,875

#125 • • Pablo

Sade*:
Hmm. mä en ole ikinä WC:ssä lukenut mitään enkä aiokaan, eli ei sieltä taida löytyä kyllä yhtäkään lehteä. Ei siell paskalla istuessa sentään niin kauaa mene että ehtisi siinä kunnolla keskittyä jonkun lehden lukemiseen. *nauru* *nauru* *nauru*



Sama juttu. Ei siinä kauaa viitsi istuskella lukemassa - voi hoitaa sen lukemisen vaikka esim. sohvalla tai sängyssä ;) *hih*
Avatar
#126 • • TechI Guest
No siis en kerkee sielä lukeen kun täytyy keskittyä siihen vääntämiseen. Ja varsinkin päiväsaikaan on paska niin kovalla että meinaa verisuonet katketa päästä kun käy paskalla. Kahvi, perunat ja pizza laukasee hyvin hädän*hymy*

Silloin kun käyn esim. keskustassa syömässä vaikka nyt kebabia ja sen päälle hyvät donitsikahveet niin auta-armias mikä hätä. Yritä siinä nyt sitten kävellä kotiin.

[muokattu 18.6.2004 21:49]
sapeli

Posts: 11,768

#127 • • sapeli jokukukamikä?

TechI:
No siis en kerkee sielä lukeen kun täytyy keskittyä siihen vääntämiseen. Ja varsinkin päiväsaikaan on paska niin kovalla että meinaa verisuonet katketa päästä kun käy paskalla. Kahvi, perunat ja pizza laukasee hyvin hädän*hymy*



*poks* T.M.I...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Pablo

Posts: 1,875

#128 • • Pablo

TechI:
No siis en kerkee sielä lukeen kun täytyy keskittyä siihen vääntämiseen. Ja varsinkin päiväsaikaan on paska niin kovalla että meinaa verisuonet katketa päästä kun käy paskalla. Kahvi, perunat ja pizza laukasee hyvin hädän*hymy*

Silloin kun käyn esim. keskustassa syömässä vaikka nyt kebabia ja sen päälle hyvät donitsikahveet niin auta-armias mikä hätä. Yritä siinä nyt sitten kävellä kotiin.

[muokattu 18.6.2004 21:49]



don't tell more! ;) *nauru*
Grass

Posts: 237

#129 • • Grass fiilistelijä
kaikkea paskaa sieltä löytyy.
Avatar
#130 • • TechI Guest
Kebab on kyllä muutenkin semmonen suola-ja kastike pommi että huh.*justjoo*
Fentae

Posts: 186

#131 • • Fentae

alek száhala:
Bilteman kuvasto



Toi on mullaki aina välillä mukana, riittää ainaki luettavaa. *joo*
pr0ton

Posts: 588

#132 • • pr0ton mörökölli
Mukaan tulee yleensä napattua Auto Bild, TM tai joku random autoesite *pelle*

[muokattu 18.6.2004 22:05]

--
onks kaikki oke? oooookke.

MaSari

Posts: 1,986

#133 • • MaSari space jammer

TechI:
No siis en kerkee sielä lukeen kun täytyy keskittyä siihen vääntämiseen. Ja varsinkin päiväsaikaan on paska niin kovalla että meinaa verisuonet katketa päästä kun käy paskalla. Kahvi, perunat ja pizza laukasee hyvin hädän*hymy*

Silloin kun käyn esim. keskustassa syömässä vaikka nyt kebabia ja sen päälle hyvät donitsikahveet niin auta-armias mikä hätä. Yritä siinä nyt sitten kävellä kotiin.

[muokattu 18.6.2004 21:49]



Hei, kerroppa lisää! *nauru**hahjust*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Avatar
#134 • • TechI Guest

MaSari:


Hei, kerroppa lisää! *nauru**hahjust*



Ei nyt voi olla noin hauskaa *hahjust*
Avatar
#135 • • Galadhan Guest
Mikrobittiä ja Fillaria tällä hetkellä. Valikoima vaihtelee ajoittain, oikeus muutoksiin pidätetään.
Sucy

Posts: 256

#136 • • Sucy
Aku Ankat on kova sana vessassa.
Meil ei kyl oo enää pitkään aikaan tullu sitä, mut kyllä niitä vanhoja jaksaa silti aina uudestaan lukea.
Joskus voi eksyä mukaan juuri sillä hetkellä kädessä ollut lehti/kirjakin.
remotion

Posts: 5,283

#137 • • remotion nostatus guru
mä yleensä oon just puhelimessa kun käyn veskissä jotenkin siinä käy tosi usein niin et just oon menossa vessaan ja sit joku soittaa tai mä päätän soittaa jollekkin, eli vastaukseni on siis Nokia 6230. *piis* *piis*
quile

Posts: 136

#138 • • quile Kävelevä banneri.
Aku Ankkoja *hih*, vaik en kyl oo lukenu niit varmaa moneen vuoteen *ding*
Chare

Posts: 412

#139 • • Chare kiltti tyttö
ei löydy lehtiä eikä kirjoja eikä muutakaaan luettavaa.. yleensä meen vessaan ihan tekemään tarpeitani, en sivistämään itseäni kirjoin tai oppimaan uutta lehdistä..
täytyy tosin sanoo et joskus kun tuun kotiin niin otan postit mukaan vessaan ja selaan ne siel aikaa säästääkseni.. ja kun oon niin utelias et haluun heti tietää mitä postia on tullut.. hih.. *iihhih*
ainii, mökillä on puuceen seinälle kiinnitetty sellanen tyhmä tarzansarjis.. se on ollu siinä noin 20v. aina kun käyn siel puucees, luen sen ja aina naurahdan sille.. mä en tajuu.. hih..*blush*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

Cassu

Posts: 634

#140 • • Cassu Vieras omassa elämässä
Lehtiä ei löydy munkaan vessasta, mua ei kiinnosta olla siel p*skan hajussa yhtä sekuntia kauempaa

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.