forum jälleen

18 posts, 1 page, 9,273 views

anqqa

Posts: 4,032

#1 • • anqqa tirehtööri
jälleen sen verran muutoksia forumiin että uutisen paikka:

1) suosikit. aiheita voi merkitä suosikkeihin, jotka näkyvät kokonaan omalla alueellaan sekä erottuu muista aiheista normaalialueilla

2) privaviestien poisto. priva-alueella voi piilottaa näkyvistä viestejä.

3) normaalialueilla voi vaihtaa otsikkoa, jos aiheen keskustelu on liikaa eksyny alkuperäisestä. vaihdos tapahtuu sörkkimällä ikonia alueella aiheen edessä.

4) tahmatassu. aiheita pystyy tahmaamaan näkymään alueen kärjessä. luonnollisesti ihan kaikki tähän ei pysty..

5) pisteet. viestien osuus tähdet määrittävissä 'pisteissä' laskettu huomattavasti, 'turhilla' viesteillä ei tähdet juuri nouse.

ja jotain mitä ei muista.. :)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Tyly

Posts: 908

#2 • • Tyly
Joo tossa tuli mieleen kun oot muuttanut tota isteitys systeemiä näköjään... niin että kun tuolla kuitenkin on semmosiakin ihmisä jotka kirjoittaa kaiken näköistä paskaa saadakseen ainoastaan pisteitä ja noustakseen tuolla listalla ylöspäin ja näin mukamas antaitsevansa kunniaa.. *justjoo*

Mutta niin kun eikös tuo top 25 määräydy niiden kolmen listan mukaan mitkä siinä vieressä on? Niin olisikos mahdollista laittaa sinna lista missä olisi aika kuinka kauan on ollut rekisteröityneenä... jolloin myös kokemus toisi pisteitä..

Tämä olisi mielestäni hyvä koska silloin nähtäisiinn todelliset pitkän-linjan harrastajat listan kärjessä eikä ainoastaan ne jotka ovat hetkellisillä teoillaan päässyt listan kärkeen... en tietenkään tarkoita ne jotka tällä hetkellä siellä listalla ovat niin olisi kaikki näitä käyttäjiä.. onhan siellä esmes sinäkin anqqa joka tuskin olet nopean listan kärkeen pääsyn lumoissa *virn* *hah*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

anqqa

Posts: 4,032

#3 • • anqqa tirehtööri
Tyly:

Niin olisikos mahdollista laittaa sinna lista missä olisi aika kuinka kauan on ollut rekisteröityneenä... jolloin myös kokemus toisi pisteitä..



tuota oon myös miettiny, mutta hankaluutena se, että yhtä pisteikäs olis se joka käy 2 kuukauden välein ja se joka käy joka päivä, vaikka rekisteröityny samana päivänä. mutta nyt on mielessä yks kokonaan toisenlainen tähtisysteemi, riippuen miten se saa kannatusta :) sillon ei olis enää väliä viesteillä eikä käynneillä..

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Tyly

Posts: 908

#4 • • Tyly
Hmm... no siis jos tuo kuinka usein käy on ongelma niin sitten vaan ottaa silleen että vaikka nyt tällä hetkellä on viisi tehteä ei tarkoita että sä saisit åitää ne aina..

Siis voihan siihen vaikka pistää silleen että se laskee viestiä/päivässä niin silloin siinä tulisi se ikä kokemus... tai siis ei vielä tossa mutta vaikka sitten kertoimena toimisi ton lisäksi "ikäkokemus" jolloin ne jotka on pitkään ollut ja ei ole ihan niin paljon kirjoitellut niin olisi kuitenkin korkeammalla kuin ihminen joka on lyhyessä ajassa kirjoittanut ja tehnyt muuta paljon, koska kokeneen kerroin olisi kuitenkin niin paljon suurempi... *hymy*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

_atmos

Posts: 230

#5 • • _atmos
mitä virkaa noilla tähdillä ylipäätänsä on? pois ne minusta!
Tyly

Posts: 908

#6 • • Tyly
Joo siis mäkin olen jo pitkään ollut sitä mieltä että koko pisteytys systeemi voisi poistua... Se juuri tuo noita turhia viestejä esmes... *justjoo* ..jos ei pisteitä saisi niin jengi kirjoittaisi vaan sinne ja siitä mistä on oikeesti kiinnostuneita... *joo*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cosmikki

Posts: 1,261

#7 • • cosmikki
mitä tolle top25-systeemille tapahtunu?

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

HzO

Posts: 266

#8 • • HzO 9mm burana auttaa
muuttunut *nauru*


joo näk pisteitä saa eri tavalla nykýään (en tajua millä logiigalla). Varmaan jollain happo logiigalla *piru*


no ei...

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Avatar
#9 • • mza Guest
Joo näk kavereista tulee pisteitä joten jos tähtiä hirveesti haluat mene rekisteriin ja sieltä jokainen rekisteriin loggautunut hörhö muuttuu napin painalluksessa sun kaveriksi ja tämäkö reilua ei se on perseestä.

Koska jollai täällä on oikeasti kavereita nämä ihmiset ja joku ei heitä ole edes nähnyt ni tää uusi piste järjestys suosii sisä piiriä ja jne.


tämä on reilua muutamalla joten he eivät valita no ei tietenkään tuskin rikaskaan valittaa ja sitten sen on helppo dissata sitä joka valittaa.


prkl
Avatar
#10 • • yana Guest
mza:

Joo näk kavereista tulee pisteitä joten jos tähtiä hirveesti haluat mene rekisteriin ja sieltä jokainen rekisteriin loggautunut hörhö muuttuu napin painalluksessa sun kaveriksi ja tämäkö reilua ei se on perseestä.



joo. kaikennäköisiä urpoja sitä löytyykin jotka alkavat asettelemaan muita kavereikseen vaan saadakseen jotain pisteitä *nauraa*

ehdotankin että kun tälläistä havaitaan tapahtuvan tyypin pisteisiin annetaan -100000 sakko. siinä sitten saa haaveilla yhdestäkin tähdestä pari vuotta.


mä yhä pysty käsittämään tätä porua pisteistä ja tähdistä. jos ego saa kolhun siitä että jollain toisella on yksi virtuaalinen munanjatke enemmän niin voi huoh.
Avatar
#11 • • mza Guest
no jos ei kiinnosta tähdet kokeile huviksesi ja poista kaikki kaverit ni katsotaan ihan kiinnostuksen vuoksi mieten esim sun pisteet sen jälkeen jaksaa


tiede on kivaaa*plur*
HzO

Posts: 266

#12 • • HzO 9mm burana auttaa
Ahaa miten olisi sellainen setti että sit vasta saisi kaveri pointsit jos molemmat olisivat merkanneet toisensa kaverikseen silloin ei voisi huijata. Rakkaus on molempi puoleista *piis*



Sit voisi vaikka kysyä privana hei oletko mun kaveri like 4 deitti chatissa.


EN ole katkera vain vähän kuspää *iloinen*

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Tyly

Posts: 908

#13 • • Tyly
Joo täytyy sen verran tähän pisteytykseen sanoa että jos kerran joku ominaisuus, kuten olen nyt ymmärtänyt että kaveruus on pistieden arvoista, niin se pitäisi juuri tehdä sillä tavalla että he ketkä merkkaat niin on OIKEASTI ystäviäsi...*hymy*

ja miksi siis ystävyyt on pisteiden arvosta ja esmes juuri bileiden lisääminen ja topicciin kirjoittaaminen ? Chatin ymmärrään ettei ole mutta bileiden lisäämienn kuitenin on sitä kunnollsita "klubitus" työtä mitä juuri minä olettaisin arvokkaaksi...

mene ja tiedä *jsutjoo*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Howdy

Posts: 7,955

#14 • • Howdy Oldie
Ei voi muuta sanoa kun että aaaarggghh!!!!
Mitä juttua ....

--
Käpy vailla vertaa

gabber

Posts: 440

#15 • • gabber
..aivan..tarviiko niitä tähtiä tosiaan johonkin vai.....................?
must ei*possu*

--
---hapetus gabetus---

gabber

Posts: 440

#16 • • gabber
ois kysymys..miks nää otsikot pitää näkyä rekisterikortissa pakollisena?eiks sen vois pistää vapaa valintaiseksi?
tää klubitus on mun mielestä ylijulkinen!vähän yksityisyyttä jos sais lisää jos haluaa ois kiva homma!!*plur*

--
---hapetus gabetus---

anqqa

Posts: 4,032

#17 • • anqqa tirehtööri

gabber:
ois kysymys..miks nää otsikot pitää näkyä rekisterikortissa pakollisena?eiks sen vois pistää vapaa valintaiseksi?
tää klubitus on mun mielestä ylijulkinen!vähän yksityisyyttä jos sais lisää jos haluaa ois kiva homma!!*plur*



otsikot?

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

hallucinogen

Posts: 8,190

#18 • • hallucinogen Edain
Mun mielestä nykyinen ”julkisuustaso” on varsin hyvä, ei itseäni ainakaan haittaa jos joku profiiliani klikkaamalla näkee minne olen viimeksi kirjotellu, ketä mun kavereita jne...

--
pikku-*possu*