31.12.2002 Forms of Energy @ Telakka Studiot

79 posts, 4 pages, 14,705 views

LauriA

#21 • • LauriA Creative
patis:

Forms of Energy:
SAIMAAN SÄLLI ( Hydrogen ) » last time on decks
miksi last time?

Tätä onkin jo yllättävän moni tiedustellut.

31.12.2002 tulee tasan 2 vuotta ensimmäisestä keikasta Saimaan Sälli nimen alla. Kaikelle on aikansa, ja uutena vuotena on Sällin aika sanoa hyvästit!

Hauskaa on ollut, sitä ei sovi kieltäminen! *plur*

Tulevaisuudessa sitten ehkä joskus jotain muuta, jollain toisella nimellä...you never know. *enkeli*

-l

--
Lauri Ahonen / Digital artist, Designer and Entrepreneur from Helsinki, Finland. / www.lauriahonen.fi

#22 • • Kirsikka Guest
Tänne ehdottomasti ja tottakai, ilman muuta *iloinen* ei voi kyllä jättää väliin mistään hinnasta!!
UnityF

#23 • • UnityF joo just se
Mä oon sit ainakin paikalla. Eihän näitä bileitä voi missata...
*plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur*
#24 • • ALIEN Guest
mähän olen tuolla, jos vain LUCID DREAMkin on tulossa!!*nauraa*

*pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa*
cosmikki

#25 • • cosmikki
onneksi jotain taas telakalla tapahtuu. musta se on tosi kiva paikka bileille mitä siellä nyt muutaman kerran tullut kävästyä pippaloimassa. khuul :)

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

s4ga

#26 • • s4ga
muah! tänne tänne, uudenvuodensuunnitelmat hyvinkin tarkasti tiedossa. *pihkassa**sydän**sydän*
ja illuille jatkamaan aamuvarhaisella.. *plur*

[muokattu 8.12.2002 06:20]

--
Miau. ^__^

akir0

#27 • • akir0 idleRPG champion 2009
Meinasin jo vakavasti skipata tänne tulemisen, mutta yksi ihkuliini setä sai mut Alliancessa vakuutettua, että täällä ollaan :) ja miksei oltaisi
tez

#28 • • tez hottie
viime uusvuos telakalla ehkä riitti mulle vois vaihteeks kehittää jotain muuta..mutta eihän sitä koskaan tiedä....

--
...do you fuck as well as you dance?

#29 • • nokko Guest
*ökkö* *joo* *ökkö*
Jazqa

#30 • • Jazqa Nani Nani?!?
Tota... Missäs tää Telakka Studio oikeen sijaitsee...*blush*

--
3,4,5-trimethoxyphenethylamine
Guess what it is...?

#31 • • tuntematon Guest
Hernesaari - Munkkisaari .. siellä. Henry Fordin katu.
tuitui

#32 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
nyt työvuorokin varmistu...eli mua saa tulla uuden vuoden vaihteessa moikkaamaan ku olen silloin peppu tiukasti penkissä vip - ovella!! otan vastaan uuden vuoden toivotuksia klo 24! *plur*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

She

#33 • • She
Okei.. Nyt mulle tuli onkelma... Työ uhkaatte tappaa jos ei ilmaannu Telakalle mutta toisaalla mut tapetaan jos en vietä uuttavuotta jossakin muualla frendien kanssa.. Kenen mä haluan tappavan mut...*täh*
#34 • • yana Guest
sun pitää nyt miettii siis tarkasti.

sun kaverit saattaa tehdä homman huomattavasti nopeammin ja kivuttomammin tosin...
#35 • • Taika Guest
..Tää tulee ainakin tänne..*pelle*..Täytyy vaan toivoa Korvatunturin suunnasta euroja taskunpohjalle kun liput näyttää maksavan taas niiiin paljon..*igor*Mä oon kyl oikeesti ollu tosi kiltisti..*pahis*
illusion

#36 • • illusion team-sauna :D
telakka*joo*+nosturi*joo**pihkassa*
nina¤

#37 • • nina¤ -eläinlaps
Tänne pyritään.... *plur*
mut never know, missä kunnossa sitä pyritään, jengi on niin sekoo uutena vuotena... ainaskin mun jengi *nauraa*

joten rukoilkaamme *nauraa**nauraa**nauraa*

*sydän**sydän**sydän*

--
..for me to POOP ON..

Jussi Soro

#38 • • Jussi Soro choon!
Ni Shi:

Tulevaisuudessa sitten ehkä joskus jotain muuta, jollain toisella nimellä...you never know. *enkeli*

Sustahan tulee bilemaailman Dingo. Lopetat "suosiosi huipulla" ja teet parin vuoden päästä comebackin. Ja sitten uuden comebackin. Ja taas. Kirjotat kirjan elämästäs jne...
India

#39 • • India
En odota edes joulupukkia... haluan tänne!!! Ei jaksa odottaa.... nämä kun on seuraavat bileet mihin pääsen.....
illusion

#40 • • illusion team-sauna :D
lippu tilattu! *joo**pihkassa*