Arts & productions

98 posts, 5 pages, 26,369 views

Hansu

Posts: 481

#42 • • Edited Hansu

mandalafreak:
www.saunalahti.fi/mandala/Index1.htm


Olipas kauniita, etenkin tämä. Voisin ottaa tuollaisen makkarin kattoon *hih*

Olen piirrellyt koko ikäni, etenkin sarjakuvat ja ”sarjakuvahenkiset” piirrokset ovat lähellä sydäntäni. Täältä löytyy uusimpia töitäni, mukana mm. sarjakuvia, yksittäisiä piirustuksia sekä kiinnostusta herättäneitä tv- parodioitani. Ehdottomasti sallittua kommentoida! Ruusuja ja risuja otetaan vastaan.

Uusin työni oli jo tuolla Plattarissakin, mutta laitetaan nyt tähänkin linkki Rouva Sorkkalan kahvikutsuille, joille ovat saapuneet rouva Vesinokkaeläin ja neiti Mäyränen.
Jone

Posts: 8,258

#46 • • Jone Archibald Haddock
PIstin flammabul.com:in etusivun uusiksi muihin hommiin inspiraatiota ja motivaatiota etsiessäni:

http://www.flammabul.com
PuuhaOsku

Posts: 1,309

#47 • • Edited PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...
To Jone!

Ei toi oo mitään verrattuna siihen originaaliin mikä oli sentään loistava!
Se sai oikeesti miettimään että mihin hemmettiin nyt oon joutunu.
Olihan tää visuaalisesti ihan siisti. Hyvä idea.
Jone

Posts: 8,258

#48 • • Jone Archibald Haddock
Sun onneksi toi Archive-osio on nyt toiminnassa, joten pääset halutessasi jumittamaan niitä menneitäkin etusivuja. *hihu*
Hansu

Posts: 481

#49 • • Hansu
Laitetaanpas linkki tännekin. Uusi sarjikseni --> Syksy

Syksyn loputtomasti jatkuvien sateiden ja päälle puskevan harmauden keskellä ainakin minun on niin kovin helppoa vajota synkkyyteen, mutta asian voi yrittää nähdä toisinkin.

Henk.koht. pidän tätä ehkäpä onnistuneimpana työnäni, lähinnä teknisen toteutuksensa ansiosta.

Vesivärit + tussi.
sapeli

Posts: 11,768

#50 • • sapeli jokukukamikä?

Hansu:
Laitetaanpas linkki tännekin. Uusi sarjikseni --> Syksy



Ihuna *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Hansu

Posts: 481

#56 • • Hansu
Täsoisvieltämmönen: Kaikki on suhteellista.

Kyseessä on kehittelemäni sarjispariskunnan viides jakso, aiemmat löytyvät tosta signatureni osoitteesta. Inspiraationa on tässä - kuten monissa muissakin jutuissa - toiminut the elävä elämä.
blender

Posts: 2,552

#57 • • Edited blender Arcade | KAIKU
silmäasema mainoksen malli:
1.jpg
spede: (ehkä onnistunein lyijykynätyöni)
2.jpg
öljyvärimaalaus: (inspiraation sain tähän proteuksen tatuointi logosta...)
3.jpg
Lyra

Posts: 666

#58 • • Lyra
saisi olla vähän aktiivisenpi keskustelu :|
UnityF

Posts: 15,721

#59 • • UnityF joo just se
pitäis hankkii netti tilaa mihin voisi laittaa kuvia omista töistä mitä kaikkee oon tehny.. *ding*
ainoo kuva netistä jostain mun työstä on tässä:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=UnityF&image_id=818321&navi=true

tää on paperimassa naamio joka on seinälle tarkoitettu, oon tehny muutamia naamioita jotka oon myyny jo eri paikkoihin ja lisää naamioita on tulossa joulun jälkeen kun saan lisää massa tarvikkeita hankittuu.
Teen/suunittelen myös ryyjyjä seiniin, myös lasketut ristipistotyöt on yksi harrastus ja teen myös nukkeja, enkeleitä ja tonttuja jne jne kaikki korkeeta käsityötä jotka vie aikaa mut palkitsee mieltä ihanasti. *hymy*
Mielenkiintoisia juttuja porukka tekee *joo* *hymy* ilo katsella näitä sivuja. *joo*