Trance Nation Vol.03 18.10.2003 @ Helsinki

36 posts, 2 pages, 8,502 views

thomas

Posts: 5,618

#21 • • thomas

efo:
tässä ”pieni” video clippi:
http://www.onelove.st/Video/tracenation_03.wmv
Res: 720x576 Koko: n. 20Mb
lisää tulossa*piis*



saisit joskus pakata noi josssain standardimuodossa,
ei mun vanha rousku jaksa tommosia ;) eli mpeg-1 tai sitten divx / xvid
ja reso pienemmäks kuin 640x480 niin hyvä tulee..
Flash

Posts: 108

#22 • • Flash
Tosi hyvä videopätkä, eikä toi mikään ”iso” todellakaan oo, tai ei ainakaan tunnu siltä ku täällä koulussa megayhteyksillä ziigailee!*vink* Toivottavasti tulee vielä lisää näitä. Tossa videopätkässä näkyy ne tytöt Vaasasta, jotka olis niin halunneet extaasia..!!!

--
Da playah...

hallucinogen

Posts: 8,190

#23 • • hallucinogen Edain
On multakin monta kertaa tultu kysymään piriä ja essoja vaikka en itse käytä mutta ei lähetä osottelee ketään *justjoo*

--
pikku-*possu*

-P

Posts: 4,972

#24 • • -P
haha, oli se kyllä aika paravaljakko. ”hei, tiietkö mistä sais extaasia?!”*eiei*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

efo

Posts: 1,908

#25 • • efo Laserpoint

thomas:
saisit joskus pakata noi josssain standardimuodossa,
ei mun vanha rousku jaksa tommosia ;) eli mpeg-1 tai sitten divx / xvid
ja reso pienemmäks kuin 640x480 niin hyvä tulee..

joskus.

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Flash

Posts: 108

#26 • • Flash

hallucinogen:
On multakin monta kertaa tultu kysymään piriä ja essoja vaikka en itse käytä mutta ei lähetä osottelee ketään *justjoo*



Totta, ei sais rupee osottelemaan ketään...!*eiei* Mutta kun alko tanssifiilikset menee ku toinen vaan vouhottaa kokoajan jostain huumeista! Ja mulle se oli eka kerta et olin vähän hämillänikin...!*hmph*

--
Da playah...

Avatar
#27 • • Cera Guest

Flash:Mutta kun alko tanssifiilikset menee ku toinen vaan vouhottaa kokoajan jostain huumeista! Ja mulle se oli eka kerta et olin vähän hämillänikin...!*hmph*



Kai nyt ees sanoit sille et ei ole, ei kiinnosta, lähe menee. Plus kuvittelisi, että typerämpikin tajuaisi, jos vaikka vaihdat paikkaa, ja et puhu sille sen jälkeen enempää, että sulla ei ole mitään.


Niin ja.
oli ihan kivat bileet. missasin kyl jostain syystä.. sen uuden laserin ihan kokonaan.
pusui tytöilleni!
herman

Posts: 207

#28 • • herman
Ekaa kertaa Nosturissa/Trance Nationissa ja voin sanoa ettei jää vikaks.*iloinen* Ihmiset, fiilis, musa (Orkidea*sydän*), valot (laser*sydän*).. ei jääny oikeen mitään toivomisen varaan. NIIN varmasti seuraavassa Trance Nationissa paikalla!*joo*
remotion

Posts: 5,283

#30 • • remotion nostatus guru
YES kerrankin vähän parempaa videoo kun se ainainen 300x200pix, monosärötuhina harmaalla kuvalla.*slurps*

EFO onkos sulla sieltä notalentmcfestareilta sitä videoo?
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#31 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mulla kuulu musiikki muttei näkynyt kuvaa *täh*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

hallucinogen

Posts: 8,190

#32 • • hallucinogen Edain
Ikävää kun noissa videoissa se ääni aina rätisee kun bassot alkaa hakkaamaan *uuh*
Hyviävideoita kylläkin *joo*

--
pikku-*possu*

efo

Posts: 1,908

#33 • • efo Laserpoint

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

efo

Posts: 1,908

#34 • • efo Laserpoint
mä oikeesti yritän jokupäivä MPEG muodossa saada näitä laitettua*uuh* WMV on kieltämättä perseestä

[muokattu 21.10.2003 21:26]

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

thomas

Posts: 5,618

#35 • • thomas

efo:
mä oikeesti yritän jokupäivä MPEG muodossa saada näitä laitettua*uuh* WMV on kieltämättä perseestä

[muokattu 21.10.2003 21:26]



hyvä että joku muukin tajuaa tuon.. ettis tmpegenc, toimii mainiosti :) (jos sourcena on avi)

(sori offtopic)
Avatar
#36 • • Taika Guest

Cera:
---
Flash:Mutta kun alko tanssifiilikset menee ku toinen vaan vouhottaa kokoajan jostain huumeista! Ja mulle se oli eka kerta et olin vähän hämillänikin...!*hmph*
---


Kai nyt ees sanoit sille et ei ole, ei kiinnosta, lähe menee. Plus kuvittelisi, että typerämpikin tajuaisi, jos vaikka vaihdat paikkaa, ja et puhu sille sen jälkeen enempää, että sulla ei ole mitään.


Niin ja.
oli ihan kivat bileet. missasin kyl jostain syystä.. sen uuden laserin ihan kokonaan.
pusui tytöilleni!


*hali*