Ekat reivit?

787 posts, 40 pages, 352,497 views

mixed~thunder

Posts: 524

#1 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Sellasta haluais tietää,että mitkä on ollu ihmisten ekat breivit?Mikä sai lähtemään ja mitkä fiilikset jäi?Kuhan kiinnostaa vuan*nauru*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

nigel

Posts: 792

#2 • • nigel
hmmm.. ekat bileet tais olla tääl jäkes. "sexy teenager party" :DDDDD nelisen vuotta sit.. siinä siis ekat "kunnon" bileet (mitkä ny muistan). oli kyl vitun jees musaa.. tekenoo yms.
tosiaan saavuin coolina paikalle kaheltoist ku bileet loppu yhelt..
tost se koko innostus ei kyl alkanu siis ku olin duunanu jo pari vuotta ennen omaa matskuu..

siistii! :)
|Cronos|

Posts: 1,118

#3 • • |Cronos| the Moose
heh.. ekoissa sellasissa isommissa tuli käytyä vast sen jälkeen ku oli täyttäny 18.. tasan viikko heti sen jälkeen Reactoriin...=) musiikkia on tultu kuunneltua jo varmaan sellaset 4-5 vuotta... ei tietenkään koko aika mut silloin tällöin... nyt sitä sitte ei muut kuunnellakaan... Ton jälkeen on sitte kierrettykin kotka, helsinki, lahti väliä aika ahkerasti...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

POSER

Posts: 800

#4 • • POSER Wimp and Poser
Mä missään reiveissä käy...

Eikös ne oo niitä hirveitä missä se kamala jumputus soi ja ihmiset on ihan huumehissa ja sit ne harrastelee siellä kaikkea haureuksia... *vink*

Niin ja pelkään kans uusia ihmisä ja erilaisia sosiaalisia kontakteja..

--
Keppiä Jehoville!

Avatar
#5 • • Chica Guest
Ekat raveni oli Tampereella House Nation, ja vuosi oli jotain '96-'97 keväällä. Sillon oli Marusha soittamassa ja aika mukavia muistoja on jääny...*iloinen* Ja siitä kaikki sitten alkoikin. Sen verran mahtava kokemus oli.

Muuten, miksei bileissä ole enää sellaisia tuulikoneita niinkun sielä oli..?
Avatar
#6 • • Chica Guest
vaan ei enää mikään vierailija*hymy*
cicca82

Posts: 190

#7 • • cicca82
Mä olin ekaa kertaa reiveis vast just uutena vuotena, vaikka niihin reiveihin on aina oltu menos viimesen vuoden aikana koko ajan...
Aina joku jutska kusi, mut uuden vuoden jälkeen kaik on aina menny niinku on pitäny. Sitä on tullu käytyy kaikis mahd. vähä isommis Turun housezembalois. Ja on ollu sen arvostaki...*sydän**plur**sydän**plur*

--
partyparty im here so also party is here

Avatar
#8 • • Mahtawa Guest
[tyhjää täys]
Mykiö

Posts: 16

#9 • • Mykiö
Ekat bileet oli stroket jotka oli Wäiskissä varmaa joku vuos sit.. Missiah Sasha ja Prote paukutti nii et meinas tulla äitii ikävä.. Ihania muistoja.. Wäiskillä oli kyllä tekemistä pinnalla pysymisessä.*pahis**pahis*

--
Murr

patis

Posts: 1,158

#10 • • patis 10
Laby 1999... aijai...*plur* tommosiii Labyi ei enää taida tulla... *uuh*
|Cronos|

Posts: 1,118

#11 • • |Cronos| the Moose
aika moni on kyl sanonu et laby 99 oli paras.. harmittaa ettei itsellä ole kokemusta asiast...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

skasi

Posts: 161

#12 • • skasi
Mitkä ekat reivit? No viime kesänä pyörin RantaRockin klubiteltalla, ja abiristeilyllä tanssin aamu kahdeksaan siel klubilla.. Siihenpä jää sit mun reivit..*suru* Mutta kesällä on 100% varmuudella päästävä kunnon reiveihin.. Oli ne sitten missä tahansa ja maksoi mitä tahansa...*iloinen*

--
I love music, any kind of music. I love music, just as long as its groovin!

Andy Braun

Posts: 646

#13 • • Andy Braun housebase
Ekat "oikeat" reivit olivat Imatralla napinkulman parkkihallissa extrovert rave clubin järjestämät 12tunni kekkerit. nimeäkään en muista, vuodesta puhumattakaan mutta aikaa siitä on jo paljon... luultavimmin jotain 93-95 välillä *hymy*.

Ja puuha herrana oli tommi the millennium! *sydän*

voi niitä aikoja... *plur*

(muokattu 19.3.2002 15:10:16)
freba

Posts: 151

#14 • • freba
En kyllä tykkää käyttää reivi sanaa kun tulee mieleen aina ne brittien huumehörhöilyt 80-luvun lopulla. Ekat kunnon bileet taisi olla jotkut Entropyn järkkäämät. Bileiden nimeä en muista, mutta hauskaa oli.
Tyly

Posts: 908

#15 • • Tyly
Jos muistaisi missä ne silloin oli ja sillee... Mut viimisimmät mitkä muistan nii on Rauman Summer soundi 2001 *hymy* ku toi muisti sitä ennen ei toimi oikein kunnolla...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

bianca

Posts: 207

#16 • • bianca hippiäinen
mä olin kerran joskus 15 veenä, eli 8 v sitten jossain kaapelilla mutta en enää muista millä nimellä ne silloin kulki. sen jälkeen kävin ehkä kerran vuodessa kunnes pari kolme vuotta sitten löysin nämä uudelleen. tosin tällä hetkellä aika hiljasta pidelly ko opiskelu tappaa mut sängynpohjalle viikonlopuiksi. nytki kuumeessa prkl ja taitaa taas tulla kotiviikonloppu PRKL *nuha**dissaa*


mut *hellokitty* o silti kiva

--
en tiedä minne olen menossa
mutta olen matkalla

Tonyw

Posts: 197

#17 • • Tonyw Manufackture
quu vei mut johonkin vanhan bileisiin?ei muista enää nimeä!mut oli *super*kivaa





*joo**joo**joo**joo**joo**joo**joo**joo**joo**joo**joo*

(muokattu 20.3.2002 10:15:48)
slush

Posts: 685

#18 • • slush
Mun ekat ravet tais olla muutama kesä sitten kouvolan club civat..
ja sitte lappeenrannassa vähän paremmissa bileissä kävin *hymy*
mut ihan sellaset kunnon bileet taisi olla viime joulukuussa pyro r.i.p- bileet *vink*
moon vasta niin nuori et nyt tää biletys vasta alkaa!!!*plur*

--
Miks mulle aina käy näin???

Avatar
#19 • • juhani_phs Guest
mun ekat bileet tais olla agenda, mut niist ei oikeen jäänyt mitään mieleen.
ekat isot ravet, tai miksi niitä kutsutaankin, oli Lab-4 vs. trancehouse.com
(18.8.-01) tuolla vr:n konepajalla.
en tiedä onko aika kullannut muistot, mutta huhhuh!!!
parhaiten on jäänyt mieleen se kun käveltiin kavereiden kanssa
lämpimässä kesäilmassa porteilta hallille ja musa alko hitaasti
kovenemaan, se oli jotain!
parhaat bileet missä oon ikinä ollu.
-phe
arty

Posts: 159

#20 • • arty diskopunk
>> street party espaalla.. vappu 99 tai 00.. (en nyt muista)
>> ensimmäinen klubi oli pussy vuonna 99..

>> *hih*
>> ..

--
||