Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,409,609 views

itis

Posts: 2,518

#5981 • • itis Morning Star

Amma, 27.4.2006 08:01:
Ainakin säätiedotuksissa puhutaan usein rannikolla tapahtuvista säämuutoksista.
Onko jossain määritelty, kuinka laajaa kaistaletta rannasta sisämaahan päin rannikko käsittää? Paljonko luku mahtaa olla?



If you can't see it – it doesn't exist? *hymy*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

FreeFall

Posts: 2,256

#5982 • • FreeFall music addict
Jos pahvi-kahvimuki on täynnä vettä, voiko siihen pohjaan polttaa sytkärillä reiän?

Kyselin duunissa...vastauksia tuli paljon molempia...

itse oon kallistunut siihen että voi, MUTTA vain sillon kun pitää sitä tulta alhaalla niin kauan kunnes vesi haihtuu pois...
eli käytännössä sillon ei voi kun vesi on mukissa...
onko näin?

--
Lintuperspektiivi

FreeFall

Posts: 2,256

#5983 • • FreeFall music addict
Onko kilvetön kilpikonna koditon vai alasti *senkin*

"retorinen"

--
Lintuperspektiivi

inneah

Posts: 704

#5984 • • inneah ...Trust no one...
Miks esim. Amerikassa ulko-ovet aukee sisäänpäin? *ding*
Ja meillä ulospäin?

--
nahkalakanat

Amma

Posts: 2,383

#5985 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

¦), 27.4.2006 12:13:
Jos pahvi-kahvimuki on täynnä vettä, voiko siihen pohjaan polttaa sytkärillä reiän?

Kyselin duunissa...vastauksia tuli paljon molempia...

itse oon kallistunut siihen että voi, MUTTA vain sillon kun pitää sitä tulta alhaalla niin kauan kunnes vesi haihtuu pois...
eli käytännössä sillon ei voi kun vesi on mukissa...
onko näin?


Kokeile!?

--
*etsiskel*

Garo

Posts: 446

#5986 • • Garo #jake

¦), 27.4.2006 12:13:
Jos pahvi-kahvimuki on täynnä vettä, voiko siihen pohjaan polttaa sytkärillä reiän?



Muistan, että Sudenpentujen Käsikirjassa (tjsp) neuvottiin tekemään A4 paperista kattila jossa saattoi keittää vettä nuotion päällä.

- Garo
sapeli

Posts: 11,768

#5987 • • sapeli jokukukamikä?

inneah, 27.4.2006 13:48:
Miks esim. Amerikassa ulko-ovet aukee sisäänpäin? *ding*
Ja meillä ulospäin?



Siihen saattaa jotenkin liittyä se, että siellä ei ole sisäovia - ja jos itse on kotona ja avaa ovea, on se mukavampi avata sisäänpäin kuin kurotella ulospäin. *hih* Ihan vain arvailua.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Bio

Posts: 4,429

#5988 • • Bio The Bullies / Pinky

sapeli, 27.4.2006 14:03:
---
inneah, 27.4.2006 13:48:
Miks esim. Amerikassa ulko-ovet aukee sisäänpäin? *ding*
Ja meillä ulospäin?

---


Siihen saattaa jotenkin liittyä se, että siellä ei ole sisäovia - ja jos itse on kotona ja avaa ovea, on se mukavampi avata sisäänpäin kuin kurotella ulospäin. *hih* Ihan vain arvailua.



Joo, amerikkalaiset on niin mukavuudenhaluisia, et mitä helpommalla pääsee niin sitä parempi. Eli kun ovi aukee sisäänpäin, ei tarvi tehdä niin paljon työtä kuin avais sen ulospäin :) Tää on kans mun omaa arvailua..
Avatar
#5989 • • hyperventilaatio Guest

inneah, 27.4.2006 13:48:
Miks esim. Amerikassa ulko-ovet aukee sisäänpäin? *ding*
Ja meillä ulospäin?


Höh. Meidänkin ovi aukee sisäänpäin. Miten ihanan amerikkalaista!
MiMoSa

Posts: 1,664

#5990 • • MiMoSa
Jos on nukkumassa ja herää puhelimen soittoon, niin minkä takia aina pitää sanoa "et herättäny, en nukkunu" kun kysytään? Vaikka äänestä sen kuulee ihan varmasti ja muutenkin, niin silti pitää sanoa et ei. Ollaan tätä pohdittu kavereiden kanssa monesti ja silti niidenkin kanssa tapahtuu samanlailla..?*tirsk*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Kolera

Posts: 4,256

#5992 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

MiMoSa, 27.4.2006 14:10:
Jos on nukkumassa ja herää puhelimen soittoon, niin minkä takia aina pitää sanoa "et herättäny, en nukkunu" kun kysytään? Vaikka äänestä sen kuulee ihan varmasti ja muutenkin, niin silti pitää sanoa et ei. Ollaan tätä pohdittu kavereiden kanssa monesti ja silti niidenkin kanssa tapahtuu samanlailla..?*tirsk*


Jaa-a aika kinkkinen kysymys etenkin kun itse totean että kyllä sä mut herätit ja nukuin mä =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

oooo

Posts: 1,249

#5993 • • oooo

MiMoSa, 27.4.2006 14:10:
Jos on nukkumassa ja herää puhelimen soittoon, niin minkä takia aina pitää sanoa "et herättäny, en nukkunu" kun kysytään? Vaikka äänestä sen kuulee ihan varmasti ja muutenkin, niin silti pitää sanoa et ei. Ollaan tätä pohdittu kavereiden kanssa monesti ja silti niidenkin kanssa tapahtuu samanlailla..?*tirsk*



joo me ollaan kanssa mietitty.. mut erittäin vaikee sanoa mistä johtuu. *ding* *hymy*
andi--

Posts: 1,381

#5994 • • andi-- lunttu

MiMoSa, 27.4.2006 14:10:
Jos on nukkumassa ja herää puhelimen soittoon, niin minkä takia aina pitää sanoa "et herättäny, en nukkunu" kun kysytään? Vaikka äänestä sen kuulee ihan varmasti ja muutenkin, niin silti pitää sanoa et ei. Ollaan tätä pohdittu kavereiden kanssa monesti ja silti niidenkin kanssa tapahtuu samanlailla..?*tirsk*



En osaa sanoa muista, mutta musta ainakin tuntuu että tolla valkosella valheella yritetään vähentää sitä soittajan "häpeää" kun se sattuu soittamaan aamulla klo 7:03. Samaa helposti vakuuttelee kun joku soittaa pahaan aikaan "joo et häirinny, ei täs mitään kummallista... oota hei voinko soittaa sulle kohta..".

--
- RAAH -

Amuck

Posts: 2,396

#5995 • • Amuck dub-i-dub

andi--, 27.4.2006 14:56:

En osaa sanoa muista, mutta musta ainakin tuntuu että tolla valkosella valheella yritetään vähentää sitä soittajan "häpeää" kun se sattuu soittamaan aamulla klo 7:03. Samaa helposti vakuuttelee kun joku soittaa pahaan aikaan "joo et häirinny, ei täs mitään kummallista... oota hei voinko soittaa sulle kohta..".


Mun mielestäni se on juuri päinvastoin: häpeän sitä että NUKUIN sellaiseen aikaan päivästä, muut ihmiset ovat olleet työn touhussa jo kauan. :D Sitten mutisen puolitajuttomana luuriin enkä muista keskustelusta myöhemmin mitään.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Fresia

Posts: 764

#5996 • • Fresia vähän outo
Mikä on MacGyverin etunimi? *ding*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

andi--

Posts: 1,381

#5998 • • andi-- lunttu

Amokk, 27.4.2006 16:11:
---
andi--, 27.4.2006 14:56:

En osaa sanoa muista, mutta musta ainakin tuntuu että tolla valkosella valheella yritetään vähentää sitä soittajan "häpeää" kun se sattuu soittamaan aamulla klo 7:03. Samaa helposti vakuuttelee kun joku soittaa pahaan aikaan "joo et häirinny, ei täs mitään kummallista... oota hei voinko soittaa sulle kohta..".

---

Mun mielestäni se on juuri päinvastoin: häpeän sitä että NUKUIN sellaiseen aikaan päivästä, muut ihmiset ovat olleet työn touhussa jo kauan. :D Sitten mutisen puolitajuttomana luuriin enkä muista keskustelusta myöhemmin mitään.



Joo, ainaki päikkäreiltä herätessä se kyl on ehkä enemmän tolleen. *nauru*

--
- RAAH -

rose

Posts: 1,047

#5999 • • Edited rose vakaasti epävakainen
Kumpi tulee ensin: unettomuus vai ikävät jutut, jotka pyörivät mielessä ja estävät nukahtamisen?

--
TwistedLife™ Amusement Park

Amuck

Posts: 2,396

#6000 • • Amuck dub-i-dub
Mistä löydän Stayin' Alive -tanssiaskeleet?! Tää on tärkeetä.
(Voin häikäistä kaikki sitten Marilynin tanssikorokkeella.)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco