Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:
---
---
---
Mut joo en mä jaksa täällä teidän kanssa vuodesta toiseen tapella
---
Jaksatpas. Siinähän se ongelma onkin.
---
Hyvää päivän jatkoa sitten. Meen nyt lähimpään paikalliseen rahottuun.
Ongelma on siinä, että te olette vielä iästänne huolimatta iässä jossa te luulette tietävänne ettekä tiedä luulevanne ja uuhootte, että teillä on enemmän elämänkokemusta, työkokemusta, tms. todistellassanne väitteitänne. Ja tästä mä en tykkää. Mutta niin kauan kun toimitte anonyymisti there no any evidence for your sayings.
---
Sori mut sä oot kyl ainoo joka täällä uhoaa tollasilla :D
Heh, niin tuollaisen kuvan minusta varmaan saa. Mutta nimeltä mainitsemattomat nimimerkit kyllä alkaa käyttää kovaa kieltä toidistellakseen vastaväitteitään jos eivät tiedä oikein mistä minä puhun kun aloitan ehkä asian kertomisen väärästä päästä ja käyttäen vääriä sanoja mitä nämä eivät ymmärrä siis sitä mitä tarkoitan.
Esim. puhun työsopimuksista vaikka tarkoitan mm. Eezy Osk:n kautta hanittujen asiakkaiden sopmuksista, jotka eivät kuulu työvoimatoimistolle tai KELA:lle, koska niissä on salassapidettäviä asioita. Ja sitten kinastellaan siitä, että kuuluuko työsopimukset Työvoimatoimistolle, Sossulle tai KELA:lle vai ei. Ja tässä asiassa Työvoimatoimisto ja KELA on kanssani samaa mieltä ja eikä tämä ole koskaan ollut ongelma kuin vain asumistuen hakemisessa, koska Eezy Osk:n kautta omia tulojaan ei voi kovin varmalla pohjalla ennustaa ja jos ennustus menee pieleen että sitten saakaan oikein mitään tuloja Eezy Osk:n kautta niin jodut eleleen jopa ilman asumistukea. Sovitetunpäivärahan kanssa minulla ei koskaan ole ollut mitään ongelmia paitsi, että vuonna 2007 tuli KELA:sta lappu, että minun sovitettun päivärahan maksaminen lopetetaan syksyllä 2007 kun olin Osuuskunta PPT:n jäsen ja lapussa ei ollut mitään perusteluja että miksi sen maksaminen lopetetaan. Ja sama ongelma on ollut niin kauan kun Osuuskuntia on ollut olemassa joten tämä ei ole esim. vuoden 2012 lopun poliittinen päätös, niin kuin joku täällä erässä topikissa väitti. Enkä myöskään yrittänyt kaupata Eezy Osk:ta teille vaan tarkoitin, että minä toimin sen kautta, koska yritystoimintani ei tuolloin ollut niin varmalla pohjalla, että minun olisi esim. kannattanut perustaa T:mi, koska silloin kaikki tuet katkaistaan joka voi olla huono juttu sitten kun opintotuki on loppu.
Huom! En itse ole ollut oikeassa työelämässä juuri koskaan. Joten esim. puhun NDA-sopimuksista mistä erinäiset tyypit ärsyyntyy ja väittää että ei heidän työkaverit koskaan puhu NDA:sta. Meillä puhutaan kollekojen kanssa ja jos esim. alan kierrellä ja kaarrella kolleekan kanssa niin sepäs kysyy, että onko mulla asiakkaan kanssa NDA kun en kerro sille juuri mitään.
Sitä paitsi kyllä mä tiedän että työelämässä on esim. 60-luvulla kolunsa päättäneitä Merkantteja, jotka on vielä vanhassa opissa ja väittää esim. että NDA:n on aina elinikäisiä, kun ne eivät ole ollet opiskelijoita esim. 90-luvulla jolloin sitten kolussa opetettiin, että esim. 5-vuoden NDA on normaalityösopimuksessa laiton, siitä syystä, että niin pitkä NDA vaikeuttaa normi duunaria työllistymästä uudestaan jos se saa potkut entisestä paikasta ja joutuu hakemaan uuden paikan. Siis kun 5-vuotta on vähän kohtuuttoman pitkä aika vaitiolovelvollisuudelle. Ja tässä mielessä olen oikeassa siinä, että ihan kaikki ihmiset eivät tiedä paljon mitään NDA-sopimuksita ja täällä sitten tietyt nimimerkit toistaa maailman tappiin asti että kukaan ei usko sun juttuja mikä on pikkusen ärsyttävää ja jos näille nimimekeille laitan yhdenkin priivaviestin niin nepäs uhkailee vetää asian Poliisille härinnästä vaikka me kaikki tiedetään, että priivaviestejä saa lähetellä aikas monta kuukautta putkeen, ennen kuin Poliisi edes lähtee tutkimaan asiaa.
Sitten olen aikaisemmin muutama vuosi esitellet Joomla-pohjaisen kuvagallerian leiskan modausta niin te alatte sitten haukkua galleriassa olevia kuvia joita ei esitellä. Niin eikä mulla ole tiimiä, jolla saisi virheettömän kokonaisuuden visuaalisesti frontendillä, koska mä teen vain backendiä ja frontendit minulla on vähän perseestä.
Kyllä te myös joskus käännätte minun sanomisia. Ja mä hän en ole niin väittänyt, kun te väitätte minun väittäneen.
Ja muuta sellaista.