Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,393,544 views

Ergilion

Posts: 751

#15761 • • Ergilion
Pyysin tyttöä perinteisesti treffeille ja neiti suostui. Ehdottakaa hyviä ruokapaikkoja Helsingin keskustasta, tai muuta kivaa yhteispuuhaa voi myös ehdotella kuin ruokailua.

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

hiphei

Posts: 493

#15763 • • hiphei

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Pyysin tyttöä perinteisesti treffeille ja neiti suostui. Ehdottakaa hyviä ruokapaikkoja Helsingin keskustasta, tai muuta kivaa yhteispuuhaa voi myös ehdotella kuin ruokailua.



Kaivopuistossa tähtitorninmäellä on ursan tähtitorni, missä pääsee tsekkaa kahdella eri kaukoputkella taivahalle. Ursan sivuilta löytyy enempi tietoa ja ajankohtia koska pääsee tsekkaa,
ei maksa ku muutaman euron :) Ehkäpä ei ensi treffeillä tälläistä, mut jatkoo jos tulee ni suosittelen :) Ilta picnik eväät mukaan ja tähtitaivasta tsekkaamaan<3
Jokke L

Posts: 1,203

#15764 • • Jokke L [GoodMusic]
mikä täs tietokonees on ku yritän kattoo jotain videoo netistä ni se ruutu menee ihan vihreeks. ääni kuuluu mut mitään muuta ei sit tapahdukaan. Kaikissa videoissa se ei tee sitä mut melkein.

pitääks mun päivittää jotain vai mitä?

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

%

Posts: 568

#15765 • • %

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

mikä täs tietokonees on ku yritän kattoo jotain videoo netistä ni se ruutu menee ihan vihreeks. ääni kuuluu mut mitään muuta ei sit tapahdukaan. Kaikissa videoissa se ei tee sitä mut melkein.

pitääks mun päivittää jotain vai mitä?



Aloita vaikka flashplayerin päivityksellä ohjauspaneelista. Sitten voisit tsekata selaimen lisäosat, että ne on ajantasalla, eli firefoxissa työkalut->lisäosat->tarkista onko ajantasalla.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

momentum

Posts: 2

#15766 • • momentum the crazy cat lady
Eikös täälä nykyään enää ole "esittele itsesi" -threadia uusille käyttäjille? *täh* Joskus muinoin mielestäni tais olla sellanen kun kävin täälä pyörähtämässä..

Ja mitä on tapahtunut Napille?

--
Thus I have spoken.

sapeli

Posts: 11,768

#15767 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Eikös täälä nykyään enää ole "esittele itsesi" -threadia uusille käyttäjille? *täh* Joskus muinoin mielestäni tais olla sellanen kun kävin täälä pyörähtämässä..

Ja mitä on tapahtunut Napille?



Tervetuloa takaisin! Nyt ei kyllä minun muistini oikein toimi tuon esittelytopikin suhteen - en ole varma onko sellaista koskaan ollutkaan. Tuo hakutoimintokin nyt kun on mitä on, niin vaikea olla varma. Pikaisella googletuksella en löytänyt ainakaan.

Nappi on tosiaan poistunut, ymmärtääkseni ainakin osittain sen vuoksi että anqqa on kovasti tekemässä töitä klubituksen seuraavan inkarnaation (eli työnimi klubitus alphan) kanssa.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#15768 • • Krankkenhakken Guest
Mitä virkaa napilla oli?

Joissakin biiseissä on perässä VIP-sana niin mitä se meinaa?
Kolera

Posts: 4,256

#15769 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Mitä virkaa napilla oli?

Krankkenhakken

Että sitä pysty painaa

Ajantappaminen ja yksinkertaistettuna suurin osa facebookin klikkaa ja expaa peleistä

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

FunkyDee

Posts: 729

#15770 • • FunkyDee

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---
mikä täs tietokonees on ku yritän kattoo jotain videoo netistä ni se ruutu menee ihan vihreeks. ääni kuuluu mut mitään muuta ei sit tapahdukaan. Kaikissa videoissa se ei tee sitä mut melkein.

pitääks mun päivittää jotain vai mitä?
---


Aloita vaikka flashplayerin päivityksellä ohjauspaneelista. Sitten voisit tsekata selaimen lisäosat, että ne on ajantasalla, eli firefoxissa työkalut->lisäosat->tarkista onko ajantasalla.




Jos ongelma ei ratkennut tolla, niin seuraavaks kantsii tsiigaa näyttiksen ajuri. Jos ei se toimi, niin näyttis varmaan vetelee viimeisiä päiviään.
Takyon

Posts: 2,945

#15771 • • Takyon Möwkö

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---
Eikös täälä nykyään enää ole "esittele itsesi" -threadia uusille käyttäjille? *täh* Joskus muinoin mielestäni tais olla sellanen kun kävin täälä pyörähtämässä..

Ja mitä on tapahtunut Napille?
---


Tervetuloa takaisin! Nyt ei kyllä minun muistini oikein toimi tuon esittelytopikin suhteen - en ole varma onko sellaista koskaan ollutkaan. Tuo hakutoimintokin nyt kun on mitä on, niin vaikea olla varma. Pikaisella googletuksella en löytänyt ainakaan.

Nappi on tosiaan poistunut, ymmärtääkseni ainakin osittain sen vuoksi että anqqa on kovasti tekemässä töitä klubituksen seuraavan inkarnaation (eli työnimi klubitus alphan) kanssa.



Ei nappi ole poistunut, vain sen linkki on poistunut. http://klubitus.org/nappi.php

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

J Raninen

Posts: 950

#15772 • • J Raninen

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

mikä täs tietokonees on ku yritän kattoo jotain videoo netistä ni se ruutu menee ihan vihreeks. ääni kuuluu mut mitään muuta ei sit tapahdukaan.



Mulla jeesas se, että klikkas oikeella hiiren namiskalla sitä ruutua ja otti pois valinnan "enable hardware acceleration".

(Tosin sen jälkeen kun päivitin flashiajurit, niin homma toimii ilman tuotakin säätöä...)
NwB

Posts: 327

#15774 • • NwB

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Onko olemassa niin tyhmiä kysymyksiä, että niitä ei voi kysyä täällä?



Mitä ajatuksia tämä musiikkivideo herättää sinussa?

--
Jee! Kumpi voitti!!

Jago

Posts: 4,039

#15777 • • Jago un-trained monkee
Miten tää hammaslääkärien palveluseteli juttu oikee meneekään?
Ihmettelin sitä, että sain kahesta hoitokerrasta mukaani yksityislääkäriltä 190e laskun. Ei toi kuulosta kohtuulliselta omavastuuosuudelta 2 reiästä ja hammaskivenpoistosta, jos kerran kaupunkikin vielä maksaa osan ja siis käsittääkseni vielä laskuttaa mua erikseen?!?!

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#15778 • • Annakins Guest

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Miten tää hammaslääkärien palveluseteli juttu oikee meneekään?
Ihmettelin sitä, että sain kahesta hoitokerrasta mukaani yksityislääkäriltä 190e laskun. Ei toi kuulosta kohtuulliselta omavastuuosuudelta 2 reiästä ja hammaskivenpoistosta, jos kerran kaupunkikin vielä maksaa osan ja siis käsittääkseni vielä laskuttaa mua erikseen?!?!



Mä maksoin viimeks muistaakseni 90 euroa hammaskivenputsauksesta ja 120 euroa tarkastuksesta + reiästä yksityisellä, mut se oli siis ihan Kelan peruskorvauksella, ei palvelusetelillä. Eiks siinä laskussa pitäis olla eriteltynä kaikki maksuosuudet? Ja muuten se hammaskivenpoiston Kela-osuus tulee nykyään tilille, sitä ei saa suoraan pois hammaslääkärissä.
Jago

Posts: 4,039

#15779 • • Edited Jago un-trained monkee

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---
Miten tää hammaslääkärien palveluseteli juttu oikee meneekään?
Ihmettelin sitä, että sain kahesta hoitokerrasta mukaani yksityislääkäriltä 190e laskun. Ei toi kuulosta kohtuulliselta omavastuuosuudelta 2 reiästä ja hammaskivenpoistosta, jos kerran kaupunkikin vielä maksaa osan ja siis käsittääkseni vielä laskuttaa mua erikseen?!?!
---


Mä maksoin viimeks muistaakseni 90 euroa hammaskivenputsauksesta ja 120 euroa tarkastuksesta + reiästä yksityisellä, mut se oli siis ihan Kelan peruskorvauksella, ei palvelusetelillä. Eiks siinä laskussa pitäis olla eriteltynä kaikki maksuosuudet? Ja muuten se hammaskivenpoiston Kela-osuus tulee nykyään tilille, sitä ei saa suoraan pois hammaslääkärissä.

Annakins

Joo on siinä eriteltynä kaikki, mut luulin, että juttu toimii niin et kaupunki laskuttaa jotain ja yksityinen osan.
Pitääks mun siis itte hakee kelakorvauskin tohon?

Oon joskus vuosia site menny kanssa palvelusetelillä ja silloin kaupunki laskutti kaiken ja hintataso oli tasan sama, kun julkisella. Eli koko juttu meni niiden kauttta. Siks toi vähän ihmetyttää

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#15780 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Miten tää hammaslääkärien palveluseteli juttu oikee meneekään? Ihmettelin sitä, että sain kahesta hoitokerrasta mukaani yksityislääkäriltä 190e laskun. Ei toi kuulosta kohtuulliselta omavastuuosuudelta 2 reiästä ja hammaskivenpoistosta, jos kerran kaupunkikin vielä maksaa osan ja siis käsittääkseni vielä laskuttaa mua erikseen?!?!



No ei kyl kuulosta kohtuulliselta...

Tämmöistä tietoa löysin:

"Palvelusetelillä kustannetaan osa yksityishammaslääkärin hoidosta. Loppuosan kustannuksista potilas maksaa itse suoraan yksityishammaslääkärille. Tästä maksusta ei saa Kela-korvausta eikä se kartuta terveydenhuollon maksukattoa. Potilaan maksama osuus vaihtelee yksityishammaslääkärin hoitohintojen mukaan. Potilaan maksama osuus voi olla pienempi, yhtä suuri tai suurempi kuin mitä hän maksaisi vastaavasta hoidosta terveyskeskuksessa. "

Eli tän mukaan siis ilmeisesti sä antaisit palvelusetelin siellä hammaslääkärillä ja ne vähentäis sen summan siitä laskusta - loput jää sulle maksettavaksi. Mitään erillistä Kela-korvausta ei haeta.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.