Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,400,914 views

Jutu

Posts: 3,054

#14561 • • Jutu Blondi
Jos meidän iskä kupsahtaa, niin saadaanko minä ja mun veljeni perintö puoliksi vai saadaanko me puolesta puolet molemmat ja iskän sisarukset sitten sen toisen puolen ilman testamenttiä? Iskä vaan haluis tietää, että täytyykö sen tehdä testamentti sitä varten, että perintö menis vaan mulle ja veljelle.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

djbege

Posts: 264

#14562 • • djbege

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Jutu, 13.11.2009 23:08:
Jos meidän iskä kupsahtaa, niin saadaanko minä ja mun veljeni perintö puoliksi vai saadaanko me puolesta puolet molemmat ja iskän sisarukset sitten sen toisen puolen ilman testamenttiä? Iskä vaan haluis tietää, että täytyykö sen tehdä testamentti sitä varten, että perintö menis vaan mulle ja veljelle.



Kokemuksesta voin kertoa, että lapset perivät. Ei tarvi tehdä testamenttia lapsille.

--
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

Jone

Posts: 8,258

#14563 • • Jone Archibald Haddock
Vistani (Home Premium) ottaa ja jäätyy suhteellisen usein ja olen nyt saanut selvitettyä, että jäätyminen liittyy DgiVecp.sys-nimiseen fileen.

Tapahtumienvalvonta sanois et:
"Palvelua DgiVecp ei voi käynnistää. Virhekoodi on
Määritettyä palvelua ei löydy."

Osaisko joku kertoa miten tästä eteenpäin? Oma ymmärrykseni tietokoneiden kanssa säätämisestä on hyvin rajallista ja olis kuitenkin kiva saada ongelma pois päiväjärjestyksestä ettei työtä menis hukkaan jäätymisien takia.
ezzy

Posts: 8,060

#14564 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Jone, 16.11.2009 11:54:
Vistani (Home Premium) ottaa ja jäätyy suhteellisen usein ja olen nyt saanut selvitettyä, että jäätyminen liittyy DgiVecp.sys-nimiseen fileen.

Tapahtumienvalvonta sanois et:
"Palvelua DgiVecp ei voi käynnistää. Virhekoodi on
Määritettyä palvelua ei löydy."

Osaisko joku kertoa miten tästä eteenpäin? Oma ymmärrykseni tietokoneiden kanssa säätämisestä on hyvin rajallista ja olis kuitenkin kiva saada ongelma pois päiväjärjestyksestä ettei työtä menis hukkaan jäätymisien takia.



Printteriajuri?
http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1298284
akir0

Posts: 2,554

#14565 • • akir0 idleRPG champion 2009

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Jutu, 13.11.2009 23:08:
Jos meidän iskä kupsahtaa, niin saadaanko minä ja mun veljeni perintö puoliksi vai saadaanko me puolesta puolet molemmat ja iskän sisarukset sitten sen toisen puolen ilman testamenttiä? Iskä vaan haluis tietää, että täytyykö sen tehdä testamentti sitä varten, että perintö menis vaan mulle ja veljelle.



Sinä ja veljesi ootte perijät ilman testamenttiäkin.
Avatar
#14566 • • Reivaaja Guest

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

akir0, 16.11.2009 13:50:
---
Jutu, 13.11.2009 23:08:
Jos meidän iskä kupsahtaa, niin saadaanko minä ja mun veljeni perintö puoliksi vai saadaanko me puolesta puolet molemmat ja iskän sisarukset sitten sen toisen puolen ilman testamenttiä? Iskä vaan haluis tietää, että täytyykö sen tehdä testamentti sitä varten, että perintö menis vaan mulle ja veljelle.

---


Sinä ja veljesi ootte perijät ilman testamenttiäkin.



Mutta ilkeä äitipuoli voi viedä puolet?
Jussi Soro

Posts: 6,385

#14567 • • Jussi Soro choon!

Morrowe, 16.11.2009 14:07:
eli aviopuoliso omistaa puolet pesästä normaali-oletuksena ellei avioehtoa ole


Tähän vielä lisäyksenä, että aviopuoliso omistaa puolet vain yhdessä hankitusta omaisuudesta. Eli esimerkiksi mikäli vainaja on mennyt uusiin naimisiin, ja puoliso on muuttanut vainajan omistamaan asuntoon, ei puoliso saa asunnosta perintöosuutta itselleen. Mutta taas perintöoikeuden turvin hän saa asua asunnossa kuolemaansa asti.
akir0

Posts: 2,554

#14569 • • akir0 idleRPG champion 2009

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Reivaaja, 16.11.2009 14:04:
---
akir0, 16.11.2009 13:50:
---
Jutu, 13.11.2009 23:08:
Jos meidän iskä kupsahtaa, niin saadaanko minä ja mun veljeni perintö puoliksi vai saadaanko me puolesta puolet molemmat ja iskän sisarukset sitten sen toisen puolen ilman testamenttiä? Iskä vaan haluis tietää, että täytyykö sen tehdä testamentti sitä varten, että perintö menis vaan mulle ja veljelle.

---


Sinä ja veljesi ootte perijät ilman testamenttiäkin.

---


Mutta ilkeä äitipuoli voi viedä puolet?



No ei se mitään voi periä. Jos ei oo avioehtoa, niin se omistaa jo puolet.
noena

Posts: 3,138

#14570 • • Edited noena first breath after coma
Miksi en aina näe kaikkia ihmisten postauksia topikkeihin? Quoteissa on joskus semmoisia viestejä mitä en löydä, vaikka topikin jos toisenkin läpi kahlaisin *ding*

--
TwistedLife™ Amusement Park

%

Posts: 568

#14572 • • Edited %

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

noena, 16.11.2009 16:29:
Miksi en aina näe kaikkia ihmisten postauksia topikkeihin? Quoteissa on joskus semmoisia viestejä mitä en löydä, vaikka topikin jos toisenkin läpi kahlaisin *ding*


edit: too slow

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Takyon

Posts: 2,945

#14573 • • Takyon Möwkö

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

noena, 16.11.2009 16:29:
Miksi en aina näe kaikkia ihmisten postauksia topikkeihin? Quoteissa on joskus semmoisia viestejä mitä en löydä, vaikka topikin jos toisenkin läpi kahlaisin *ding*



Toi quote nappi tekee tepposia jos joku painaa sitä mut sit ei kuitenkaan postaa mitään. Tuloksena on 1Q sille jonka viestistä nappia on painettu vaikka sitä ei varsinaisesti olisikaan quotettu.

Tai sit vaihtoehtoina jo mainitut ignorattu käyttäjä tai viesti on poistettu.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

domi

Posts: 7,069

#14575 • • domi Työn sankari.

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Kirurgintarkka, 16.11.2009 20:42:
Asiantuntijaa kaivataan. Mistä seuraava johto (tai vastaava) control unitin ja driven väliin. 3 metriä sais olla pituutta.

http://www.reloopdj.com/media_content.php/coID/47915976


Jos sama johto kelpaa, mikä on Denonien vastaavien välissä ni löytyy.
noena

Posts: 3,138

#14576 • • noena first breath after coma

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

ezzy, 16.11.2009 16:36:
Postaaja ignoressa? Tai viesti poistettu.



Takyon, 16.11.2009 17:29:
Toi quote nappi tekee tepposia jos joku painaa sitä mut sit ei kuitenkaan postaa mitään. Tuloksena on 1Q sille jonka viestistä nappia on painettu vaikka sitä ei varsinaisesti olisikaan quotettu.

Tai sit vaihtoehtoina jo mainitut ignorattu käyttäjä tai viesti on poistettu.



Ketään mulla ole ignoressa, eikä kyse ole siitä, että minulle olisi ilmestyny tuo 1Q tuonne ylös. Taitaapi johtua tuosta viestien poistosta. Kiitos!

--
TwistedLife™ Amusement Park

Jutu

Posts: 3,054

#14577 • • Jutu Blondi
Totaa apuaa. Haluun pelata Jazz the Rabbittia, joten latasin pelin ja DOSboxin. Okei, tää meni ihan hyvin. Mutta sitten rupesin miettimään, että miten hemmetissä mä pääsen sitten pelaamaan tota peliä? :D Eliiiii, mitähän mun pitäis tehdä? Anyone? Tätä se taas on kun äijä lähtee vaan lomailee ja jättää mut yksin tietokoneen kanssa *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Dementation

Posts: 2,892

#14578 • • Edited Dementation wednesday?

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Jutu, 17.11.2009 23:03:
Totaa apuaa. Haluun pelata Jazz the Rabbittia, joten latasin pelin ja DOSboxin. Okei, tää meni ihan hyvin. Mutta sitten rupesin miettimään, että miten hemmetissä mä pääsen sitten pelaamaan tota peliä? :D Eliiiii, mitähän mun pitäis tehdä? Anyone? Tätä se taas on kun äijä lähtee vaan lomailee ja jättää mut yksin tietokoneen kanssa *igor*



http://www.kalassa.net/keskustelut/propilkki-1/dosbox-opas/ eri pelille suunnattu, mutta korvaat ton PP pelin sun pelillä, niin ohje on valmis :)

EDIT: Jos lisään tähän, niin KAIKKEIN helpoiten pääsee sillä, että vetää sen pelin exe tiedoston ja pudottaa hiirellä sen dosboxin kuvakkeen päälle.. ei tartte kirjotella mitään

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Jutu

Posts: 3,054

#14579 • • Jutu Blondi

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Dementation, 17.11.2009 23:23:
http://www.kalassa.net/keskustelut/propilkki-1/dosbox-opas/ eri pelille suunnattu, mutta korvaat ton PP pelin sun pelillä, niin ohje on valmis :)

EDIT: Jos lisään tähän, niin KAIKKEIN helpoiten pääsee sillä, että vetää sen pelin exe tiedoston ja pudottaa hiirellä sen dosboxin kuvakkeen päälle.. ei tartte kirjotella mitään


Tota, en mä löytänyt mitään exe tiedostoa :D Että joo, taidan suosiolla huomenna kikkailla jotain, joku tekninen opas blondeille vois olla aika kovassa käytössä täällä päin.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Dementation

Posts: 2,892

#14580 • • Dementation wednesday?

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Jutu, 17.11.2009 23:47:

Tota, en mä löytänyt mitään exe tiedostoa :D Että joo, taidan suosiolla huomenna kikkailla jotain, joku tekninen opas blondeille vois olla aika kovassa käytössä täällä päin.



Mistäs sä sen pelin hait?

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}