Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,483,883 views

Karvinen

Posts: 699

#1341 • • Karvinen SekaiSin MariSta


Arachnofobia?



mikä?*täh*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Avatar
#1342 • • astaroth Guest

sapeli:
---
Karvinen:
mistä saan ostettuu hämähäkkielokuvan? ei mitään spiderman leffaan vaan oikeista hämähäkeistä koskevan nauhan! kysyin stokkalta ja anttilasta...ei ollu ja ne yritti tyrkyttää spiderman leffaa monesti, mut enhän mä sitä halunnu. *eiei*
---
Arachnofobia?


Sitten pitää taas kaivaa ezzyn mömmöt komerosta: Noin, prkl!*grr*
Avatar
#1343 • • astaroth Guest

Karvinen:
---
Arachnofobia?
---
mikä?*täh*


Hämähäkkien pelko.
sapeli

Posts: 11,768

#1344 • • sapeli jokukukamikä?

Astaroth:
---
Karvinen:
---
Arachnofobia?
---
mikä?*täh*

---

Hämähäkkien pelko.



Myös elokuva jossa on paljon hämähäkkejä. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#1345 • • astaroth Guest

sapeli:
Myös elokuva jossa on paljon hämähäkkejä. *joo*


Joka löytyy itseltäni hyllystä. Ihan katsottava pätkä.
Karvinen

Posts: 699

#1346 • • Karvinen SekaiSin MariSta
jeps, mä vihaan niitä ja haluun päästä mun pelosta eroon, ja nyt mua on ruvennu kiinnostaa kaikki niistä, miten ne parittelee, mitä ne syö jne... *justjoo*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

JustinSan

Posts: 822

#1347 • • JustinSan Nullius in verba

Karvinen:
jeps, mä vihaan niitä ja haluun päästä mun pelosta eroon, ja nyt mua on ruvennu kiinnostaa kaikki niistä, miten ne parittelee, mitä ne syö jne... *justjoo*



http://www.herppi.net <- sieltä löytyy jotain dataa ainakin lemmikkeinä pidettävistä hämpeistä ”selkärangattomat” forumist. lisäksi esim. google on ystävä *joo*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

S-T

Posts: 1,195

#1348 • • S-T Pieni

Karvinen:
jeps, mä vihaan niitä ja haluun päästä mun pelosta eroon, ja nyt mua on ruvennu kiinnostaa kaikki niistä, miten ne parittelee, mitä ne syö jne... *justjoo*


linkki (suomeksi)
linkki (englanniksi)

näin alkuun *vink*

--
Pieni on kaunista.

Apo

Posts: 1,574

#1349 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Lene:
---
naira:
haa, no kysytäänpäs tyhmiä:
miks mua aina alkaa viluttaa ihan hemmetisti kun oon juonut viinaa (määrästä riippumatta) ja miks se vaan pahenee (siis se vilu...) seuraavana päivänä *istuu-nytkin-takki-päällä-sisällä* ??? brr... *hmph*
ongelmansa kullakin *hih*

---

Alkoholi taisi laskea kehon lämpötilaa, myöskin silloin kun tuntuu, että se lämmittäisi. Liittyisköhän siis tähän. *ding*



Alkoholi laajentaa pintaverisuonia jolloin lämpöä pääsee karkuun tehokkaammin. Näkyy ja tuntuu mm. punotuksena kasvoissa.

Seuraavan päivän vilusta ei kyllä hajukaan, liittyisikö krapulan tai alkoholimyrkytyksen vaikutuksiin kehoon.

--
apo
inka

Posts: 179

#1350 • • inka juppihippireivaaja

Apo:

Alkoholi laajentaa pintaverisuonia jolloin lämpöä pääsee karkuun tehokkaammin. Näkyy ja tuntuu mm. punotuksena kasvoissa.



Alkoholin vaikutuksen alaisena _tuntuu_ lämpimämmältä juuri tuon pintaverenkierron lisääntymisen takia, mutta silloin itseasiassa esim. paleltuu hengiltä helpommin kuin selvinpäin koska kroppa ei tajua pitää lämpöä (verenkiertoa) niillä tärkeimmillä alueilla (jostain luettua). Sivistynyt veikkaukseni: ehkä kännis menettää lämpöä ja siks voi olla et tuntuu ainakin sen jälkee kylmältä? Mulla on kännis ainakin kuuma :) Mut sen jälkeen tosiaan ei. Mut luulis että kroppa tuottais lisää lämpöä jos tankkaa kuitenkin energiaa... eli hodarikiskan kautta himaan!
Apo

Posts: 1,574

#1351 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

inka:
Sivistynyt veikkaukseni: ehkä kännis menettää lämpöä ja siks voi olla et tuntuu ainakin sen jälkee kylmältä?



”Ehkä” sana pois, kyllä se pintaverankierron laajeneminen on muistaakseni ihan tutkittua tietoa *hih*

inka:
Mut luulis että kroppa tuottais lisää lämpöä jos tankkaa kuitenkin energiaa... eli hodarikiskan kautta himaan!



Sitä seuraavan päivän vilua ihmettelinkin kun elimistö yleensä pyrkii korjaamaan ongelmatilat. Ehkä se vilun tunne on vaan yleisestä heikkoustilasta johtuvaa huonoa oloa tai keho ei vaan tuota lämpöä siinä tilassa kauhean hyvin. Eli safkaa ja alkoholittomia nesteitä vaan sopivasti illan päätteks.
ella_

Posts: 1,329

#1352 • • ella_
mielestäni *hihu* on jotain sellaista tirsk ja jihu -juttua :D

--
Elementary, my dear.

Kriss G

Posts: 1,492

#1353 • • Kriss G Wir brauchen bass
Minkä takia Daruden Music biisissä sanotaan ”hardcore” vaik se on aika pitkälti ihan poppia?

Miksi joillain ihmisillä on peukalo joka taittuu nivelen kohdalta toisellekin puolle ja joillain ei ole sellasta peukaloa?

Minkä takia klubituksen väittelyissä jotkut luulee korvaavansa hyvät argumentit ja voittavansa väittelyn vittuilemalla pilkkujen paikasta ja yhdyssanoista?

--
DESTROY ALL HIPPIES

ella_

Posts: 1,329

#1354 • • ella_

climate:


--> eli oisko hihu sellanen vähän saman tyyppinen kuin *iihhih* mutta hieman heikompana versiona?



ei mun mielestä. toi ihhihihii on tollast vähän niinku *nolostel* ja hihu on pelkkää positiivista

--
Elementary, my dear.

-P

Posts: 4,972

#1355 • • -P
*hihu* = ^____^

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

ella_

Posts: 1,329

#1356 • • ella_
no silleen myhäilee silmät sirrillään ^__^

--
Elementary, my dear.

sapeli

Posts: 11,768

#1357 • • sapeli jokukukamikä?

climate:
mitä hihu *hihu* hymiö ilmaisee tunnetilana?



No siis täähän on ihan selviö (ainakin mulle - saattaa muuten tuoda selvyyttä mun viestien tulkintaan jos muutkin ois samaa mieltä *hih*)

Eli tuo on mulle pelkkä hymy - kun sanoo jotain irl hymyillen niin ajattelen siihen lauseen perään aina tuon. Se on riittävän lähellä ^_^ - jota muuten käytän tekstissä hymynä.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

_kolibri_

Posts: 1,590

#1358 • • _kolibri_ -lintunen-
mulle tää *hihu* on enemmän siis sillee että ”über happy” hymy...
kun tää *hymy* on semmonen perus hymy mikä mulla on...
ja *iloinen* on enemmän irvistis, niinq pakko iloinen...

joo jooo.... *hahjust*
S-T

Posts: 1,195

#1359 • • S-T Pieni

Kolibriscope:.
ja *iloinen* on enemmän irvistis, niinq pakko iloinen...


Ei kyllä toi on ihan selvästi sellainen hieman ilkikurinen virnistys *hih*

--
Pieni on kaunista.

_kolibri_

Posts: 1,590

#1360 • • _kolibri_ -lintunen-

S-T:
---
Kolibriscope:.
ja *iloinen* on enemmän irvistis, niinq pakko iloinen...

---

Ei kyllä toi on ihan selvästi sellainen hieman ilkikurinen virnistys *hih*



tod... *nauru*
pakko jättää toi ku tää lintunen keksii koko ajan uusia sanoja...
viimeks oli hehklutus *plur*

[muokattu 16.7.2004 02:47]