Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,488,437 views

ezzy

Posts: 8,060

#13361 • • ezzy Droid-pappa

opmdevil, 12.5.2009 10:54:
Minulla on poikakissa joka olisi vietävä leikattavaksi eli killuttimet pois. Tajuaako kissa että sen killuttimet on kadonnut ja tuleeko siitä sille pahakin mieli?



Testaa itsees eka.
Amma

Posts: 2,383

#13362 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

opmdevil, 12.5.2009 10:54:
Minulla on poikakissa joka olisi vietävä leikattavaksi eli killuttimet pois. Tajuaako kissa että sen killuttimet on kadonnut ja tuleeko siitä sille pahakin mieli?


Ei tajua, eikä tule paha mieli. Sen takapää kevenee, liikkuminen helpottuu ja elämästä tulee kaikin puolin stressittömämpää. ;)

--
*etsiskel*

Kimbou

Posts: 608

#13363 • • Kimbou
http://www.brownbread.net/

kun valitsen vasemmassa laidassa olevasta categories valikosta minkä tahansa, avast varoittaa viiruksesta, ajattelinkin että onko vika avastin asetuksissa vai onko noissa sivuissa jotain vikaa?

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

Lyylikki

Posts: 2,975

#13364 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

opmdevil, 12.5.2009 10:54:
Minulla on poikakissa joka olisi vietävä leikattavaksi eli killuttimet pois. Tajuaako kissa että sen killuttimet on kadonnut ja tuleeko siitä sille pahakin mieli?



Tätä ihmetystä ja ongelmaa esiintyy yleensä juurikin miehillä, jotka joutuvat eläimensä kastroimaan. Ameriikassahan siihen on jo kehitelty ihmisiltä tuttu keino, jossa kivespussiin lisätään testisproteesi. Puhtaasti kosmeettisestahan jutusta tässä on kuitenkin kysymys *vink*
ezzy

Posts: 8,060

#13365 • • ezzy Droid-pappa

Lyylikki, 12.5.2009 19:41:
---
opmdevil, 12.5.2009 10:54:
Minulla on poikakissa joka olisi vietävä leikattavaksi eli killuttimet pois. Tajuaako kissa että sen killuttimet on kadonnut ja tuleeko siitä sille pahakin mieli?

---


Tätä ihmetystä ja ongelmaa esiintyy yleensä juurikin miehillä, jotka joutuvat eläimensä kastroimaan. Ameriikassahan siihen on jo kehitelty ihmisiltä tuttu keino, jossa kivespussiin lisätään testisproteesi. Puhtaasti kosmeettisestahan jutusta tässä on kuitenkin kysymys *vink*



Kokeile itte luopua vaikka ukkos VISASTA, ni miltäs sit tuntuu hä?!
Lyylikki

Posts: 2,975

#13366 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

ezzy, 12.5.2009 20:11:
Kokeile itte luopua vaikka ukkos VISASTA, ni miltäs sit tuntuu hä?!



Dude - you are so wrong!

Se on Masteri ja äidin *nauru*
Takyon

Posts: 2,945

#13367 • • Takyon Möwkö
Miks märillä/kosteilla hiuksilla ei sais mennä petiin?

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

wiwi

Posts: 1,575

#13368 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Takyon, 12.5.2009 22:29:
Miks märillä/kosteilla hiuksilla ei sais mennä petiin?


Muistaks vuosien takaa sellasta Shockwaves-muotoilutuotteiden mainosta jossa kysyttiin että "Why does your hair look so bad in the morning?"

Katos, löyty:

Tossa näkyy suunnilleen seuraukset. Jollet tunnista efektiä, oot vaan tosi onnekas.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Takyon

Posts: 2,945

#13369 • • Takyon Möwkö

wiwi, 12.5.2009 22:31:
---
Takyon, 12.5.2009 22:29:
Miks märillä/kosteilla hiuksilla ei sais mennä petiin?

---

Muistaks vuosien takaa sellasta Shockwaves-muotoilutuotteiden mainosta jossa kysyttiin että "Why does your hair look so bad in the morning?"

Katos, löyty:


Tossa näkyy suunnilleen seuraukset. Jollet tunnista efektiä, oot vaan tosi onnekas.



E! x)

Siis ton mä vielä ymmärrän mut kun toi on tollanen mitä äidit hokee lapsilleen niin liittyyks siihen jotain muutakin?

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

wiwi

Posts: 1,575

#13370 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Takyon, 12.5.2009 22:37:

E! x)

Siis ton mä vielä ymmärrän mut kun toi on tollanen mitä äidit hokee lapsilleen niin liittyyks siihen jotain muutakin?


Heh, no sit sun pitää kysyy äipältäs koska mulle ei ainakaan ole tollasta syötetty. Ehkä siinä on haettu jotain vilustumisvaaraa? Vanhemmilla kyllä tuntuu olevan aika paljon ohjeita joiden suhde todellisuuteen on vähintäänkin kyseenalainen. :D

Mun kysymys liittyy euroviisuihin. Mikä viisuista tekee homotapahtuman? Ainakin sen perusteella mitä tässä katselin niin suurin osa esiintyjistä on varmaan värvätty jostain mallitoimiston casting-tilaisuudesta.

Ja toinen: miks Israel osallistuu euroviisuihin? o_O

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

larzizi

Posts: 1,661

#13371 • • larzizi

wiwi, 12.5.2009 23:15:
Ja toinen: miks Israel osallistuu euroviisuihin? o_O


"Kilpailun nimi tulee EBU:n televisiojakeluverkosta Eurovisio (engl. Eurovision). EBU:n jäseniä ovat televisioyhtiöt, jotka valitsevat ja lähettävät osallistujan kilpailuun. EBU:lla on toisaalta jäseniä myös Euroopan ulkopuolelta; Algeriasta, Egyptistä, Israelista, Jordaniasta, Libanonista, Libyasta, Marokosta ja Tunisiasta. Näistä kuitenkin vain Israel on osallistunut kilpailuun säännöllisesti. Marokko on osallistunut kerran, vuonna 1980 ja Libanon ilmoittautui vuoden 2005 kilpailuun, mutta perui osallistumisensa. Osallistuakseen laulukilpailuun valtion ei siis tarvitse sijaita maantieteellisesti Euroopassa."

Kertoo kaikkitietävä Wikipedia.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

COBALT

Posts: 1,407

#13372 • • COBALT akitaattori

wiwi, 12.5.2009 23:15:
---
Takyon, 12.5.2009 22:37:

Mun kysymys liittyy euroviisuihin. Mikä viisuista tekee homotapahtuman? Ainakin sen perusteella mitä tässä katselin niin suurin osa esiintyjistä on varmaan värvätty jostain mallitoimiston casting-tilaisuudesta.



Ai, mikskö...?

...hmm, noku kato: " *nuotti**nuotti*Dicky loo dicky lei alla tittar på mig*nuotti**nuotti*

...hmm, mix ei voi vaan kysyä, että mix Euroviisut on paskat? *ding**grr**toktok*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Kimbou

Posts: 608

#13373 • • Kimbou

Takyon, 12.5.2009 22:37:
---
wiwi, 12.5.2009 22:31:
---
Takyon, 12.5.2009 22:29:
Miks märillä/kosteilla hiuksilla ei sais mennä petiin?

---

Muistaks vuosien takaa sellasta Shockwaves-muotoilutuotteiden mainosta jossa kysyttiin että "Why does your hair look so bad in the morning?"

Katos, löyty:


Tossa näkyy suunnilleen seuraukset. Jollet tunnista efektiä, oot vaan tosi onnekas.

---


E! x)

Siis ton mä vielä ymmärrän mut kun toi on tollanen mitä äidit hokee lapsilleen niin liittyyks siihen jotain muutakin?
[/q

koska se on järjetöntä? eikö hiukset kuivata suihkun jälkeen? se on epämukavaa ja ehkä myös jonkinlainen vilustumisriski? kokeille kastella tyynys illalla ennen ku meet nukkuu, ehkä tää avautuis paremmin.

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

COBALT

Posts: 1,407

#13374 • • COBALT akitaattori

COBALT, 12.5.2009 23:46:
---
wiwi, 12.5.2009 23:15:
---
Takyon, 12.5.2009 22:37:

Mun kysymys liittyy euroviisuihin. Mikä viisuista tekee homotapahtuman? Ainakin sen perusteella mitä tässä katselin niin suurin osa esiintyjistä on varmaan värvätty jostain mallitoimiston casting-tilaisuudesta.

---


Ai, mikskö...?

...hmm, noku kato: " *nuotti**nuotti*Dicky loo dicky lei alla tittar på mig*nuotti**nuotti*

...hmm, mix ei voi vaan kysyä, että mix Euroviisut on paskat? *ding**grr**toktok*



...uuh, sorry tää karkea "of topic"...!!! Aloitan heti välittömästi uuden topic'in, niin ei tarvitse kenenkään vetää vihreää palkokasvia poikittain käkättimeensä. Anteexny! *grr**senkin**dissaa*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

COBALT

Posts: 1,407

#13375 • • COBALT akitaattori

COBALT, 13.5.2009 00:06:
---
COBALT, 12.5.2009 23:46:
---
wiwi, 12.5.2009 23:15:
---
Takyon, 12.5.2009 22:37:

Mun kysymys liittyy euroviisuihin. Mikä viisuista tekee homotapahtuman? Ainakin sen perusteella mitä tässä katselin niin suurin osa esiintyjistä on varmaan värvätty jostain mallitoimiston casting-tilaisuudesta.

---


Ai, mikskö...?

...hmm, noku kato: " *nuotti**nuotti*Dicky loo dicky lei alla tittar på mig*nuotti**nuotti*

...hmm, mix ei voi vaan kysyä, että mix Euroviisut on paskat? *ding**grr**toktok*

---


...uuh, sorry tää karkea "of topic"...!!! Aloitan heti välittömästi uuden topic'in, niin ei tarvitse kenenkään vetää vihreää palkokasvia poikittain käkättimeensä. Anteexny! *grr**senkin**dissaa*





Ainii, unohtui se tärkein elikkäs tyhmä kyssäri: Oonxmä suppee? *ding*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

ninscu

Posts: 635

#13376 • • ninscu candydelic
Voiko terveystodistuksen ajolupaa varten hommata työterveydestä? Paljonkohan semmonen kustantais siellä öbaut?

--
.. grooving with the eternal now ..

Freja

Posts: 8,775

#13377 • • Freja Sihteeri
Tietäiskö joku jonkun puolivakavissaan olevan harrastelijafutisjoukkueen pk-seudulta, johon voisi mennä mukaan? Mun futishimo kasvaa vaan koko ajan, ja asialle on tehtävä jotain. Ois kiva löytää joukkue, jolle futis ei ois kaikki kaikessa (eli tyyliin harkat 8 kertaa viikos ja pelit päälle jne), vaan mukava tapa harjoittaa rakastamaansa lajia ja samalla pelata jollain kutosdivaritasolla (tai mikä lie) muita joukkueita vastaan.
Oon vähän huono kuuklettaan tällaista asiaa, joten jos jollain ois vihiä jostain niin olisin iloinen :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kimbou

Posts: 608

#13378 • • Edited Kimbou

Freja, 15.5.2009 15:13:
Tietäiskö joku jonkun puolivakavissaan olevan harrastelijafutisjoukkueen pk-seudulta, johon voisi mennä mukaan? Mun futishimo kasvaa vaan koko ajan, ja asialle on tehtävä jotain. Ois kiva löytää joukkue, jolle futis ei ois kaikki kaikessa (eli tyyliin harkat 8 kertaa viikos ja pelit päälle jne), vaan mukava tapa harjoittaa rakastamaansa lajia ja samalla pelata jollain kutosdivaritasolla (tai mikä lie) muita joukkueita vastaan.
Oon vähän huono kuuklettaan tällaista asiaa, joten jos jollain ois vihiä jostain niin olisin iloinen :)



ite pelaan harrastesarjassa pelaavassa jengissä, siellä on ihan sopiva tekemisen maku peleissä mutta kumminkin enimmäkseen hauskaa pitämässä. Ehdotankin että otat vaan rohkeesti yhteyttä johonkin joukkueeseen!!

Alla on naisten harrastesarja lohkot, googlettele vaikka noilla joukkueiden nimillä jos vaikka löytyis kotisovuja.

http://www.splhelsinki.fi/taso/otteluohjelma2.php?sivu=3&alasivu=6&turnaus=kes%E409&ryhma=6&sarja=HaNaD

ps. en nyt tiedä oliko tää ihan sitä tasoa mitä hait, mutta tossa nyt ois jotain ainakin!!

edit: löyty tosin myös toi yhteyshenkilöiden sivu http://helsinki.palloliitto.fi/taustasivut/artikkeliarkisto/?num=19297

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

whispering

Posts: 871

#13379 • • whispering Super Juusto
Voiks suomesta mistään ostaa bambua ihan raaka tavarana? Sadevesikourun tekemistä bambusta on tullu mietittyä.
Sinza

Posts: 2,227

#13380 • • Sinza
Ostin N81. En löydä mistään hymiöitä! Missä ne on? Ei kai tää voi olla niin karvalakkimalli, ettei ole edes hymiöitä?!? Pakko saada, auttakaa *nyyh*!!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*