Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,494,477 views

asdf

Posts: 3,155

#13261 • • asdf
Osaaks kukaan sanoa mistä pk-seudulta vois ostaa naamiaisiin sairaanhoitajan asun? Enkä nyt meinaa niitä pikkutuhmia lateksimekkoja, vaan jotain tän tyylistä:

Meredith.jpg
Amuck

Posts: 2,396

#13263 • • Amuck dub-i-dub

ezzy, 9.4.2009 12:09:
Mitä kissa tekee katonrajassa? :D


...watching u masturbate

(kyllä, oli pakko.)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Freja

Posts: 8,775

#13264 • • Freja Sihteeri
Mitä eroa on lyhenteillä Ms ja Miss? Esim netissä tulee välillä vastaan noita, missä pitää olla valittuna joku seuraavista:
Miss
Mr
Mrs
Ms

Mit vit? Muistan, että koulus aina opetettiin, että on Mr Mrs ja Ms, joka ois lyhennys Missistä. Mut siis... täh? Voisko joku viisaampi ny jelppiä vähä kiits ^^

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kimbou

Posts: 608

#13266 • • Kimbou

Freja, 12.4.2009 23:43:
Mitä eroa on lyhenteillä Ms ja Miss? Esim netissä tulee välillä vastaan noita, missä pitää olla valittuna joku seuraavista:
Miss
Mr
Mrs
Ms

Mit vit? Muistan, että koulus aina opetettiin, että on Mr Mrs ja Ms, joka ois lyhennys Missistä. Mut siis... täh? Voisko joku viisaampi ny jelppiä vähä kiits ^^



aloin itekki miettiä asiaa, google löys muitaki asiaa ihmetteleviä, että ei kai sillä suurta merkitystä ole kumpaa käyttää ms vai miss.

jostain foorumilta poimin!!

"Nain on, etta Ms on taysin olematon etuliite, joka kertoo vain sukupuolen, ei siviilisaatya. Sita voi kayttaa niin Miss kuin Mrskin. Yleisin se on Briteissa ehka eronneille naisille, jotka eivat ole enaa Miss mutta eivat myoskaan Mrs. (Ja erityisesti koska Mrs. vihjaa, etta sukunimi on miehen.)

Jotkut ovat siita tarkkoja, mutta kaikki parikymppiset brittikamppikseni ovat kylla saaneet aina postinsa Miss-etuliitteella. Eli Ms on ehka vahan jenkkityylia, luulisin. Ja kylla minua ainakin puhutellaan joskus esimerkiksi pankissa Missiksi, kun Ma'amiksi olen varmaan liian nuori".

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

Avatar
#13267 • • Annakins Guest

Kimbou, 13.4.2009 11:37:
---
Freja, 12.4.2009 23:43:
Mitä eroa on lyhenteillä Ms ja Miss? Esim netissä tulee välillä vastaan noita, missä pitää olla valittuna joku seuraavista:
Miss
Mr
Mrs
Ms

Mit vit? Muistan, että koulus aina opetettiin, että on Mr Mrs ja Ms, joka ois lyhennys Missistä. Mut siis... täh? Voisko joku viisaampi ny jelppiä vähä kiits ^^

---


aloin itekki miettiä asiaa, google löys muitaki asiaa ihmetteleviä, että ei kai sillä suurta merkitystä ole kumpaa käyttää ms vai miss.

jostain foorumilta poimin!!

"Nain on, etta Ms on taysin olematon etuliite, joka kertoo vain sukupuolen, ei siviilisaatya. Sita voi kayttaa niin Miss kuin Mrskin. Yleisin se on Briteissa ehka eronneille naisille, jotka eivat ole enaa Miss mutta eivat myoskaan Mrs. (Ja erityisesti koska Mrs. vihjaa, etta sukunimi on miehen.)

Jotkut ovat siita tarkkoja, mutta kaikki parikymppiset brittikamppikseni ovat kylla saaneet aina postinsa Miss-etuliitteella. Eli Ms on ehka vahan jenkkityylia, luulisin. Ja kylla minua ainakin puhutellaan joskus esimerkiksi pankissa Missiksi, kun Ma'amiksi olen varmaan liian nuori".



Tosiaan siis ms voi olla joko miss tai mrs. Itse käytän ms etuliitettä silloin, kun en tunne kyseistä henkilöä enkä tiedä onko tämä miss vai mrs (esim. jos lähetän meiliä ulkomaiselle kollegalle jota en ole tavannut jne). Ei synny ikäviä väärinkäsityksiä eikä tartte pohtia että kumman laittaisi.
Amma

Posts: 2,383

#13268 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Banaanikärpäsistä.
Ne siis ilmestyvät hedelmien/vihannesten mukana (vai ilmestyvätkö?). Missä muodossa ja miten/mihin kohtaan kiinnittyneinä ne ovat hevi-tuotteissa?

--
*etsiskel*

Amma

Posts: 2,383

#13270 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Kimbou, 14.4.2009 22:18:
---
Amma, 14.4.2009 17:39:
Banaanikärpäsistä...
---
http://fi.wikipedia.org/wiki/Banaanik%C3%A4rp%C3%A4nen


Kits. Tiedän ton olemassaolon, mutten ole pintapuolisella silmäilyllä löytänyt vastausta kysmiini, eikä nyt just riitä keskittymiskyky tekstin tarkempaan tutkailuun. Jos löydät/tiedät ytimekkäät täsmävastaukset (ilman kromosomeja ja genomeja) just näihin mun kysmiini, niin anna tulla ihan rohkeesti vaan. ^__^

--
*etsiskel*

Kimbou

Posts: 608

#13271 • • Kimbou

Amma, 14.4.2009 22:48:
---
Kimbou, 14.4.2009 22:18:
---
Amma, 14.4.2009 17:39:
Banaanikärpäsistä...
---
http://fi.wikipedia.org/wiki/Banaanik%C3%A4rp%C3%A4nen

---

Kits. Tiedän ton olemassaolon, mutten ole pintapuolisella silmäilyllä löytänyt vastausta kysmiini, eikä nyt just riitä keskittymiskyky tekstin tarkempaan tutkailuun. Jos löydät/tiedät ytimekkäät täsmävastaukset (ilman kromosomeja ja genomeja) just näihin mun kysmiini, niin anna tulla ihan rohkeesti vaan. ^__^



kuemmäjaksalukee........

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

yertle

Posts: 421

#13272 • • yertle
Mistä mä löytäisin kokonaan mustan sekä kokonaan valkosen viuhkan? Myydäänks stadis jossain viuhkoja? Nettikauppaki kelpais.
pirpeli

Posts: 5,533

#13273 • • pirpeli

yertle, 21.4.2009 06:40:
Mistä mä löytäisin kokonaan mustan sekä kokonaan valkosen viuhkan? Myydäänks stadis jossain viuhkoja? Nettikauppaki kelpais.



Forumin, (onko se joku Kukonaukio?), siellä ylhäällä Yrjönkadun varrella on muistaakseni kauppa, jossa myydään viuhkoja. Se on joku baletti/tanssitarvikkeisiin/vaatteisiin liittyvä mesta. Ainakin ystäväni Jussi hankki sieltä sellaisen ison kokomustan viuhkan. Tarkkaa osoitetta en muista, valitettavasti.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

yertle

Posts: 421

#13275 • • yertle

pirpeli, 21.4.2009 08:15:
Yrjönkadun mesta



Sand3, 21.4.2009 09:57:
Punanaamio



Ah, ihanaa. Punanaamion ei ollu tarpeeks simppeleitä, kun aikoisin vähän koskee siihen viuhkaan vielä ostamisen jälkeen. Täytyy mennä toi Yrjönkadun mesta tarkastaa. Kiitos molemmile!
Timce

Posts: 5,381

#13276 • • Edited Timce
Nyt kun olen käynyt Viinikkalassa (Vantaa) päin työasioissa, niin verkkokailvoille on piirtynyt päivittäin jotain kameramiehiä, jotka kyttäilee piikkilanka-aidan takaa, tai oikeastaan tikkailta, tulevia/lähteviä lentokoneita. Miksi?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Freja

Posts: 8,775

#13277 • • Freja Sihteeri

Timce, 21.4.2009 18:01:
Nyt kun olen käynyt Viinikkalassa (Vantaa) päin työasioissa, niin verkkokailvoille on piirtynyt päivittäin jotain kameramiehiä, jotka kyttäilee piikkilanka-aidan takaa, tai oikeastaan tikkailta, tulevia/lähteviä lentokoneita. Miksi?



jos ne o niitä lentokonebongareita.
http://www.airliners.net/

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Timce

Posts: 5,381

#13278 • • Timce

Freja, 21.4.2009 18:05:
---
Timce, 21.4.2009 18:01:
Nyt kun olen käynyt Viinikkalassa (Vantaa) päin työasioissa, niin verkkokailvoille on piirtynyt päivittäin jotain kameramiehiä, jotka kyttäilee piikkilanka-aidan takaa, tai oikeastaan tikkailta, tulevia/lähteviä lentokoneita. Miksi?

---


jos ne o niitä lentokonebongareita.
http://www.airliners.net/



Jengi on sekaisin. *joo*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Freja

Posts: 8,775

#13279 • • Edited Freja Sihteeri

Timce, 21.4.2009 18:11:
Jengi on sekaisin. *joo*



No, toiset bongailee lintuja, jotku jotai muita elukoita, jotkut junan vetureita ni onhan noi lentokoneetkin oma haasteensa. Ite en kyl niit kuvaile, mut fiilistelen aina ku nään lentokoneen ja mietin sitä mallia et mikä se on ja kelailen et mihin se saattais olla menos :P

mut mä ny oonki vähä tällane.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Timce

Posts: 5,381

#13280 • • Timce
Mahtoiko "nukkuva ketunpoika" olla joskus vuoden luontokuva, tai vastaava ja miksi en löydä siitä mitään tietoa?

Jestas että tyhmiä kysymyksiä tänään. :D

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss