Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,487,914 views

noena

Posts: 3,138

#12501 • • noena first breath after coma

Samu*, 6.11.2008 08:50:
---
noena, 6.11.2008 08:27:
Mikäs siinä on, et ku auton vasen(kuskin) puoli oli paaaljon enemmän jäässä aamulla kuin oikea puoli? *ding*

---


Jos aurinko oli paistanut vähän aikaan siihen toiselle kyljelle :)

Jos muuten syksyllä / talvella tuppaa auto huurtumaan sisäpuolelta kokoajan, tällöin kannattaa kuivata lattiamatot ja ylipäätään autoon noustessaan kopistella kengistä / vaatteista lumet.


Aurinko? Mä lähen töihin ennenkun aurinko nousee :D

--
TwistedLife™ Amusement Park

noena

Posts: 3,138

#12502 • • noena first breath after coma
Ainii, sit kans että kun määritän puhelimen sähköpostiasetuksia, niin mistä mä tiedän pitääkö mun ottaa postilaatikon tyypiksi IMAP4 vai POP3? *ding*

--
TwistedLife™ Amusement Park

mariq

Posts: 2,154

#12503 • • mariq

noena, 6.11.2008 08:27:
Mikäs siinä on, et ku auton vasen(kuskin) puoli oli paaaljon enemmän jäässä aamulla kuin oikea puoli? *ding*


Sillä puolella voi olla vähemmän suojaa, mikä enemmän huurtuu. Jotain pöpelikköö tms?
Joskus huomasin äidin pihassa, et apukuskin puoli huurtuu enemmän, ku auto oli talon edessä ihan kulmassa ja vasemmal puolel oli toinen auto viel, ja oikealla puolella oli siis aukeampaa.
Tää on tosin ihan mutua.. *vink*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Timce

Posts: 5,381

#12504 • • Timce
Onko kellään hajua DHL:n standard palvelusta. Kauanko kestää paketin tulla Saksasta?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Timce

Posts: 5,381

#12506 • • Timce

JussiS, 6.11.2008 13:23:
---
Timce, 6.11.2008 13:21:
Onko kellään hajua DHL:n standard palvelusta. Kauanko kestää paketin tulla Saksasta?

---

Muutama päivä.



Sitä vähän epäilinkin. Maantaina pistivät paketin menemään, eli täytyy varmaan viikonlopun yli odotella.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Jussi Soro

Posts: 6,385

#12507 • • Jussi Soro choon!

Timce, 6.11.2008 13:48:
Sitä vähän epäilinkin. Maantaina pistivät paketin menemään, eli täytyy varmaan viikonlopun yli odotella.


No ei mulla ihan noin kauaa oo yleensä kestänyt. DHL:llä kun on jotain toimitettu, niin yleensä 3-4 päivää on ollut aika vakio. Eli melkeinpä loppuviikosta on tullut jos maanantaina lähetetään.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#12508 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)

JussiS, 6.11.2008 13:49:
---
Timce, 6.11.2008 13:48:
Sitä vähän epäilinkin. Maantaina pistivät paketin menemään, eli täytyy varmaan viikonlopun yli odotella.

---

No ei mulla ihan noin kauaa oo yleensä kestänyt. DHL:llä kun on jotain toimitettu, niin yleensä 3-4 päivää on ollut aika vakio. Eli melkeinpä loppuviikosta on tullut jos maanantaina lähetetään.



DHL toimittaa kyllä pakettinsa yön yli. Jos samana päivänä pääsee lähtemään niin sen pitäisi olla jo seuraavan päivän aamulla perillä.

Edit: Näin siis euroopan sisäiset toimitukset. Aasiaan ja jenkkeihin päivät vaihtelee.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

-marjo-

Posts: 60

#12509 • • Edited -marjo-

Timce, 6.11.2008 13:21:
Onko kellään hajua DHL:n standard palvelusta. Kauanko kestää paketin tulla Saksasta?



Jos sulla on rahtikirjan numero niin näät osotteesta http://www.dhl.fi/publish/fi/fi.high.html missä päin se sun paketti menee, siitä näkee aika hyvin kauanko sillä viellä kestää. Yleensä lentopikakuljetuksen Saksasta pitäis tulla kahen päivän sisällä. Mikäli se lähetys tulee maanteitä niin sitten 5pv. sisään.
ezzy

Posts: 8,060

#12510 • • ezzy Droid-pappa

noena, 6.11.2008 10:41:
Ainii, sit kans että kun määritän puhelimen sähköpostiasetuksia, niin mistä mä tiedän pitääkö mun ottaa postilaatikon tyypiksi IMAP4 vai POP3? *ding*



Puhelimeen aina mielummin imap, tällöin voit lukea posteja muualtakin eikä luuri imaise viestejä itselleen, kuten pop3:lla tekee.
noena

Posts: 3,138

#12511 • • noena first breath after coma

ezzy, 6.11.2008 13:59:
---
noena, 6.11.2008 10:41:
Ainii, sit kans että kun määritän puhelimen sähköpostiasetuksia, niin mistä mä tiedän pitääkö mun ottaa postilaatikon tyypiksi IMAP4 vai POP3? *ding*

---


Puhelimeen aina mielummin imap, tällöin voit lukea posteja muualtakin eikä luuri imaise viestejä itselleen, kuten pop3:lla tekee.


Kiitos tiedosta!! *hymy*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Timce

Posts: 5,381

#12512 • • Timce

-marjo-, 6.11.2008 13:56:
---
Timce, 6.11.2008 13:21:
Onko kellään hajua DHL:n standard palvelusta. Kauanko kestää paketin tulla Saksasta?

---


Jos sulla on rahtikirjan numero niin näät osotteesta http://www.dhl.fi/publish/fi/fi.high.html missä päin se sun paketti menee, siitä näkee aika hyvin kauanko sillä viellä kestää. Yleensä lentopikakuljetuksen Saksasta pitäis tulla kahen päivän sisällä. Mikäli se lähetys tulee maanteitä niin sitten 5pv. sisään.



En muistanut tuota kysyä ja sen verran kauan tuntuu heiltä sähköposteihin vastaaminen kestävän, että taidan kiltisti odottaa ensi viikkoon.
Kummallista kyllä, lafkasta ei myöskään lähetetty automaagisen tilaus-mailin jälkeen minkäänlaisia varmistuksia siitä, että kaupat on tosiaan tehty ja paketti on pistetty postiin.

Yksi meili tuli kyselyyn, jossa vakuutettiin, että hätää ei ole.

Dear xxxx,

all is ok with your order. Teh parcel left on Monday and will arrive very soon.

Teh parcerl.. :D (Ilmeisesti joku työharjoittelija toisessa päässä.)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

wiwi

Posts: 1,575

#12513 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Miksi lukea lehteä vessassa? Mun empiiristen havaintojen mukaan erityisesti miehet harrastaa tätä. Mua on aina mietityttänyt, että eikö olisi kivempi suoriutua hommistaan pikimmiten ja lukea sitä lehteä sitten toimituksen jälkeen. Ei se vessa niin mukava paikka kuitenkaan ole.

Tää tuli varmasti oikeeseen osotteeseen. *iloinen*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avatar
#12514 • • Norb Guest
MMC Snap-In, mitä helkuttia tuo Snap-in tekee?

Kiitos ja kumarrus
sapeli

Posts: 11,768

#12515 • • sapeli jokukukamikä?

wiwi, 6.11.2008 14:49:
Miksi lukea lehteä vessassa? Mun empiiristen havaintojen mukaan erityisesti miehet harrastaa tätä. Mua on aina mietityttänyt, että eikö olisi kivempi suoriutua hommistaan pikimmiten ja lukea sitä lehteä sitten toimituksen jälkeen. Ei se vessa niin mukava paikka kuitenkaan ole.

Tää tuli varmasti oikeeseen osotteeseen. *iloinen*



Olen tässä elämän varrella erinäisistä vihjeistä ja keskustelunpätkistä oppinut että joillakin ihmisillä on sellainen ruoansulatusjärjestelmä mikä mahdollistaa nopeat toimitukset, ja toisilla taas saattaa viedä tovin toimittaa asiat riittävän perusteellisesti. Ilmeisesti rasvainen ja raskas ruoka - mitä miehet tuntuvat yleensä suosivan naisia enemmän - vie pikemmin tähän jälkimmäiseen toimintamoodiin päin.

Toisin sanoen, koska se vessa ei tosiaan ole mitenkään erityisen mukava paikka, niin jos siellä kuitenkin täytyy aikaa viettää että kaiken saa hoidettua perusteellisesti, on hyvä olla viihdykettä mukana. *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Timce

Posts: 5,381

#12516 • • Timce

Timce, 6.11.2008 13:21:
Onko kellään hajua DHL:n standard palvelusta. Kauanko kestää paketin tulla Saksasta?



Information of Delivery 2008-11-06 13:41 Unsuccessful delivery, consignee closed.

Pirulauta kun lähettäjä ei pistänyt meikäläisen puhelinnumeroa mukaan, vaikka sen heille ilmoitin. Tunarit. Onneks saa paketin vielä tänään. :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

josbe

Posts: 1,982

#12517 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Mikä on glamourmalli? Millä glamourmallin titteli ansaitaan?

Vai onko se kenties ilmoitusluontoinen asia? :D
domi

Posts: 7,069

#12518 • • domi Työn sankari.

josbe, 7.11.2008 10:57:
Mikä on glamourmalli? Millä glamourmallin titteli ansaitaan?

Vai onko se kenties ilmoitusluontoinen asia? :D


Tähän vois jatkaa et miksi säännöllisesti jokainen glamousmalli on myös promoottori?
Timce

Posts: 5,381

#12519 • • Timce

josbe, 7.11.2008 10:57:
Mikä on glamourmalli? Millä glamourmallin titteli ansaitaan?

Vai onko se kenties ilmoitusluontoinen asia? :D



Itse asiassa kyse ei taida olla niinkään mallista, vaan kuvaustekniikasta? O_o

"Photographers use a combination of cosmetics, lighting and airbrushing techniques to produce the most physically and sexually appealing image of the model possible." = Glamour photography.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

ezzy

Posts: 8,060

#12520 • • ezzy Droid-pappa

josbe, 7.11.2008 10:57:
Mikä on glamourmalli? Millä glamourmallin titteli ansaitaan?

Vai onko se kenties ilmoitusluontoinen asia? :D



Ja onko Promoottori (itsensä myyminen?) uusi teinien lempiammatti?