Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,481,036 views

Adorable

Posts: 103

#11901 • • Adorable

Kimbou, 26.7.2008 12:39:
HELP!!

mita fakkia....olen just nyt kiinassa ja vietin kolme tuntia rannalla tossa 3 paivaa takaperin, taisin palaa aika vitunmoisesti vaikka ennen en ole palanut ollenkaan, hirvee kuume nousi johon laakkeet sain ja nyt ilmestyi HELVETINMOISET rakkulat tai vesikellot selkaan. Koko hartiat ja puoleen selkaan asti rakko taynna, ihan pienta rakkoa ja sitten tollasta sormenpaan kokosta ,ihan tiheassa. Miten ihmeessa tota pitas hoitaa enaan, jaako tosta nyt sitten ainiaaksi tollanen monster selka....????

niin joo ja helvetin mukavaa vetaa rinkka takas selkaan ylihuomenna!!*plur**plur*



Itse paloin kerran selästä niin pahoin, ettei siihen voinut edes koskea. Suihkuttelin siihen vauvoille tarkoitettua öljysuihketta. Auttoi kyllä hyvin, suosittelen. Selkään jäi kyllä mukavat jäljet seuraavan vuoden ajaksi, enää en järvelle mene vähissä vaatteissa *toktok*
sapeli

Posts: 11,768

#11902 • • sapeli jokukukamikä?

djbege, 26.7.2008 11:23:
---
sapeli, 25.7.2008 19:34:
Jos omaan osoitteeseen tulee jollekin muulle taholle (esim. edellinen asukas) kirje, mitä sille pitäisi tehdä?
---
Mä oon vieny postiin ja kertonu tilanteen. Jos posti on selkeästi mainospostia, niin...



Taidan tehdä laiskat ja vaan kirjoittaa tuohon että kyseinen vastaanottaja ei löydy tästä osoitteesta ja laittaa takaisin postilaatikkoon... Mulla ei oo tässä lähellä missään postia enkä oikeasti viitsis tuommoisen takia käyttää vähää aikaani siihen että menen esim. keskustaan erikseen tätä viemään...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jutu

Posts: 3,054

#11903 • • Jutu Blondi

Kimbou, 26.7.2008 12:39:
HELP!!

mita fakkia....olen just nyt kiinassa ja vietin kolme tuntia rannalla tossa 3 paivaa takaperin, taisin palaa aika vitunmoisesti vaikka ennen en ole palanut ollenkaan, hirvee kuume nousi johon laakkeet sain ja nyt ilmestyi HELVETINMOISET rakkulat tai vesikellot selkaan. Koko hartiat ja puoleen selkaan asti rakko taynna, ihan pienta rakkoa ja sitten tollasta sormenpaan kokosta ,ihan tiheassa. Miten ihmeessa tota pitas hoitaa enaan, jaako tosta nyt sitten ainiaaksi tollanen monster selka....????

niin joo ja helvetin mukavaa vetaa rinkka takas selkaan ylihuomenna!!*plur**plur*


Rasvailet sitä hyvin ja jos tuntuu kuumottavalta niin kastele pyyhe kylmään veteen ja se siihen päälle. Itellä ainakin auttaa tosi hyvin :)

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

onni3mk

Posts: 3,973

#11904 • • onni3mk Onni on.

Kimbou, 26.7.2008 12:39:
HELP!!

mita fakkia....olen just nyt kiinassa ja vietin kolme tuntia rannalla tossa 3 paivaa takaperin, taisin palaa aika vitunmoisesti vaikka ennen en ole palanut ollenkaan, hirvee kuume nousi johon laakkeet sain ja nyt ilmestyi HELVETINMOISET rakkulat tai vesikellot selkaan. Koko hartiat ja puoleen selkaan asti rakko taynna, ihan pienta rakkoa ja sitten tollasta sormenpaan kokosta ,ihan tiheassa. Miten ihmeessa tota pitas hoitaa enaan, jaako tosta nyt sitten ainiaaksi tollanen monster selka....????

niin joo ja helvetin mukavaa vetaa rinkka takas selkaan ylihuomenna!!*plur**plur*



Aloe auttaa. Mä käytin vesikelloihin tuoretta Aloe kasvin mönjää Tansaniassa. Kotona jos palan laitan 80% Aloe Veraa.

--
Onni on.

Elmiira

Posts: 1,446

#11905 • • Elmiira

sapeli, 26.7.2008 12:52:
---
djbege, 26.7.2008 11:23:
---
sapeli, 25.7.2008 19:34:
Jos omaan osoitteeseen tulee jollekin muulle taholle (esim. edellinen asukas) kirje, mitä sille pitäisi tehdä?
---
Mä oon vieny postiin ja kertonu tilanteen. Jos posti on selkeästi mainospostia, niin...

---


Taidan tehdä laiskat ja vaan kirjoittaa tuohon että kyseinen vastaanottaja ei löydy tästä osoitteesta ja laittaa takaisin postilaatikkoon... Mulla ei oo tässä lähellä missään postia enkä oikeasti viitsis tuommoisen takia käyttää vähää aikaani siihen että menen esim. keskustaan erikseen tätä viemään...



Mä oon tehny aina just noin. Eikä ne oo ainakaan takas mulle tullu...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Kimbou

Posts: 608

#11906 • • Kimbou

onni3mk, 26.7.2008 15:01:
---
Kimbou, 26.7.2008 12:39:
HELP!!

mita fakkia....olen just nyt kiinassa ja vietin kolme tuntia rannalla tossa 3 paivaa takaperin, taisin palaa aika vitunmoisesti vaikka ennen en ole palanut ollenkaan, hirvee kuume nousi johon laakkeet sain ja nyt ilmestyi HELVETINMOISET rakkulat tai vesikellot selkaan. Koko hartiat ja puoleen selkaan asti rakko taynna, ihan pienta rakkoa ja sitten tollasta sormenpaan kokosta ,ihan tiheassa. Miten ihmeessa tota pitas hoitaa enaan, jaako tosta nyt sitten ainiaaksi tollanen monster selka....????

niin joo ja helvetin mukavaa vetaa rinkka takas selkaan ylihuomenna!!*plur**plur*

---


Aloe auttaa. Mä käytin vesikelloihin tuoretta Aloe kasvin mönjää Tansaniassa. Kotona jos palan laitan 80% Aloe Veraa.



joo aloella hoidettiin.....kaikki puhjennu kyllakin yon aikana ja nyt iho lahtee. Edelleen kylla ihmetyttaa kun toinen olkapaa muuttu ihan keltaseksi nyt vari on havinnyt mutta iho jai paksuksi,kovaksi ja ryppyseksi, ehka sekin siita viela uusiutuu.

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

m1kk3

Posts: 5,560

#11907 • • m1kk3 no-life
Jos mä lähetän sähköpostin osoitteeseen joka ei enää ole käytössä, ni mitä sille sähköpostille tapahtuu ?

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Kolera

Posts: 4,256

#11908 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Kuin vitun kauan nää paarmanpurupaukamat oikeen pysyy =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

blastic

Posts: 930

#11909 • • blastic ballistic ballstick

mikke, 27.7.2008 16:24:
Jos mä lähetän sähköpostin osoitteeseen joka ei enää ole käytössä, ni mitä sille sähköpostille tapahtuu ?



Palvelin lähettää viestin bumerangina takaisin ja ilmoittaa, ettei kyseiseen osoitteeseen toimittaminen onnistunut.
m1kk3

Posts: 5,560

#11910 • • m1kk3 no-life

blastic, 27.7.2008 16:52:
---
mikke, 27.7.2008 16:24:
Jos mä lähetän sähköpostin osoitteeseen joka ei enää ole käytössä, ni mitä sille sähköpostille tapahtuu ?

---


Palvelin lähettää viestin bumerangina takaisin ja ilmoittaa, ettei kyseiseen osoitteeseen toimittaminen onnistunut.


Ookkei, kiitoksia :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

NiMo

Posts: 483

#11911 • • NiMo PolkkaPuppe
mistä löytää sellaista "liimaa" jolla voi kiinnittää palapelin taustastaan jotta sen voi ripustaa seinälle, ilman että siis pitää laittaa lasia sen palapelin päälle..?? *ding*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

ezzy

Posts: 8,060

#11912 • • ezzy Droid-pappa

blastic, 27.7.2008 16:52:
---
mikke, 27.7.2008 16:24:
Jos mä lähetän sähköpostin osoitteeseen joka ei enää ole käytössä, ni mitä sille sähköpostille tapahtuu ?

---


Palvelin lähettää viestin bumerangina takaisin ja ilmoittaa, ettei kyseiseen osoitteeseen toimittaminen onnistunut.



Riippuen tarkoittaako "ei ole käytössä" sitä, että se on poistettu vai sitä ei lueta vaan enää, mutta se on olemassa postipalvelimella. Jälkimmäisessä tapauksessa lähettäjä ei saa mitään infoa.
whispering

Posts: 871

#11913 • • whispering Super Juusto

NiMo, 29.7.2008 09:03:
mistä löytää sellaista "liimaa" jolla voi kiinnittää palapelin taustastaan jotta sen voi ripustaa seinälle, ilman että siis pitää laittaa lasia sen palapelin päälle..?? *ding*



2-puolinen teippi? Löytyy vähän joka kaupasta, ei kannata ostaa sellasta ohutta millä esim valokuvia liimataan, vaan sellasta että se teippi on noin 1-2mm paksua.
$

Posts: 1,802

#11914 • • $ Destination weekend!

NiMo, 29.7.2008 09:03:
mistä löytää sellaista "liimaa" jolla voi kiinnittää palapelin taustastaan jotta sen voi ripustaa seinälle, ilman että siis pitää laittaa lasia sen palapelin päälle..?? *ding*



AppleOnen palapelilaatikosta :)

Pussissa lukee "Cement" ja se on tarkoitettu juurikin tuota tarkoitusta varten.

Osaisiko Sinooperi auttaa?
kinderi

Posts: 1,783

#11915 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mikä ihme voi aiheuttaa jatkuvan päänsäryn? Ei tää oo kun reilun viikon vasta kestäny. Lääkkeet auttaa parin tunnin ajaks *ding*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

-Kerttu-

Posts: 4,542

#11916 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

kindertin, 29.7.2008 11:18:
Mikä ihme voi aiheuttaa jatkuvan päänsäryn? Ei tää oo kun reilun viikon vasta kestäny. Lääkkeet auttaa parin tunnin ajaks *ding*



Mulla oli ainakin joskus niska ja kallonpohjan lihakset niin jumissa, et joka päivä kärsin päänsärystä ja lääkkeet ei auttaneet.. Menin hierojalle ja johan loppui särky..

Muitakin aiheuttajia varmaan löytyy paljon..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

hemuz

Posts: 2,178

#11917 • • Edited hemuz kätevä emäntä

kindertin, 29.7.2008 11:18:
Mikä ihme voi aiheuttaa jatkuvan päänsäryn? Ei tää oo kun reilun viikon vasta kestäny. Lääkkeet auttaa parin tunnin ajaks *ding*



Niska/selkä jumis?

edit. joku ehti ensin :D
kinderi

Posts: 1,783

#11918 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Super-Kerttu, 29.7.2008 11:20:
---
kindertin, 29.7.2008 11:18:
Mikä ihme voi aiheuttaa jatkuvan päänsäryn? Ei tää oo kun reilun viikon vasta kestäny. Lääkkeet auttaa parin tunnin ajaks *ding*

---


Mulla oli ainakin joskus niska ja kallonpohjan lihakset niin jumissa, et joka päivä kärsin päänsärystä ja lääkkeet ei auttaneet.. Menin hierojalle ja johan loppui särky..

Muitakin aiheuttajia varmaan löytyy paljon..



Samaa mäkin mietin,mut ei mikään tunnu olevan jumissa *ding* Kaikkea mahdollista oon miettiny ja pähkänny mut en vaan tajua mistä tää johtuu *poks*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

NiMo

Posts: 483

#11919 • • NiMo PolkkaPuppe

whispering, 29.7.2008 10:38:
---
NiMo, 29.7.2008 09:03:
mistä löytää sellaista "liimaa" jolla voi kiinnittää palapelin taustastaan jotta sen voi ripustaa seinälle, ilman että siis pitää laittaa lasia sen palapelin päälle..?? *ding*

---


2-puolinen teippi? Löytyy vähän joka kaupasta, ei kannata ostaa sellasta ohutta millä esim valokuvia liimataan, vaan sellasta että se teippi on noin 1-2mm paksua.



että se teippi on sitten sen verta vahvaa et pysyy siinä palapelissä ja vaihtokehyksessä kiinni?

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

whispering

Posts: 871

#11920 • • Edited whispering Super Juusto

NiMo, 29.7.2008 11:29:
että se teippi on sitten sen verta vahvaa et pysyy siinä palapelissä ja vaihtokehyksessä kiinni?



Niin siis jos haluut palapelin kehykseen kiinni, niin sillon pistä vaikka puuliimalla. Monet kanssa liimaa sen palapelin kontaktimuoville (takapuolelta). Ite aina hajotan palapelit takas laatikkoon kun ne on tehty, joten nuista ei omaa kokemusta :p

Luulin aluksi että haluat sen taustan/palapelin laittaa seinälle ilman koukkuja. Johon taasen 2-puoleinen teippi on hyvä. Se on sitä samaa millä peilit liimataan seinälle, joten kyllä se painoa kestää.