Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,487,048 views

JustinSan

Posts: 822

#1041 • • JustinSan Nullius in verba

Astaroth:
Ostin uuden kännykän, Nokian 3100... Hain uuden soittoäänen, mutta äänen sijaan minä sainkin ”kirjanmerkin”. Miten saan soittoääneni pelittämään?

V*tun tyhmä kysymys, mutta vanhemmissa malleissa kaikki oli yksinkertaisempaa. En tajua näsitä uusista hevon helvettiä...*blush*

[muokattu 28.5.2004 15:34]



nyt sun pitää vaan avata se kirjanmerkki ni se käy sit wabista imuttamassa sen tonen *joo*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Avatar
#1042 • • ALIEN Guest

Itis:
---
patis:
Miksi makaroonit pitää huuhdella keittämisen jälkeen?

---


Ettei niihin jäis niin paljon öljyä ja niistä itsestä irronnutta likaa/limaa



WTF!!! *nauru**blush* hyvä minä *aplodit*
DJ Rx

Posts: 2,527

#1043 • • DJ Rx FINRG Recordings
miksi kuusikulmaisessa nopassa vastakkaisten silmälukujen summaksi tulee aina 7..?

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Avatar
#1044 • • ALIEN Guest

Rx:
miksi kuusikulmaisessa nopassa vastakkaisten silmälukujen summaksi tulee aina 7..?



katos prkl... *ding*
Avatar
#1045 • • astaroth Guest

JustinSane:
nyt sun pitää vaan avata se kirjanmerkki ni se käy sit wabista imuttamassa sen tonen *joo*


Ai jaa, ja tässä pitää vielä jollain tekstarilla varmistella yhteyksiä yms... *ohjeitalueskelhymiö**hih*

Kiitokset neuvosta... Miten mä voin olla näin jannuna jo kehityksestä jäljessä...?*nauru*

[muokattu 31.5.2004 01:11]
DJ Rx

Posts: 2,527

#1046 • • DJ Rx FINRG Recordings

mayah:
---
Rx:
miksi kuusikulmaisessa nopassa vastakkaisten silmälukujen summaksi tulee aina 7..?

---


koska se on nopan idea??



ei ehkä nyt juuri se vastaus jota etsin... *vink*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Flamie

Posts: 478

#1047 • • Flamie
Miksi muilla on hauskempaa kuin mulla? *grr*
Fentae

Posts: 186

#1048 • • Fentae
Miksi en halua mennä nukkumaan?
kiiki

Posts: 491

#1049 • • kiiki hankala

neiti etsivä:
Miksi miehiä ärsyttää kun niitä neuvoo?



koska ne ei oo pyytäny neuvoja? kyllä muakin ärsyttää jos luulen osaavani jonkun homman ja joku valopää tulee jakamaan ohjeita pyytämättä *lmao*
misjah

Posts: 3,373

#1050 • • misjah Team Sika
mix pitää lähtee aamujatkoille kauheessa laskuhumalassa ja väsymystilassa vaikka ois kyyti kotiin..?!?

--
www.team*possu*.tk

sapeli

Posts: 11,768

#1051 • • sapeli jokukukamikä?

Rx:
miksi kuusikulmaisessa nopassa vastakkaisten silmälukujen summaksi tulee aina 7..?



Sama pätee kaikkiin muihinkin noppiin (roolipelejä pelaavat tietää) - periaate on luultavasti siinä että kukaan ei voi heittää tarkoituksella noppaa korkeiden lukujen suma ylöspäin.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#1052 • • ALIEN Guest

misjah:
mix pitää lähtee aamujatkoille kauheessa laskuhumalassa ja väsymystilassa vaikka ois kyyti kotiin..?!?



koska ei tullut hesarilta vittua?! *nauru*
Fyrisch

Posts: 4,525

#1053 • • Fyrisch
Miks en mee koskaan taksin kyytii vaiks kaverit sanoo et mennää kimppataksil kotikulmille..Ei se käveleminen oo niin siistii todellakaa *känni*
DJ Rx

Posts: 2,527

#1054 • • DJ Rx FINRG Recordings
miten siilit parittelee..?

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Avatar
#1055 • • ALIEN Guest

Rx:
miten siilit parittelee..?



lähetyssaarnaaja on asento ja persereikä on kovassa käytössä ;)
keisha

Posts: 1,394

#1056 • • keisha bullet with butterfly wings

alien:
---
Rx:
miten siilit parittelee..?

---


lähetyssaarnaaja on asento ja persereikä on kovassa käytössä ;)

Itse asiassa siilit parittelevat ihan doggy style-tyyliin. Naaras laskee piikkiinsä alas parittelun ajaksi niin se onnistuu, tosin siilien on silti oltava varovaisia lemmenpuuhissaan :)

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

juice

Posts: 852

#1057 • • juice Team Sika

Rx:
miksi kuusikulmaisessa nopassa vastakkaisten silmälukujen summaksi tulee aina 7..?


Koska 7 kertaa 6 on 42?
kiiki

Posts: 491

#1058 • • kiiki hankala

Lene:
No se valopää vissiin on huomannut että sä todellakin vain luulet osaavasi jonkun homman. *lmao*
[muokattu 30.5.2004 15:21]



my point exactly! *vink*
ella_

Posts: 1,329

#1059 • • ella_
kertokaa mulle miksi itkemisen jälkeen aina väsyttää? onko se niin energiaa kuluttavaa puuhaa?

--
Elementary, my dear.

Occu

Posts: 2,528

#1060 • • Occu
Oon jo jonkin aikaa miettinnyt, että miten semmoinen nostokurki kootaan paikan päälle? Koska eihän semmoista voi kokonaisena tuoda paikalle... Vai voiko?
Nehän on ihan hemmetin korkeita ni ei niitä ainakaan toisella saman laisella voida koota ja jos voitaisiinkin koota niin miten se toinen kootaisiin? *ding*

Meinaan nostokurjella semmoista vekotinta mitkä on yleensä siellä missä rakennetaan jotain korkeeta kuten kerrostaloja...


*piis*

--
..::MOI::..