Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,487,885 views

nomic

Posts: 4,120

#10501 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Miksi Oblivionia pelatessa, aina kun tulee vihu jota mätkäisen, niin peli pysähtyy hetkeksi ja jatkaa normaaliin tapaan sen jälkeen. Konetehoissa ei pitäisi olla vikaa, sillä ne ylittää aika hyvin laitevaatimukset. Koitin kevyemmällä asetuksella myös, ja sama homma. *ding* Jotenkin olen päätynyt siihen, että se on se, kun lähtee uusi biisi soittoon, niin se nytkähtää hieman. Voiko vikana siis olla esimerkiksi liian hidas dvd-asema? (en muista tän aseman nopeuksia. :x)
Muissa peleissä ei vastaavaa ongelmaa ola, enkä tahtoisi pelata ilman tuota musaa, jota tossa on, kun se toimii minulle hyvin. ^^
J Raninen

Posts: 950

#10502 • • J Raninen

nomic, 14.11.2007 15:17:
Miksi Oblivionia pelatessa, aina kun tulee vihu jota mätkäisen, niin peli pysähtyy hetkeksi ja jatkaa normaaliin tapaan sen jälkeen.

Jos se haluaa mehustaa hienolla osumalla johonkin Matrix-tyyliin :P
Itellä ei moista oo esiintyny, mut villinä arvauksena heittäsin, että sillä ois tekemistä äänitehosteen kanssa? Jos se pysähtyy laskeskelemaan jotain EAX-systeemejä tms..
Ja ei kai se DVD:ltä pelatessa lataa? Ainakin muistelisin, että kovalevyltä lähti hyvä kakku tilaa, kun sen asensin.
nomic

Posts: 4,120

#10503 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

J Raninen, 14.11.2007 15:49:
---
Jos se haluaa mehustaa hienolla osumalla johonkin Matrix-tyyliin :P
Itellä ei moista oo esiintyny, mut villinä arvauksena heittäsin, että sillä ois tekemistä äänitehosteen kanssa? Jos se pysähtyy laskeskelemaan jotain EAX-systeemejä tms..
Ja ei kai se DVD:ltä pelatessa lataa? Ainakin muistelisin, että kovalevyltä lähti hyvä kakku tilaa, kun sen asensin.


Ei ole tekemistä äänitehosteen kanssa. Ja vaikka olisi, niin luulisi että tosta kortista irtoaisi aikamoiset tehot tuottaa ääntä. ;) Joskus oli ongelmia halpiskorttien kanssa, mutta eipä ole ollut vuosiin, kun ostin kerralla hyvän. Mutta se siitä, sillä sain ratkaistua ongelman: Olin vahingossa asentanut pelin usb-asemalle ja oli vielä 1.x-ajurit asemalla. *lmao* Asensin sen nyt varmuuden vuoksi sata-kovolle, ja jätin ton usb-aseman rauhaan. Nyt toimii moitteetta ja kaikki täysillä! *joo*
wiwi

Posts: 1,575

#10504 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Miten opaskoira löytää oikeaan bussiin? Näin tänään kun niin kävi rautatieasemalla ja siellä niitä busseja on kuitenkin jokunen liikenteessä koko ajan.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Zeratul

Posts: 1,170

#10505 • • Zeratul Captain miserable

milo, 12.11.2007 16:54:
---
Zeratul, 11.11.2007 20:29:
Jos se kerta on ihmisille niin vaarallista mennä ukkosella uimaan, niin miks ei kaloille ja muille mereneläville käy hassusti kun salama iskee sinne veteen?

---


Kuvittelisin, ettei ihmisellekään kävisi kuinkaan jos olisi sukelluksissa salaman iskiessä veteen, lähinnä vaarallista taitaa olla se johtimena toimiminen. Pää pinnalla saattaa olla ainoa korkeampi kohta suht laajalla alueella ja salamathan tunnetusti iskevät alueen korkeimpaan kohtaan.


Olin kyl saannu jo vastauksen ennen ku kirjotit omas, mut koska itekki kelasin et fisut varmaa sukeltaa jonnekki syvälle nii korjataan sen verran et ne kyl päinvastoin tulee pinnalle haukkaamaan raikasta happea ja safkaamaan ötököitä jotka lentelee normaalia matalammalla.
Ja kalathan ei tunnetusti oo niitä välkyimpiä otuksia, ei ne tajuu stressaa et joku salama vois tappaa. :P

Tietty jos oisin vaivautunu mietti vähä tarkemmin oisin ehkä muistanu et kala tosiaan nappaa sateella.
T: Kalamiehen kaveri.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Zeratul

Posts: 1,170

#10506 • • Edited Zeratul Captain miserable
Jostain syystä en oo vielä kyenny kysyy mitään niin tyhmää ettei kukaa ois osannu vastata, mut teen nyt parhaani korjatakseni tilanteen.

Mulla on siis ongelma kakkosen kanssa. :(
Aina kun painan merkkiä 2222 nii yhen sijasta ilmestyy näin monta kakkosta: 2222
Kuitenki näppäimen muut merkit eli " ja @ toimii normaalisti.
Mikä avuksi? *nyyh*

Just. Vaiva sit lähti niinki yksinkerasella toimenpiteellä ku näppiksen toistoviivettä muuttamalla. Ihme juttu silti et vaan yks näppäin on noin herkkä. Nojoo, kuhan nyt kakkonenki toimii...

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

mastream

Posts: 549

#10507 • • mastream
Mikähän mahtoi jäädä viimeiseksi konemusabiisiksi, joka soitettiin Lepakossa?
Mellu-

Posts: 4,006

#10508 • • Mellu-

wiwi, 14.11.2007 18:54:
Miten opaskoira löytää oikeaan bussiin? Näin tänään kun niin kävi rautatieasemalla ja siellä niitä busseja on kuitenkin jokunen liikenteessä koko ajan.



koiralle opetetaan tietyt jutut mitä opastettava haluaa,esim tietyt bussit.yleensähän ne lähtee samalta laiturilta aina, ja jos koiralle o opetettu että ko.bussi lähtee laiturilta 2 se menee sinne.

poikkeuksia tosin on mutta uskoisin näin olevan.

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

lennu

Posts: 39

#10509 • • lennu

Freja, 12.11.2007 20:03:
Ikäväkseni huomasin tänään villakangastakkini puettuani, että se on käyny liian isoks. Ei millään haluis joka vuosi uutta takkia ostaa, joten tuli vaan mieleen et onko Helsingis jossain jotain mestaa missä joku ammattitaitonen pienentää vaatteita?
Kokemuksia kellään?



Castreninkadulla on Nina Makkosen ompelimo. Tekee aivan käsittämättömän hyvää jälkeä ja on pistänyt mulle kuntoon sellaset vaatteet, minkä muut ompelijat ovat sanoneet olevan mahdotonta korjata. Kiireinen tosin, joten voi joutua odottelemaan..hinnat ovat mielestäni todella kohtuulliset.

Aukiolot ma-pe 11-18 ja la jotain, en muista.
Zeratul

Posts: 1,170

#10511 • • Zeratul Captain miserable

ezzy, 15.11.2007 03:21:
---
Zeratul, 14.11.2007 20:52:

Mulla on siis ongelma kakkosen kanssa. :(

---


Niin monella nuorella nykyään on. Kokeile ykköstä?


Muuten hyvä idea, mut ku oon hetken painellu onnistuneesti ykköstä nii tekee entistä kovemmin mieli tyydyttää haluni painella myös kakkosta ongelmitta. :(

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Miinapiina

Posts: 3,494

#10512 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
öööh, mitä tarkoittaa:

"Nokia N70 yhdistetty yhteensopimattomassa tilassa"

sit siin oli jtn et vaihta tila puhelimen "jossain"... *ding*

kyseessä siis Nokia Pc Suite... joka ei ikinä toimi *grr*

--
pinkki on pop!!!

sapeli

Posts: 11,768

#10513 • • sapeli jokukukamikä?

Zeratul, 15.11.2007 19:43:
---
ezzy, 15.11.2007 03:21:
---
Zeratul, 14.11.2007 20:52:

Mulla on siis ongelma kakkosen kanssa. :(
---
Niin monella nuorella nykyään on. Kokeile ykköstä?
---
Muuten hyvä idea, mut ku oon hetken painellu onnistuneesti ykköstä nii tekee entistä kovemmin mieli tyydyttää haluni painella myös kakkosta ongelmitta. :(



Ootsä kokeillu sitä kakkosta siellä toisessa päässä?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Zeratul

Posts: 1,170

#10514 • • Zeratul Captain miserable

sapeli, 15.11.2007 20:23:
---
Zeratul, 15.11.2007 19:43:
---
ezzy, 15.11.2007 03:21:
---
Zeratul, 14.11.2007 20:52:

Mulla on siis ongelma kakkosen kanssa. :(
---
Niin monella nuorella nykyään on. Kokeile ykköstä?
---
Muuten hyvä idea, mut ku oon hetken painellu onnistuneesti ykköstä nii tekee entistä kovemmin mieli tyydyttää haluni painella myös kakkosta ongelmitta. :(

---


Ootsä kokeillu sitä kakkosta siellä toisessa päässä?


Joo ja sielläki tulee monta! Mulla on näköjään joku alitajunen tarve painaa kakkosta aina pitkään ja hartaasti!

Siis jos et huomannu nii löysin kyl jo tavan kiertää tota ongelmaa vaikkei suoraa ratkasua ookkaan löytyny. Tietty jos takuu ulottuu tohon mun kakkoseenki nii voishan sitä käyttää huollossa. *joo*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

liikkuva muna

Posts: 2,652

#10515 • • liikkuva muna an egg on the move
Miks helvetissä leijonan kidassa on se saatanan mummu joka ei tajuu mistään mitään? Joutuu aina heittään telkkarin mutelle ku se puhuu.
wiwi

Posts: 1,575

#10516 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Mellu-, 15.11.2007 02:22:
---
wiwi, 14.11.2007 18:54:
Miten opaskoira löytää oikeaan bussiin? Näin tänään kun niin kävi rautatieasemalla ja siellä niitä busseja on kuitenkin jokunen liikenteessä koko ajan.
---
koiralle opetetaan tietyt jutut mitä opastettava haluaa,esim tietyt bussit.yleensähän ne lähtee samalta laiturilta aina, ja jos koiralle o opetettu että ko.bussi lähtee laiturilta 2 se menee sinne.

poikkeuksia tosin on mutta uskoisin näin olevan.


Jotain tollasta mietiskelinkin. Näytti vaan niin hassulta, kun se koira näki bussin ja otti oikein spurtin sitä kohti. Siis ihan kuin olisi oikeasti tunnistanut bussin numeron :) Mutta ehkä se vain tiesi oikean laiturin ja opastettava kysyi sitten kuskilta, oliko oikeassa paikassa?

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Pätkis

Posts: 1,038

#10517 • • Pätkis Pikkis

wiwi, 16.11.2007 10:25:
---
Mellu-, 15.11.2007 02:22:
---
wiwi, 14.11.2007 18:54:
Miten opaskoira löytää oikeaan bussiin? Näin tänään kun niin kävi rautatieasemalla ja siellä niitä busseja on kuitenkin jokunen liikenteessä koko ajan.
---
koiralle opetetaan tietyt jutut mitä opastettava haluaa,esim tietyt bussit.yleensähän ne lähtee samalta laiturilta aina, ja jos koiralle o opetettu että ko.bussi lähtee laiturilta 2 se menee sinne.

poikkeuksia tosin on mutta uskoisin näin olevan.

---

Jotain tollasta mietiskelinkin. Näytti vaan niin hassulta, kun se koira näki bussin ja otti oikein spurtin sitä kohti. Siis ihan kuin olisi oikeasti tunnistanut bussin numeron :) Mutta ehkä se vain tiesi oikean laiturin ja opastettava kysyi sitten kuskilta, oliko oikeassa paikassa?


Mä ihmettelin tossa yks päivä, kun opaskoira toi opastettavaansa yli risteyksen, jossa ei ollut liikennevalot päällä. Muut ihmiset kipitti autojen edestä kukin tyylillään, mutta tää koira venaili tyynesti kunnes tuli sellainen rako, että hekin ehtivät liikkua tien yli*ding* se oli vielä niin mainion näköinenkin kun pyki kaveriaan kohti tietä, ja sitten peruuttikin että "eipä mennäkään vielä". Oikeestiko se katto autoja että nyt noi on riittävän kaukana?

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Mark

Posts: 7,311

#10518 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Pätkis, 16.11.2007 10:46:
-klips-



Awwww ihkumuffe <3 Mä tartteisin varmaan jonku vastaavan opastaa mut baareista himaan *igor*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

pirpeli

Posts: 5,533

#10519 • • Edited pirpeli
Mitä Suomelle on tapahtunut?
Tästä maasta ja sen ihmisiltä on kadonnut järki kokonaan. Ihan toden teolla. Päättäjät ovat saaneet koulutuksensa sirkus Finlandiassa, iso osa nuorista ei _osaa_ ajatella tekojensa seurauksia(eikä niitä tekojaan), ihmiset ryntäävät suuna päänä tekemään idioottimaisuuksia. MITÄ ON OIKEIN TAPAHTUNUT?!?!?!

En tajua. En pysty tajuamaan.
Mä oon sitten kai vähän tyhmä.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

NiMo

Posts: 483

#10520 • • NiMo PolkkaPuppe
mistä saa tietää windows word 2007 product key:n?
kone on ostettu kaupasta eikä missään papereissa lue kyseistä avainta, ja ohjelma kuitenkin kysyy sitä avattaessa vaikka kaikki ohjelmat on asennettu valmiiksi koneelle.. *ding*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*