Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,483,106 views

Freja

Posts: 8,775

#10481 • • Freja Sihteeri
Mittaako tyypit terveyskeskuksessa "tosta noi vaa" kolesterolin?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#10483 • • Freja Sihteeri

domi, 11.11.2007 13:48:
Eiköhän se ihan verikokeilla mitata, jos nyt kysymyksen oikein käsitin :)



Nii siis meinasin et voinko vaa kävellä tervkeskuksee sisää ja sanoo "moi mitatkaa mun kolesteroli kiitti hei", vai vaatiikse jotain sen suurempia tutkintoja? :P

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

m1kk3

Posts: 5,560

#10484 • • m1kk3 no-life

domi, 11.11.2007 13:48:
---
Freja, 11.11.2007 13:48:
Mittaako tyypit terveyskeskuksessa "tosta noi vaa" kolesterolin?

---

Eiköhän se ihan verikokeilla mitata, jos nyt kysymyksen oikein käsitin :)


Joo, verikokeilla hyvinkin :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

domi

Posts: 7,069

#10485 • • domi Työn sankari.

Freja, 11.11.2007 13:50:
---
domi, 11.11.2007 13:48:
Eiköhän se ihan verikokeilla mitata, jos nyt kysymyksen oikein käsitin :)

---


Nii siis meinasin et voinko vaa kävellä tervkeskuksee sisää ja sanoo "moi mitatkaa mun kolesteroli kiitti hei", vai vaatiikse jotain sen suurempia tutkintoja? :P


Ei vaadi. Labraan vain verikokeisiin ja lääkäri ilmoittaa sit, kun kerrot vain miksi haluat verikokeet. Tietty kivuttomimmin toi menee esim. työterveyden kautta, joka laittaa labraan tiedon noista ja lääkäri sit soittaa sulle tulokset.
nomic

Posts: 4,120

#10486 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Miksi teinit yleensä sotkee suunsa kuveissa? Ts. aina on joku musta neliö tai taiteellisemmin söherretty päälle jonkinlainen ruksi tai kasa viivoja. MIKSI??? *yhyy*
milo

Posts: 860

#10487 • • milo Plaugenaut

nomic, 11.11.2007 18:22:
Miksi teinit yleensä sotkee suunsa kuveissa? Ts. aina on joku musta neliö tai taiteellisemmin söherretty päälle jonkinlainen ruksi tai kasa viivoja. MIKSI??? *yhyy*



"Moi, oon teini eikä mun sanomisilla ole mitään väliä, kun kukaan ei kuitenkaan kuuntele, joten älä edes lue huulilta." Tai sitten leikkivät Iwazarua kolmesta viisaasta apinasta, eivätkä puhu pahaa bestiksistänsä. Ei niistä teineistä ikinä tiedä.

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

plink

Posts: 1,405

#10488 • • plink team paska

nomic, 11.11.2007 18:22:
Miksi teinit yleensä sotkee suunsa kuveissa? Ts. aina on joku musta neliö tai taiteellisemmin söherretty päälle jonkinlainen ruksi tai kasa viivoja. MIKSI??? *yhyy*



mun käsittääkseni ne haluu epäonnistuneita kohtia (ruma hymy tms) piiloon muuten onnistuneista kuvista.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

nomic

Posts: 4,120

#10489 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Nyt on niin epämääräistä, että täytyy kysellä ihan joltain teiniltä gallerioista! >:>
Zeratul

Posts: 1,170

#10490 • • Zeratul Captain miserable
Jos se kerta on ihmisille niin vaarallista mennä ukkosella uimaan, niin miks ei kaloille ja muille mereneläville käy hassusti kun salama iskee sinne veteen?

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Jutu

Posts: 3,054

#10491 • • Jutu Blondi
Minkä takia pistaasipähkinät maksaa niin paljon? *ding**igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

milo

Posts: 860

#10492 • • milo Plaugenaut

Zeratul, 11.11.2007 20:29:
Jos se kerta on ihmisille niin vaarallista mennä ukkosella uimaan, niin miks ei kaloille ja muille mereneläville käy hassusti kun salama iskee sinne veteen?



Kuvittelisin, ettei ihmisellekään kävisi kuinkaan jos olisi sukelluksissa salaman iskiessä veteen, lähinnä vaarallista taitaa olla se johtimena toimiminen. Pää pinnalla saattaa olla ainoa korkeampi kohta suht laajalla alueella ja salamathan tunnetusti iskevät alueen korkeimpaan kohtaan.

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

Freja

Posts: 8,775

#10494 • • Freja Sihteeri
Ikäväkseni huomasin tänään villakangastakkini puettuani, että se on käyny liian isoks. Ei millään haluis joka vuosi uutta takkia ostaa, joten tuli vaan mieleen et onko Helsingis jossain jotain mestaa missä joku ammattitaitonen pienentää vaatteita?
Kokemuksia kellään?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#10495 • • Freja Sihteeri
Iskällä leikataan kaihi joulukuussa molemmista silmistä. Miten se on mahdollista?
Mitä itse kaihileikkaukseen liittyy, ja onko iskä si ihan sokeena hetken aikaa? *ding*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#10497 • • Freja Sihteeri

domi, 14.11.2007 09:23:
Tästä.



Hei tänks. :)
Mä aattelin et se saa silmälaput ja on jotai viikon sokeena. Mut hyvä et se onki noi helppo toimenpide :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Miinapiina

Posts: 3,494

#10498 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
voiskohan joku selvittää mulle et miks ihmeessä poliisit ei saa kuulustella noita maddyn vanhempia?
okei tossa jutussa lukee et "Portugalin poliisi haluaisi kysyä useista McCannien tarinassa olevista ristiriitaisuuksista, mutta sitä varten heidän pitäisi saada kuulusteluihin lupa syyttäjältä. Syyttäjä puolestaan haluaa poliisien osoittavan, että heillä on pätevät perusteet epäillä Kate ja Gerry McCannia Maddyn katoamisesta."

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200711146847320_ul.shtml

mut silti, mitä se haittaa jos nää poliisit haluis kysyy joitain kysymyksiä, eiks tärkeintä ois kuitenkin saada toi juttu ratkastua??

--
pinkki on pop!!!

sapeli

Posts: 11,768

#10499 • • sapeli jokukukamikä?

Miinapiina, 14.11.2007 14:09:
mut silti, mitä se haittaa jos nää poliisit haluis kysyy joitain kysymyksiä, eiks tärkeintä ois kuitenkin saada toi juttu ratkastua??



Noi vanhemmat on kyl ajettu inhottavaan nurkkaan kun niitä on mediassakin epäilty itse sen lapsen kaappaajiksi... Riippumatta siitä miten päin siinä on oikeasti käynyt, jos tyttöä ei löydy saatetaan vanhemmat haastaa tuosta oikeuteen, joten kaikkea mitä he sanovat voidaan käyttää heitä vastaan. Eli toisin sanoen, he eivät uskalla enää edes auttaa tässä tapauksessa. *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#10500 • • Annakins Guest

sapeli, 14.11.2007 14:15:
Noi vanhemmat on kyl ajettu inhottavaan nurkkaan kun niitä on mediassakin epäilty itse sen lapsen kaappaajiksi...



poliisi epäilee, että ovat tappaneet Maddyn, eivät kaapanneet. [pilknus]