Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,488,059 views

nomic

Posts: 4,120

#10462 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Subi, 8.11.2007 00:09:
Miten saam ton Käynnistä-alapalkin takas normaaliks ku se hyppäs tonne oikeeseen reunaan?! *igor*



Pidät hiirellä lootasta kiinni ja "vedät" sen takaisin tuohon alas?
Eli: Kursori lootan päälle, nappi pohjaan ja siirrät kursoria entiseen paikkaan. Onnistuuko?
haesul

Posts: 178

#10464 • • haesul :--)

lol, 8.11.2007 17:28:
19.1.2001 yksi öljytynnyri maksoi $24, tänään $96.37. Kuitenkaan bensan hinta ei ole noussut tänä aika samassa suhteessa. Kuinka se voi olla mahdollista? Saako valtio nykään vain vähemmän bensaveroja?


Eihän tuo ole edes yhtään tyhmä kysymys *igor*

--
*kuolaa*

Lyylikki

Posts: 2,975

#10465 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Zenni, 6.11.2007 19:44:
Todennäkösesti kysytty jo, mut mua laiskottaa. Eli miks sulaneita pakasteita ei saa pakastaa uudelleen?



Bakteereita tulee siihen ruokaan lisää, kun se lämpenee ja se koostumus muuttuu/kärsii, jos kerran pakastettu pakastetaan uudestaan.
Heli

Posts: 1,489

#10466 • • Heli vai kuka se oli
joku oli quotannu mun tekstii, mut mä en näe sitä?!
jos painaa siit 1Q - kohasta, niin se vie kyllä ilmeisesti oikeaan topiciin (ykkössivulle!), mutta voiko se 1Q näkyä, jos tää ko. tyyppi on poistanu sen postauksensa, missä se mua quottas...? WIÖRD!

*ding* ja sillee...

--
ei se väärin ole.

Tukaanl

Posts: 139

#10467 • • Edited Tukaanl I Dont Give a Flying Fudge!
Mahtaakohan kukaan tietää että onko Pendulum - Hold Your Colour (bi Polar remix) Ikuna ilmestyny millekkään plätylle vinylle tahi cdlle? *ding*

Kun ei tunnu mistää löytyvän.

Kiitos nam.

--
I Am Not Your Rolling Wheels, I Am The Highway.
I Am Not Your Carpet Ride, I Am The Sky.

Tukaanl

Posts: 139

#10468 • • Tukaanl I Dont Give a Flying Fudge!

lol, 8.11.2007 17:28:
19.1.2001 yksi öljytynnyri maksoi $24, tänään $96.37. Kuitenkaan bensan hinta ei ole noussut tänä aika samassa suhteessa. Kuinka se voi olla mahdollista? Saako valtio nykään vain vähemmän bensaveroja?



Jaa-a hyvä kysymys *ding*

--
I Am Not Your Rolling Wheels, I Am The Highway.
I Am Not Your Carpet Ride, I Am The Sky.

infiana

Posts: 93

#10469 • • infiana Baby Prodigy
jos kalat eivät kerran vuoda verta, niin miten niiden lihaksiin kuljettautuu ravintoaineita?? *ding*
Amuck

Posts: 2,396

#10470 • • Edited Amuck dub-i-dub

iinushka, 9.11.2007 15:29:
jos kalat eivät kerran vuoda verta, niin miten niiden lihaksiin kuljettautuu ravintoaineita?? *ding*


Luuletko ettei kalassa ole verta?

edit. Mun oli vielä palattava tähän. Luuletko tosiaan ettei kalassa ole verta? Onko tää kompa? Mitä sillä sydämellä sitten tehdään? :D Virtaako suonissa merivettä?

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Heli

Posts: 1,489

#10471 • • Heli vai kuka se oli

mayah, 9.11.2007 15:58:
---



Joo, joku on quotannu ja sit poistanu sen viestin.



i figured. :)

--
ei se väärin ole.

infiana

Posts: 93

#10472 • • infiana Baby Prodigy

2la, 9.11.2007 15:36:
---
iinushka, 9.11.2007 15:29:
jos kalat eivät kerran vuoda verta, niin miten niiden lihaksiin kuljettautuu ravintoaineita?? *ding*

---

Luuletko ettei kalassa ole verta?

edit. Mun oli vielä palattava tähän. Luuletko tosiaan ettei kalassa ole verta? Onko tää kompa? Mitä sillä sydämellä sitten tehdään? :D Virtaako suonissa merivettä?



sitähän mä just kysyin... eihän ne vuoda verta... eli missä se sydämmestä tuleva veri on? :?
Samu

Posts: 517

#10473 • • Samu Bodhisattva
Mistä mä saan ostaa itselleni pantteritangat!? Sellaset oikeen törkeet munakukkarot! Ei pinkit, eikä pvc:tä.

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

miGGi

Posts: 236

#10474 • • miGGi ...same shit, different asshole...
-miks lintu lentää?
-miks hauki on kala?
*hmph*

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

Oliwer

Posts: 799

#10475 • • Edited Oliwer

iinushka, 9.11.2007 15:29:
jos kalat eivät kerran vuoda verta, niin miten niiden lihaksiin kuljettautuu ravintoaineita?? *ding*



Sulla on nyt jostain syystä väärä käsitys kaloista. Kyllä kalat voivat vuotaa verta. Kaloilta löytyy kuin löytyykin pieni verenkierto sydämmineen, maksoineen, verisuonistoineen jne. *joo*

edit. linkki http://fi.wikipedia.org/wiki/Kalojen_anatomia
haesul

Posts: 178

#10476 • • haesul :--)
Miksi oikeaan sukkaan kuluu isovarpaan kohdalle ihan hirveää vauhtia reikiä. Kynsissäkään ei pitäisi olla mitään vikaa. Mennyt jo varmaan kolme sukkaparia roskiin tässä kuussa *hmph*

--
*kuolaa*

Amma

Posts: 2,383

#10477 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

haesul, 9.11.2007 21:41:
Miksi oikeaan sukkaan kuluu isovarpaan kohdalle ihan hirveää vauhtia reikiä. Kynsissäkään ei pitäisi olla mitään vikaa. Mennyt jo varmaan kolme sukkaparia roskiin tässä kuussa *hmph*


Jossei varpaankynsi ole liian pitkä, niin voisko syynä olla esmes, että sukka tai ehkä kenkä on liian pieni tai sitten kävelet jotenkin sillä tavalla jalkaa käyttäen, että isovarvas hinkkaa kenkää? (Tsekkaa kengän sisältä tunnustelemalla, mitä siellä on isovarpaan kohdalla).
Ja jos sukkapareja pitää heittää roskiin, niin yks vinkki on ostaa samanlaisia sukkia, jolloin voi aina ottaa ehjälle samanlaisen parin. =)

--
*etsiskel*

Jocular

Posts: 1,359

#10478 • • Jocular Janni
Onnistuin jotenki säätää Daemontoolsilla siten, että jyräsin cd/dvd-aseman "haamuasemalla" ja sitten katosi todellinen cd/dvd-asema kokonaan. Poistin daemonilla haamuaseman, boottasin koneen ja eipä cd/dvd-asemaa löydy.

Yritin hakea laitehallinnasta mutta ainoa mitä kone näyttää on kovon C- ja D-asemat.

Elikkäs kysymys kuuluu, miten saan rakkaan cd/dvd-asemani takaisin henkiin?

Kyseessä homopersenaama wintoosa visva enkä tosiaan oo koskaan käyttäny biossia enkä tiiä miten moinen edes tapahtuu.

Tietokoneoppia vol. 56 for blondies, anyone?

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Android

Posts: 3,908

#10479 • • Android

Jocular, 10.11.2007 11:52:
Elikkäs kysymys kuuluu, miten saan rakkaan cd/dvd-asemani takaisin henkiin?



Laitehallinnasta katso kohdasta DVD-ja CD-asemat jos löytyy yhtään mitään. Jos ei, ota "etsi laitteistoon tehdyt muutokset" ja katso jos kone tunnistaisi aseman. Jos asema näkyy sieltä katso että se on otettu käyttöön.
Jocular

Posts: 1,359

#10480 • • Edited Jocular Janni
Jee :) osasin ihan ite ilman teijän supernörttien apua :D

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.