Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,494,286 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#10161 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

miGGi, 20.9.2007 14:16:

hommataa sulle teräs ovi !?



haha, toivottavasti ei tänne oo kukaan tulos sahailee *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

miGGi

Posts: 236

#10162 • • miGGi ...same shit, different asshole...

Miinapiina, 20.9.2007 14:18:
---
miGGi, 20.9.2007 14:16:

hommataa sulle teräs ovi !?

---


haha, toivottavasti ei tänne oo kukaan tulos sahailee *tirsk*

no toivottavasti ei!ootsäki nähny jotain painajaisia ?

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

Miinapiina

Posts: 3,494

#10163 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

miGGi, 20.9.2007 14:19:

no toivottavasti ei!ootsäki nähny jotain painajaisia ?



en. lue tosta ylempää... naapuriin koitettiin mennä moottorisahalla

--
pinkki on pop!!!

miGGi

Posts: 236

#10164 • • miGGi ...same shit, different asshole...

Miinapiina, 20.9.2007 14:22:
---
miGGi, 20.9.2007 14:19:

no toivottavasti ei!ootsäki nähny jotain painajaisia ?

---


en. lue tosta ylempää... naapuriin koitettiin mennä moottorisahalla

no huhhuh ! LIIPOLA KUNNIAAN ! ! ! !

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

inspector

Posts: 209

#10165 • • inspector gadget

miGGi, 20.9.2007 14:25:
---
Miinapiina, 20.9.2007 14:22:
---
miGGi, 20.9.2007 14:19:

no toivottavasti ei!ootsäki nähny jotain painajaisia ?

---


en. lue tosta ylempää... naapuriin koitettiin mennä moottorisahalla

---
no huhhuh ! LIIPOLA KUNNIAAN ! ! ! !



fuck ebola, i lived in liipola

--
tärkeintä elektronisessa musiikissa on basso - Leena Lehtinen

miGGi

Posts: 236

#10166 • • miGGi ...same shit, different asshole...

inspector, 20.9.2007 14:26:
---
miGGi, 20.9.2007 14:25:
---
Miinapiina, 20.9.2007 14:22:
---
miGGi, 20.9.2007 14:19:

no toivottavasti ei!ootsäki nähny jotain painajaisia ?

---


en. lue tosta ylempää... naapuriin koitettiin mennä moottorisahalla

---
no huhhuh ! LIIPOLA KUNNIAAN ! ! ! !

---


fuck ebola, i lived in liipola

siis tää on NIIN ihku mesta et täältä ei lähetä kulumallakaa!

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

Miinapiina

Posts: 3,494

#10167 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

miGGi, 20.9.2007 14:25:

no huhhuh ! LIIPOLA KUNNIAAN ! ! ! !



juu, liipolassa tapahtuu *tirsk*
keskellä kirkasta päivää yks sahaa toisen ovee auki, oisko ollut sunnuntai ja kello kolme.
sit se ukko hyppäs alas partsilta, kakkosesta... lonkat murtu. melkee kaikki polliisit oli jo lähtenyt ku se hoippu tuolta ja kaatus ruusupuskaan ku ei voinut enempää kävellä... oli ollut jossain piilossa.

ja samaan taloon muutti jotain hämytyyppei, niil oli tuparit ja ne ajo kännissä autolla tos pihas ku muksui oli leikkii... yks sit ajo vissiin talon seinään tms.. poliisit haki nekin *tirsk*

että näin meitin kulmilla... *eiei*

--
pinkki on pop!!!

miGGi

Posts: 236

#10168 • • miGGi ...same shit, different asshole...

Miinapiina, 20.9.2007 14:32:
---
miGGi, 20.9.2007 14:25:

no huhhuh ! LIIPOLA KUNNIAAN ! ! ! !

---


juu, liipolassa tapahtuu *tirsk*
keskellä kirkasta päivää yks sahaa toisen ovee auki, oisko ollut sunnuntai ja kello kolme.
sit se ukko hyppäs alas partsilta, kakkosesta... lonkat murtu. melkee kaikki polliisit oli jo lähtenyt ku se hoippu tuolta ja kaatus ruusupuskaan ku ei voinut enempää kävellä... oli ollut jossain piilossa.

ja samaan taloon muutti jotain hämytyyppei, niil oli tuparit ja ne ajo kännissä autolla tos pihas ku muksui oli leikkii... yks sit ajo vissiin talon seinään tms.. poliisit haki nekin *tirsk*

että näin meitin kulmilla... *eiei*

no mul on onneks siis 100metrin päässä PAAALJOOOON rauhallisempaa!siis ehkä liian tylsää ku koskaa ei mitää tapahdu ellet ite järkkää jotain kunnon showta!

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

kiiki

Posts: 491

#10169 • • kiiki hankala
tv-mainos: Anna Abreun platinaa myynyt lätty nyt kaupoissa!

-> miten se on voinut myydä vielä yhtään mitään jos se vasta tulee kauppoihin???
crissy

Posts: 1,958

#10170 • • crissy
Muistaako kukaan sellasta brittisarjaa (studiossa tehtiin) et mis paljastettiin yleisössä olevien ihmisten suurimpia mokia/salaisuuksia???

Mä en kuolemaksenikaan muista..
crissy

Posts: 1,958

#10171 • • crissy

kiiki, 21.9.2007 12:52:
tv-mainos: Anna Abreun platinaa myynyt lätty nyt kaupoissa!

-> miten se on voinut myydä vielä yhtään mitään jos se vasta tulee kauppoihin???



Kaupat on ostanu sen tarvittavan määrän niit levyjä.. ihan typerää tollanen.. se kultalevy pitäs tulla sitten vasta kun on tosiaan MYYTY IHMISILLE se tarvittava määrä..
Jussi Soro

Posts: 6,385

#10172 • • Jussi Soro choon!

crissy, 21.9.2007 15:22:
Kaupat on ostanu sen tarvittavan määrän niit levyjä.. ihan typerää tollanen.. se kultalevy pitäs tulla sitten vasta kun on tosiaan MYYTY IHMISILLE se tarvittava määrä..


Toi oiski tosi helppoo tilastoida. Sitäpaitsi Anna levy on ollu kaupoissa 22.8. alkaen, mutta mainos on tullut nyt.
Lyylikki

Posts: 2,975

#10173 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Kehtaako ihmiset ihan oikeesti maksaa esim. Plussa-Masteri yhdistelmällä muualla, kuin K-ryhmän kaupassa? Mitä tapahtuu, jos tommosella meneeki maksamaan S-ryhmän kauppaan, tapahtuuko paljon niitä, että kassa toteaa: "Tota meille käy se toinen kortti."

Meidän äiti rällää meneen Finnair-Masterilla, se on vähän tietty eri asia, mutta silti...
Euphoria

Posts: 542

#10174 • • Euphoria 4 everyone

Lyylikki, 21.9.2007 15:36:
Kehtaako ihmiset ihan oikeesti maksaa esim. Plussa-Masteri yhdistelmällä muualla, kuin K-ryhmän kaupassa? Mitä tapahtuu, jos tommosella meneeki maksamaan S-ryhmän kauppaan, tapahtuuko paljon niitä, että kassa toteaa: "Tota meille käy se toinen kortti."

Meidän äiti rällää meneen Finnair-Masterilla, se on vähän tietty eri asia, mutta silti...



Just tänää makso joku siwas plussa/visa yhdistelmäl..
ezzy

Posts: 8,060

#10175 • • ezzy Droid-pappa

Lyylikki, 21.9.2007 15:36:
Kehtaako ihmiset ihan oikeesti maksaa esim. Plussa-Masteri yhdistelmällä muualla, kuin K-ryhmän kaupassa? Mitä tapahtuu, jos tommosella meneeki maksamaan S-ryhmän kauppaan, tapahtuuko paljon niitä, että kassa toteaa: "Tota meille käy se toinen kortti."

Meidän äiti rällää meneen Finnair-Masterilla, se on vähän tietty eri asia, mutta silti...



Mitä väliä mikä kortti se on? Mä en kyl kehtais maksaa ilman mun mustaa Masteria, jonka luottoraja on vaan 10 miljoonaa euroa...niinq.
Lyylikki

Posts: 2,975

#10176 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

ezzy, 21.9.2007 16:35:
---
Lyylikki, 21.9.2007 15:36:
Kehtaako ihmiset ihan oikeesti maksaa esim. Plussa-Masteri yhdistelmällä muualla, kuin K-ryhmän kaupassa? Mitä tapahtuu, jos tommosella meneeki maksamaan S-ryhmän kauppaan, tapahtuuko paljon niitä, että kassa toteaa: "Tota meille käy se toinen kortti."

Meidän äiti rällää meneen Finnair-Masterilla, se on vähän tietty eri asia, mutta silti...

---


Mitä väliä mikä kortti se on? Mä en kyl kehtais maksaa ilman mun mustaa Masteria, jonka luottoraja on vaan 10 miljoonaa euroa...niinq.



Ota sitruuna pois perseestä. Jookosta *plur*
ezzy

Posts: 8,060

#10177 • • ezzy Droid-pappa

Lyylikki, 21.9.2007 16:37:
---
ezzy, 21.9.2007 16:35:
---
Lyylikki, 21.9.2007 15:36:
Kehtaako ihmiset ihan oikeesti maksaa esim. Plussa-Masteri yhdistelmällä muualla, kuin K-ryhmän kaupassa? Mitä tapahtuu, jos tommosella meneeki maksamaan S-ryhmän kauppaan, tapahtuuko paljon niitä, että kassa toteaa: "Tota meille käy se toinen kortti."

Meidän äiti rällää meneen Finnair-Masterilla, se on vähän tietty eri asia, mutta silti...

---


Mitä väliä mikä kortti se on? Mä en kyl kehtais maksaa ilman mun mustaa Masteria, jonka luottoraja on vaan 10 miljoonaa euroa...niinq.

---


Ota sitruuna pois perseestä. Jookosta *plur*



plop *pepsodent*
kiiki

Posts: 491

#10178 • • Edited kiiki hankala

crissy, 21.9.2007 15:22:

Kaupat on ostanu sen tarvittavan määrän niit levyjä.. ihan typerää tollanen.. se kultalevy pitäs tulla sitten vasta kun on tosiaan MYYTY IHMISILLE se tarvittava määrä..



WTF *ding* mä reppana luulin että se myyty määrä on sitte se todellinen myyty määrä eikä mitään jälleenmyyjien lunastuksia... Eli periaatteessa mikä vaan levykauppa (tai useammat) voi tehdä artistista kultaa myyneen ihan vaan sillä että ostaa koko varastollisen levyjä vaikkei kukaan kuluttaja halua ostaa sitä?
sunbeam

Posts: 205

#10179 • • sunbeam santa`s little helper
Kysytäänpä tyhmiä! Valaisisko joku mulle mitä tarkoittaa kun keskusteluun tai johonkin kirjoitetaan <3?
*blush*

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

kiiki

Posts: 491

#10180 • • kiiki hankala

medic, 21.9.2007 17:35:
Kysytäänpä tyhmiä! Valaisisko joku mulle mitä tarkoittaa kun keskusteluun tai johonkin kirjoitetaan <3?
*blush*



soon sydän *sydän*