Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,487,774 views

larzizi

Posts: 1,661

#9041 • • larzizi
Miksi ihmissuhteiden pitää aina olla niin vaikeita? *igor*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

typ0

Posts: 1,892

#9042 • • typ0 syntax error
miksi ihmiset on tyhmiä ja asiakkaat vammasia kusipäitä?

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Funktion

Posts: 1,720

#9043 • • Funktion over 9000

typ0, 16.5.2007 16:00:
miksi ihmiset on tyhmiä ja asiakkaat vammasia kusipäitä?



Se on vaan niitä päiviä....

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Jussi Soro

Posts: 6,385

#9044 • • Jussi Soro choon!

Timce, 16.5.2007 13:50:
"IE-suojaus. Estetty mahdollinen selaimen kaappaus."

Mitä tuo meinaa? Eilen ja tänään tullut muutaman kerran nyt tuo ilmoitus. (EI, en käytä IE:a(Paitsi joskus pakosta))


F-Securen virustorjunta ilmoittaa tuon, kun joku koittaa asentaa jotain sun IE:hen (hakukoneen, adwaree, aloitussivun jne). Jos suhun on pesiytynyt joku mainosohjelma, niin se saattaa asentaa noita vaikket mitään tekiskään netissä.
typ0

Posts: 1,892

#9045 • • typ0 syntax error

Funktion, 16.5.2007 16:03:
---
typ0, 16.5.2007 16:00:
miksi ihmiset on tyhmiä ja asiakkaat vammasia kusipäitä?

---

Se on vaan niitä päiviä....



ei se voi olla =D 356 päivää vuodessa =D ei pysty liian hapokasta

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Timce

Posts: 5,381

#9046 • • Timce

JussiS
F-Securen virustorjunta ilmoittaa tuon, kun joku koittaa asentaa jotain sun IE:hen (hakukoneen, adwaree, aloitussivun jne). Jos suhun on pesiytynyt joku mainosohjelma, niin se saattaa asentaa noita vaikket mitään tekiskään netissä.



Jaha, no ei toi F-secure mitään haittaohjelmia löytänyt. Ei tosta haittaa ole, mutta olishan se kone kiva saada normaaliin päiväjärjestykseen.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

typ0

Posts: 1,892

#9048 • • typ0 syntax error

Lost-Soul, 16.5.2007 17:46:
Koska ne ovat ihmisiä.



saunan taakse. *senkin**grr*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Freja

Posts: 8,775

#9049 • • Freja Sihteeri
Mulla on ongelma. Mun pesukone "sirisee" ja "nitisee". Miksi? Tämä vain toiseen suuntaan pyöriessä.. Ongelmaa ei myöskään ole koko pesuohjelman ajan. Oon myös kattonut rummun et siinä ei oo mitään roskia, eikä siellä alhaallakaan olevassa luukussa mitään näy.

Eli onko jollain ollu samanlaisia ongelmia vai oisko täällä joku expertti kodinkonekorjaaja joka osaisi kertoa mistä vika voi johtua? Ei viittis ihan heti laittaa rahaa kalliiseen korjaajaan jos siinä on joku pikkuvika minkä voi korjata kotikonsteinkin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jussi Soro

Posts: 6,385

#9050 • • Jussi Soro choon!

Timce, 16.5.2007 17:15:
Jaha, no ei toi F-secure mitään haittaohjelmia löytänyt. Ei tosta haittaa ole, mutta olishan se kone kiva saada normaaliin päiväjärjestykseen.


Kannattaa pistää windows defender, se löytää todella tehokkaasti kaikki haittaohjelmat, toi f-secure on hiukan ritsa. Defender on ilmainen :)
Freja

Posts: 8,775

#9052 • • Freja Sihteeri

JussiS, 16.5.2007 18:34:
---
Freja, 16.5.2007 17:59:
Mulla on ongelma. Mun pesukone "sirisee" ja "nitisee". Miksi?
---

Rummun laakerit rikki?



Emmätie. Mitä ne on ja mitä niille voi tehdä?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jussi Soro

Posts: 6,385

#9053 • • Jussi Soro choon!

Freja, 16.5.2007 21:07:
Emmätie. Mitä ne on ja mitä niille voi tehdä?


Sellasii rinkuloita, joiden avulla se rumpu pyörii akselinsa ympäri helpommin. Kai ne vaihtaa voi, mut veikkaan et pesukoneen ollessa kysessä se ei mikään ihan maailmankaikkeuden helpoin homma oo.
Freja

Posts: 8,775

#9054 • • Freja Sihteeri

JussiS, 16.5.2007 21:13:
Sellasii rinkuloita, joiden avulla se rumpu pyörii akselinsa ympäri helpommin. Kai ne vaihtaa voi, mut veikkaan et pesukoneen ollessa kysessä se ei mikään ihan maailmankaikkeuden helpoin homma oo.



Pitääks ne vaihtaa?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Miinapiina

Posts: 3,494

#9055 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
vhs -> dvd (muutama ala-asteella kuvatty video pitäis saada pelastettua ja kaikille luokkalaisille tehdä niistä dvd versio)

elikkäs minkä tyyppisistä yrityksistä kannattais lähtee kyselee, onnistuisko tuo, kun ei mulla oo kotona mitään laitteita et ite voisin sen tehdä?

ja onko minkä hintasta?

--
pinkki on pop!!!

extramppa

Posts: 217

#9056 • • extramppa hengailija
Paljonko kcal on liian paljon? Noin niinku per 100g.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#9057 • • Jussi Soro choon!

Freja, 16.5.2007 21:13:
Pitääks ne vaihtaa?


Ei ainakaan yleensä. Ei pesukonetta oikein kotioloissa kannata avata, ellei tiedä tarkkaan mitä tekee. Ja korjaaminen yleisesti taitaa tulla kalliimmaks kuin uuden ostaminen, ellei sitten oo takuu voimassa.
wiwi

Posts: 1,575

#9058 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

typ0, 16.5.2007 16:00:
miksi ihmiset on tyhmiä ja asiakkaat vammasia kusipäitä?


Se on asia joka meidän väsymättömien asiakaspalvelijoiden on vain hyväksyttävä. Sinä nimittäin et voi opettaa niille mitään (kusipäät tuskin pyrkivät mukavaan kanssakäymiseen) etkä sen enempää antaa takaisin samalla mitalla. Lisäksi ihmisen joka VAATII ja jolle ehdottomasti jotain KUULUU ja joka TIETÄÄ olevansa oikeassa, ei tarvitse joustaa yhtään missään. Vaihtoehtoisesti voi tietenkin vaihtaa alaa ja jättää vaikeiden ihmisten kanssa toimeentulemisen muille.

En tosin väitä, ettenkö itsekin miettisi edellä mainittua useampia kertoja viikossa.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

pyhimys

Posts: 622

#9059 • • pyhimys
Mitä tarkoittaa "disc box slider"? Asiahan koskee siis DC:n 1#'s-albumia: http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=905&session=1

Eroaako tuo jotenkin normaalista cd:stä? Itsellänihän on jo tuo dualdiscinä, mutta kaikki soittimet hylkivät sitä...mutta se menisikin jo vitutusketjun puolelle...
typ0

Posts: 1,892

#9060 • • typ0 syntax error

wiwi, 17.5.2007 16:22:
Vaihtoehtoisesti voi tietenkin vaihtaa alaa ja jättää vaikeiden ihmisten kanssa toimeentulemisen muille.



oon päätyny tähän vaihtoehtoon... jahka sopiva mesta löytyy... *justjoo*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual