Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,483,247 views

laeski^

Posts: 478

#9021 • • laeski^ LaiskaLäski
hellou. auttakkee immeist..
en löytäny mistää ohjeit, ja en ite keksiny mistää mitää ratkasuu *uuh*

elikkästä haluun postaa oman mixin tänne klubbariin.. chartsii ja omaan dj profiiliin..


ohjeissa:
Lisää biisi/mix mieluiten chartsiin eikä pelkästään forumiin. Tämä tapahtuu charts-sivulta, kun olet merkinnyt ensin itsesi dj:ksi tai tuottajaksi lisäasetuksista.

Huomaathan, että nyt kun charts-osio on uudistunut, Klubbari perustaa automaattisesti threadin chartseihin lisätyistä mikseistä.

Mikäli siis olet aikeissa lisätä tuotoksesti myös dj-profiiliisi, teethän sen ensin, ennen kuin perustat uutta topikkia tälle alueelle. Näin vältytään turhilta tuplapostauksilta.



eli siis forumiin mun ei tarvii mitään postaa koska chartsi tekee sen automaattisesti, muttah mä haluun lisää ton mixauksen mun dj profiiliin... ja se vissiinki pitäs tehä ihan eka, mut en löydä mistää mitää jubinaa miten saan mixin lisättyy mun dj profiiliin *ding*
eli siis häh, mitä kummaa mun pitää tehä?
Kriss G

Posts: 1,492

#9022 • • Kriss G Wir brauchen bass

laeski^, 15.5.2007 11:13:
hellou. auttakkee immeist..
muttah mä haluun lisää ton mixauksen mun dj profiiliin... ja se vissiinki pitäs tehä ihan eka, mut en löydä mistää mitää jubinaa miten saan mixin lisättyy mun dj profiiliin *ding*
eli siis häh, mitä kummaa mun pitää tehä?



Lisää se mixi sinne chartsiin ni se lisää sen samalla sun dj profiiliin.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Jussi Soro

Posts: 6,385

#9023 • • Edited Jussi Soro choon!

laeski^, 15.5.2007 11:13:
eli siis forumiin mun ei tarvii mitään postaa koska chartsi tekee sen automaattisesti, muttah mä haluun lisää ton mixauksen mun dj profiiliin... ja se vissiinki pitäs tehä ihan eka, mut en löydä mistää mitää jubinaa miten saan mixin lisättyy mun dj profiiliin *ding*
eli siis häh, mitä kummaa mun pitää tehä?


1. Klikkaat eka tuolta sivun yläreunasta "asetukset"
2. Sieltä valitset "lisäasetukset"
3. Sen jälkeen täppä kohtaan "Olen [ ] dj"
4. Sen jälkeen chartsiin, "lisää miksaus"

Tämän jälkeen miksaus löytyy automaattisesti chartsista, foorumilta ja sun dj-profiilistas.

edit: näköjään oot jo merkannu itses dj:ksi, eli nyt vaan lisäät sen miksauksen chartsiin.
inspector

Posts: 209

#9024 • • Edited inspector gadget

laeski^, 15.5.2007 11:13:

eli siis forumiin mun ei tarvii mitään postaa koska chartsi tekee sen automaattisesti, muttah mä haluun lisää ton mixauksen mun dj profiiliin... ja se vissiinki pitäs tehä ihan eka, mut en löydä mistää mitää jubinaa miten saan mixin lisättyy mun dj profiiliin *ding*
eli siis häh, mitä kummaa mun pitää tehä?



edit. nopeata palvelua *nauru*

--
tärkeintä elektronisessa musiikissa on basso - Leena Lehtinen

laeski^

Posts: 478

#9025 • • laeski^ LaiskaLäski

Kriss G, 15.5.2007 11:16:
Lisää se mixi sinne chartsiin ni se lisää sen samalla sun dj profiiliin.



JussiS, 15.5.2007 11:16:
1. Klikkaat eka tuolta sivun yläreunasta "asetukset"
2. Sieltä valitset "lisäasetukset"
3. Sen jälkeen täppä kohtaan "Olen [ ] dj"
4. Sen jälkeen chartsiin, "lisää miksaus"

Tämän jälkeen miksaus löytyy automaattisesti chartsista, foorumilta ja sun dj-profiilistas.

edit: näköjään oot jo merkannu itses dj:ksi, eli nyt vaan lisäät sen miksauksen chartsiin.



inspector, 15.5.2007 11:19:
edit. nopeata palvelua *nauru*




kiitoksii paljon *hihu*

huippu nopeet palveluu *nauru*
Android

Posts: 3,908

#9026 • • Android
Huomenna on helatorstai, kristitty pyhä jonka vuoksi on pyhä/vapaapäivä. Mutta, saavatko muihin uskontoihin kuuluvat vapaata töistä/koulusta Suomessa kun heillä on omia pyhäpäiviä? (Esim. juutalaiset ja hannukkah)
Occu

Posts: 2,528

#9027 • • Occu

Android, 16.5.2007 11:37:
Huomenna on helatorstai, kristitty pyhä jonka vuoksi on pyhä/vapaapäivä. Mutta, saavatko muihin uskontoihin kuuluvat vapaata töistä/koulusta Suomessa kun heillä on omia pyhäpäiviä? (Esim. juutalaiset ja hannukkah)



kyllä nyt luulis ainakin.

eikös se mene jotenkin valtion valta uskonnon mukaan nuo vapaapäivät.
onhan ne vapaat merkitty ihan viralliseen kalenteriin joten luulisi, että ne
siten koskee kaikkia. uskonnosta, rodusta tai mistään riippumatta.

olishan se aika kämästä olla juutalainen ja sen takia joutua huomenna töihin.

--
..::MOI::..

Android

Posts: 3,908

#9028 • • Android

Occu, 16.5.2007 11:40:
---
Android, 16.5.2007 11:37:
Huomenna on helatorstai, kristitty pyhä jonka vuoksi on pyhä/vapaapäivä. Mutta, saavatko muihin uskontoihin kuuluvat vapaata töistä/koulusta Suomessa kun heillä on omia pyhäpäiviä? (Esim. juutalaiset ja hannukkah)

---


kyllä nyt luulis ainakin.

eikös se mene jotenkin valtion valta uskonnon mukaan nuo vapaapäivät.
onhan ne vapaat merkitty ihan viralliseen kalenteriin joten luulisi, että ne
siten koskee kaikkia. uskonnosta, rodusta tai mistään riippumatta.

olishan se aika kämästä olla juutalainen ja sen takia joutua huomenna töihin.



Ymmärsit väärin, tarkoitin, että saavatko muihin uskontoihin kuuluvat vapaata kun heillä on omia pyhäpäiviä (kuten tuo juutalaisesimerkki).
Occu

Posts: 2,528

#9029 • • Occu
aa.. ok..

siitäpä en osaa olla varma.

--
..::MOI::..

ezzy

Posts: 8,060

#9030 • • ezzy Droid-pappa

Android, 16.5.2007 11:42:
---
Occu, 16.5.2007 11:40:
---
Android, 16.5.2007 11:37:
Huomenna on helatorstai, kristitty pyhä jonka vuoksi on pyhä/vapaapäivä. Mutta, saavatko muihin uskontoihin kuuluvat vapaata töistä/koulusta Suomessa kun heillä on omia pyhäpäiviä? (Esim. juutalaiset ja hannukkah)

---


kyllä nyt luulis ainakin.

eikös se mene jotenkin valtion valta uskonnon mukaan nuo vapaapäivät.
onhan ne vapaat merkitty ihan viralliseen kalenteriin joten luulisi, että ne
siten koskee kaikkia. uskonnosta, rodusta tai mistään riippumatta.

olishan se aika kämästä olla juutalainen ja sen takia joutua huomenna töihin.

---


Ymmärsit väärin, tarkoitin, että saavatko muihin uskontoihin kuuluvat vapaata kun heillä on omia pyhäpäiviä (kuten tuo juutalaisesimerkki).



ja jos tolle linjalle lähdetään, niin kaikilla pitäis olla vapaata kaikkina uskonnollisina pyhäpäivinä eli about joka päivä. Mitäs vittua ateistit tekee :D
Android

Posts: 3,908

#9031 • • Edited Android

ezzy, 16.5.2007 11:45:
ja jos tolle linjalle lähdetään, niin kaikilla pitäis olla vapaata kaikkina uskonnollisina pyhäpäivinä eli about joka päivä. Mitäs vittua ateistit tekee :D



En tarkoittanut, että kellään muilla kuin vaikkapa nimenomaan juutalaisilla olisi vapaata hannukahin yhteydessä. Tarkoitin, että saako se nimenomainen ryhmä, jolla se pyhä päivä on, vapaata.

Ateismi ei ole uskonto. Sillä ei ole pyhiä päiviä.
Android

Posts: 3,908

#9033 • • Android

ezzy, 16.5.2007 11:51:
---
Android, 16.5.2007 11:47:
---
Ateismi ei ole uskonto. Sillä ei ole pyhiä päiviä.

---


My point exactly



Oletko nyt mielestäsi vastannut kysymykseeni vai ei?

Saavatko muihin uskontoihin kuin kristinuskoon kuuluvat vapaata töistä/koulusta Suomessa kun heillä on omia pyhäpäiviä?

Tähän haluaisin vastauksen kiitos, eikä mitään näsäviistastelua.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#9034 • • Jussi Soro choon!

Android, 16.5.2007 11:47:
Tarkoitin, että saako se nimenomainen ryhmä, jolla se pyhä päivä on, vapaata.


Ei saa. Suomessa mennään suomalaisen kalenterin mukaan, ja se sisältää osittain kristillisiä ja osittain valtiollisia pyhäpäiviäm, jolloin töistä on vapaata. Muiden uskontokuntien pyhäpäivät eivät oikeuta pitämään vapaapäiviä, ilman erillistä sopimusta työnantajan kanssa.
duvin

Posts: 582

#9035 • • duvin Jay v/d Veen

JussiS, 16.5.2007 11:55:
Ei saa. Suomessa mennään suomalaisen kalenterin mukaan, ja se sisältää osittain kristillisiä ja osittain valtiollisia pyhäpäiviäm, jolloin töistä on vapaata. Muiden uskontokuntien pyhäpäivät eivät oikeuta pitämään vapaapäiviä, ilman erillistä sopimusta työnantajan kanssa.



Juurikin näin.

Singaporessa on muuten aika hauska systeemi, missä kaikkien suurimpien uskontokuntien (buddhalaiset 43%, kristityt 15%, muslimit 14%) ja etnisten ryhmien (kiinalaiset 75%, malait 14%, intialaiset 9%) pyhistä on koottu vuosittaiset vapaapäivät (uusi vuosi, kiinalainen uusi vuosi, pitkäperjantai, vappu, vesak, itsenäisyyspäivä, eid ul-fitr (hari raya puasa), deepavali, eid ul-adha (hari raya haji), joulu)
Jussi Soro

Posts: 6,385

#9036 • • Jussi Soro choon!

duvin, 16.5.2007 12:10:
Singaporessa on muuten aika hauska systeemi, missä kaikkien suurimpien uskontokuntien (buddhalaiset 43%, kristityt 15%, muslimit 14%) ja etnisten ryhmien (kiinalaiset 75%, malait 14%, intialaiset 9%) pyhistä on koottu vuosittaiset vapaapäivät (uusi vuosi, kiinalainen uusi vuosi, pitkäperjantai, vappu, vesak, itsenäisyyspäivä, eid ul-fitr (hari raya puasa), deepavali, eid ul-adha (hari raya haji), joulu)


Itämaisista uskonnoista en tiedä, mutta länsimaiden suurimmilla uskontokunnilla (krististyt (ja kaikki miljoona niiden eri uskontokuntaa), juutalaiset, muslimit jne) suuret pyhäpäivät sijoittuvat pitkälti samoihin aikoihin, johtuen siitä, että suurin osa nykyisistä kristillisistä pyhistä on entisiä pakanallisia juhlapäiviä.
ezzy

Posts: 8,060

#9037 • • ezzy Droid-pappa

Android, 16.5.2007 11:53:
---
ezzy, 16.5.2007 11:51:
---
Android, 16.5.2007 11:47:
---
Ateismi ei ole uskonto. Sillä ei ole pyhiä päiviä.

---


My point exactly

---


Oletko nyt mielestäsi vastannut kysymykseeni vai ei?

Saavatko muihin uskontoihin kuin kristinuskoon kuuluvat vapaata töistä/koulusta Suomessa kun heillä on omia pyhäpäiviä?

Tähän haluaisin vastauksen kiitos, eikä mitään näsäviistastelua.



En yrittänyt vastata kysymykseesi, esitin lisäkysymyksen asiasta tietäville. En näsäviisastellut. Ihan itseäni ajattelin kun en uskonnoista välitä vitun vertaa. Että silleen.
Timce

Posts: 5,381

#9038 • • Timce
"IE-suojaus. Estetty mahdollinen selaimen kaappaus."

Mitä tuo meinaa? Eilen ja tänään tullut muutaman kerran nyt tuo ilmoitus. (EI, en käytä IE:a(Paitsi joskus pakosta))

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Apo

Posts: 1,574

#9039 • • Edited Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Timce, 16.5.2007 13:50:
"IE-suojaus. Estetty mahdollinen selaimen kaappaus."

Mitä tuo meinaa? Eilen ja tänään tullut muutaman kerran nyt tuo ilmoitus. (EI, en käytä IE:a(Paitsi joskus pakosta))



Meinaa että selaimesi on kaapattu.





...

Tai sitten ei.. milläs saiteilla tommonen tulee?

edit. google vihjailee että F-securella voisi asian kanssa olla tekemistä.
plink

Posts: 1,405

#9040 • • plink team paska
miksi aina pitää "korjata" jo ennestään toimivaa?

ostin kaupasta yhden suihkusaippuan, mitä on ollut tapana käyttää. ennen se oli sellaisessa yksinkertaisessa purkissa, korkki auki, korkki kiinni, valmis. nyt siihen on pitänyt mennä vaihtamaan joku saatanan kierreviritys joka meni paskaks heti ekalla avauksella ja purkista lävähtää käteen nyrkillinen tavaraa kerralla. mitä vittua! en mä nyt niin paskanen sentään ole.:(

toinen esimerkki adobe reader. versio 6.5 pelas ku unelma; yksinkertainen, nopea ja vakaa. mutta sitten tää saatanan meni joskus ittestään päivittymään 7. versioon, joka oli vitun hidas ja kaatuili kokoaika. siihen oli ympätty kaikkea ylimääräistä paskaa, millä kukaan normaalikäyttäjä ei tee hevonvittua. ja sai jonkin verran säätää ennenkuin sen sai edes pois ja kutosen pelaamaan taas vakaasti. mun mielestä tekijät kuuluis linnaan.

kehitystä pitäs aina tapahtua, mut vittu ku se pitää tehdä käytettävyyden kustannuksella. nyt heiluttelen munaa keskellä kaunista päivää!

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.