Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,493,336 views

Lyylikki

Posts: 2,975

#8561 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

tir, 7.3.2007 20:51:
mistä saisi laturin tollaseen perusnokiaan? (6021 mallinen)
ja maksaako ihan hirveästi?



ACP-7E Näyttäisi maksavan Verkkokaupassa 6,90 euroa. Itselläni on ACP-12E:tä (joka myös käy siihen) ainakin kaksi kotona, enkä niitä enää tarvitse, koska puhelinmalli vaihtui. Saat toisen, jos haluat.
Avatar
#8562 • • Fuzzy Guest
Miten voi 'parasta ennen' päiväys olla: "kuun lopussa"..*nauru* Se on sellanen säilyke purkki nii mistä hitosta mun pitäis muistaa milloin mä oon sen ostanu?*ding*
Avatar
#8563 • • ALIEN Guest

Fuzzy, 8.3.2007 14:15:
Miten voi 'parasta ennen' päiväys olla: "kuun lopussa"..*nauru* Se on sellanen säilyke purkki nii mistä hitosta mun pitäis muistaa milloin mä oon sen ostanu?*ding*


kuvaa kehiin plz :DD
Snaggo

Posts: 1,147

#8564 • • Edited Snaggo ;__;

Fuzzy,
Parasta ennen: kuun lopussa



O_O tää on kyl pakko nähä, kuvaa tosiaan kehiin :DD

...Ja eiks siin sit lue valmistuspäivämäärää?

--
bojoing.

Avatar
#8565 • • Fuzzy Guest

ALIEN, 8.3.2007 14:17:
---
Fuzzy, 8.3.2007 14:15:
Miten voi 'parasta ennen' päiväys olla: "kuun lopussa"..*nauru* Se on sellanen säilyke purkki nii mistä hitosta mun pitäis muistaa milloin mä oon sen ostanu?*ding*

---

kuvaa kehiin plz :DD


äh se teksti on niin pienellä ettei siitä näy mitään, ku yritin tosiaan ottaa sen kuvan*nauru*
Avatar
#8566 • • Fuzzy Guest

Snaggo, 8.3.2007 14:24:
---
Fuzzy,


...Ja eiks siin sit lue valmistuspäivämäärää?


No mitä voi olettaa purkista, jossa parasta ennen pvämäärä on kuun lopussa?*hih* Eli ei lue:D
Avatar
#8567 • • Gini Guest

Fuzzy, 8.3.2007 14:35:
---
Snaggo, 8.3.2007 14:24:
---
Fuzzy,


...Ja eiks siin sit lue valmistuspäivämäärää?

---

No mitä voi olettaa purkista, jossa parasta ennen pvämäärä on kuun lopussa?*hih* Eli ei lue:D



Mikä purkki, mikä merkki?
Avatar
#8568 • • Edited Fuzzy Guest

Gini, 8.3.2007 14:44:

Mikä purkki, mikä merkki?


joku pirkka valmis kastike. Lasipurkissa
niin ja siin on joku tällänen:
| L | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | A | B | C | kesä | joulu |2006|2007| ???
oon ehkä yksinkertanen ku en tajua, mut ei o ikin ennen tullu vastaan kyllä tollasta
-Kerttu-

Posts: 4,542

#8569 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Fuzzy, 8.3.2007 15:09:
---
Gini, 8.3.2007 14:44:

Mikä purkki, mikä merkki?

---

joku pirkka valmis kastike. Lasipurkissa
niin ja siin on joku tällänen:
| L | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | A | B | C | kesä | joulu |2006|2007| ???
oon ehkä yksinkertanen ku en tajua, mut ei o ikin ennen tullu vastaan kyllä tollasta



No eiks toi tarkota, et se on valmistettu 06/2006 ja menee vanhaksi 12/2007 kuun lopussa! *joo* *ding*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#8570 • • Fuzzy Guest

Super-Kerttu, 8.3.2007 15:28:


No eiks toi tarkota, et se on valmistettu 06/2006 ja menee vanhaksi 12/2007 kuun lopussa! *joo* *ding*


like I said: en tosiaankaan tiedä, koska en saa tosta mitään selvää. Mut juu! Kannatti näköjään taas avata suunsa kun aina löytyy fiksumpia! =) kiits
Kolera

Posts: 4,256

#8571 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Miksi kuumeisena kaikki safkat maistuu pahalle/lialle? Tai niihin tulee sellainen voimakas lisämaku joka tuppaa peittämään kaikki muut maut alleen.
Miksi lämmin mustaherukkamehu on tässä poikkeus ja maistuu kuumeisena ihan saatanan hyvälle, kun terveenä ei niin muita mehuja kummoisemmalta.


googlettelen kyllä mut jos joku sattuis kans tietee et mikä tossa on jujuna

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avernian

Posts: 7,451

#8572 • • Avernian Kerettiläinen

Kolera, 9.3.2007 09:47:
Miksi kuumeisena kaikki safkat maistuu pahalle/lialle? Tai niihin tulee sellainen voimakas lisämaku joka tuppaa peittämään kaikki muut maut alleen.
Miksi lämmin mustaherukkamehu on tässä poikkeus ja maistuu kuumeisena ihan saatanan hyvälle, kun terveenä ei niin muita mehuja kummoisemmalta.


googlettelen kyllä mut jos joku sattuis kans tietee et mikä tossa on jujuna



Ruuan "mausta" 80% on hajua. Haistelet omia räkiäsi.
Mehusta en sit tiedä.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Kolera

Posts: 4,256

#8573 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Avernian, 9.3.2007 11:34:
---
Kolera, 9.3.2007 09:47:
Miksi kuumeisena kaikki safkat maistuu pahalle/lialle? Tai niihin tulee sellainen voimakas lisämaku joka tuppaa peittämään kaikki muut maut alleen.
Miksi lämmin mustaherukkamehu on tässä poikkeus ja maistuu kuumeisena ihan saatanan hyvälle, kun terveenä ei niin muita mehuja kummoisemmalta.


googlettelen kyllä mut jos joku sattuis kans tietee et mikä tossa on jujuna

---


Ruuan "mausta" 80% on hajua. Haistelet omia räkiäsi.
Mehusta en sit tiedä.


mä haistelen 24/7 omia räkiäni =P eikä toi hajuaistikaan mistään parhaasta päästä tunnu olevan.
kai se sitte se ylimääränen lämpö/virus/sairaus vaikuttaa kielessä olevien makunystyröiden toimintaan.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

kitry

Posts: 32

#8574 • • kitry
hei kertokaa mulle miten siihen forumissa näkyvään pikkukuvaan saa jonkun muun kuvan kuin se ihme animen näkönen ukkeli ? en osaa laittaa ja monel on siin kuitenki joku muu kuva *nyyh*

--
oh, me so happy <3

Avatar
#8575 • • Edited ALIEN Guest

kitry, 10.3.2007 23:22:
hei kertokaa mulle miten siihen forumissa näkyvään pikkukuvaan saa jonkun muun kuvan kuin se ihme animen näkönen ukkeli ? en osaa laittaa ja monel on siin kuitenki joku muu kuva *nyyh*




asetukset > forum-asetukset > avatar: *ja tähän kohtaan joku osoite mistä haluat sen*

*vink*

edit: tai sit annat salasanas niin mä vaihdan sen sulle =)
Hitchhiker

Posts: 1,754

#8576 • • Edited Hitchhiker

kitry, 10.3.2007 23:22:
hei kertokaa mulle miten siihen forumissa näkyvään pikkukuvaan saa jonkun muun kuvan kuin se ihme animen näkönen ukkeli ? en osaa laittaa ja monel on siin kuitenki joku muu kuva *nyyh*



Niks naks, teksti poistettu koska neuvvo tuli jo aikaisemmin *vink*.
kitry

Posts: 32

#8577 • • kitry
jeejee thx teille nyt osasin *hih* pitää vaan päättää joku herkku kuva ton väliaikasen tilalle ;)

--
oh, me so happy <3

%

Posts: 568

#8578 • • Edited %
Pitäis saada jotenkin 515 Megaa dataa siirrettyä verkon yli toiselle koneelle, varmuuskopiointia varten. Joo mulla ei oo usbia tässä paska koneessa, mp3 soitin kyllä löytyis. Miten sen siis teen helpoiten, joku serveri olis kiva, johon sais vaikka päiväks heittää ton datan talteen, onko semmoisia? Mun pitää olla molemmilla koneilla yhtäaikaa, joten joku messengerin datan siirto ei oo niin kätevää, koska joudun matkustaan 30 minsaa tolle toiselle koneelle.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Displacer

Posts: 1,828

#8579 • • Edited Displacer

%, 11.3.2007 02:04:
Pitäis saada jotenkin 515 Megaa dataa siirrettyä verkon yli toiselle koneelle, varmuuskopiointia varten. Joo mulla ei oo usbia tässä paska koneessa, mp3 soitin kyllä löytyis. Miten sen siis teen helpoiten, joku serveri olis kiva, johon sais vaikka päiväks heittää ton datan talteen, onko semmoisia? Mun pitää olla molemmilla koneilla yhtäaikaa, joten joku messengerin datan siirto ei oo niin kätevää, koska joudun matkustaan 30 minsaa tolle toiselle koneelle.



omat vaihtoehtoni varmaankin olisivat tässä järjestyksessä:

usb-tikku,
poltto cd-levylle,
ftp-serveri toiselle koneelle,
www.megaupload.com
www.gmail.com
Jone

Posts: 8,258

#8580 • • Jone Archibald Haddock
Sunnuntain Macromedia Freehand-kysymys:
Jos jollekin objektille vetää stroken, niin onko olemassa komentoa, jolla asetetun stroken ulkokehästä tulisi aidosti objektin uusi ulkoreuna ja jos on, niin mikä se on?

Ongelma on siis käytännössä seuraava:
Mä haluan pystyä laittamaan esim. tekstinobjektin ympärille tietynlevyisen väristroken ja tämän tehtyänä pystyä alkuperäisen objektin kopiolla punchaamaalla erottelemaan kopion ja stroken kahdeksi erilliseksi reunaviivattomaksi objektiksi. Helpottais muutamassa asiassa hommia kummasti.










Joskus Freehand on kyl ohjelmana niiiiin perseestä ja hankala tai vaihtoehtoisesti en sit ehkä ymmärrä tätä Macromedia softien toimintalogiikkaa kauhean hyvin.