Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,494,483 views

N@su

Posts: 77

#741 • • N@su Pieni porsas

Dementation:
En tiedä onko kysytty, mutta miksi vetoketjuissa lukee YKK???



Yhdistyneet kansakunnat *nauru*

--
No sex causes bad eyes..

Dementation

Posts: 2,892

#742 • • Dementation wednesday?

N@su:
---
Dementation:
En tiedä onko kysytty, mutta miksi vetoketjuissa lukee YKK???
---
Yhdistyneet kansakunnat *nauru*



Siinä lyhenteessä ainakin viimeeksi käytettiin vain yhtä K-kirjainta...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

alizania

Posts: 147

#743 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
yhdistyneet kulmakarvat

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

alizania

Posts: 147

#744 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
mulla lukee kaikissa melkeen ykk..dimppa tutkippa kaikki paidat ni varmast löytyy!..vai pitääks taa murtautua tutkimaan sun vaatteit*pahis*

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

N@su

Posts: 77

#745 • • N@su Pieni porsas
No, selvitettiin googletuksella taas tääkin asia..


Q1. What does ”YKK” stand for?
A1. YKK was founded in Japan as a zipper manufacturing company in 1934 by Tadao (pronounced in English as Tah-dah-o) Yoshida. In the early years, Mr. Yoshida's company carried his name; it was called Yoshida Kogyo Kabushikikaisha--or ”YKK” for short. (That long Japanese name translates roughly into English as ”Yoshida Company Limited.”) Over the years, the letters ”YKK” were stamped onto the zippers' pull tabs, and thus YKK became known as the Company's trademark.

--
No sex causes bad eyes..

alizania

Posts: 147

#746 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
voi vitsi mä oisin niin halunnu et se on yhdityneet kulmakarvat*ding*

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

anqqa

Posts: 4,034

#747 • • anqqa tirehtööri
mitkä eläimet ihmisen ja valaan lisäks harrastaa seksiä kasvotusten? conanissa setä sano et ei muut o_O

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

keisha

Posts: 1,394

#748 • • keisha bullet with butterfly wings

anqqa:
mitkä eläimet ihmisen ja valaan lisäks harrastaa seksiä kasvotusten? conanissa setä sano et ei muut o_O

Ainakin bonobot eli kääpiösimpanssit.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Chare

Posts: 412

#749 • • Chare kiltti tyttö
mihin hävis viimeset 3 tuntii? käviköhän mulle aliakset? eiku oikeesti, justhan mä loggauduin tänne siinä kymmeneltä, miten kello voi olla jo yks??? hertsyykkeli sentäs... on tää kyl addiktiivinen paikka! *ding*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

Avatar
#750 • • ~dream~peip. Guest
Mä loggauduin tänne jo klo 8, et minne hävis mun viis tuntia..?
alizania

Posts: 147

#751 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
miks pepsodent hammastahnoissa on eri tuoteseloste suomeks kun ruotsiks..miks ruotsiks lukee jotain niistä hauskoista palloista mut suomeks ei?!?mäkin haluan lukea mitä ne hauskan mikropallot on???*iloinen*

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

Avatar
#752 • • astaroth Guest
Miksi aina, kun on unessa pääsemässä panemaan, niin heräät juuri ennen H-hetkeä???*hmph*

...*iloinen*
Kolera

Posts: 4,256

#753 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

tulppaani:
Miksi aina, kun on unessa pääsemässä panemaan, niin heräät juuri ennen H-hetkeä???*hmph*

...*iloinen*


Vähän niinkuin siinä että pystyt hallitsemaan unias. Keksit tehdä vaikka jotain aika radikaalia kuten lentää ja sit todellisuus iskee päin kasvoja ei tää voi olla mahollista emmä osaa lentää. oisko noin? *hih*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#754 • • astaroth Guest

Kolera:
Vähän niinkuin siinä että pystyt hallitsemaan unias. Keksit tehdä vaikka jotain aika radikaalia kuten lentää ja sit todellisuus iskee päin kasvoja ei tää voi olla mahollista emmä osaa lentää. oisko noin? *hih*



Olen siis impotentti...?*hih*
-MambO-

Posts: 49

#755 • • -MambO- kekkeruusi

PsyGe-Soma:
Miks poliisit on tän näkösii *possu*?



Tota olen itsekkin miettinyt... *iloinen*
Mitä virkaa poliiseilla oikeasti nykyään on. Jos kyseessä on oikea rikos niin poliisit on avuttomia liian usein, mut kyllä sitä aina ehditään kyttää puskassa tutkan kanssa, tai vahtia kaljakasseja kantavia ihmisiä, onneksi ovat alkaneet jättää pilvenpolttajat rauhaan...


Maailmassa monta ihmeellistä asiaa on
se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.

Miksi mun rotta syö mun sohvan?

--
..::MambO::..

Avatar
#756 • • ALIEN Guest

-MambO-:
Jos kyseessä on oikea rikos niin poliisit on avuttomia liian usein, mut kyllä sitä aina ehditään kyttää puskassa tutkan kanssa, tai vahtia kaljakasseja kantavia ihmisiä, onneksi ovat alkaneet jättää pilvenpolttajat rauhaan...



1. Ja mitäs ihmettä sä tällä tarkoitat? *ding*

2. Luuletko, että poliisi = kenttäduunia tekevä sinipukuinen konstaapeli?

3. Mikä on oikea rikos ja mikä väärä?

4. Olitko kenties väsynyt, kun ton kirjoitit?

5. Vai etkö sä yksinkertaisesti vain tiedä mitään poliisin toiminnasta tässä yhteiskunnassa? :)

[muokattu 25.3.2004 13:43]
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#757 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ja 6. Mihis ne välimerkit unohtui? *hih* alkaa olla vaikea saada selvää, kun niitä puuttuu tarpeeksi.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

K

Posts: 511

#758 • • K
Olisko vähä siistimpää hengaa jossain kavereitte kaa ku lueskella Klubitusta?
ariel

Posts: 308

#759 • • ariel ananas

Cera:
Mistäköhän johtuu että kuumeisena ollessani itken ja pillitän kaikkea mahdollista.
En mä nyt käsittääkseni normaalisti itkemistä niin harrasta.
Ja sitten tuntuu vielä, että olen ainoana tän asian kanssa. Ketään muuta ei koskaan itketä. Ja sitten on niitä jotka ei mitenkään tajua miten voin itkeä tyhjänpäiväisiä asioita ja olla ihan tosissani pahoilla mielin.
Ja esim lääkärissä äsken taas se typerä nainen siinä kassalla sai itkun silmään kun menin pyytämään sairas todistukseen leimaa.. 'ei siihen mitään leimaa tarvitse'
Kun kuitenkin töistä on sanottu ja ne lääkäritkin, hae leima siitä kassalta... *nyyh*

Ehkä tää tästä.



kuumeisena lähes tai täysin aiheetta pillittely lukeutuu myös mun erityistaitoihin. mahdotonta kontrolloida. et ole sittenkään yksin.*jiihaa* enkä minä.

--
Vous allez faire des merveilles!