Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,495,237 views

$

Posts: 1,802

#601 • • $ Destination weekend!

ella_:
---
pyhimys:
Mitä tarkoittaa LOL ja OMG*täh*...

---


Laughing Out Loud ja Oh My God



Mä luulin, että LOL on lots of love. Olin väärässä.

Miksi haxx0r on haxx0r?
äm

Posts: 2,376

#602 • • äm
Mitä kaikkia raiskarikarkottimia saa kantaa ilman sheriffien lupaa?

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Jimmyfi

Posts: 904

#603 • • Jimmyfi
ketä pitää naida että sa setteihin palautetta??? *kivatsulle*

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

$

Posts: 1,802

#604 • • $ Destination weekend!

äm:
Mitä kaikkia raiskarikarkottimia saa kantaa ilman sheriffien lupaa?



Hiuslakkaa (kannattaa tilata oma cocktail) ja niitä ulvovia hälyttimiä. Em. kanssa pitää olla varovainen ettei saa syytettä ruumiinvamman tuottamisesta. (kuulovaurio raiskarille)
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#605 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Em. kanssa pitää olla varovainen ettei saa syytettä ruumiinvamman tuottamisesta. (kuulovaurio raiskarille)



aaarrgghh... mulla alkaa aina keittämään, kun muistutetaan miten vaikea on puolustaa itseään nykyään joutumatta itse vaikeuksiin. Jos joku mun kimppuun päättää käydä, niin se saa kyllä taatusti muutakin kun kuulovaurion *dissaa**eiei**poks*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#606 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Joo, tästä aiheestahan saisi kokonaisen uudenkin topicin. Joissain tapauksissa voi olla noinkin, mutta mielestäni nykyinen ”hätävarjelun liioittelu” on täysin mätä laki. Tilanteessa, jossa joku käy yllättäen päälle paikassa, jossa ei ole mahdollista saada apua läheltä, ihminen toimii panikoiden. Mikä on ihan luonnollista, sillä kyseessä on oma koskemattomuus. Ei siinä tilanteessa oikeasti voi alkaa punnitsemaan, että miten puolustautuisin vahingoittamatta hyökkääjää. Jos hyökkääjältä esim. murtuu sormi, niin on älytöntä pistää uhri maksamaan siitä korvauksia.

edit: tuli vielä mieleen, että ihanteellisessa tilanteessa hyökkääjälle ei käy mitään ja uhri pääsee turvaan, mutta tämäkin on aika pitkälti hyvästä tuurista kiinni.

[muokattu 16.2.2004 14:14]

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

MaSari

Posts: 1,986

#607 • • MaSari space jammer
Miten maailmasta löytyy aina uusia melodioita joista syntyy uusia biisejä? Eikö ne vaihtoehdot lopu jo kesken?! Ja miten jotkut ihmiset historian saatossa on kyennyt tekemään jotain sellasia melodioita, jotka on vieläkin kuolemattomia, ja joista tehdään jatkuvasti uusia ”versioita”? Mä en tajuu.. Aina kysyn näitä kysymyksiä mut oikeesti, jos joku tietää näihin vastauksen niin älköön salailko meiltä muilta *ding*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

ella_

Posts: 1,329

#608 • • ella_
no ainakin noista kuolemattomista melodioista, niin osa on saanut statuksensa sillä, että silloin kun ne luotiin ne oli hyvin poikkeuksellisia ja vallankumouksellisia.. esim. elvis tai beatles.

ja kyllähän noissa melodioissa varmasti löytyy paljon samankaltaisia, mutta siis niithän voidaan yhdistellä lähes x^n tavalla.. niin aina siitä jonkinlainen hieman erilainen renkutus tulee :)

--
Elementary, my dear.

andi--

Posts: 1,381

#609 • • andi-- lunttu

N@su:
---
Miracle:
Ja mul on profiilin asetuksissa ruksattuna se ”haluan saada maanantaisin”. Miksipä en siis saa aina maanantaisin? *lmao*
---
Mä oon miettiny ihan samaa..



Ai, en oo sittenkään yksin outojen mietteideni kanssa *nauru*

--
- RAAH -

äm

Posts: 2,376

#610 • • äm
Mitä ihmettä liikkuu ihmisen päässä, kun se pukee T-paidan pitkähihaisen paidan päälle?! Katsooko se itseään peilistä ajatellen ”Kurnau, mä olen hyvännäköinen tänään”?

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

pyhimys

Posts: 622

#611 • • pyhimys

äm:
Mitä ihmettä liikkuu ihmisen päässä, kun se pukee T-paidan pitkähihaisen paidan päälle?! Katsooko se itseään peilistä ajatellen ”Kurnau, mä olen hyvännäköinen tänään”?



Noooouuu... Ei kai täällä arvostella minunkin pukeutumista*igor*... Itse ainakin viihdyn kyseisessä tyylissä*joo*... No kaikkia ei voi miellyttää*eiei**hih*...

[muokattu 17.2.2004 11:50]
Avatar
#612 • • Kyrpä otsassa klubituksessa Guest

Daimi:
---
kide:
miten kukaan jaksaa kirjottaa tälläsiä? Ihme porukkaa liikkeellä...

---
”Tälläisiä” keskustelusta saattaa joku oppia jotain uutta (toisin kuin sinun rakentavaa kritiikkiä sisältävästä kommentista). ”Tälläisiä” keskustelusta minä itse pidän, koska ravinto aiheena kiinnostaa (toisin kuin sinua). Omasta mielestäni keskustelu sisälsi kohtalaisen paljon asiallista informaatiota. Saat toki olla eri mieltä. Kovin kriittiseksi en kuitenkaan ryhtyisi ;). Sinä kun mielestäni olet käynyt kohtalaisen paljon hyödyttömämpiä ”tälläisiä”-keskusteluita. (lainaus topicista: Jos saisiti yhden toivomuksen... kide kirjoitti: ”Ihan vitusti rahaa! niin paljo että vois vaan nauraa kun kattoo tili tiedot että voi helvetti kun on paljo rahaa!”!). Huomaa tili tiedot.



Joskus luulin että että tää ”häröily” topic on sellanen mihin vois huolettaa kirjottaa jotain tyhmiä juttuja ilman että kukaan kukaan niitä kovin tosissaan ottaisi. Kiitos Daimin olen nähnyt valon! Jos joku jaksaa kommentoida jotain helvetin kielioppi virheitä ja syynätä entisiä viestejä läpi sen takia ettei ymmärrä ettei ”miten kukaan jaksaa kirjottaa tällAISIA!!!!? kommentti liittynyt mitenkää viestien sisältöön vaan pituuteen! Ja vielä se että joku Daimin kaltainen elitisti älykkö kehtaa vittuilla ”rakentavasta kritiikistä” pistää viimeisen naulan klubituksen arkkuun! Ei voi enää muuta sanoa kuin että VOI HELVETTI MITEN JOKU JAKSAA? ja kirjautua ulos koko klubituksesta koska täälläkin suurin osa ihmisistä ottaa kaiken niin helvetin tosissaan. ... ja anteeksi kaikki kielioppi virheet! ehkä Daimi voisi taas oikolukea tän! ...JA YKS JUTTU!!!!
äm

Posts: 2,376

#613 • • äm

Kyrpä otsassa klubituksessa:
Joskus luulin että että tää ”häröily” topic on sellanen mihin vois huolettaa kirjottaa jotain tyhmiä juttuja ilman että kukaan kukaan niitä kovin tosissaan ottaisi.


Moni on niin erehtynyt luulemaan, mutta onneksi vääräuskoiset palautetaan äkkiä maanpinnalle *hih*

... ja kirjautua ulos koko klubituksesta koska täälläkin suurin osa ihmisistä ottaa kaiken niin helvetin tosissaan.


Et kuitenkaan malta lähteä *hih*

... ja anteeksi kaikki kielioppi virheet! ehkä Daimi voisi taas oikolukea tän!


Mä voin oikolukea, koska kielioppi virheet on mun niin suuresti rakastama yhdys sana! *nauru*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Zet4

Posts: 1,135

#614 • • Zet4 n00b

Kyrpä otsassa klubituksessa:
---
! Ei voi enää muuta sanoa kuin että VOI HELVETTI MITEN JOKU JAKSAA? ja kirjautua ulos koko klubituksesta koska täälläkin suurin osa ihmisistä ottaa kaiken niin helvetin tosissaan.



Sano demin foorumeille terveisiä

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Avatar
#615 • • Kyrpä otsassa klubituksessa Guest
Harvat klubituukseen kirjoittamat juttuni ovat olleet tosissaan tehtyjä. Poikkeuksia on esim. musiikkiin ja huumeisiin liittyvät viestit. Tää ns. itku/vittuilu viesti mikä oli tosissaan tehty oli myös tahallaan tehty erittäin yliampuvaksi. Syynä on että netti keskustelua en voi pitää kovin merkittävänä koska siitä puuttuu kaikki ilmeet ja äänensävyt ja liikkeet mitä oikeassa keskustelussa on. Itse oletin että oltiin molemmat aika läppä pohjalta liikkeellä mutta ei sitten näköjään. Nickin vaihto ja tietojen poistaminen johtui siitä etten osannut poistaa klubitus profiilia ja sanan mittaisena miehenä yritin parhaani. Eli viimeinen tyhmä kysymys: MITEN KLUBITUS PROFIILIN VOI POISTAA?

*nauru*MILES OF SMILES*nauru*
Chatte

Posts: 4,085

#616 • • Chatte Team Teknolipat :)

Jimmyfi:
ketä pitää naida että sa setteihin palautetta??? *kivatsulle*


*reps* *nauru* *putoaa penkiltä*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Jone

Posts: 8,258

#617 • • Jone Archibald Haddock

Kyrpä otsassa klubituksessa:
Eli viimeinen tyhmä kysymys: MITEN KLUBITUS PROFIILIN VOI POISTAA?

*nauru*MILES OF SMILES*nauru*



Yleensä ihmiset ihan vaan tyytyvät hiljaisuudessa hylkäämään käyttäjätunnuksensa käyttämättömiksi tunnuksiksi siitä sen kummempaa melua pitämättä. En sit tiedä miksi sun kohdallasi pitäisi tehdä sen kummempia kommervenkkejä?

*ding*
Hupsu

Posts: 1,005

#618 • • Hupsu

tomppi:
Tässä olis nyt jopa kaksi kysymystä:

1. Kun on varannut pesukoneen tiettyyn aikaan niin miksi joku toinen ottaa sen käyttöön juuri silloin? *hmph*



Enskerralla pesismaila mukaan pyykkitupaan. Eiköhän asia selkene. *nauru*

2. Miksi talon rapuissa on älytön määrä mandariinin kuoria?



Teil on joku mandaariinilöver siellä. Pesismaila rappukäytävään mukaan ja selvittämään asia. *nauru*

--
Päivän mietelause?

Jone

Posts: 8,258

#619 • • Jone Archibald Haddock

poro:
---
tomppi:
Tässä olis nyt jopa kaksi kysymystä:

1. Kun on varannut pesukoneen tiettyyn aikaan niin miksi joku toinen ottaa sen käyttöön juuri silloin? *hmph*
---

Enskerralla pesismaila mukaan pyykkitupaan. Eiköhän asia selkene. *nauru*



Tosta selviää ilman väkivaltaakin (mutta suunnattoman vitutuksen aiheuttaen) esim. lisäämällä jotain väriainetta pyykinpesuaineelle tarkoitettuun lokeroon, jonka saa useimmissa pesukoneissa auki myös kesken pesun.

Tulee pirtsakan väristä pyykkiä ja sneakpyykkäilijälle pientä verisuonten pullistumista otsalohkossa.

[muokattu 18.2.2004 17:37]
solitaire

Posts: 37

#620 • • solitaire
Selittäkää joku mitä ihmettä tarkoittaa ”playa-hata”?
Lisäksi tuli kerran kaupungilla kävellessä mieleen, että minkä ihmeen takia ihmisten täytyy aina pysähtyä juttelemaan juuri keskelle katua, että ollaan mahdollisimman paljon toisten tiellä? Ja miksi turistilaumat aina kävelevät koko kadun leveydeltä?

[muokattu 19.2.2004 14:36]