Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,478,438 views

Jna

Posts: 613

#6041 • • Jna

Freja, 3.5.2006 10:58:
Ostin ensimmäistä kertaa elämässäni itseruskettavaa. MIten hemmetissä mä sitä levitän, kun en millään jaksais koko kroppaan levitellä? As in niiku tahtoisin ainakin käsiin hieman väriä, mut perkele, mihin mä sen rajan vedän ettei näytä tyhmältä?
Jalkoihin kans mut ne onkin nyt helpompi homma.



Mä itse levitän sitä käsiin ja rintakehään ja siihen asti yläselkään kun itse yletän. Toisinaan myös vatsan seudulle, jos vaikka paita vilauttaa sieltäkin osan.
Freja

Posts: 8,775

#6042 • • Freja Sihteeri

Jna, 3.5.2006 11:04:
Mä itse levitän sitä käsiin ja rintakehään ja siihen asti yläselkään kun itse yletän. Toisinaan myös vatsan seudulle, jos vaikka paita vilauttaa sieltäkin osan.



Nii mut jääkö siitä sit joku tyhmä raja? *ding*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jna

Posts: 613

#6043 • • Jna

Freja, 3.5.2006 11:08:

Nii mut jääkö siitä sit joku tyhmä raja? *ding*



No kyllähän siitä jonkinlainen jää pakostikin.. Kannattaa sit muualle kroppaan ostaa sellasta kevyesti ruskettavaa kosteusvoidetta ainakin Dove-merkkinen on mulla ollut kovassa käytössä koko kevään. Sitä sitten voikin lähes huoletta roiskia koko kroppaan ilman että jää selviä rajoja.
http://dove.planeetta.com/tuotteet2006/vartalo.html
Freja

Posts: 8,775

#6044 • • Freja Sihteeri

Jna, 3.5.2006 11:11:
snip



Kiitos *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

wiwi

Posts: 1,575

#6045 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Freja, 3.5.2006 10:58:
Ostin ensimmäistä kertaa elämässäni itseruskettavaa. MIten hemmetissä mä sitä levitän, kun en millään jaksais koko kroppaan levitellä? As in niiku tahtoisin ainakin käsiin hieman väriä, mut perkele, mihin mä sen rajan vedän ettei näytä tyhmältä?
Jalkoihin kans mut ne onkin nyt helpompi homma.



Silmät kiinni, yhen käden avulla ja pimeessä. Ota sitä mahollisimman paljon kouraan (ja parit viskipaukut ennen toimenpidettä) ja sitten baanalle kattomatta peiliin. Paikoista ei niin väliä kunhan saat naaman töhrittyä.

*pepsodent*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

mastream

Posts: 549

#6046 • • Edited mastream
Mihin liittyy aika 01:02:03 04.05.06 (eli ensi yönä)?

Äh, tajusin, tuo on peräkkäinen numerosarja *lmao*
AnssiV

Posts: 1,798

#6047 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus
Kun esim. Helsingissä kadulla x on siirtokehoitus kunnossapidon (harjauksen) takia tiettynä ajankohtana ja henkilö x ei sitä huomaa ja pysäköi autonsa onnellisena kadun varteen kun on vaivalla saanut parkkipaikan etsimisen päätökseen. Samalla kun henkilö x on hoitamassa asioitaan niin auto hinataan 100m kadulle y ja pyyhkihän sulassa on ilmoitus siirtomaksun perimisestä auton omistajalta, niin minkähän suuruinen tämä maksu mahtaa olla? Siis tätähän ei tapahtunut minulle tänään.. *nauru*
Avatar
#6048 • • cjet Guest

aapee, 4.5.2006 20:11:
Kun esim. Helsingissä kadulla x on siirtokehoitus kunnossapidon (harjauksen) takia tiettynä ajankohtana ja henkilö x ei sitä huomaa ja pysäköi autonsa onnellisena kadun varteen kun on vaivalla saanut parkkipaikan etsimisen päätökseen. Samalla kun henkilö x on hoitamassa asioitaan niin auto hinataan 100m kadulle y ja pyyhkihän sulassa on ilmoitus siirtomaksun perimisestä auton omistajalta, niin minkähän suuruinen tämä maksu mahtaa olla? Siis tätähän ei tapahtunut minulle tänään.. *nauru*



Jos sitä EI tapahtunut sinulle tänään, niin varmaanki jotai 50e? Periiks ne niistä jotain sellaistakin.. *nauru* Mua on aina huvittanu ku ne tääl Haagassa tulee sellaisen hinaus-armeijan kanssa, ja peruuttaa vaa tylysti autojen eteen ja vie johki kauemmas.. Mutta mikä oli oikea vastaus? Paljoks herui?
AnssiV

Posts: 1,798

#6049 • • AnssiV EDM saved me from Jesus

Cjet, 4.5.2006 20:19:
Mutta mikä oli oikea vastaus? Paljoks herui?



No kun en tiedä kun se lasku tulee vissiinkin joskus postissa.. *hymy*
Avatar
#6050 • • cjet Guest

aapee, 4.5.2006 20:20:
---
Cjet, 4.5.2006 20:19:
Mutta mikä oli oikea vastaus? Paljoks herui?

---


No kun en tiedä kun se lasku tulee vissiinkin joskus postissa.. *hymy*



Aa.. niitä ei sit laskutetakaan pikavoitto-systeemillä.. *hymy* Veikkaus on 50
Oliwer

Posts: 799

superwoman

Posts: 333

#6053 • • superwoman toinen jalka jo...
HELP!

Nyt alkaa pimeys VÄHÄN ahdistaan.

Miten saa kattolampun kiinni, eikun kattolamput, kun katossa on omituinen pistorasia ja lampussa vaan johtoja sokeripalaa varten...

Tiedän. Olen blondi. Ja humanisti. Ihan kädetön siis...

Alkaa vähän rasittaa, kun toista kuukautta muuton jälkeen elän pimeydessä.*uuh* En vaan kykene kysyyn apua miltään supermegamarketin kesäapulaismyyjältä, koska en vaan halua olla näin urpo... Mielummin poltan kynttilöitä vaikka lopunelämäni...

Valoa...pliis...

--
...just visiting...

mekaanikko

Posts: 1,176

#6054 • • mekaanikko don selecta

superwoman, 4.5.2006 21:32:
Miten saa kattolampun kiinni, eikun kattolamput, kun katossa on omituinen pistorasia ja lampussa vaan johtoja sokeripalaa varten...



Ostat sähköliikkeestä sellaisen pienen töpselin joka tohon katossa olevaan pistoriasiaan sopii ja yhdistät sen sokeripalaan, johon yhdistät myös lampun. Ja sitten tökkäät töpselin paikoilleen, ja ei kun valoa kansalle.

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

superwoman

Posts: 333

#6055 • • superwoman toinen jalka jo...

Kolera, 3.5.2006 10:52:
Mikä on juoksutauti?



a) katso leffa Forrest camp

B) mee katsoon Helsinki Citu Run 13.5.2006 (puol-marathon, jonne mäkin olin jo ilmoittautunut, mut jää...ja syykin on hyvä, ei mikään laiskuus!)

C) Jos tarkoitit juoksutaudin sijaan juoksuaikaa, niin lue Koirakäsikirjaa; nartttukoirien 7kk välein toistuva kiima, eli se aika jolloin ne voi tulla raskaaksi -ja on ihan sekopäitä kaikkien uroskoirien perään*sydän* . Eli nää mimmit käy kimppuun, kun pahimmassakin lihatiskibaarissa...

(Tuli ikävä Lottaa, omaa vehnäterrieriä, josta joudui luopumaan astman takia 3kk sitten. Ja se oli sentään kulmakunnan halutuin ja parhaimmannäköinen rotunainen*pihkassa*)

--
...just visiting...

superwoman

Posts: 333

#6056 • • superwoman toinen jalka jo...

mekaanikko, 4.5.2006 21:38:
---
superwoman, 4.5.2006 21:32:

---


Ostat sähköliikkeestä sellaisen pienen töpselin joka tohon katossa olevaan pistoriasiaan sopii ja yhdistät sen sokeripalaan, johon yhdistät myös lampun. Ja sitten tökkäät töpselin paikoilleen, ja ei kun valoa kansalle.



Kiitän ja kumarran. Huomenna meen tärkeän näköisenä Itiksen Citymarkettiin. Ja tulokoon valo*enkeli*

--
...just visiting...

Snaggo

Posts: 1,147

#6057 • • Snaggo ;__;
Miksi pirussa parranajosta tulevat haavat vuotavat niin kauan???*grr*
Istuttu täs jo kohta puoli tuntia vessapaperi huulessa....

--
bojoing.

m1kk3

Posts: 5,560

#6058 • • m1kk3 no-life
mistäs mä voin tietää onko mun koneella USB 1.0 vai 2.0-väylät ? Ja jos mä ostan esim. mp3-soittimen mikä tukee USB 2.0:aa ni saanko mä sen tähä koneeseen kiinni jos mulla on tässä koneella vaan USB ykkönen ?

*blush*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

liikkuva muna

Posts: 2,652

#6059 • • Edited liikkuva muna an egg on the move

mikkelsson, 6.5.2006 13:31:
mistäs mä voin tietää onko mun koneella USB 1.0 vai 2.0-väylät ? Ja jos mä ostan esim. mp3-soittimen mikä tukee USB 2.0:aa ni saanko mä sen tähä koneeseen kiinni jos mulla on tässä koneella vaan USB ykkönen ?

*blush*



USB 2.0 sopii aina USB ykköseen. Mulla ei ainakaan koskaan oo ollu ongelmia (muistikortit, muistitikut, mp3-soittimet) Noi väylien versiot näkee ainakin koneen teknisistä tiedoista, mutta melkeinpä kaikki XP-ajan koneet on varustettu USB 2.0:lla.

USB 1.0:n kautta jonkun parin gigan MP3-soittimen täyttö kestää n. 45-60 minuuttia *vink*, kakkosella se menee parissa minuutissa. Sillon viimeistään tiedät kumpi sulla koneessas on *joo*