Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,475,663 views

Veivi

Posts: 971

#5781 • • Edited Veivi Pablo

Jiimo, 20.3.2006 22:44:
---
Veivi, 20.3.2006 21:49:
miks ihmiset kysyy kysymyksiä mihin ne ei kuitenkaan halua vastausta?

---


No hei, kyllä minä siihen halusin vastauksen, mutta se toinen juttu nyt vaan oli päällimmäisenä mielessä. Ei siinä sen kummempaa, unohdin että ite kysyin sitä. Siis kiitos kun kerroit siihen vastauksen, en minä sitä turhaan kysynyt.



ei tää siitä johtunut mut tuli samalla mieleen. *hymy*
curry

Posts: 474

#5782 • • curry ^mauste^

Snaggo, 20.3.2006 22:09:
---
äm, 20.3.2006 14:16:
---
Snaggo, 19.3.2006 22:52:


---

1500 V Jännitekatkos

"1500 V Jännitekatkos tarkoittaa junan jännitteen katkaisemista muun syyn kuin kaapelien kytkennän, irroituksen tai sähkötöiden takia, esim. tehon rajoitus, eräät mekaaniset korjaukset tai tarkistukset, veturin tai junan irtiajo tai kiinniajo jne.
-Kuljettajan on katkaistava 1500 V jännite, irroitettava avain, jolloin sininen merkkivalo syttyy."

---



Kiitoksia. Tämä kysymys on askarruttanut mieliämme jo kauan :D
...Mistä pirustä tämmöistä infoa löytää??:D



Googleen hakusanoiksi vaikka: sininen lamppu juna
Löytyy ensimmäisestä hakulinkistä!

--
Dance like no one´s watching and love like you´ve never been hurt....

domi

Posts: 7,069

#5783 • • domi Työn sankari.
Ystäväni on ujo ja anonyymi, eikä uskalla kysyä, joten teen sen hänen puolestaan:

<@nomic> mite on mahdollista, että käyn ekaa kertaa alavudella, tapaan siellä keskellä kesää kännissä olevan hiihtäjän, jolla on puku päällä ja sukset jalassa?
<@nomic> tarkennetaan: hiihtopuku

ezzy

Posts: 8,060

#5784 • • ezzy Droid-pappa

domi, 21.3.2006 10:51:
Ystäväni on ujo ja anonyymi, eikä uskalla kysyä, joten teen sen hänen puolestaan:

<@nomic> mite on mahdollista, että käyn ekaa kertaa alavudella, tapaan siellä keskellä kesää kännissä olevan hiihtäjän, jolla on puku päällä ja sukset jalassa?
<@nomic> tarkennetaan: hiihtopuku




Ujon ja anonyymin ystävänne tulisi vähentää päihteiden käyttöä ja vaihtaa musiikkimakua. Kyseinen paikkakunta on mielikuvituksen tuotetta.

t: Eki
ezzy

Posts: 8,060

#5785 • • ezzy Droid-pappa

Freja, 20.3.2006 10:16:
Miks mistään ei löydy sellasta sohvapöytää minkä tahtois? Kaikissa on vaan jotain vikaa - ne on väärän kokoisia, -värisiä tai muuten vaan tyhmiä. Tyhmää.

Mä vaan haluisin jonkun mukavan sohvapöydän *igor*



Teetä jossakin?
cHRISSe

Posts: 463

#5786 • • cHRISSe TURKU_BASEMENT

ezzy, 21.3.2006 11:57:
---
Freja, 20.3.2006 10:16:
Miks mistään ei löydy sellasta sohvapöytää minkä tahtois? Kaikissa on vaan jotain vikaa - ne on väärän kokoisia, -värisiä tai muuten vaan tyhmiä. Tyhmää.

Mä vaan haluisin jonkun mukavan sohvapöydän *igor*

---



Tee itse!

--
ô_ô

Fresia

Posts: 764

#5787 • • Fresia vähän outo
Miks aina muhun iskee silmänsä ihme dorkat, jotka ei tajua, kun niille sanoo "Mä en halua mitään säätöä tai juttua, saati seurustella. Sä et oo mun tyyppiä, oot varmaan itsekin huomannut et ei huumorintajut kohtaa tai muutenkaan tajuta toisiamme. Parasta molemmille jättää asia nyt tähän." Vielä vetoan, et ei oo aikaa, haluan keskittyä kouluun ja itseeni pitkästä aikaa. Ja sanon, että en haluakaan järjestää aikaa tämän henkilön kohdalla.

Silti saan viestiä, et koskas nähdään taas ja saako tulla yöks *ding*... mitä hittoa mun pitäs sanoa, etten sano tosi pahasti ja loukkaa toista niin, että se kiroaa naiset helvettiin...? Ja miks aina mulle käy näin?

*igor*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

remotion

Posts: 5,283

#5788 • • remotion nostatus guru
Fresia, sä oot vaan joko liian hyvän näköinen tai mukava tai molempia, tai sitten tekemiset ja sanomiset on keskenään ristiriidassa.
Amuck

Posts: 2,396

#5789 • • Amuck dub-i-dub

Fresia, 21.3.2006 12:42:
Miks aina muhun iskee silmänsä yada yada



Lesoa nyt siinä vielä että vientiä ois kun toiset täällä kärvistelee! :D
(ei pahalla <3)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Epailija

Posts: 5,636

#5790 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Fresia, 21.3.2006 12:42:
mitä hittoa mun pitäs sanoa, etten sano tosi pahasti ja loukkaa toista niin, että se kiroaa naiset helvettiin...?



Just say no. Voi olla, että loukkaantuu silti, mutta typerintä on lähteä vasten tahtoaan tuohon leikkiin mukaan vain sen takia, ettei toinen ottaisi nokkiinsa.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

wiwi

Posts: 1,575

#5791 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Fresia, 21.3.2006 12:42:


Silti saan viestiä, et koskas nähdään taas ja saako tulla yöks *ding*... mitä hittoa mun pitäs sanoa, etten sano tosi pahasti ja loukkaa toista niin, että se kiroaa naiset helvettiin...? Ja miks aina mulle käy näin?

*igor*



Viisaintahan on tietenkin vastata että toivottavasti ei koskaan ja et voi kun isomummo on juuri kyläilemässä. Ikuisesti!

*pahis*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Fresia

Posts: 764

#5792 • • Fresia vähän outo

Lesoa nyt siinä vielä että vientiä ois kun toiset täällä kärvistelee! :D
(ei pahalla <3)



Nää tyypit ei oikeesti ees oo sellasia, joiden ihailuista kauheesti viitsis lesoilla *justjoo*

Just say no. Voi olla, että loukkaantuu silti, mutta typerintä on lähteä vasten tahtoaan tuohon leikkiin mukaan vain sen takia, ettei toinen ottaisi nokkiinsa.



Joskus se EI vaan ei mee toisen päähän, enkä varmaan koskaan tajua, miksei. Oisko sit siitä kiinni, et oon vahingossa sanonut esim. "just nyt en ehdi" tms...

Viisaintahan on tietenkin vastata että toivottavasti ei koskaan ja et voi kun isomummo on juuri kyläilemässä. Ikuisesti!

*pahis*



Voi olla, mä taidan olla liian kiltti, enkä uskalla sanoa noin *blush* Mut asia hoitu ilman tota, joten eipä enää hätää.



Mut ois uus kysymys ihan toisesta aiheesta... jos ei saa poistumisleimaa passiin esim. USA:sta, mitä tapahtuu, jos haluaa vielä joskus mennä sinne? Pitääkö maksaa paljonkin vai miten asia hoidetaan? Voiko tulla ongelmia muiden maiden rajoilla tän takia? Kaverin sisko ei saanut leimaa jenkkien tullissa ja jäin miettii, mitä siitä nyt seuraa...

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

evvk

Posts: 1,918

#5793 • • evvk
Miksi Näsinneulasta ei saa hypätä laskuvarjolla?
Freja

Posts: 8,775

#5794 • • Freja Sihteeri

lohikarme, 20.3.2006 13:48:
eipäs siis viisastella siell' *grr*



Mitäs olit nii hauska *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

m1kk3

Posts: 5,560

#5796 • • m1kk3 no-life

Mark Hamilton, 21.3.2006 19:06:
Miksi Näsinneulasta ei saa hypätä laskuvarjolla?




varmaan siksi että siinä kävisi todennäköisesti helvetin huonosti ja kukaan tuskin haluaa sellaista tapahtuvaksi *ding*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

äm

Posts: 2,376

#5797 • • äm

Mark Hamilton, 21.3.2006 19:06:
Miksi Näsinneulasta ei saa hypätä laskuvarjolla?



Koska base-hypyt on kielletty ilmailumääräyksissä koko Suomessa.
(Ilmailumääräys OPS M6-1)

City-lehti 23/2003:

Finnish Base Associationin suurin missio on saada ilmailumääräyksiä muutettua siten, että niissä hyväksyttäisiin base-hyppy.

"Lajiin liittyy niin suuret vakavan vammautumisen ja jopa kuoleman riskit, ettei kansallinen viranomainen nähnyt tarpeelliseksi muuttaa ilmailumääräyksiä base-hyppyä suosiviksi", toteaa jaostopäällikkö Eero Kausalanen Ilmailulaitoksesta.

"Laskuvarjohyppääminen on tarkoin säännösteltyä toimintaa. Ei voida lähteä siitä ajatuksesta, että meillä olisi tällainen villi laji, jota eivät koskisi esimerkiksi säännöt varavarjosta ja siitä, että varjo tulee avata viimeistään 600 metriä ennen maan pintaa", Kausalainen jatkaa ja muistuttaa, että 80-luvulla kaksi suomalaista kuoli lajin parissa.

"Se on ihan oikeasti helvetin vaarallista", Ilmailuliiton toiminnanjohtaja painottaa.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

kml

Posts: 1,142

#5798 • • kml Keyhole Markup Language
Pitäisikö etunojapunnerrukset suorittaa niin, että sormet osoittavat eteenpäin, vai sivulle? Ja sama kysymys punnerruksista kapealla otteella..

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Nectarine

Posts: 475

#5799 • • Nectarine Rouva T
mistä lie tuli mieleeni, mutta: miksi amerikkalaisen jalkapallon pelaajilla on ne mustat viivat/läiskät poskilla?

--
Prinsessa Ruusunen