Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,497,465 views

Avatar
#5721 • • REivaaja Guest

synkkää full on:ia; Azax Syndrom (lähinnä uudempi tuotanto), Slug, Shift, Pitch Hikers, Kluster, Bon, Triskell, Abomination, Scatterbrain, CPU, Artifakt, Brethren, Scorb, Neuromotor...

Ja sitten jos etsit ihan dark psykeä (joka ei siis ole full-onia vaan oma alagenrensä) niin esim. Para Halu, Terminator, CPC, Xenomorph, Winter Demon, Dominator, Highko, Sungirl, Seroxat, Wizard Lizard, Grapes of Wrath, Naked Tourist...


Kiitos!
Mistä oot saanu selville noi kategoriat? Välil tuntuu et melkein joka artisti luo uuden. Mafial joskus Hulkkonen manaili jostain kaverist jol oli joku sata nimee ja yhtä monta eri tyylii, eli jätkän joka biisi oli ''uraauurtava'' (öö...)

YK:n pitäis perustaa joku komitea ratifioimaan noit et tällänen pekka perusjäkäki pysyis mukana...
Android

Posts: 3,908

#5722 • • Android

Re-IvAaJa, 11.3.2006 14:10:
Kiitos!
Mistä oot saanu selville noi kategoriat?



Noh, vietän 90% ajastani psyken parissa =) Tsekkaas vielä noi samplet mitkä pistin mun edelliseen postaukseen jos auttaa löytää sitä tyyliä mitä etsit.
Avatar
#5723 • • Edited REivaaja Guest


Tsekkaas vielä noi samplet mitkä pistin mun edelliseen postaukseen jos auttaa löytää sitä tyyliä mitä etsit.

Astiaa! Just mitä hainki.
Freja

Posts: 8,775

#5724 • • Freja Sihteeri
Miks aina pelkää tekevänsä väärän päätöksen?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#5725 • • niomic Guest

Android,
Niin no siis pitää erottaa rankka/synkkä full on ja sitten ns. dark psy.

Eli jos Absolum sulle uppoaa niin tosiaan kannattaa etsiskellä synkkää full on:ia; Azax Syndrom (lähinnä uudempi tuotanto), Slug, Shift, Pitch Hikers, Kluster, Bon, Triskell, Abomination, Scatterbrain, CPU, Artifakt, Brethren, Scorb, Neuromotor...

Sampleja;
http://www.psyshop.com/shop/CDs/nex/nex1cd006.html
http://www.psyshop.com/shop/CDs/cmr/cmr1cd011.html
http://www.psyshop.com/shop/CDs/dv3/dv31cd025.html
http://www.psyshop.com/shop/CDs/aci/aci1cd015.html (tällä levyllä sekä dark full on:ia että dark psytrancea


Ja sitten jos etsit ihan dark psykeä (joka ei siis ole full-onia vaan oma alagenrensä) niin esim. Para Halu, Terminator, CPC, Xenomorph, Winter Demon, Dominator, Highko, Sungirl, Seroxat, Wizard Lizard, Grapes of Wrath, Naked Tourist...

Sampleja;
http://www.psyshop.com/shop/CDs/pav/pav1cd007.html
http://www.psyshop.com/shop/CDs/pav/pav1cd009.html
http://www.psyshop.com/shop/CDs/pav/pav1cd008.html
http://www.psyshop.com/shop/CDs/dej/dej1cd014.html
http://www.psyshop.com/shop/CDs/dej/dej1cd018.html



Kiitti vinkeist Andro, oon itekki pidempään ettiny semmosta välimaastoo mis ois synkempää psykee. Semmosta piti kuitenkin viel kysyä et mimmosia kokemuksia on tosta Psyshopista tilailusta - toimiiko? Vai onko parempia paikkojakin ja jos niin missä. Kiitos etukäteen!

Psyheads make great piñatas *jiihaa*
Android

Posts: 3,908

#5726 • • Android

niomic, 11.3.2006 15:24:
emmosta piti kuitenkin viel kysyä et mimmosia kokemuksia on tosta Psyshopista tilailusta - toimiiko? Vai onko parempia paikkojakin ja jos niin missä. Kiitos etukäteen!



Psyshop on ehdottomasti paras psyke-nettikauppa, toimitukset on nopeat (2-3 työpäivää) ja luotettavat. Itse oon ollut erittäin tyytyväinen palveluihin enkä ole kuullut että kellään muullakaan olisi huonoja kokemuksia ko. kaupasta. Ja hinnat on todella halvat, kaikki uudet levyt maksavat 12-13 (tuplalevyt ~15).

Sitten on olemassa esim http://www.saikosounds.com mutta se on japanilainen joten levyjä joutuu odottaa kauemmin välimatkasta johtuen kun Psyshop taas on saksalainen.

Ainakin Sampon Visa Electron toimii maksuvälineenä, itse olen sillä levyjä tilannut eikä ongelmia ole ollut. Luottokortit toimivat luonnollisesti. Myös postiennakolla voi tilata mutta silloin postimaksu on huomattavasti korkeampi - suosittelen siis tilaamaan kortilla.
Avatar
#5727 • • niomic Guest

Android, 11.3.2006 15:39:
---
niomic, 11.3.2006 15:24:
emmosta piti kuitenkin viel kysyä et mimmosia kokemuksia on tosta Psyshopista tilailusta - toimiiko? Vai onko parempia paikkojakin ja jos niin missä. Kiitos etukäteen!

---


Psyshop on ehdottomasti paras psyke-nettikauppa, toimitukset on nopeat (2-3 työpäivää) ja luotettavat. Itse oon ollut erittäin tyytyväinen palveluihin enkä ole kuullut että kellään muullakaan olisi huonoja kokemuksia ko. kaupasta. Ja hinnat on todella halvat, kaikki uudet levyt maksavat 12-13 (tuplalevyt ~15).

Sitten on olemassa esim http://www.saikosounds.com mutta se on japanilainen joten levyjä joutuu odottaa kauemmin välimatkasta johtuen kun Psyshop taas on saksalainen.

Ainakin Sampon Visa Electron toimii maksuvälineenä, itse olen sillä levyjä tilannut eikä ongelmia ole ollut. Luottokortit toimivat luonnollisesti. Myös postiennakolla voi tilata mutta silloin postimaksu on huomattavasti korkeampi - suosittelen siis tilaamaan kortilla.



Ou jes, sitähän pääsee pitkästä aikaa jopa ostelee psykee - viimeks kai joskus 2001 octarinen kyljes ku olin kattomas jotain kukkavaasei tjsp mitä siel myytiin.
Avatar
#5728 • • hyperventilaatio Guest
Miks darrassa silmät punottaa, ja silmänaluset on mustat? *ding*

*hikoil*
Verano

Posts: 4,649

#5729 • • Verano Merituuli

hyperventilaatio, 11.3.2006 16:38:
Miks darrassa silmät punottaa, ja silmänaluset on mustat? *ding*

*hikoil*



Johtunee suurelta osin myös ihan valvomisesta ja väsymyksestä. Aikoinaan kun tein sillon tällöin yöduunia, niin kahdeksalta aamulla kotiin lähtiessä näytti about samalta kuin olisi baarista tulossa.
Avernian

Posts: 7,451

#5730 • • Avernian Kerettiläinen
Kauanko kaljat / siiderit säilyy ihan huoneenlämmössä? Ei noita tule kuitenkaan juotua tyyliin ennen Juhannusta.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

m1kk3

Posts: 5,560

#5731 • • Edited m1kk3 no-life

Avernian, 12.3.2006 22:06:
Kauanko kaljat / siiderit säilyy ihan huoneenlämmössä? Ei noita tule kuitenkaan juotua tyyliin ennen Juhannusta.



onhan niissä parasta ennen-merkinnät, ja nehän koskee siis niiden säilyttämistä huoneenlämmössä :)
sen päiväyksen jälkeen (ja jopa pikkasen sitä ennenkin) ne maistuu aika karmeelle, en suosittele *sars* tosin eihän se alkoholi niistä mihinkään häviä silloinkaan *hih*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Jocular

Posts: 1,359

#5732 • • Jocular Janni
Systeri lähtee reiluks pariks viikoks intiaan ylihuomenna. Nyt mulla on ongelma. Saan/joudun ottamaan sen auton siks aikaa käyttöön...
Omalla pihalla ei oo luvallisia parkkipaikkoja (siitä todisteena 6 sakkoa).. No joo siellä mä voin sentään kikkailla jättämällä sen illalla seittemän jälkeen tunninparkkikselle ja aamulla ennen kuutta lähteä töihin. Sen saan ehkä hoidettua kunnialla.. MUTTA.
Olen töissä bulevardilla. Firmalla ei ole omia parkkipaikkoja, muutakuin yksikönjohtajille ja ties mille toimitusjohtajille.. Kadunvarrella kaikki paikat (jos sellaisen sattuu saamaan) on max 2 tunnin kolikkopaikkoja. Ja päivittäin kun kuljen töihin/lähden töistä näen armeijan parkkipirkkoja kiertelemässä pitkin näitä katuja.. Ja kysynkin.. Tietääkö joku paikallinen lähellä bulevardi 28 sijaitsevaa parkkipaikkaa minne saisi takuuvarmalla auton?

Okei.. Tiedän, että tuonne munkkisaaren ja kaivarin tienoille saa auton, mutta siinä vaiheessa kävelymatka käy tympimään aamusella 15 asteen pakkasessa, puhumattakaan ajallisesta menetyksestä, sen verran, että en mielelläni tuota matkaa tekisi.. Muutenkin herään jo viideltä niin en olisi valmis uhraamaan tuota puolituntista kalliista uniajastani *nauru*

Ja nyt joku saletisti kommentoi "miksi otat auton, jätä se juna-asemalle tms".. Vastaus jo valmiiksi; systerin parkkipaikka on suht epäluotettava paikka säilyttää autoa ja juna-asema ei ole vaihtoehto leppävaarassa".. Joten vastaukset vain kysymykseen: tietääkö joku jonkin parkkipaikan bulevardin varrelta/välittömästä läheisyydestä, jossa ei tarvitse pelätä saavansa sakkoa?

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Oleanterinkukka

Posts: 183

#5733 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja
Miksi jotkut pukeutuu bileisiin aivan kuin strippitangolle? Mä en ikinä kehtais pukeutua niin, että puoli persettä ja rinnat näkyy läpinäkyvien materiaalien alta... *eiei* Ja siis hei, ei paljastavassa pukeutumisessa ole mitään pahaa, mutta jos pukeutuminen paljastaa enemmän kuin jättää arvailujen varaan, on se musta jo liikaa. Vai oonkohan mä vaan vanhanaikainen? *ding* *enkeli*

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

Avernian

Posts: 7,451

#5734 • • Avernian Kerettiläinen

Oleanterinkukka, 13.3.2006 10:45:
Vai oonkohan mä vaan vanhanaikainen? *ding* *enkeli*



Oot. Mut ei siinäkään ole mitään väärää.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

onni3mk

Posts: 3,973

#5735 • • onni3mk Onni on.
Mun puhelin hajos, mikä puhelin mun kannattaa ostaa? Mulla on iPod, joten musiikkisoitinta en tarvi puhelimeen (vaik jos se voittaa iPodin niin vois harkita) ja kamerakin on periaattees aika turha, kun se tuo yleensä vaan lisähintaa.

*pepsodent*

--
Onni on.

Apo

Posts: 1,574

#5736 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

onni3mk, 13.3.2006 17:37:
Mun puhelin hajos, mikä puhelin mun kannattaa ostaa? Mulla on iPod, joten musiikkisoitinta en tarvi puhelimeen (vaik jos se voittaa iPodin niin vois harkita) ja kamerakin on periaattees aika turha, kun se tuo yleensä vaan lisähintaa.

*pepsodent*



Kannattaisko tosta tehdä oma threadinsä? Aiheen tiimoilta voisi irrota enemmänkin keskustelua.

Tietty kannattais määritellä myös käytössä olevaa budjettia ja haluttui toiminnallisuuksia: kalenteri, värinä jne.

Hintaseurannan ja valmistajien tuoteinfosivujen avulla pääsee jo aika pitkälle omin voimin.
Fresia

Posts: 764

#5737 • • Fresia vähän outo
Mistä Suomenlinnasta menee se joku tunneli Helsinkiin ja minne osaan Helsinkiä sitä ajaessa tulee *ding* ? yks kaveri alkoi väittämään, et ei siellä sellasta tunnelia oo olemassa ja aloin itsekin kyseenalaistaa asiaa. Kai siel sellanen on vai oonko luullut omiani viime vuodet *whaat*?

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Oneiros

Posts: 644

#5738 • • Edited Oneiros x)

Fresia, 13.3.2006 22:33:
Mistä Suomenlinnasta menee se joku tunneli Helsinkiin ja minne osaan Helsinkiä sitä ajaessa tulee *ding* ? yks kaveri alkoi väittämään, et ei siellä sellasta tunnelia oo olemassa ja aloin itsekin kyseenalaistaa asiaa. Kai siel sellanen on vai oonko luullut omiani viime vuodet *whaat*?



Lainaus www.suomenlinna.fi, FAQ:
"
Suomenlinna on autoton alue, jossa vain huoltoajo on sallittua. Tilaisuuden järjestäjä voi tuoda auton saareen huoltoajoa varten. Autopaikat lauttaan varataan Suomenlinnan Liikennen Oy:n toimistosta, puh. (09) 622 9720. Autojen kuljettaminen Suomenlinnan huoltotunnelin kautta ei missään tapauksessa ole mahdollista, sillä tunneli on varattu ainoastaan hälytysajoneuvojen käyttöön.
"

Missä se on? En tiedä; vielä. ;)

edit: huoltotunneli alkaa Kaivopuistosta.

--
Space, while it seems to go on and on forever,
actually has a gorilla throwing barrels at you at the end.

Avatar
#5739 • • Galadhan Guest

Fresia, 13.3.2006 22:33:
Mistä Suomenlinnasta menee se joku tunneli Helsinkiin ja minne osaan Helsinkiä sitä ajaessa tulee *ding* ? yks kaveri alkoi väittämään, et ei siellä sellasta tunnelia oo olemassa ja aloin itsekin kyseenalaistaa asiaa. Kai siel sellanen on vai oonko luullut omiani viime vuodet *whaat*?



"Suomenlinnasta on rakennettu vuosina 1976–1980 ahdas huoltotunneli, jota pitkin kulkee kaukolämpö, vedet ja kaapelit. Kapea, autonmentävä käytävä on tarkoitettu vain hälytysajoneuvoille ja viranomaiskäyttöön." Lähteenä www.suomenlinna.fi

En tosin tiedä missä ton päät on.
Tarsu

Posts: 2,449

#5740 • • Tarsu

onni3mk, Mikä puhelin mun kannattaa ostaa?



Sun kannattaa ostaa multa tällanen!
NOKIA 6820

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham