Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,483,857 views

Foxmagon

Posts: 1,329

#5641 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

alphamagic, 27.2.2006 23:37:
Kuin pitkään Conan on näkyny Suomessa? *ding*
Rapakon tuolla puolen se on tullu 12 vuotta.



Muistikuvien mukaan sitä on ruvettu näyttämään -00 tai -01. Google ei nyt oikein auttanu, tai sitten oli vaan yksinkertaisesti väärät hakusanat. Ainoastaan tuli löydettyä asiaa sen suomivierailusta *igor*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Android

Posts: 3,908

#5643 • • Android
Tuossta "testaa kuinka pitkään elät"-topicista heräsi kysymys, mistä johtuu että naisten odotettu elinikä on huomattavasti korkeampi kuin miesten? Tai siis sehän on ihan faktakin, että miehet kuolevat nuorempina, mutta mikä tähän on syynä? Mikä on lääketieteen vastaus, millä tavalla fysiologiset ominaisuudet vaikuttaa?
Fea

Posts: 690

#5644 • • Fea Ithaqua
mikä on mp4 tiedosto?

--
Booze is the answer. I dont remember the question

akir0

Posts: 2,554

#5645 • • akir0 idleRPG champion 2009

Android, 28.2.2006 19:46:
Tuossta "testaa kuinka pitkään elät"-topicista heräsi kysymys, mistä johtuu että naisten odotettu elinikä on huomattavasti korkeampi kuin miesten? Tai siis sehän on ihan faktakin, että miehet kuolevat nuorempina, mutta mikä tähän on syynä? Mikä on lääketieteen vastaus, millä tavalla fysiologiset ominaisuudet vaikuttaa?



Vähemmän fyysisesti raskasta työtä tekeviä, vähemmän juoppoja jne.
akir0

Posts: 2,554

#5646 • • akir0 idleRPG champion 2009

Fea, 28.2.2006 19:49:
mikä on mp4 tiedosto?



Videoformaatti. Yleensä puhutaan toki mpeg4 -nimellä.
Android

Posts: 3,908

#5647 • • Edited Android

Fea, 28.2.2006 19:49:
mikä on mp4 tiedosto?



MPEG-4 Part 14, formally, ISO/IEC 14496-14:2003, is a multimedia container format standard specified as a part of MPEG-4. It is most-commonly used to store digital audio and digital video streams, especially those defined by MPEG, but also can be used to store other data such as subtitles and still images. Like most modern container formats, MPEG-4 Part 14 allows streaming over the Internet. The official filename extension for MPEG-4 Part 14 files is .mp4, thus the container format is often refered to simply as MP4.

MPEG-4 Part 14 was based on Apple's QuickTime container format. Although MPEG-4 Part 14 still resembles the QuickTime format, it has been improved upon in many different ways.
Android

Posts: 3,908

#5648 • • Android

akir0, 28.2.2006 19:51:
---
Android, 28.2.2006 19:46:
Tuossta "testaa kuinka pitkään elät"-topicista heräsi kysymys, mistä johtuu että naisten odotettu elinikä on huomattavasti korkeampi kuin miesten? Tai siis sehän on ihan faktakin, että miehet kuolevat nuorempina, mutta mikä tähän on syynä? Mikä on lääketieteen vastaus, millä tavalla fysiologiset ominaisuudet vaikuttaa?

---


Vähemmän fyysisesti raskasta työtä tekeviä, vähemmän juoppoja jne.



Siis fysiologiset ominaisuudet eivät mitekäänn vaikuta? Eli jos mies elää samanlaista elämää kuin nainen, tämän odotettu elinikäennuste pitäisi olla sama kuin naisen?
akir0

Posts: 2,554

#5650 • • akir0 idleRPG champion 2009

Android, 28.2.2006 19:53:
---
Applen kehittämä mediaformaatti.



No ei kyllä oo Applen kehittämä, vaan standardin on kehittänyt Moving Picture Experts Group (MPEG).
Jocular

Posts: 1,359

#5651 • • Edited Jocular Janni
Proteuksen Hellfire 7.. Siinä alussa ku on sitä kuiskutusta ja hiljasta.. Kuiskaillaanko siinä saatanaa ja perkelettä vai kuulenko vaan omiani?

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Avatar
#5652 • • Annakins Guest

ezzy, 27.2.2006 14:12:
---
-Santtu-, 27.2.2006 12:46:
---

Tämä johtaa toiseen tyhmään kysymykseen. Mitenkäs ne laskuvarjohyppääjät sitten sieltä hyppää? Nih. *ding*

---


...ja laskuvarjohyppääjät harvemmin hyppii ulos paineistetusta matkustajakoneesta *pepsodent*



Paitsi 24:ssä *pepsodent*
Jone

Posts: 8,258

#5653 • • Jone Archibald Haddock

Jocular, 1.3.2006 11:07:
Proteuksen Hellfire 7.. Siinä halussa ku on sitä kuiskutusta ja hiljasta.. Kuiskaillaanko siinä saatanaa ja perkelettä vai kuulenko vaan omiani?



Kuulet ihan oikein.
Avatar
#5654 • • Edited Annakins Guest

akir0, 1.3.2006 11:03:
---
Android, 28.2.2006 19:53:
---
Applen kehittämä mediaformaatti.

---


No ei kyllä oo Applen kehittämä, vaan standardin on kehittänyt Moving Picture Experts Group (MPEG).



Muokkausmuokkaus: Siis oliko tässä nyt puhe mpeg4-formaatista (joka ilmeisesti on kuvaa??) vai esim. iTunesin käyttämästä m4p-formaatista? Onko m4p pelkkää musiikkia vai voiks se olla myös kuvaa?

Mulla ainakin meni noi kaks sekasin ku eka koklasin iTunesia.. (Siis sekasin sillee, et puhuin mp4:stä vai se oikeesti on m4p).
Android

Posts: 3,908

#5655 • • Android

akir0, 1.3.2006 11:03:
---
Android, 28.2.2006 19:53:
---
Applen kehittämä mediaformaatti.

---


No ei kyllä oo Applen kehittämä, vaan standardin on kehittänyt Moving Picture Experts Group (MPEG).



Juu, niin näyttää olevankin. Vedin vähän väärät johtopäätökset tästä lauseesta; "MPEG-4 Part 14 was based on Apple's QuickTime container format". Mut korjataan.
Miraakkeli

Posts: 133

#5656 • • Miraakkeli *As far as you can go*

Aki A., 1.3.2006 02:16:
Mikä kaupunki?

Oon jo varmaan tunnin paininut ton kanssa enkä keksi millään, jäi häiritsemään :)



Mun veikkaus menee jonnekin Skotlannin suuntaan. Mihin tää liittyy?

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'He manga wai koia kia kore e whitikia\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'Make light of difficulties and they will disappear\\\\\\\\\\\\\\\

akiapina

Posts: 2,729

#5657 • • akiapina apinaki

Miraakkeli, 1.3.2006 14:20:
---
Aki A., 1.3.2006 02:16:
Mikä kaupunki?

Oon jo varmaan tunnin paininut ton kanssa enkä keksi millään, jäi häiritsemään :)

---


Mun veikkaus menee jonnekin Skotlannin suuntaan. Mihin tää liittyy?



Ei mihinkään, selailin webshots-kuvia ja katoin että onpas kivan näköinen kaupunki, jäi häiritsemään kun en keksinyt mikä toi vois olla. Tiedoston nimikin oli tyyliin 68464492988f2fed2cc618c53e9e2a23.jpg joten siitäkään ei saa paljoa irti :/
Fresia

Posts: 764

#5658 • • Fresia vähän outo
Miksei esim. hepatiitti-rokotusta saa ottaa, jos on kuumetta? väheneekö teho tai tuleeko pahemmin kipeeks tms...?

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Amuck

Posts: 2,396

#5659 • • Amuck dub-i-dub

Miraakkeli, 1.3.2006 14:20:

Mun veikkaus menee jonnekin Skotlannin suuntaan. Mihin tää liittyy?



Eikö Skotlannissa ajeta tien vasenta puolta? ;)

Talot näyttää kyllä eurooppalaisilta, hm hm.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#5660 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Miraakkeli, 1.3.2006 14:20:
---
Aki A., 1.3.2006 02:16:
Mikä kaupunki?

Oon jo varmaan tunnin paininut ton kanssa enkä keksi millään, jäi häiritsemään :)

---


Mun veikkaus menee jonnekin Skotlannin suuntaan. Mihin tää liittyy?



Mä rupesin todenteolla kiinostuu tästä *joo* Ja nyt ollaan työkavereiden kanssa mietitty asiaa.

Britteinsaarilla ei kyl taida olla ton näköisiä "vuoria" ja sen on kuitenkin pakko olla rannikkokaupunki. Aluksi tuli mieleen joku indonesian kaupunki mutta rakennukset näyttää kyllä vahvasti eurooppalaisilta. Melkein pakko olla Italiaa tai Ranskaa... Pitää hakeejoku euroopan kartta ja tutkii vähän enemmän asiaa *joo*


Mä lähden ainakin italiaa tarkistamaan ensin...

[o]Trapani[/o]

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?