Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,494,435 views

leka

Posts: 373

#5361 • • leka anteeksi olen eläin
Miksi talvi yllättää aina autoilijat ?

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

evvk

Posts: 1,918

#5363 • • evvk
Miksi kalja on pahaa?
Lost-Soul

Posts: 3,107

#5364 • • Lost-Soul los pallos

leka, 21.1.2006 18:05:
Miksi talvi yllättää aina autoilijat ?


Suomessa ei autoilijat ole tottuneet talveen(?)

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

domi

Posts: 7,069

#5365 • • Edited domi Työn sankari.

Mark Hamilton, 21.1.2006 18:11:
Miksi kalja on pahaa?


Se on pahaa niiden mielestä, ketkä eivät siitä pidä. Allekirjoittanut pitää oluesta kyllä, enkä pidä sitä pahanmakuisena.

Sitten ihan offtopic: VOITKO LOPETTAA NÄIDEN ITSESTÄÄNSELVYYKSIEN KYSELYN? Tiiän että tämä on "kysy tyhmiä" -thread, mutta ellet oo täysin vajaa, niin sun kysymyksistä n. 80-90% on ihan turhia, selkeitä ja maalaisjärjellä ratkaistavissa.

Soita vaikka yleiseen hätänumeroon, numeropalveluun, poliisille, AA-kerhoon, papille, tai vanhemmillesi ennemmin ku kysyt näitä "kuseeko kissa vertikaalisti?"-kysymyksiä tässä threadissa.

Kiitos, ja anteeksi.
Fyrisch

Posts: 4,525

#5366 • • Fyrisch

domi, 21.1.2006 18:42:
Soita vaikka yleiseen hätänumeroon, numeropalveluun, poliisille, AA-kerhoon, papille, tai vanhemmillesi ennemmin ku kysyt näitä "kuseeko kissa vertikaalisti?"-kysymyksiä tässä threadissa.



Soittaa salee viel ja sanoo et sä käskit sen soittaa :DDD
nomic

Posts: 4,120

#5367 • • Edited nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
*lmao*

edit: jottei olisi onehymiöliner-ot-hybridi niin:
miksi viljelen lmao:ta irlissäkin? * ding *
Oliwer

Posts: 799

#5368 • • Oliwer

leka, 21.1.2006 18:05:
Miksi talvi yllättää aina autoilijat ?


Siihen on varmaan useita syitä. Tässä muutamia jotka tulee mieleen.

-talvikelit muuttuvat niin nopeasti lämpötilan, lumen, ym mukaan, ettei niihin osata varautua.
-päätiet on usein suolattuja (joka sinänsä kyseenalaista) kuivalla pakkaskelilläkin ( muistan nähneeni suolarekan työssä lämpötilan ollessa -7astetta!) kun taas sivutiet saattavat samaan aikaan olla peilijäässä.
- varsinkin uudempien autojen ajoa helpottavat varusteet kuten: lukiutumattomat jarrut, ajonvakautus, luistonesto ja neliveto antavat kuskille helposti pääkallokelilläkin valheelista pidon tunnetta. Turvavarusteilla sitten "ulosmitataan" monesti turvallisuus ajamalla entistä rohkeammin.
-keskeistä on kumminkin ajattelutapa ja asenteet: "ei mulle mitään satu" ja "kyllä mä tän hallitsen" "vittu nää kaikki muut ajaa hitaasti prkl" jne..
-se mikä talvella ajamisesta opitaan, tuntuu se unohtuvan meiltä pässeiltä näköjään kesän aikana.
-turvavälit, säähän sopiva tilannenopeus, hyvät renkaat, näy ja näe.
flygfisk

Posts: 327

#5369 • • flygfisk
Kaverin pohdittiin seuraavaa asiaa:

Miksi NYPD on kaupunki+police department kun FDNY on fire department+kaupunki?
Siis miksi vaikka palolaitos ei ole myös kaupunki+department-muodossa, eli NYFD?
tomppi

Posts: 1,600

#5370 • • Edited tomppi thzombie ™

flygfisk, 21.1.2006 21:30:
Miksi NYPD on kaupunki+police department kun FDNY on fire department+kaupunki?
Siis miksi vaikka palolaitos ei ole myös kaupunki+department-muodossa, eli NYFD?



The firemen were organized as a single unit in 1865 at the command of Albany and became in 1870, at the urgings of an old fireman named Boss Tweed, the Fire Department of New York. That is why the caps and insignias say FDNY, not NYFD.

Grr! A simple 'thank you' would have been nice!

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Amma

Posts: 2,383

#5372 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

leka, 21.1.2006 18:05:
Miksi talvi yllättää aina autoilijat ?


Koska ihmiset on niin tyhmiä.

--
*etsiskel*

domi

Posts: 7,069

#5373 • • domi Työn sankari.

Fyraett, 21.1.2006 18:49:
---
domi, 21.1.2006 18:42:
Soita vaikka yleiseen hätänumeroon, numeropalveluun, poliisille, AA-kerhoon, papille, tai vanhemmillesi ennemmin ku kysyt näitä "kuseeko kissa vertikaalisti?"-kysymyksiä tässä threadissa.

---


Soittaa salee viel ja sanoo et sä käskit sen soittaa :DDD


No, ehkä se saa apua noista numeroista :D syytön minä silloin olen *nauru*
Freja

Posts: 8,775

#5374 • • Freja Sihteeri
Miks kaikki suunnitelmat menee aina silloin pieleen kun on ihan innoissaan kaikesta ja ois aikaa ja rahaa ja intoa ja kaikkee? Ja vapaapäivätkin vielä ois.

*nyyh*

Mä en halu enää tehä ikinä mitää suunnitelmia ku ne ei näköjää toteudu *kiroaauhoaajarepiihiuksensapäästä*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

onni3mk

Posts: 3,973

#5376 • • onni3mk Onni on.
Miks mun Sound Forge pätkäsee nauhotuksen 36min kohalla?

--
Onni on.

m1kk3

Posts: 5,560

#5378 • • m1kk3 no-life
Miks (kaura)puurosta tulee koostumukseltaan ihan erilaista (eli parempaa:) jos laittaa hiutaleet kylmään veteen kiehuvan sijasta ? Ja miksi se vesi-hiutale-sekoitus palaa niin herkästi pohjaan vaikka sekoittaa koko ajan kun se kuumenee ? *ding*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

onni3mk

Posts: 3,973

#5379 • • onni3mk Onni on.

ezzy, 22.1.2006 14:34:
---
onni3mk, 22.1.2006 12:42:
Miks mun Sound Forge pätkäsee nauhotuksen 36min kohalla?

---


Kovalevy loppuu tai keskusmuisti loppuu tms? Aina samassa kohdassa?



Öm... Joo siis aina 36min kohalla, sit laitan nauhotuksen uudelleen ja taas poikkasee 36min kohalla.

Voinko mä tehä jotain ettei se tekis niin? *ding*

--
Onni on.

Bio

Posts: 4,429

#5380 • • Bio The Bullies / Pinky

onni3mk, 22.1.2006 14:50:
Öm... Joo siis aina 36min kohalla, sit laitan nauhotuksen uudelleen ja taas poikkasee 36min kohalla.

Voinko mä tehä jotain ettei se tekis niin? *ding*



Huomasin kerran itellä saman ongelman (ei kuitenkaan sound forgella), et se poikkas aina samas kohdas. Mut se johtus siitä kun biisissä tuli hiljainen kohta niin ohjelma poikkas sen aina siitä kohtaa ku se luuli et nauhotus loppus siihen..

mut voi olla sun ongelma johtuu muusta..