Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,488,065 views

diezel

Posts: 430

#461 • • diezel -

anqqa:
miks noissa paahtoleipäpakkauksissa on pari-fukin-ton määrä leipiä?? kuin monella on yhden leivän paahdin? *kivatsulle*



Joskus himassa taisi olla paahdin johon meni 3 leipää eli kai sen vois saada menee tasankin
ella_

Posts: 1,329

#462 • • ella_
yksittäin mä niitä ainakin paahdan. te pojat ette vaan nyt tajuu. *taputapu*

--
Elementary, my dear.

diezel

Posts: 430

#463 • • diezel -

ella_:
yksittäin mä niitä ainakin paahdan. te pojat ette vaan nyt tajuu. *taputapu*



Viking Linea mukaillen (kannattaa ostaa niin paljon viinaa & tupakkaa kun on lupa tuoda @ maihinnousukortti) kannattaa aina paahtaa niin paljon kuin paahtimeen mahtuu *nauru*
innae

Posts: 1,377

#464 • • innae PaskaJätkä
Ööö... Miksi vaaleanpunaisia vaatteita myydään lohenpunaisina? Kuitenkin lohen liha on oranssihko.... *täh*

--
PaskaJätkä

äm

Posts: 2,376

#465 • • äm
Miksi pelottavan monella miehellä on suuri tarve näytellä munaansa kännissä? *pelle*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#466 • • ikj Guest
miks aina hammasharja unohtuu?
andi--

Posts: 1,381

#467 • • andi-- lunttu

ella_:
jos osaatte kertoa mulle hyviä teoksia brändeistä ja brändäämisestä niin olisin ylikiitollinen. niin tietokirjallisuus kuin lehtiartikkelitkin käy... olisi yks iso projekti edessä ja hanskat vähän ulapalla *ding*



Meillä joku tommonen kurssi.. mitähän kirjoja se siellä esitteli.. No ainakin tämmönen: David A. Aaker - Brandien johtaminen.

--
- RAAH -

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#468 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
miksi bussit päästävät tyhjäkäynnilla ollessaan sellasen tärykalvoja raastavan sihahduksen?

Mitä eroa on nopeudella ja vauhdilla? ainakin muistan lukion ykkösellä saaneeni jotain pilkunviilausta osakseni näiden suhteen.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

tiipi

Posts: 506

#469 • • tiipi

Hyzenthlay:
Mitä eroa on nopeudella ja vauhdilla? ainakin muistan lukion ykkösellä saaneeni jotain pilkunviilausta osakseni näiden suhteen.



nopeudella on myös suunta, vauhdilla ei. toivottavasti muistan noi oikein päin.

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

Avatar
#470 • • Cera Guest
Miksi pitää ettiä jotain esinettä vaikka puol tuntia ja turhaantua siin ajassa ihan mielettömästi ja kokoajan se on siinä sun nenän edessä.

aarrg
anqqa

Posts: 4,034

#471 • • anqqa tirehtööri

Cera:
Miksi pitää ettiä jotain esinettä vaikka puol tuntia ja turhaantua siin ajassa ihan mielettömästi ja kokoajan se on siinä sun nenän edessä.



klassikko. muistan eräänkin kerran vuosien takaa, kun piti etsiä jääkaapista tyyliin hillopurkki.. etsin ties kuin kauan eikä löytyny, se kun oli suoraan silmien korkeudella aivan hyllyn etureunassa mistä sitä ei voi missaa. silmät/aivot tekee välillä tepposia..

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Kolera

Posts: 4,256

#472 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

fadeout:
Mä oon aina miettiny miks ohuet kurkkusiivut leivän päällä maistuu paljon makoisammilta kuin paksut viipaleet *ding*


ei kurkut sovi leivän päälle!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

kilobitti

Posts: 2,419

#473 • • kilobitti 1-2-3 techno

andi--:
---
ella_:
jos osaatte kertoa mulle hyviä teoksia brändeistä ja brändäämisestä niin olisin ylikiitollinen. niin tietokirjallisuus kuin lehtiartikkelitkin käy... olisi yks iso projekti edessä ja hanskat vähän ulapalla *ding*

---


Meillä joku tommonen kurssi.. mitähän kirjoja se siellä esitteli.. No ainakin tämmönen: David A. Aaker - Brandien johtaminen.



samalta äijältä: AAKER D.A.: Building Strong Brands. The Free Press 1996, New York

Jos muistan oikein, oli ihan ok kattava paketti brändeistä, mutta eipä siitä paljon jäänyt päähän. Löytynee ainakin hkkk:n kirjastosta.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

ella_

Posts: 1,329

#474 • • ella_
kiitoksia, just ton aakerin teoksen olinkin jo ehtinyt hakea *hali*

--
Elementary, my dear.

cheat

Posts: 796

#475 • • cheat
minkä ihmeen takia ainakin muutama vuosi sitten asennettiin taloihin semmoisia toimimattomia vehkeitä kun biobseja? (kirjoitusasu on nyt hämärä) laittaa sen auki tai kiinni niin aina vetää ja vielä jeesusteipinkin läpi sieltä puhaltaa jos mä s...na haluan kulkea kotona lahkeet ilmassa lepattaen niin avaan ihan kiitos vaan itse ikkunan.

ja sitten mikä se on se kerrostaloissa kuuluuva säännönmukainen toistuva usein hyvinkin rytmikäs nap nap nap ääni, ei joka helkutin talossa voi asua mun yläkerrassa joku joka tekee remonttia aina.ja kun oon kaverilla kylässä niin se naputtaja on kanssa kylässä sen ylä-tai alakerrassa*täh*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

$

Posts: 1,802

#476 • • $ Destination weekend!

anqqa:
---
Cera:
Miksi pitää ettiä jotain esinettä vaikka puol tuntia ja turhaantua siin ajassa ihan mielettömästi ja kokoajan se on siinä sun nenän edessä.

---


klassikko. muistan eräänkin kerran vuosien takaa, kun piti etsiä jääkaapista tyyliin hillopurkki.. etsin ties kuin kauan eikä löytyny, se kun oli suoraan silmien korkeudella aivan hyllyn etureunassa mistä sitä ei voi missaa. silmät/aivot tekee välillä tepposia..



Iso-äiti etsi rillejään pari tuntia kunnes huomasi, että ne oli sen päässä. Ja tämä on ihan tosi.
nomic

Posts: 4,120

#477 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

root:
---
anqqa:
---
Cera:
Miksi pitää ettiä jotain esinettä vaikka puol tuntia ja turhaantua siin ajassa ihan mielettömästi ja kokoajan se on siinä sun nenän edessä.

---


klassikko. muistan eräänkin kerran vuosien takaa, kun piti etsiä jääkaapista tyyliin hillopurkki.. etsin ties kuin kauan eikä löytyny, se kun oli suoraan silmien korkeudella aivan hyllyn etureunassa mistä sitä ei voi missaa. silmät/aivot tekee välillä tepposia..

---


Iso-äiti etsi rillejään pari tuntia kunnes huomasi, että ne oli sen päässä. Ja tämä on ihan tosi.



tulee mieleen joskus kun oli kauhea kiire bussiin ja juoksin jonkin matkaa aloin ettii matkakorttii kun bussi oli jo pysäkillä melkein ja mistää ei löytynyt sitä korttii sitten kun bussi ajoi ohi huomasin että pidin matkakorttia kokoaika kädessä... *igor* ... *iloinen*
Avatar
#478 • • Cera Guest

root:
Iso-äiti etsi rillejään pari tuntia kunnes huomasi, että ne oli sen päässä. Ja tämä on ihan tosi.



Joo, muistan että etittiin kerran ku olin pieni äitin aurinkolaseja jotain pari tuntia eikä voitukkaan lähteä retkelle kun niitä ei löytyny koska sitä ois sit alkanu sattuu päähän tai jotain...
Niin ne lasit oli sen päässä sitten loppujen lopuks. sillai. päälaella.
flygfisk

Posts: 327

#479 • • flygfisk
Miksi olen todella usein kipeä?
Mitä pitäisi syödä(esim.vitamiineja) etten tulisi usein kipeäksi?
Alkaa pikkuhiljaa*dissaa*tää*nuha*