Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,487,591 views

Lost-Soul

Posts: 3,107

#381 • • Lost-Soul los pallos

yana:
ei vaan siksi että lukija tietää ettei kirjoittaja ole ajatellut asiaa aivan loppuun saakka ja/tai ilmaistussa asiassa on joustamisen varaa


Ja joskus vaan sen takia, että sormi painaa vahingossa kaksi kertaa sitä nappainta.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Avatar
#382 • • ALIEN Guest
niin...
Avatar
#383 • • yana Guest

Lost-Soul:
Ja joskus vaan sen takia, että sormi painaa vahingossa kaksi kertaa sitä nappainta.



niin tai jos vaikka osuu kivi päähän ja se häiritsee aivoratoja niin että sormi nakuttaa vaistomaisesti pisteitä ja silmät pyörähtää ympäri eikä huomaa tapahtunutta?

oon kuitenkin jotenkin ymmärtänyt että postauksiaan voi editoida ja nyt oli kyseessä todelliset syyt ;)

[muokattu 5.12.2003 13:02]
Lost-Soul

Posts: 3,107

#384 • • Lost-Soul los pallos

yana:
---
oon kuitenkin jotenkin ymmärtänyt että postauksiaan voi editoida ja nyt oli kyseessä todelliset syyt ;)


No itselleni tuota sattuu tapahtuman aina välillä. Ja vaikka luenkin tekstini yleensä läpi uudelleen, niin en välttämättä huomaa noita useimpia pisteitä. Ehkäpä päähän on osunut kivi ja vahingoittanut jotain, mutta joo. Eli kyseessä on todellinen syy, ainakin omalta osaltani.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

ChocoCat*

Posts: 690

#385 • • ChocoCat* Prinsessa
Mulla tulee muutenkin aina laitetuun niitä. (väHän ehkä likaakin..*hymy*)*huoh*

--
Kukas kissan hännän nostais ellei kissa itse..

Avatar
#386 • • ALIEN Guest
mä tykkään ainakin laittaa pisteitä lauseiden perään...*vink*
Avatar
#387 • • greenie Guest

FuckUp:
Miksi ihmiset (myös minä) käyttää typeriä pisteitä (.. ja ...) lauseiden lopussa? Onko siinä tarkoitus antaa lukijalle mahdollisuus lopettaa lause siten kun itse parhaaksi näkee, vai käytetäänkö niitä ihan vittuilu mielessä?



Joskus teininä käytin pisteitä kuvaamaan sellaista... lyhyttä hiljaisuutta... joka mietiskelyn lomassa on aika yleistä. Nykyisin oon korvannu noi pisteet yleensä ajatusviivoilla. Lauseiden lopussa ne varmaankin yleensä tarkoittaa jotain seuraavankaltaista: ”Noh, en oo ihan varma tästä, mutta täydennä, jos on tarvetta”, tai vaihtoehtoisesti henkilöstä ja tilanteesta riippuen, ”Ihan sama. Kerro kädelle.”

Kai sitä kirjoitustapakin muuttuu vanhetessa aika monella.

Ja noin sivuhuomautuksena, kokeilkaapa miten oman kirjoitustavan muuttaminen vaikuttaa ajatteluun. Voi olla, että kyseessä on placebo -efekti, mutta itse olen ainakin ollut huomaavinani, että kaikenlainen ”Noh, soitan sulle sit.. kattellaan..” -meininki on loppunut myös puhelimessa (ja ”oikeassa elämässä” noin muutenkin) sen jälkeen kun en ole enää kirjoittanut tietyllä tavalla.
Riku

Posts: 3,187

#388 • • Riku The Little Prince

fallen angel:
Aina kun tekee suuria päätöksiä, päätyy satuttamaan jotain toista vaikka ei haluaisi.

Miksi näin?

En todellakaan ainakaan ketään läheistä haluaisi satuttaa..

”Sometimes the right thing will make another cry.” - Joy Cardvell - Soul To Bare

Joskus ihmisten satuttaminen on tarpeellista ja hyvästäkin. Ja sen satuttamisen tekemättä jättäminen sen takia, ettei halua tuntea tunnontuskia asiasta, on yksinkertaisesti itsekästä.

Täysin eri asia sitten on jos olet itsekkyyttäsi päätynyt tilanteeseen, jossa olet epärehellisyyttäsi tai toisen huomioonottamattomuuttasi päätänyt tilanteeseen, jossa joudut jotakuta loukkaamaan. Siinä vaiheessa ei enää ole juuri muuta tehtävissä kuin ottaa itse niin paljon paskaa niskaan kuin voi ja toivoa että muut voivat sen joskus antaa anteeksi.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Avatar
#389 • • ALIEN Guest
miksi jotkut ihmiset laittavat pieniä kissanpoikasia lasipurkkeihin ja pitävät niitä elossa lääkkeillä yms, kunnes kuolevat? mitä järkeä tuossa nk. bonzai kittenissä on??

tekis mieli laittaa ne mielestäni _vitun_sairaat_kusipäät_ lasipurkkiin kuolemaan, jotka tosiaan saa kiksejä pienten kissanpentujen rääkkäämisestä!! *dissaa*
ella_

Posts: 1,329

#390 • • ella_

alien:
miksi jotkut ihmiset laittavat pieniä kissanpoikasia lasipurkkeihin ja pitävät niitä elossa lääkkeillä yms, kunnes kuolevat? mitä järkeä tuossa nk. bonzai kittenissä on??

tekis mieli laittaa ne mielestäni _vitun_sairaat_kusipäät_ lasipurkkiin kuolemaan, jotka tosiaan saa kiksejä pienten kissanpentujen rääkkäämisestä!! *dissaa*



eikö se koko bonzai kitten juttu oo ihan feikki ? näin oon kuullu..

--
Elementary, my dear.

pinkki

Posts: 308

#391 • • pinkki säätö et co.

alien:
miksi jotkut ihmiset laittavat pieniä kissanpoikasia lasipurkkeihin ja pitävät niitä elossa lääkkeillä yms, kunnes kuolevat? mitä järkeä tuossa nk. bonzai kittenissä on??


:DDDD olihan tää vitsi...
*ever heard of a thing called ”troll”*
Avatar
#392 • • ALIEN Guest
okei.... jotkut saa kyl kiksei mitä omituisimmista asioista... *ding*
Avatar
#393 • • ALIEN Guest

pinkki:
:DDDD olihan tää vitsi...
*ever heard of a thing called ”troll”*



no haeppa huvikses netistä ”bonzai kitten”! *eiei*
pinkki

Posts: 308

#394 • • pinkki säätö et co.

alien:
no haeppa huvikses netistä ”bonzai kitten”! *eiei*


XDDD olen lukenut ja räkättäny itteni kahtia kyseisen läpän ansiosta *iloinen**iloinen**iloinen*
..jos oisit viittiny lukee alkuperäsen saitin juttuja vähänkää enempää niin oisit kyl tajunnu (toivottavasti) ihan omin nokkineski että kyseessä on vaan ISO LÄPPÄ *vink*
siel mm. kerrotaan miten saadaan kissa kivan ”käärmemmäiseen muotoon” ujuttamalla se pentuna _puutarhaletkuun_ ja kasvattamalla siinä :DDD
Avatar
#395 • • ALIEN Guest
no kysynpä sit huvikseni, et mitä järkeä tommoisessa läpässä on?! Ja miks jotkut ihmiset, kuten Sä naurat sille?
pinkki

Posts: 308

#396 • • pinkki säätö et co.
nii-i, sitä sopii miettiä :D ehkä siks et mulla on kissa josta oon huolehtinu yli puolet elämästäni. ...tai ehkä siks et repeilen ihmisille jotka nielee absurdeimmatki trollit ku vettä vaa *vink*
-P

Posts: 4,972

#397 • • -P

pinkki:
nii-i, sitä sopii miettiä :D ehkä siks et mulla on kissa josta oon huolehtinu yli puolet elämästäni. ...tai ehkä siks et repeilen ihmisille jotka nielee absurdeimmatki trollit ku vettä vaa *vink*



NAURAT KOSKA OLET JOKU ELÄINRÄÄKKÄÄJÄÄ! SALETTIIN SE KISSA OLE EDES SUN!*justjoo**iihhih*


edit: hajoo päiviis jos ei natssa *nauru*

[muokattu 12.12.2003 16:01]

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

pinkki

Posts: 308

#398 • • pinkki säätö et co.
HV :D
-P

Posts: 4,972

#399 • • -P

pinkki:
HV :D



*sydän* *pus*. tiedät etten kiusais sua tollain *vink*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#400 • • ALIEN Guest
eläinrakkaana on pakko sanoa, että tommoinen ”vitsi” on todella mauton... Yhtä mauton, kuin kaikki snuff -pätkäkin, mitä netistä löytää *poks*