Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,487,529 views

tiipi

Posts: 506

#361 • • tiipi

Kolera:
Miksi musta on tullu viimosen kuukauden aikana niin paskanlaiska?



koska aurinko on mennyt talviunille, ja et saa tarpeeksi energiaa (lue: d-vitamiinia) sen säteilyn vaikutuksesta. ehkä olet muutenkin ollut kiireisempi nyt syksyllä kun koulu/työt ovat alkaneet, etkä ole jaksanut liikkua. tämä on johtanut siihen, ettet jaksa enää yhtä hyvin kuin kesällä, ja sitä kautta et jaksa tehdä asioita yhtä paljon kuin ennen, toisin sanottuna aiempaan tilanteesi verrattuna: olet patalaiska.

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

Avatar
#362 • • ALIEN Guest

Pipa:
*possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu*MIKS MIEHET ON NIIN SIKOJA?!*possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu*



oink oink! *sydän**possu**sydän*
Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#363 • • Mao & Taikahattu UG-///
ashtray.jpg

Tänään kaverin kanssa mietittiin, kun oltiin Ikeassa, et miten tällaista tuhkista käytetään...

Eli:

1. Karistetaan ulkokehälle ja tumpataan keskestaa?
2. Tumpataan ulkokehälle ja karistetaan keskelle?
3. Ei mitään väliä?

Paria tuntia meni miettiessä, mut ei saatu järkevää vastausta... *iloinen*

[muokattu 2.12.2003 00:36]

[muokattu 2.12.2003 00:43]

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

-P

Posts: 4,972

#364 • • -P

MaoTse:
ashtray.jpg

Tänään kaverin kanssa mitetittiin, kun oltiin Ikeassa, et miten tällaista tuhkista käytetään...

Eli:

1. Karistetaan ulkokehälle ja tumpataan keskestaa?
2. Tumpataan ulkokehälle ja karistetaan keskelle?
3. Ei mitään väliä?

Paria tuntia meni miettiessä, mut ei saatu järkevää vastausta... *iloinen*

[muokattu 2.12.2003 00:36]



Saat tuomas päihis jos käytät aikaas ajatteluun vielä joskus *nauru*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

jippO

Posts: 16

#365 • • jippO

Occu:
Mulle on jo jonkin aikaa ollut pikkasen epäselvää, että mikä on normaalia?
Jos joku tietää ni voisiko ystävällisesti kertoa..*iihhih*


mun käsitys normaalista on seuraava:
omakotitalo espoossa,vantaalla tai kirkkonummella. äiti,isi,2tyttöö,1poika ja 1koira,jolla on koppi.
se koppi on tärkeä. ensin äiti,jonka suurin huolenaihe on mitä perhe huomenna syö vaikka 2/3 lapsista on muuttanut jo pois ja jääkaapissa on tupperwaren kulhoissa safkaa jo kokonaiselle armeijalle.sit on isä joka tekee duunii josta ei välitä *ttuakaan mutku ”kato,mä oon jo ollu 20vuotta ni kokemuslisät pyörii ja lomatkin on iha jees” sit tytöt aiai ne tuntee koko lähiön ”possen” ja vähä naapurilähiöökin,on käyny lukion ja aika fiksujakin mut kun ne lyö pesukoneen eteen ni ne on ”vähä niinku et mitä vittuu”,alkuviikko menee siihen ku puhutaan mitä viime pe-la-akselil tapahtu ”ai sä yritit taas sitä varattuu ai lämpeskö?” ja ”hei kelaaaa,muistatsä ku se tuli sanoo et se oli sanonu et se oli..” joo,loppuviikko menee paikallises arsetta heiluttamas henkkamaukka-linjal perrysidu kädes ja kun levoton prinssi pärähtää soimaan ni voiks enää parempaa ollakaan??!! nojoo,se koira *huoh* väkisin perheeseen vonguttu mut kenes niskoille se sit jääkään ja kuka sen madottaa?ja miks ei se viihdy kopissaan?no mitä siitä pojasta voi enää sanoa,äidin mielestä kukaan nainen ei oo tarpeeks hyvä sille ja niinpäinpois.. tätähän vois jatkaa vaikka kuin,mut ihme jos jaksoit lukee tähänkään asti *nukkuu*

--
experience is the name everyone gives to their mistakes.

Riku

Posts: 3,187

#366 • • Riku The Little Prince

Pipa:
*possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu*MIKS MIEHET ON NIIN SIKOJA?!*possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu**possu*

Miesten sikamainen käytös, luetaan tähän nyt jättäminen, pettäminen tai muu vastaava syy, johtuu aina naisyksilön kelpaamattomuudesta ja huonoudesta. Jos nainen olisi tarpeeksi hyvä, ei miehellä olisi tarvetta sikailla tälle. Eli syyttäkää vain itseänne tytöt ! *pahis**nauru*

--
Kyseenalaista aina kaikki.

bansq

Posts: 931

#367 • • bansq leftfield winger.
miksi pitää kysyä tyhmiä?

--
plip goes on.

Mr. Sinner

Posts: 408

#368 • • Mr. Sinner enimmäkseen harmiton

bansq:
miksi pitää kysyä tyhmiä?



”Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä. Vain tyhmiä ihmisiä”*nauru*
-Southpark

--
We all need mirrors to remind ourselves who we are.

Avatar
#369 • • hyperventilaatio Guest
Miksei oo jo talvi. *nyyh*
Avatar
#370 • • hyperventilaatio Guest

Avernian:
---
hyperventilaatio:
Miksei oo jo talvi. *nyyh*

---


Koska mikä tahansa on parempi kuin talvi.


Eikä ole. Talvi on ainoa oikea vuodenaika.*hih* Nojoo, kuka mistäkin tykkää.*piis*
Riku

Posts: 3,187

#371 • • Riku The Little Prince

Pipa:
no mulle ei kukaan oo nyt ollu sika, mut ajattelin kysyy vaan turhia/TYHMIÄ, niin ku pitikin.. *dissaa*

No älä nyt itseesi ota *plur* Minähän vain vastasin sen ainoan loogisen vastaukseen joka tuohon naisten usein hokemaan kysymykseen löytyy *nauru*

--
Kyseenalaista aina kaikki.

KaveriTavara

Posts: 440

#372 • • KaveriTavara pyryharakka
onko teidän pakko olla noin fiksuja?*nauru*
tunnen itseni hyvin tyhmäksi lukiessani teidän viisauksia... *ding*

--
hyvässä lihassa ei harmita

Avatar
#373 • • greenie Guest

Lene:
En ymmärrä miksei kukaan muu ymmärrä, että kun kaikkia miehiä sanotaan sioiksi tai kaikkia naisia lehmiksi yms. yms. niin kysehän on pelkästään turhautumisen, pettymyksen tms. ilmaisusta. On ajantuhlausta alkaa tappelemaan siitä, onko ne miehet nyt oikeesti sikoja, mikä tekee niistä sikoja jne.



Nojoo, jotkut ei vaan ymmärrä tuota sanoessaan, että mitä he oikeastaan sanovat. Vertailun vuoksi, olisi yhtä korrektia tilata tarjoilijalta, joka kuuluu etniseen vähemmistöön, ruokaa tyyliin: ”Hei, lakuhuuli, anna mulle yks sellanen neekeripurilainen sieltä.” Oletettavasti juuri tuolla hetkellä tarjoilija saattaisi antaa jutun mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta tuskin se mukavalta tuntuisi. Eli, älkää turhaan lähtekö tuomaan - kuten tässä tapauksessa - ennakkoluulojanne ilmi tälläisellä keskustelupalstalla. Siitäkin huolimatta, että tää on ”kysy tyhmiä” -topikki, ei oo mitään syytä olettaa, että tää olis;

- ”Käyttäydy ku känninen apina Tallinnan terminaalissa” -thread

tai

- ”Käyttäydy kuin psykonarttu, you're worth it!” -thread

Mukavaa alkavaa viikonloppua!

[muokattu 5.12.2003 10:11]
Jone

Posts: 8,258

#374 • • Jone Archibald Haddock

greenie:
Nojoo, jotkut ei vaan ymmärrä tuota sanoessaan, että mitä he oikeastaan sanovat. Vertailun vuoksi, olisi yhtä korrektia tilata tarjoilijalta, joka kuuluu etniseen vähemmistöön, ruokaa tyyliin: ”Hei, lakuhuuli, anna mulle yks sellanen neekeripurilainen sieltä.” Oletettavasti juuri tuolla hetkellä tarjoilija saattaisi antaa jutun mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta tuskin se mukavalta tuntuisi. Eli, älkää turhaan lähtekö tuomaan - kuten tässä tapauksessa - ennakkoluulojanne ilmi tälläisellä keskustelupalstalla. Siitäkin huolimatta, että tää on ”kysy tyhmiä” -topikki, ei oo mitään syytä olettaa, että tää olis;

- ”Käyttäydy ku känninen apina Tallinnan terminaalissa” -thread

tai

- ”Käyttäydy kuin psykonarttu, you're worth it!” -thread

Mukavaa alkavaa viikonloppua!



Perkulens... Kerrankin on pakko tulla hihkumaan notta ”WORD!” *joo*
<><

Posts: 227

#375 • • <>< ¤blub¤
miks ihmeessä kaikki sinkkumiehet on niin raasuja?*ding*
ei sitä miestä noin vaan löydy, ja kun kerranki löytyy joku hyvä vaihtoehto ni se on takuulla varattu *rsyttää**hmph*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

Avatar
#376 • • greenie Guest

<><:
miks ihmeessä kaikki sinkkumiehet on niin raasuja?*ding*
ei sitä miestä noin vaan löydy, ja kun kerranki löytyy joku hyvä vaihtoehto ni se on takuulla varattu *rsyttää**hmph*



En tiedä.

Itse olen sinkku (ja mies), mutta en ole raasu. Etsit miehiä varmaankin vain vääristä paikoista. Oletko tutustunut näihin raasuihin koskaan? On nimittäin aika helppo sanoa jotain raasuksi, koska ei tunne häntä, kuin sanoa raasuksi henkilöä, joka deittailee sun ystävää ja on ”aina jotenkin niin iloinen” tai muuta vastaavaa. Eikä tilannetta paranna ne lähtökohdat, että 1) sun ystävällä saattaa olla vaikutusta siihen, että se on iloinen tms ja 2) että vertailet näitä miehiä täysin erilaisessa yhteydessä, toista saatat katsoa säälittävänä nolifenä, joka asuu Hiihtomäentiellä ja toista sinä jätkänä, jolla oli siistit farkut ku se istu siinä sohvalla.

Kannattaa pyrkiä katsomaan tilannetta useammalta kantilta. Esim. mä olen nähnyt upeita naisia, ei niin upeissa vaatteissa, vaikka olisikin helppo sanoa, että ne oli rumia, koska niiden vaatteetkin oli.

Toivottavasti auttoi.
Avatar
#377 • • FuckUp Guest
Miksi ihmiset (myös minä) käyttää typeriä pisteitä (.. ja ...) lauseiden lopussa? Onko siinä tarkoitus antaa lukijalle mahdollisuus lopettaa lause siten kun itse parhaaksi näkee, vai käytetäänkö niitä ihan vittuilu mielessä?

[muokattu 5.12.2003 12:28]
Avatar
#378 • • ALIEN Guest
mä käytän ”...” ainakin ”jne” -mielessä.. mul on muutenki niin hyvä suomi jne *nauru*
Avatar
#379 • • yana Guest

FuckUp:
Miksi ihmiset (myös minä) käyttää typeriä pisteitä (.. ja ...) lauseiden lopussa? Onko siinä tarkoitus antaa lukijalle mahdollisuus lopettaa lause siten kun itse parhaaksi näkee, vai käytetäänkö niitä ihan vittuilu mielessä?

[muokattu 5.12.2003 12:28]


ei vaan siksi että lukija tietää ettei kirjoittaja ole ajatellut asiaa aivan loppuun saakka ja/tai ilmaistussa asiassa on joustamisen varaa
Lost-Soul

Posts: 3,107

#380 • • Lost-Soul los pallos

fallen angel:
Aina kun tekee suuria päätöksiä, päätyy satuttamaan jotain toista vaikka ei haluaisi.

Miksi näin?

En todellakaan ainakaan ketään läheistä haluaisi satuttaa..


Jopas olet väkivaltainen. Meet ostamaan jotain kallista (koska se on kallista, ni päätos on suuri) ja samalla satutat jotain. Ei niitä myyjiä pidä turpaan vetää siinä samalla*iihhih*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis