Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,490,294 views

sapeli

Posts: 11,768

#3081 • • sapeli jokukukamikä?

Astaroth:
Mielestäni se on pakko katkaista, koska henkilöhän voi pitää samaan aikaa useampaa liittymää.



Miten niin ei voi? *ding* Ei tietenkään samalla numerolla, mutta jos avaa uuden eri numerolla niin voishan silloin olla useampikin auki, eiks niin?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

a-j

Posts: 785

#3082 • • a-j

Astaroth:
---
a-j:
kun vaihtaa puhelimen liittymätyyppiä niin pitääkö
se vanha liittymä erikseen katkaista? vai katkeaako
se itsestään vaihdon yhteydessä *ding*

---

Mielestäni se on pakko katkaista, koska henkilöhän voi pitää samaan aikaa useampaa liittymää.



mutta säilytän vanhan numeroni joten päättelin tässä että kyllähän se vanha liittymä pakosti
katkeaa kun se numero tulee uuden operaattorin hallintaan...? *hih*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

ezzy

Posts: 8,060

#3083 • • ezzy Droid-pappa

cosmic:
---
Ei mulla ole kytkin hajoamassa kun ei ole autoakaan *iloinen*. Tuli vaan eilisestä Britain's Worst Driver -ohjelmasta mieleen, kun siinä eräällä kisaajalla on ollut koko kisan ajan ongelmia kytkimen kanssa. Ekassa jaksossa se kirjaimellisesti poltti kytkimen.



ei sattunut olemaan se mummo? Missasin itse tosta alun =)
cosmic

Posts: 389

#3084 • • cosmic :D

ezzy:
---
cosmic:
---
Ei mulla ole kytkin hajoamassa kun ei ole autoakaan *iloinen*. Tuli vaan eilisestä Britain's Worst Driver -ohjelmasta mieleen, kun siinä eräällä kisaajalla on ollut koko kisan ajan ongelmia kytkimen kanssa. Ekassa jaksossa se kirjaimellisesti poltti kytkimen.

---


ei sattunut olemaan se mummo? Missasin itse tosta alun =)



Juurikin se *joo*

--
:D is an unproductive condition.

sapeli

Posts: 11,768

#3085 • • sapeli jokukukamikä?

mayah:
*ding* mitäköhän sapelin päiväkahvissa on ollu?



Kato hups *blush* Ehkä vika onkin siinä etten juo kahvia *iloinen*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

W

Posts: 1,049

#3086 • • W
Tietäiskö joku mistä heruis subit elokuvaan Alfie (Alfie full Dvd 1cd/25fr) ...Englanti tai Suomi? Olen etsinyt muttei oo tullu viellä vastaan...
perhanan Jude Law kun mongertaa niin perhanasti...ainaskin tossa dvd-ripissä kuulostaa ihan siansaksalta. *ding*
ezzy

Posts: 8,060

#3087 • • ezzy Droid-pappa

cosmic:
---
ezzy:
ei sattunut olemaan se mummo? Missasin itse tosta alun =)
---
Juurikin se *joo*



paras oli kyllä se se peruuttaminen. mummon auto on perä päin aitaa ja peruuttaa vaan ihmetelleen miksi auto ei liiku *ding*
ninni

Posts: 489

#3088 • • ninni sydän

mayah:
Onko Helsinkiläisillä hiihtoloma ens viikolla?


on *jiihaa*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

ninni

Posts: 489

#3089 • • ninni sydän

mayah:
---
ninni:
on *jiihaa*

---


No sattupa kivasti, ku aattelin tulla keskiviikkona veivaamaan kiksua *vink*


*justjoo* noh tuun joku toinen kerta *joo*
*grr*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#3090 • • Aziz Combat Fighter

W:
Tietäiskö joku mistä heruis subit elokuvaan Alfie (Alfie full Dvd 1cd/25fr) ...Englanti tai Suomi? Olen etsinyt muttei oo tullu viellä vastaan...
perhanan Jude Law kun mongertaa niin perhanasti...ainaskin tossa dvd-ripissä kuulostaa ihan siansaksalta. *ding*



Jos siinä DVD:ssä ei ole subeja suomeksi, niin vie se takas kauppaan ja sano et oot maksanu virheellisestä kappaleesta.
duvin

Posts: 582

#3091 • • duvin Jay v/d Veen

W:
Tietäiskö joku mistä heruis subit elokuvaan Alfie (Alfie full Dvd 1cd/25fr) ...Englanti tai Suomi? Olen etsinyt muttei oo tullu viellä vastaan...
perhanan Jude Law kun mongertaa niin perhanasti...ainaskin tossa dvd-ripissä kuulostaa ihan siansaksalta. *ding*



Varmaan löytyy, kunhan se DVD julkaistaan euroopassa 21.2. Ja ainahan sen voi mennä kattomaan leffaan ennen ku vuokra-dvd:t löytyy Makuunista...

<offtopic>
Mä en oo koskaan ymmärtäny leffojen waretusta - niiden säätämiseen menee aina niin paljon aikaa, et mä ainakin mielummin ostan sen leffan...
</offtopic>
kilobitti

Posts: 2,419

#3092 • • kilobitti 1-2-3 techno
Omakuvat netissä, joissa on kommenttina "täs olen ihan tyhmän näköinen" tms:

Jos se on niin tärkeätä miltä näyttää, ja näyttää mielestään siinä kuvassa tyhmältä, miksi ylipäätään laittaa sitä näkyville?

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

ezzy

Posts: 8,060

#3093 • • ezzy Droid-pappa

duvin:
<offtopic>
Mä en oo koskaan ymmärtäny leffojen waretusta - niiden säätämiseen menee aina niin paljon aikaa, et mä ainakin mielummin ostan sen leffan...
</offtopic>



kuten mitä säätämistä? :)
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#3094 • • Aziz Combat Fighter

kilobitti:
Omakuvat netissä, joissa on kommenttina "täs olen ihan tyhmän näköinen" tms:

Jos se on niin tärkeätä miltä näyttää, ja näyttää mielestään siinä kuvassa tyhmältä, miksi ylipäätään laittaa sitä näkyville?



Mä en tajuu miks laihat mimmit on sillee "HITTO MÄ OON LÄSKI SIIS NIIN KARMEETA EI VOI OLLA TOTTA!!!!"
kilobitti

Posts: 2,419

#3095 • • Edited kilobitti 1-2-3 techno

Ana-5000:
Mä en tajuu miks laihat mimmit on sillee "HITTO MÄ OON LÄSKI SIIS NIIN KARMEETA EI VOI OLLA TOTTA!!!!"



Tähän ei varmaan oikeastaan ole kuin kaks syytä:
-halu saada kehuja omaa epävarmuutta pönkittämään
-epävarmuus itse kuvasta; kun ei ole varma siitä nauraako kaverit tms., on varmaan turvallisempaa sanoa "et tää on ihan tyhmä".

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#3096 • • Aziz Combat Fighter

kilobitti:
---
Ana-5000:
Mä en tajuu miks laihat mimmit on sillee "HITTO MÄ OON LÄSKI SIIS NIIN KARMEETA EI VOI OLLA TOTTA!!!!"
---


Tähän ei varmaan oikeastaan ole kuin kaks syytä:
-halu saada kehuja omaa epävarmuutta pönkittämään
-epävarmuus itse kuvasta; kun ei ole varma siitä nauraako kaverit tms., on varmaan turvallisempaa sanoa "et tää on ihan tyhmä".



Niinp. Onneks on mies ni ei tartte välittää miltä näyttää, kuha näyttää hyvältä, niinku me *piis* *vink*
kilobitti

Posts: 2,419

#3097 • • kilobitti 1-2-3 techno

Ana-5000:
Niinp. Onneks on mies ni ei tartte välittää miltä näyttää, kuha näyttää hyvältä, niinku me *piis* *vink*



right-o *nauru*7

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

serotonot

Posts: 3,137

#3098 • • serotonot Paul Easy

Ana-5000:
Niinp. Onneks on mies ni ei tartte välittää miltä näyttää, kuha näyttää hyvältä, niinku me *piis* *vink*



se o sellast. toiset o rumii ja toiset tyhmii *vink* kaikkee ei voi saada..
cosmic

Posts: 389

#3099 • • Edited cosmic :D
Ja sit jos on molempii niin siinä on se hyvä puoli, ettei tajua kuinka ruma on *hymy*

K: Miten Firefoxin bookmarkit saa nopeasti siirrettyä Mozillaan?

V: Mozillassa painaa ctrl+B --> tools --> export (itse itseäni tehostaen *hihu*)

--
:D is an unproductive condition.

onni3mk

Posts: 3,973

#3100 • • onni3mk Onni on.
Kun töpselin pistää seinään, niin kuuluuko täpselistä tulla semmonen...valo, siis niinkun pieni sähköisku?

--
Onni on.