Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,478,464 views

Lost-Soul

Posts: 3,107

#2921 • • Lost-Soul los pallos

Pygmi:
---
naira:
Sattuisko kukaan tietämään, että mikä valmistaja/firma tekee ns. "vanhanaikaisia" jääkaappeja, siis sellasia kuin esimerkiksi Arlan telkkarimainoksessa (taitaa olla joku Kadett-juustomainos...)? Vähän niinku Upon "retrojääkaappi", mut ei kuitenkaan ihan... *justjoo*
---
Mä olen miettinyt ihan samaa. Suurin osa jääkappipakastin-yhdistelmistä kun muotoillaan ennemminkin sointumaan huomaamattomaksi osaksi viereistä kaapistoa. Olis pirteä poikkeus jos omassa kodissa olisi tuollainen "sarjakuvajääkaappi" *hymy*


Muistaakseni Gigantti myy sellasii (tai ainakin jotain hyvin vastaavaa). Valmistajaa en tietenkään tiedä.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

naira

Posts: 204

#2922 • • naira black cat

Lost-Soul:
---
naira:
Sattuisko kukaan tietämään, että mikä valmistaja/firma tekee ns. "vanhanaikaisia" jääkaappeja, siis sellasia kuin esimerkiksi Arlan telkkarimainoksessa (taitaa olla joku Kadett-juustomainos...)? Vähän niinku Upon "retrojääkaappi", mut ei kuitenkaan ihan... *justjoo*
---
Muistaakseni Gigantti myy sellasii (tai ainakin jotain hyvin vastaavaa). Valmistajaa en tietenkään tiedä.



Aa.. Pitääpä käydä siellä tutkimassa asiaa... Kiitos *hihu*

--
Why do we sacrifice the beautiful ones?
How do you break a heart of gold?
Why do we sacrifice our beautiful souls?
Heroes of tales unsung, untold.

Tarsu

Posts: 2,449

#2923 • • Tarsu
Mitä mä teen i kväll ?

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Jutu

Posts: 3,054

#2924 • • Jutu Blondi

Tapsa:
Mitä mä teen i kväll ?



Katot leffaa ja syöt poppareita? *hih*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Epailija

Posts: 5,636

#2925 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Tapsa:
Mitä mä teen i kväll ?



Vedät tumut, sillä huomenna on normipäivä.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Tarsu

Posts: 2,449

#2926 • • Tarsu
Huomenna kaverin kans ruokaa, leffaa ja poppareita !

Toi toinen ehdotus vois kyl toimiikin :D



Danke vaan ehdotuksista !

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Bio

Posts: 4,429

#2927 • • Bio The Bullies / Pinky
IIO - Runaway (Ford remix)

Onko kyseisen biisin alussa lyhyet kuiskaukset jostain LOTR:sta? Kuulostaa ihan arwenilta..?
Vai sanotaaks siin jotain muuta?
sapeli

Posts: 11,768

#2928 • • sapeli jokukukamikä?

Avernian:
Voivatko vampyyrit sylkeä?

Jos ne kerran ovat _kuolleita_, ja ruumiintoiminnot ovat loppuneet...



Aika monissa legendoissa / teorioissa vampyyrien ruumiintoiminnot toimii kun se on suht äskettäin saanut verta, ja vaikuttaa ihmismäisemmältä myös silloin (lämmin iho, oikeamman värinen iho, sydän sykkii, jne). Mut näähän vaihtelee jokaisessa elokuvassa / kirjassa / legendassa - Anne Ricen vampyyrit muistaakseni itkee verta veden sijaan, mutta kyllä niiden kielet ja hampaat näyttää olevan ihan syljestä kosteita.

(Ootteko muuten koskaan kokeilleet puhua kun suu on ihan kuiva?)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

ratsastuskoulu

Posts: 604

#2929 • • ratsastuskoulu
MInkä vuoksi helvetin monissa tuotteissa lukee "voi sisältää pähkinää"? Nähty mm. Grandi-mehujäissä. Mitä niillä pähkinöillä oikein tehdään?

Miksi lähes kaikissa leikkeletuotteissa on mausteina cayenne ja korianteri?
ee102

Posts: 775

#2930 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

naira:
---



Ei mun mielestä pullataikinaan kannatakaan laittaa kananmunaa. Sillon tulee mun mielestä maukkaampia pullia. Usein makua parantaa ku vähentää rasvan ja sokerin käyttöä pullataikinassa. Täytteessä saa sen sijaan olla melko paljon rasvaa ja sokeria, muttei siinäkään kyllä liikaa! Sillä tavalla tulee pehmeitä, maukkaita ja suhteellisen kevyitä pullia. *hihu*
Tyranoid

Posts: 1,552

#2931 • • Tyranoid FINRG

MiikkaL:
MInkä vuoksi helvetin monissa tuotteissa lukee "voi sisältää pähkinää"? Nähty mm. Grandi-mehujäissä. Mitä niillä pähkinöillä oikein tehdään?



Niitä tuotteita tehdään samoilla tuotantolinjoilla, joilla on saatettu aikaisemmin väsätä jotain pähkinää sisältävää. Kovasti allergiset voivat saada oireita pienistäkin pähkinänjämistä.
phanatic

Posts: 1,123

#2932 • • phanatic

MiikkaL:
MInkä vuoksi helvetin monissa tuotteissa lukee "voi sisältää pähkinää"? Nähty mm. Grandi-mehujäissä. Mitä niillä pähkinöillä oikein tehdään?



Koska monet ihmiset ovat niin allergisia pähkinälle, että aivan olematonkin määrä voi olla hengenvaarallinen. Usein samoilla tuotantolinjoilla tehdään esim. pähkinäsuklaata ja tavallista suklaata tai kaurakeksejä ja pähkinäkeksejä, ja valmistaja ei voi taata, ettei pähkinättömäänkin olisi eksynyt jotain hiukkasia.
Bio

Posts: 4,429

#2933 • • Bio The Bullies / Pinky

mayah:
Minkä takia ihmiset rekisteröivät uuden nimimerkin ja postaavat paskaa? Jos se viestin sanoma kerran on niin helvetin hauska ja hulvaton, eikö sitä voi tehdä omalla nimimerkillä?



jos porukka kuitenkin dissaa sen läpän maanrakoon niin sen postaajan ei tarvitse sit paljastaa et hän oli sen takana.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#2934 • • Aziz Combat Fighter

Bio:
---
mayah:
Minkä takia ihmiset rekisteröivät uuden nimimerkin ja postaavat paskaa? Jos se viestin sanoma kerran on niin helvetin hauska ja hulvaton, eikö sitä voi tehdä omalla nimimerkillä?

---


jos porukka kuitenkin dissaa sen läpän maanrakoon niin sen postaajan ei tarvitse sit paljastaa et hän oli sen takana.



Jos epäilee sellasta ni kantsiikohan sitä ylipäänsä postata..

I'm looking at you, DJ Dallas..
Bio

Posts: 4,429

#2935 • • Bio The Bullies / Pinky

Ana-5000:
Jos epäilee sellasta ni kantsiikohan sitä ylipäänsä postata..

I'm looking at you, DJ Dallas..



siis tarkoitatko et mä olisin toi DJ Dallas..

voi jeesus sentään..
vaavu

Posts: 1,324

#2936 • • vaavu vara-vana

Bio:
---
Ana-5000:
I'm looking at you, DJ Dallas..
---


siis tarkoitatko et mä olisin toi DJ Dallas..

voi jeesus sentään..



Tuskin sentään. :) Sitä paitsi, sä et taida olla Lappeenrannan teknillisestä korkeakoulusta, ainakaan ton IP:n mukaan.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#2937 • • Aziz Combat Fighter

Bio:
---
Ana-5000:
Jos epäilee sellasta ni kantsiikohan sitä ylipäänsä postata..

I'm looking at you, DJ Dallas..

---


siis tarkoitatko et mä olisin toi DJ Dallas..

voi jeesus sentään..



No en tarkota :) Sisälukutaitoa!
vaavu

Posts: 1,324

#2938 • • vaavu vara-vana
Noi klubituksen näyttämät postausten ip-osoitteet on muuten peitettyinäkin yllättävän paljastavia. Munkin käyttämistä ip:istä saa selville mun kotiosoitteen, työpaikan ja opiskelupaikan. Spooky. o_0
Avatar
#2939 • • GoA Guest
Ja muutenkaan en voi ymmärtää miksi noita pitää näyttää peruskäyttäjille. Ei se nyt ainakaan siistiä ole.
Bio

Posts: 4,429

#2940 • • Bio The Bullies / Pinky

Ana-5000:


No en tarkota :) Sisälukutaitoa!



no ok.. pyydän anteeksi kun luulin väärin