Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,478,508 views

Verano

Posts: 4,649

#2021 • • Verano Merituuli

Amma:
Onko sillä kovastikin väliä, kumpaan koloon sitä siitintään tunkee? *ding*



öö
vastaus taitaa olla aika ilmiselvä.
innae

Posts: 1,377

#2022 • • Edited innae PaskaJätkä

Avernian:
---
innae:
Miksi räppäri (miespuoliset)t pitävät housun etumuksestaan kiinni? Tarkastavatko että vehkeet on tallella vai tuliko hätä käteen?

---


Eikun housut tippuu muuten kokonaan *vink*



Tai jännäpissa tullut pulttuun ja yrittää ravistella sitäkuivaksi (pulttu=housun puntti)*muhaha*

--
PaskaJätkä

lostgone

Posts: 2,493

#2023 • • lostgone
Määritelkääpä mulle mitä on iän/ajan myötä saatu kokemus*täh* ja missä vaiheessa sitä on tarpeeksi tai missä vaiheessa vakuutun omaavaani sitä niin paljon, että voin perustaa mielipiteeni/perusteluni iän/ajan myötä saamaani kokemukseen*täh*ja vielä uskoen perusteluitteni olevan riittäviä esim. opettamaan toista elämänkokemuksella*joo*
(luin taas kasan ihmissuhdeneuvoja ja "siitä se ajatus sitten lähti..)"*hmph**justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

COBALT

Posts: 1,407

#2024 • • Edited COBALT akitaattori

lostgone:
Määritelkääpä mulle mitä on iän/ajan myötä saatu kokemus*täh* ja missä vaiheessa sitä on tarpeeksi tai missä vaiheessa vakuutun omaavaani sitä niin paljon, että voin perustaa mielipiteeni/perusteluni iän/ajan myötä saamaani kokemukseen*täh*ja vielä uskoen perusteluitteni olevan riittäviä esim. opettamaan toista elämänkokemuksella*joo*
(luin taas kasan ihmissuhdeneuvoja ja "siitä se ajatus sitten lähti..)"*hmph**justjoo*



Tohon ikuisuuskyssäriin on mielestäni (kai) yksi vastaus: "Sitä elämänkokemusta on sitten tarpeeksi kun ei enää koe tarvetta kysyä tota keltään". Ja hupsista, siinähän se elämä vilahtikin! Mitä elämänkokemus sitten sisältääkin, niin siihen on kai yhtä monta oikeaa vastausta, kuin on ihmisiäkin...
Mut vanha viidakon sanonta: "Kun täydellisyyttä tavoittelee, niin saattaa saavuttaa erinomaisen". Tavoittelua ja goal'eihin pyrkimistähän tää koko elämä on! *Piis!*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

kilobitti

Posts: 2,419

#2025 • • kilobitti 1-2-3 techno
MIksi ihmiset eivät osaa seistä metrossa?

Oli ruuhka millainen tahansa, kukaan ei käytä käytävätilaa hyväkseen, vaan 99% jengistä tungeksii oven edessä "koska juuri MINUN pitää päästä tästä ovesta ensin ulos". Lopputulema; kukaan ei pääse metrosta sisään eikä ulos ilman kyynärpäiden käyttöä, ja ovien välisessä tilassa on tyhjää tilaa.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

shaderna

Posts: 157

#2026 • • shaderna

fadeout:
Mä oon aina miettiny miks ohuet kurkkusiivut leivän päällä maistuu paljon makoisammilta kuin paksut viipaleet *ding*



Eihä maistu

--
just tryin` not to give a fuck

innae

Posts: 1,377

#2027 • • innae PaskaJätkä

kilobitti:
MIksi ihmiset eivät osaa seistä metrossa?

Oli ruuhka millainen tahansa, kukaan ei käytä käytävätilaa hyväkseen, vaan 99% jengistä tungeksii oven edessä "koska juuri MINUN pitää päästä tästä ovesta ensin ulos". Lopputulema; kukaan ei pääse metrosta sisään eikä ulos ilman kyynärpäiden käyttöä, ja ovien välisessä tilassa on tyhjää tilaa.



Olen ihmetellyt tätä samaa.
Pelkäävätkö ihmiset että jos he seisovat käytävällä niin he eivät välttis ehdi ulos?
Ja dösissä pitää jäädä tukkimaan se etuosan käytävä niin ettei sisään mahdu mutta takakäytävä on tyhjä.
Ja minkä takia ihmiset ryysivät sporaan ja metroon sisään ennen kuin ihmiset ovat päässeet ulos sieltä? Ja samoin dösiin tulevat naiset hyökkäysvaunujensa kanssa. Kyllä he ehtivät sisään sitten kun ihmiset ovat ulostautuneet.

--
PaskaJätkä

W

Posts: 1,049

#2028 • • Edited W
Tietäiskö joku miksi joskus itse poltettuihin levyihin ilmestyy "sulamia" eli, levy kuin sulaa jonku millin kokoisen alueen jostain? helkutin ärsyttävää....onkohan jossain soittimessani vika..?!? Levyt on tilattu kitupiikistä...ja ovat olleet mielestäni aina hyviä, virheitä tullut harvoin vastaan. *hmph*
Marchand

Posts: 201

#2029 • • Marchand

Epailija:
---
marchand:
Kun puu kaatuu metässä eikä kukaan oo kuulemas niin kuuluuko siitä ääni? *ding*

---


Oh, tästä on olemassa niin paljon parempi (ja loppuunkulunut, I'm sure) versio. Menee suurin piirtein näin:

Jos mies puhuu metsässä, eikä kukaan nainen ole kuulemassa, niin onko hän silti väärässä?

Ja nyt kaikki yhteen ääneen... WANHA!



pistit kyl viel paremman kysymyksen *nauru**nauru* *ding*
Jone

Posts: 8,258

#2030 • • Jone Archibald Haddock

Juhgu:
Mitä tarkoittaa TJEU? help.gif



"Tsekkaa jos et usko."
Avatar
#2031 • • astaroth Guest
Mistä saa tilattua/ostettua seuraavanlaisia tyynyliinoja?

tuiskutyynyliina.JPG
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#2032 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

coolcat82:
Onks peppuseksi sitte pojille joku mystinen päämäärä



mä olen tullut siihen tulokseen, että on! *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

efo

Posts: 1,908

#2033 • • efo Laserpoint

mayah:
Minkä takia jotkut ihmiset "uhkailevat" itsemurhalla ja minkälaisen tyydytyksen he saavat (jos saavat), kun joku puuttuu asiaan tai yrittää auttaa?


Yksinkertaista. Saavat sen kaipaamansa huomion.

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

sapeli

Posts: 11,768

#2034 • • sapeli jokukukamikä?
Mitäs mun pitikään kysyä täällä? *ding*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

COBALT

Posts: 1,407

#2035 • • COBALT akitaattori
Saaks toivoo? *nauru*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Hetu

Posts: 666

#2036 • • Hetu hetaro
Enpä jaksanu kaikkia vastauksia lukea, joten en tiedä onko tätä jo kysytty mutta kysyn silti *nauru*

Niin, ajaessani pitkin maita ja mantuja olen huomannu merkillisen asian näin syksyisin. Mistä johtuu, että puusta putoaa alaoksilla olevat lehdet ensin ja latvaan jää tuppo lehtiä? *täh*
Jotenkin luulisi, että latva heiluisi tuulessa enempi, josta johtuen ylhäällä olevat lehdet tippuisi ensin.. *ding*
Fyrisch

Posts: 4,525

#2037 • • Fyrisch

efo:
---
mayah:
Minkä takia jotkut ihmiset "uhkailevat" itsemurhalla ja minkälaisen tyydytyksen he saavat (jos saavat), kun joku puuttuu asiaan tai yrittää auttaa?

---

Yksinkertaista. Saavat sen kaipaamansa huomion.



*hahjust* Yks tyttö yhis kotibileis (ylä-aste ajoilt) tuli olkkarii ja alko huutaa "antakaa mulle puukko nii viillän mun ranteen auki" kaveri otti sit lethermannin esille ja ojens sen sille, sit se meni nii vaikeeks ku sen suunnitelmat meni mönkää et se juos vessaa itkee ::D
kirsch

Posts: 267

#2038 • • kirsch kyny hippi

Hetu:
Jotenkin luulisi, että latva heiluisi tuulessa enempi, josta johtuen ylhäällä olevat lehdet tippuisi ensin.. *ding*


Tai sit se on toisinpäin, eli ylhäällä olevat lehdet olis vahvoja just sen takia kun ne on tottunu kovaan tuuleen..
Hetu

Posts: 666

#2039 • • Hetu hetaro

kilobitti:
MIksi ihmiset eivät osaa seistä metrossa?

Oli ruuhka millainen tahansa, kukaan ei käytä käytävätilaa hyväkseen, vaan 99% jengistä tungeksii oven edessä "koska juuri MINUN pitää päästä tästä ovesta ensin ulos". Lopputulema; kukaan ei pääse metrosta sisään eikä ulos ilman kyynärpäiden käyttöä, ja ovien välisessä tilassa on tyhjää tilaa.




Niin, tai sit ne seisoo siinä sen takia kun niillä ei ole lippua. Pakko seistä lähellä ovea, jotta näkee tuleeko tarkastajat ja jos tulee niin pääsee äkkiä ulos metrosta.*pahis*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#2040 • • Aziz Combat Fighter

mayah:
Minkä takia jotkut ihmiset "uhkailevat" itsemurhalla ja minkälaisen tyydytyksen he saavat (jos saavat), kun joku puuttuu asiaan tai yrittää auttaa?



Se on usein (niinkuin jo mainittiin) äärimmäinen tapa saada huomiota. Tosin sitä ei saa aina sellaiseksi leimata, toisilla itsemurhapuheet kertovat ihan oikeista ongelmista. On aina tapauskohtaista, mistä siinä on kyse. Yleensä itsarilla uhkaileminen muuttuu sitä vakavemmaksi, mitä vanhempi uhkailija on. Jos kyseessä on joku humalainen 12 v. teinityttö, pelkkä hali äidiltä saattaa riittää, jos taas kyseessä on jo parinkympin ehtoopuolelle kääntynyt henkilö, taustalla voi olla vakavia mielenterveyden ongelmia. Yhtäkään itsariuhkausta ei kannata sivuuttaa, vaan keskustella aiheesta k.o. ihmisen kanssa, ja jos on aihetta epäillä että asialle pitää tehdä jotain, suositella kääntymään lääkärin puoleen.

Tollanen veitsen ojentaminen on tosi typerää ja tunteetonta touhua, se voi olla että "vitsi" kääntyy itseään vastaan jos vartin päästä se kaveri löytyy kylpyammeesta ilman pulssia. Oli kyseessä sitten millanen huomiohuora tahansa.