climate:
Mä olen ollut todistettavasti 20.7.2004 13:34 liian väsynyt.
Oikeestaan mä oon aina väsynyt
Sen haluaisin nähdä, miten TODISTAISIT että olet ollut väsynyt...
Sellastahan on mahdotonta todistaa...
15,958 posts, 798 pages, 6,699,960 views
climate:
Mä olen ollut todistettavasti 20.7.2004 13:34 liian väsynyt.
Oikeestaan mä oon aina väsynyt
Kolibriscope:
Tiedetään että anqqa on #1 rekisteröityny klubbaris...
mutta kuka on #2-#10 rekisteröityny???
Jone:
Oon naureskellut tota ihan samaa. Ymmärrän kyllä sen jos joku omistaa jonkun laajamittaisen luovan työn tuloksen (kirjan, maalauksen, biisin, valokuvanäyttelyn...) jollekin tietylle henkilölle, mutta se ei oikein enää mene jakeluun et tepit omistelevat kamerakänny- tai webbikameraräpsyjä jollekin. No, tepeillä nyt ei ylipäätään ole oikein homma handussa.
Radar:
Onko hyvien, vielä keksimättömien, melodioiden ja sävellysten lukumäärä ääretön?
Vai väheneekö jäljelle jäävien määrä aina yhdellä, kun joku kehittää uuden?
fanatic:
onko tulevaisuudessa lentäviä autoja
terraluna:
Miksi DJ:t ei yleensä tanssi? (Siis silloin kun eivät itse soita.)
...
Uskoisin että moni DJ ei tanssi, koska seuraa mieluummin, mitä muut soittajat puuhaavat levyjensä kanssa. Toinen voisi olla se, että paljon musiikkia kuulleina DJ:den maku on muuttunut niin vaativaksi, ettei mikä tahansa randomkilinä enää sytytä saati saa tanssimaan.
Apo:
Toivottavasti, ainakin toimivia prototyyppejä on jo olemassa.
Epailija:
Itse asiassa toivottavasti nuo eivät koskaan tule yleistymään. Lentäminen vaatii huomattavasti enemmän energiaa...
niomic:
Itse ainakin muistelisin, että lupaavimpien prototyyppien energiankulutus on aika pieni ja kun otetaan huomioon, että voidaan mennä linnuntietä, niin matkatkin ovat lyhyempiä.
innae:
Miksi ihmiset hätäilevät päätöksissä jotka koskevat suhdetta?
Ja miksi silloin kun vituttaa haluaa olla yksin?
Miksi käytän ja-sana nykyään paljon?
[muokattu 26.7.2004 00:30]
Epailija:
Ilmassa ollessaan koneet joutuvat jatkuvasti taistelemaan painovoimaa vastaan sen lisäksi, että niiden täytyy päästä eteenpäin. Esimerkiksi Cessna 152 Aerobat kuluttaa noin 22 litraa tunnissa matkalentonopeudella (185km/h) ja pystyy kuljettamaan vain kaksi henkilöä kerrallaan.
Apo:
Jos laite joskus päätyy markkinoille niin sillä on hyvät mahdolisuudet mullistaa rivikansalaisen matkailutottumukset. Ja jos lentoturvallisuus saadaan tarpeeksi korkeaksi niin toi on kyllä omalla ostoslistalla