Orion - Beatbox mix (Breaks/trance)

4 posts, 1 page, 1,173 views

Orion

Posts: 1,266

#1 • • Orion
Orion - Beatbox Mix

30min - 9 tracks

08.10.2003 Beatboxissa ilmoille tuupattu miksaus. Breiksua ja trancea.

1. Mike Oldfield - Let There Be Light (Hardfloor remix) - Wea SAM1650
2. Etostone - The Ferocious Power - Freakaboom 014
3. Underworld - Pearl's Girl - JBOLP 4
4. U2 - Elevation - Island 12 ELE 2
5. Vostok - Airplanes - Ritmic RR005
6. Mike Oldfield - Let There Be Light (BT Dub) - Wea SAM1650
6. Vector 7 meets Blair Bitch - Leprechaun - KYR 323
7. Ronski Speed - Iris - Euphonic 28.3
8. Filterheadz present Orange 3 - In your Eyes - Magik Muzik 810-5

Täältä (palaute on tärkeää):
http://media.urova.fi/~juska/mixes/orionbeatbox.mp3

Bio, muut miksaukset, keikkakalenteri ja yhteystiedot:
www.iki.fi/juska
Jammailija

Posts: 3,224

#2 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Hemmetti, tätäkin settiä oon kuunnellu kuukuadesta toiseen, mut unohtui kommentoida...
Monesti breaks-setit menee liaan apinamaiseksi sekasotkuksi eli revitellään hulluna.
Monesti myös tuon rallin lisäksi meininki on aika tummaa...
MUT:
Tää breaks-setti on yx herkuimmista. Alussa lähtee nostalgisen suurpiirteisesti liikkeelle ja siitä se lähtee soljuen liikkeelle ja välil meininki nostaa hymyä huulelle positiivisuudellaan*jiihaa*.

Eli tässä on jätetty se ralliauoilu välistä. Mennään siis soljuen tyylikkäästi breaksrataa pitkin ja vauhti on juuri sopiva!

Harvinaisen tyylikästä breaksia ja vaihtuu trancee sujuvasti*sydän*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Kosmikki

Posts: 102

#3 • • Kosmikki
Ihan ok.Olin tänään jäällä hiihtelemässä ja toisena settinä mulla oli mp3-soittimessa tämä.Kun toi eka biisi alko soimaan niin huomasin taivaalla laskuvarjo-miehen..Luulin jo ett se on Jumalan merkki kunnes tajusin että se hillu siellä semmosen tsydeemin varassa (moottorikelkka ajoi eteenpäin ja kaveri oli siinä vähän niinku riippuliitämässä..vaikee kuvailla koska en ollu aikasemmmin mitään vastaavaa nähny)
Nii joo, itse setistä.Hyvää breiksuahan tämä on, päivä päivältä huomaan pitäväni tämän genren kipaleista yhä enemmän. Ja Trance nyt on aina kolahtanut.Kokonaisuutena ihan jees.
Blues

Posts: 5,414

#4 • • Blues Koning van Afrika
Breaksosuus on yksi parhaimmista mitä olen koskaan kuullut *sydän* aivan loistavaa! Tätä settiä, ainakin ensimmäiset 15min, tulee kuunneltua vielä paljon *hymy*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe