JussiS - Trancemix 7

33 posts, 2 pages, 9,251 views

Jussi Soro

Posts: 6,385

#1 • • Jussi Soro choon!
Edellisestä miksauksesta onkin jo mennyt melkein vuosi, taas olis uuden aika. Tällä kertaa tarjolla trancempaa soundia, alussa hieman progempaa ja lopussa menevämpää.

Tracklist:
1. Sonorous - Second Sun (Mirco da Govia remix)
2. Quadraphonic - I Can Feel Your Love (U&K remix)
3. Cultivate - Broken Pieces (Max Graham remix)
4. Three Drives - Air Traffic
5. Miika Kuisma - Orion
6. Midway - Inca
7. Paul van Dyk - Time of our lives
8. Ron van den Beuken - Timeless (RvdB remix)
9. H4Z - Fogger
10. Koglin vs Sasha - Enjoy the gravy (JussiS mix)

Linkki: http://ota.tr.spt.fi/~jsoro/jussis_-_trancemix_7.mp3

Palautetta on aina kiva saada *plur*

[muokattu 8.10.2003 13:39]
Sallakat

Posts: 2,220

#2 • • Sallakat jungle, baby !
*hih* oh äkkiä lataukseen, oon kuunnellut puhki aiemmat miksit jo *hih**joo*
Aidan

Posts: 1,524

#3 • • Aidan Soitan suutani koska voin!
Waaah! *hih*

Jalka vipattaa ku viimestä päivää! Aivan *super*loistava setti!!! Lisää kiitos!!!

--
Hammer Zeit!

dirtyface

Posts: 344

#4 • • dirtyface rok.
Laitoin lataukseen, kuuntelen sit ku tuun koulusta*piis*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

Lost-Soul

Posts: 3,107

#5 • • Lost-Soul los pallos
JussiS sä oon kunkku... Vikat 20min ei vaan enää pystyny istuu tuolissa, vaan oli pakko päästää itseni vapaaksi... Eikä tosta enään lopetus vois varmaan paremmaks muuttuu... *plur**plur**plur*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

thomas

Posts: 5,618

#6 • • thomas
tracklist vaikuttaa mukavalta, kommenttia myöhemmin..
Texx

Posts: 650

#7 • • Texx ^_^
Tää on taas niin *sydän*
Mut enemmän kyl tykkään noista vanhemmista, mitä uudempia tulee niin sitä huonommiksi ne biisit menee.
*justjoo*

--
*piis*

dirtyface

Posts: 344

#9 • • dirtyface rok.
Kuuntelin ton tossa taustalla..

Taas taattua laatua Jussilta, beats me*sydän*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

-P

Posts: 4,972

#10 • • -P
saakelin jussi! sanotaanko näin että jos tämä mixi olisi nainen, niin olisi ihan vitun kaunis neito *vink*.

ps. nainen ois kans kiva

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Jussi Soro

Posts: 6,385

#11 • • Jussi Soro choon!

Texx:
Mut enemmän kyl tykkään noista vanhemmista, mitä uudempia tulee niin sitä huonommiksi ne biisit menee.


Enää ei tehdä yhtä hyvää trancea kun 98-99 *eiei*
ravec

Posts: 1,102

#12 • • ravec
Imutusta ja kohta testi kuuntelua, Njam...Njam...*pihkassa*
ravec

Posts: 1,102

#14 • • ravec
Täytyy imuttaa uudelleen....

Tuli hiukkä ööö-filis, kun Dykin biisi tuli kuvioihin ja sitten setti loppu.....Katoin hölmistyneenä tracklistiä ja mietin, että: Hmmm....tota..tota, nyt olen sekaisin...varmistuksen jälkeen tulin siihen tulokseen, että imutus oli onnistunut, mutta flashgetti oli generoinut noin 20 megaa pienemmän filen kiinnolle kuin alkuperäinen. Joo, taiskin olla viimeinen imutus tolla....

Uudestaan, uudestaan....*vink*
Aidan

Posts: 1,524

#15 • • Aidan Soitan suutani koska voin!
Jussi!!!!!!!!!!!! Tä mixi on parhaimpia mitä olen kullut pitkään aikaan! On nytt soinu kolme päivää putkeen melkein tauotta ja se toimii senkin jälkeen mikä on yllättävää koska moni mixi ei kestä sellaista kulutusta!!! Keep it real!

--
Hammer Zeit!

wattsson

Posts: 146

#16 • • wattsson
eka trackki jo nii hehkee ettei voi olla huono mixi *hih* muutenki kivalt vaikuttava tracklisti... jos jatkais kuuntelemista....
Spyked

Posts: 29

#17 • • Spyked
Edelliset niin prkl:een hyviä että pakkohan tämä oli laittaa imutukseen...Kommenttia myöhemmin*plur*


Kiitos ja kummarrus taas todella kauniista mixistä*nauru* Eipä meinannu penkillä pysyä paikalleen ku kuuntelii tätä*plur*

[muokattu 9.10.2003 23:20]
ravec

Posts: 1,102

#18 • • ravec
Olisinkohan kokeillut imuttaa ton setin nyt 8 tai 9 kertaa. Viimesimmät imutukset katkee noin 20% kohdalle.
Saanko setin jostain...... Alkaa ahdistamaan....*uuh*
Wert

Posts: 3,386

#19 • • Wert Varapalkkaliukuja
juu.. oon muutaman kerran ny kuunnellu ja tässä mun mielipide.
saumoissa ei ollu valittamista. biitti pysyy taatusti kohdallaan.
ainut mikä vähä haittas nii alusta tonne midwayhin asti ei tapahdu oikeestaa mitää. eli pientä nostoa kaipaisin vaikka biisit oli hyviä.
sitte PvDn toi vokaaliosuus *justjoo**igor*, en tykänny..
loppupään biisit toimi kivasti mutta tosiaan järjestys ois saanu olla ehkä toinen.
Tokavika biisi ehdottomasti paras. *hih*

vaihdoista sen verran että kohdat oli sellasia ”varmoja” eli missä vain pelkkää biittiä... hieman rohkeutta ois saanu olla lisää...
kuitenki 9/10
*joo*

[muokattu 11.10.2003 19:35]

[muokattu 11.10.2003 19:36]
efo

Posts: 1,908

#20 • • efo Laserpoint
No niin. Ihan kivoja ralleja oot sisäistäny tähän settiin. Alkupään biisit olen valitettavasti puhki kuunnellu mutta ei paljoa haitannu. Alun biisit itseasiassa olikin tän setin parhaita, varsinkin kolmonen *sydän*. Tuo PVD ei muhun iskenyt sitten ollenkaan*eiei* tuli pahat vibat Arminin Yet Another Daysta. Tokavika biisi oli todella maistuva.
Miksauksessa en spotannut mitään suurempia teknisiä floppeja. Olisi kyllä voinut muutamat vaihdot kestää hiukkasen pitempään nii olisi myös mielenkiintoa lisännyt ainakin omalta osaltani. Ettei noudattais sitä samaa peruskaavaa.
Lopputuloksena ihan kiitettävä setti. Biisit kokonaisuudessaan kyllä sopii toisilleen, paitsi se PvD*igor*

8/10 *piis*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke