14,184 posts, 710 pages, 4,777,945 views
Replying to Mikä ärsyttää?:
TOI VITUN KELI
---
TOI VITUN KELI
---
Ja ne märät juopot, jotka lemuaa kyseisellä kelillä busseissa ja lähijunissa. HUH!
Känniset fb postaukset. Miten mä onnistunkin aina kuulostamaan niin vitun melodramaattiselta. Teen just sellasii postauksia, että jos näkisin sen jonkun muun postaamana mä pyörittelisin silmiäni ja mmiettisin, että onpas siinä attentionwhore. + siis miks postaa jostain idioottimaista, kun tietää, että aijoo kuitenkin poistaa sen heti kun selviää. Ja kun en mä halua edes sellasta huomiota selvinpäin niin miksi sitten kännissä
Onneks känniset FB-postaukset voi poistaa, aiemmin oli kännipuhelut ja tekstarit...
Tuolla on niin pirun kylmä, että harkitsen tänävuonna kyllä vakavasti pitkienkalsarien ostamista.
Mä vihaan pitkii kalsareita.. En tod haluis ostaa, mut huomaan, ettei kyl oikeesti meinaa kestää ilman*hmph*
---
Tuolla on niin pirun kylmä, että harkitsen tänävuonna kyllä vakavasti pitkienkalsarien ostamista.
Mä vihaan pitkii kalsareita.. En tod haluis ostaa, mut huomaan, ettei kyl oikeesti meinaa kestää ilman*hmph*
---
Meitsi on vetäny erotiikantappajat päällä jo varmaan syyskuusta asti. Onhan ne kamalat, mut ei niitä tarvii katella kun ne on siel muiden vermeiden alla :D
Uudet naurettavat tullirajat tällä hetkellä on yksi vituttava tekijä. Tilaan leffoja todella paljon jenkeistä, joten tuo tulee tekemään lisähintaa ja tuntuu rangaistukselta lähinnä.