14,184 posts, 710 pages, 4,805,147 views
bubbelgum, 31.10.2008 23:31:
Ratkasuna mulla toimii se että ovi on AINA takalukossa. Eli ulos asunnosta ei pääse ilman avainta. Siinä on vähän vaikee enää unohtaa niitä kotiin. ;)
Annakins, 3.11.2008 10:06:
---
Ratkasuna mulla toimii se että ovi on AINA takalukossa. Eli ulos asunnosta ei pääse ilman avainta. Siinä on vähän vaikee enää unohtaa niitä kotiin. ;)
---
Kai sä pidät niitä avaimia siinä takalukossa kun oot himassa? Ikävä tilanne jos pitää äkkiä päästä ulos, ovi takalukossa ja avaimet toisella puolella kämppää.
anthocyan, 4.11.2008 19:37:
Naapurit!!!! Hiton sniidari snobivanhukset!!! Argh!!! Kirjallinen varotus mukamas liian kovasta yöllisestä melusta! Pitäsköhän vaihtaa asuntoa...Tosi outoo, et Eiras pysty pitää sellasii bileit et oksat pois mut tääl etu-töölös ku kutsut muutaman frendin kylään ni heti tulee valituksia
---
alphamagic, 29.10.2008 13:40:
Olin taas aamulla kiireessä pakannu koululaukkuni siten että jätin avaimet kotiin. Kovin on kiva todeta se tuossa oven takana kintut ritstissä ja käydä metsästää huoltomiehen numeroo, odottaa sitä puoltuntii ja kaikesta kivasta maksaa viel 20 euroo - rahaahan on kun roskaa etenkin näin loppukuusta opiskelijabudjetilla!
Pitäs varmaan vähän skarpata noitten avaimien kaa
---
Muutaman kerran avaimet kotiin unohtaneena, ja huoltofirmalle maksettua 35e per oven avaus totesin että ikinä en enää niitä hemmetin avaimia aijo unohtaa kotiin.
kaynessi, 5.11.2008 17:18:
Meillä tuo lysti maksaa 80 egee ja maksu ainoastaan käteisellä... I*sydän*sato :)