parhaat bileet?

109 posts, 6 pages, 32,918 views

mixed~thunder

#21 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Cosmiikki & SluSh!!!
KErtokaa kaakille noi jutut *uteliaana haluaa tietää**joo*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

cosmikki

#22 • • cosmikki
...köhhöö... no siis tarina meni näin...

oltiin slushin kanssa menossa ekoihin yhteisiin reiveihimme; Pyroihin. ensimmäinen stressin aiheemme oli että mistä saamme kutsut koska ko. bileisiin ei ollut asiaa ilman kutsua.

...tämä ongelma ratkesi onneksi sillä että pari tuntia ennen itse bileitä selvisi ettei ne kutsut olekaan välttämättömyys. *nauru*

kohta 2; me stressattiin ihan h*lvetisti että mistä saadaan heidille paperit ku tietysti niihi bileisii oli k18. ei sillo tyhminä vielä tiedetty että koska ne on olevinaan Ug;eet niin eihä sinne mitää papereita tarvii..
saatiin onneksi eräältä kaveriltani heidille paperit lainaan niin kädet täristen ja hikivaluen jonossa jonoteltiin, ja helpotus oli käsittämätön kun ei edes mitään papereita kyselty *nauru*

..loppuhuipennus oli ehkä se kun tajusimme kolmen aikaan (bileet loppu 3.3o) ettei meillä ole kyytiä kotiin. ja matkaa kuitenkin kertyi 15km suunnilleen. siinä sitten alettiin kelailemaan vaihtoehtoja.mikään vaihtoehto ei älyttömästi houkutellut. lähin taksiasema olisi ollut muutaman kilometrin päässä (ja sielläkin olisi ollut jotkut megajonot), bussipysäkille oli myös muutama kilometri matkaa, eikä itseasiassa bussitkaan olisi kai enää kulkeneet siihen aikaan.
kaikki kuskikaverit oli joko humalassa tai nukahtanut.
oltiin jo narikassa odottamassa takkeja kun eräs kavru soittaa ja kertoo olleensa samoissa bileissä ja tarjoutuu heittämään meidät kotiin.
...voitte kuvitella helpotuksen määrän *plur*

...siinä teille siis tarinaa kerrakseen *vink*

...näiden juttujen vuoksi siis ikimuistoiset bileet.

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

mixed~thunder

#23 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Wau!!!
*klapklapklapklap*
*joo**joo**joo**joo*
Työ ootte superkuninkaita *nauraa*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

slush

#24 • • slush
Joo-o.. ja eikä siinä ollu viel ihan kaikki...
...Nimittäin aluksi emme meinanneet saada kyytiä cosmikilta sinne bileisiin.. Ja kun vihdoin viimein pyroon päästiin niin sit sinne tuli joku ihme palohälyytys ja kaikki joutui menemään pihalle... ja sit tietysti luulimme et bileet loppuu siihen ja siitäkin vielä kunnon stressi iski...
Että sellaset bileet, mutta hauskaa ainakin riitti!!!*hymy**vink**hih**joo**plur*

--
Miks mulle aina käy näin???

jucca

#25 • • jucca
kiittää frebaa...*possu*

--
happy happy joy joy

cicca82

#26 • • cicca82
Positiivista menoo...*nauru*
Kavereitten kans kannattaa aina olla menois pileisiin, vaikkei kyydist hajuukaan.
Asioilla on tapana järjestyy aina ihtellään parhain päin.
Kotimatkat jo sitten vaikka kävelee... niin varmaan.
Ei kai, kyyti tuppaa sillonki aina tuleen kuin ittellään.
Tässä vaan mun kokemuksia tolleen pintaa raapien...*ding*

Paitsi, että yleensä minä kyllä tuppaan olemaan se ihmisten pelastava enkeli autoineni...*igor*
Mutta eipä haittaa...Bensarahat sitten sitäkin hurjemmat, mitä suurempi tarve tyypil päästä himaan...häh hää....*pahis**iloinen**hih*
Ei kai... mä oon taas liian levoton...*sydän*

(muokattu 22.3.2002 12:05:46)

--
partyparty im here so also party is here

milla

#27 • • milla
LABYRINTH 2001! aah*pihkassa*
Januslinus

#28 • • Januslinus
En tiedä parhaat... enkä tiedä miksi, mutta jätte kivaa mulla oli
joulukuussa 2000 kun Dave Seaman oli Screenissä. Huh,
sitä iltaa en unohda koskaan. *sydän*
sebasti

#29 • • sebasti Lauma
Club Fantasy @ Säätämö, Tku 20.10.2001

Ohittaa kaikki isotkin eventit mennen tullen... miksi... no näissä bileissä oli ennen kaikkea sitä tunnelmaa & yhteishenkeä.. ja tietysti kun oma iltakin meni aivan täydellisesti kaiken osalta niin voiko silloin enää enempää toivoa.
#30 • • pulssi Guest
Jaa, kyllä Fantsut oli jotakin aivan omaa luokkaansa sillon kun ne oli viel Hämylinnas..
Paras klubi Suomessa tähän mennessä.*super*
#31 • • bring the wibes...... Guest
PARHAAT BILEET ON YLEENSÄ VARSINKI NE ENSIMMÄISET...JOKA ON DEFINITELY LOVe THING 4 EVERY1!*nauraa*Mulle se on PAASITORNIN PLANET OF LOVE...jota me "wanhat parrat" (also beardless girls...and let´s not B racist..to DDR GRLS...also GRLS with beards! )*nauru**nauru**nauru* muistelemme tippa linssis!*hymy**hymy**hymy*So...ku viikonloppu tulee (tai wiikol) tulee...pidä joka wiikonloppu helmetin kiwaa...sillä lähtee hyvii bileit any weekend!!!Have fun with your mates and Njoy good museick!!
*joo*?
kupo

#32 • • kupo
Tätä ei tarvi miettiä...

KASTEEN bileet Porvoossa 4 huonetta ja tais olla 40 DJ:tä takasi unohtumattoman reissun...
KASTE2 odotellessa...*plur*

--
How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

#33 • • -:(SeNioR*raVeR):- Guest
oli se planet of love 96 aika jees... nipsut kyl oli niihin aikoihin sitä itteään ja tajusinkin suudelleeni ja halineeni tyttöjä koko illan. polvikin nousi mukavasti. mutta kyllä smilin bileet oli melkein kaikki hyviä ja tietty the club aikoinaan. nylonin bileet oli kans ikimuistoisia... tai no puolet niistä ainakin. tärkein meinas unohtua... unityn synttärit gloriassa oli helmi! ainakin tarjoilu oli kohdallaan ja känni uhmasi fysiikan lakeja... ja kapselit kemian... *joo* tuoreimmista mainittakoon eat static!!! hallucinogen olis rulettanu, mut ehkä liikaa possee paikalla. total eclipse oli aika pettymys. unkarin auringonpimennys festareilla ne oli kyl kovia! tulevista odotan eniten infected mushroomia, ne bileet on salettiin tän vuoden parhaimpia. ai niin menneistä vielä... en muista bileiden nimiä, mut about 94-96 vanhalla kun yläkerrassa oli jaydeen ja josh winkin back to back setti!!! huh huh, olihan ilta! muistaako kukaan tapahtuman nimeä? *igor*
Janne

#34 • • Janne kipee ukkeli
Vai semmosta... *poks*

Hauskinta oli varmaan viime lokakuussa Crossissa (Londonium) - Judge estyi tulemasta, mutta Matt Hardwick ja erityisesti John "00" Fleming paikkasivat enemmän kuin hyvin. En nyt muista illan nimeä, mutta se on kerran kuussa Crossissa, kannattaa ehdottomasti mennä. *plur*

Toinen tosi kova ilta tulee mieleen viime kesäkuulta Damista - Tiesto junttasi kotikentällä jollain ihme nuorisotalolla ja jengi itki onnesta puolet ajasta. Namnam. *pihkassa*

Kovin lineuppi oli Gatecrasherissa vuosi sitten - Seb Fontaine, Tall Paul, Tiesto ja Scott Bond. Toi oli vaan kaksi viikkoa ennen kuuluisaa huumeratsiaa (150 mellakkapoliisia, jos joku ei tiennyt) - meno olikin aikas villiä... *possu*

Kotimaan kekkereistä ovat mieleen nostalgisina jääneet monet Hypen illat, esim. ekat Screenit. Jotenkin mä tykkäsin siitä paikasta ihan hirveästi! Viime aikoina tosi kivaa on ollut Renaissancessa, Judgement Sundayssa, viime kesän Ihanassa ja Creamin jatkoilla Vivassa (Nessi & Pinnie, thnx guys).

Vaikka tossa monta aika kovaa levynpyörittäjää sattuukin listalle, niin kyllä se kuitenkin on niin, että ihmiset ne tunnelman luovat, vai mitä. Tietysti muutama kossupaukku aina auttaa asiaa... *joo**joo**joo*
alphamagic

#35 • • alphamagic
Yhdet ehdottomasti parhaat oli 2001 Lab4 tre:lla... *iloinen* ja Airfare oli kans aikas jeeeee, vanhaa ravee ja reivifiilis huipussaan... Jessus kun Skuutterin move your ass toimi pelottavan hyvin... *nauru* Ja tietenki Housebase 5w... So fucking UG ! ! ! *pihkassa*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

UnityF

#36 • • UnityF joo just se
2001 syksyn isot hallmark bileet oli tosi cool.... siellä oli paljon populaa... meno oli katossa.... lisää semmoisia bileitä pystyyn!!!*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
eemeli

#37 • • eemeli
labyrinth 2001, parempaa en ole kuullut tai nähnyt tai kokenut... Oli kyllä aivan uskomatonta ja seuraavaa odotellaan munat pystyssä.
*ökkö**ökkö**ökkö*

[muokattu 16.10.2002 18:31]

--
celebration generation

#38 • • Cera Guest
megaman:

labyrinth 2001, parempaa en ole kuullut tai nähnyt tai kokenut...

oon kuullu et oli kuulemma aika huonot verrattuna edellisiin.

En itse tiennyt vielä mitään mistään sillonku näihin menin.. koska oli mun ihan ekat. ^__^
En pysty muistamaan kuin sen ihmetyksen siitä miten mageeta ja hienoa kaikki oli *justjoo*

empätiedä. ehkä jotkut muut bileet kuitenki ovat vieneet enempi mukanaan.
Tai tulee varmaan ja toivottavasti viemään. öö.*plur**joo*
Syder

#39 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Unity(f):

2001 syksyn isot hallmark bileet oli tosi cool.... siellä oli paljon populaa... meno oli katossa.... lisää semmoisia bileitä pystyyn!!!*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*

Todellakin *ökkö*

--
Divida et impera.

#40 • • yana Guest
Cee:

oon kuullu et oli kuulemma aika huonot verrattuna edellisiin.

imo labyistä paras oli 99. kaks ekaa oli vähän sellasta lämmittelyä..
mut mitäs hemmetin väliä sillä on onko joskus aikasemin ollut parempia bileitä kuin ne missä juurikin sillähetkellä on jos on ihan järjetön meno.

pillusion taitaa olla parin vuoden sisällä kaikkein upeimmat muistot jättänyt tapaus. 46h putkeen lepakkoa. huuuuhhhuuh. jää nyky-illut kevyeen kakkoseks siihen menoon verrattuna. ja lepakon historian viimeisenä biisinä unity *ökkö**ökkö*

[muokattu 16.10.2002 21:02]