parhaat bileet?

109 posts, 6 pages, 32,681 views

cosmikki

#1 • • cosmikki
..eli vähän tilastoa voisi tehdä siitä mitkä ovat olleet parhaat bileet joissa olette olleet?

entä miltä bileiltä tulevaisuudessa odotatte eniten *plur*?

itse rakastuin The Garden Of Edeniin aikoinaan. toivottavasti ensi uutena vuoten jotain vastaavaa jälleen löytyisi *sydän*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

patis

#2 • • patis 10
Labyrinth 1999*plur*
&
Garden of Eden*plur*

Noi on mun kohdalla olleet biletyksen kohokohtia.
Labyt 2000 ja 2001 oli pahoja pettymyksiä 1999 tapahtuman jälkeen.

Celebration Generation on nyt seuraava iso tapahtuma jota tässä odotellaan...

pienempiä unohtamatta *vink*
|Cronos|

#3 • • |Cronos| the Moose
Hmm.. tohon täytyy sanoa et tykkäsin Lahden Teho-osastosta... ei tietenkään mikään bileitten huippu mutta meille oli siellä kiva porukka mukana eikä musiikkikaan ollut mitään sieltä huonoimmasta päästä.... Proteus ja pari muuta hyvää Nu-NRG ihmistä soittamassa niin tykkäsin.... Seuraavat bileet mitä odottelin niin ovat luultavasti tämän vuoden Labyrinth...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Kävelevä katastrofi

#4 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
No äkkiseltään sen suurempaa miettimistä on ollut kaste,Infinityn pileet keravalla,no more r`n`r!!!Seuraavat mitä venaan innoissaan on sitte pluto,polkan kerma kokoontuu,tosin paikka ei o houkuta...että tämmöstä...*sydän*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

|Cronos|

#5 • • |Cronos| the Moose
Ainii joo... no more rock'n roll unohtu.. ne oli aikasta hyvät bileet...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

mixed~thunder

#6 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
No more rock'n roll*sydän**sydän*
Mut meiksi onkii vasta aloittelija amatööri*justjoo*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

cosmikki

#7 • • cosmikki
no moren bileet oli kyllä kieltämättä kivat *plur*

niinjoo. tykkäsin myös hmmh.. mitkä hitot ne bileet oli.. niin PYROista *sydän*

--

#8 • • Kirsikka Guest
Mustakin Eden oli kyllä huippu *iloinen* Eikä Laserpointissakaan mitään valittamista ollut, vaikkei ne nyt mitkään elämää suuremmat bileet ehkä olleetkaan.. Seuraavaks ootan Plutoa, ja vähän isommista bileistä Celebration Generationia.. *nauraa*
slush

#9 • • slush
No mä oon ton no moren ja pyron kannalla myös *hymy* ja olihan tosiaan future planetissa ihan hyvät soittajat mut muuten ne bileet ei ollu kovinkaan hyvät...

--
Miks mulle aina käy näin???

cosmikki

#10 • • cosmikki
..ja niistä pyroista jää luultavasti ikuisiksi ajoiksi hyvät fiilikset. slush tietää miksi *heiii*

--

freba

#11 • • freba
Aah, Espanjassa oli sellaiset kemut, että niitä ei heti unohda. Deep klubi joka järjestettiin Oh! Marbellassa ja siellä soitti itse herra David Morales. Klubi oli vielä sellaisella ihanalla rannalla.. saisi tulla jo kesä *iloinen*
jucca

#12 • • jucca
hei kuka oli ollu siel Marbellas bilettää??
äkkii jotain pient infoo siit....

(muokattu 16.3.2002 1:22:20)

--
happy happy joy joy

arty

#13 • • arty diskopunk
>> garden of eden >> *sydän* <<
>> no more rock n roll >> *pahis* <<

>> oranssin technocafe #2 >> *plur* <<

>> ..

--
||

Andy Braun

#14 • • Andy Braun housebase
ehdottamasti "planet of love ´96" *plur*
käsittämättömät pileet, eikä fiilistä laskenut yhtään se että oli matkustanut 250km vaikka ei ollut mitään tietoa sisäänpääsystä (ikää muistaakseni 16vuotta*punastus*) ja ei mitään papereita. sitten vielä puolentoista tunnin jonotus vesisateessa ja sisäänpääsyn jälkeen vielä yli puoli tunti narikkaan... *mur*
mut sen jälkeen kaikki oli yhtä juhlaa!! *pihkassa*
freba

#15 • • freba
Jucca, minä olen käynyt siellä muutamaan otteeseen. Mitäs haluat tietää paikasta?
slush

#16 • • slush
cosmikki: nyt en kyllä muista mitä juttuu tarkotit... et viittis vähä selventää... siel tapahtu niin paljo..
vai tarkotatko sitä poistuloo?*vink*

--

cosmikki

#17 • • cosmikki
slush; paperit, kutsut, kyyti, jne *nauru*

--

slush

#18 • • slush
cosmikki: tosiaankin joo.. ja sitte se alkuhässäkkä..
mut silti hyvät bileet!!! *vink*

--

jucca

#19 • • jucca
freba olisin vaan kyselly onks tietoo lippujen hinnoista, miten clubi on auki..yms..tai mist sais tarkempaa tietoo...kiittää ja kumartaa syvään...*hih* *joo* *piis*

--
happy happy joy joy

freba

#20 • • freba
Jucca, tollaset on paras tarkistaa paikan päältä. Etsi vain joku paikka mistä löytää flaboja niin kyllä se homma siitä etenee *nauru* Joihin mestoihin pääse ilmaiseksi sisään flaballa. Melkein kaikki mestat ovat house-painotteisia joten suosittelisin karvabootsien jättämistä kotiin *vink* Ykköset päälle ja joku hieno daami kainaloon niin pääset kyllä aika varmasti kaikkiin mestoihin.