Okei nyt ei voi mitää mut on aivan pakko hehkuttaa viime kesänä 26 heinäkuuta Englannissa olleita Godskitchen Global Gathergin -bileitä. Alue sijaitsi neljän tunnin bussimatkan päässä Lontoosta vanhalla lentokentällä tai paremminkin pellolla. Paikalle oli järkätty kuljetus, onneksi ei sitä paikkaa olis muuten ikänä löytäny.. Bileet alko 16 iltapäiväl ja loppu seuraavana aamuna 07. Paikalle oli kerääntyny 35 000 tamppaajaa eri puolilta Englantia sekä Eurooppaakin.
Alue koostu kahdeksasta teltasta joissa kaikissa soitettiin hieman erilaista meininkiä kuin toisessa. Ja paikalla oli soittamassa _aivan_ kaikki.. siis oikeesti koko dj kerma. Itse techno-ihmisenä viihdyin suurimman osan ajasta (7-8 tuntia putkeen) Global-teltassa jossa soitettiin vain ja ainoastaan technoa, detroittia ja techousea.
En tule ikinä unohtamaan Carl Coxin, Adam Beyerin, Josh Winkin, Trevor Rockcliffen, Richie Hawtin ja Michel De Heyn settejä.. aivan uskomatonta menoa ja fiilistä.
Toki alkuillasta oli pakko myös muissa teltoissa käydä muitakin kuuntelemassa ja kattomassa fiiliksiä. Sitten noin 10-11 jälkeen techno-teltta vei voiton.. Paikalle oli raahattu muutama huvipuistolaite porukkaa viihdyttää jos ei koko aja jaksanu heilua.. Koska koko päivän oli satanu aivan kaatamalla voi hyvin arvata minkälaista kuraa syntyy moisen porukan tampatessa multasella pellolla... kura lähti Suomee päästyä kengistä painepesurilla..
Voi vaa sanoa että aivan ykkösluokan bileet. .jopa niin hyvät että on vaikee pistää tuosta paremmaksi.. makso tietty aivan järkyttävästi mutta kyllä kannatti ;)
Edit: En ole muuten ikinä huutanu niin paljon ja niin pitkän ajan kuin tuolla.. ääni katosi totaalisesti kahdeksi päiväksi.. mutta kyllä mä olin niin iloinen ja onnellinen.. vieläkin kun aattelee niin alkaa jalkaa vipattaa..
Godskitchen
[muokattu 15.1.2004 03:02]